.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مرکز مدیریت راه های کشور از رفع ممنوعیت ترددهای بین استانی و شمار ترددهای فعال در جاده های برون شهری خبر داد. محدودیت ترددهای استانی برداشته شد
مرکز مدیریت راه های کشور از رفع ممنوعیت ترددهای بین استانی و شمار ترددهای فعال در جاده های برون شهری خبر داد.(ادامه)
محور هراز مسدود شد
رئیس پلیس راه مازندران از مسدود شدن محور هراز خبر داد، گفت: بدلیل ریزش سنگ و گل و لای در ارتفاعات، محور هراز تا اطلاع بعدی مسدود شد.(ادامه)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند.


۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند(خبر)
۱۸۲ منتخب مجلس یازدهم در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب متعهد شده‌اند که از ظرفیت‌های تقنینی، نظارتی و کارشناسی برای تحقق شعار سال در مجلس آینده استفاده و زمینه‌های جهش تولید را فراهم کنند. (ادامه)

دبیر کمیته امنیتی‌، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: محدودیت‌های تردد در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی دست کم تا ۲۰ فروردین ادامه دارد. ادامه محدودیت‌ تردد تا ۲۰ فروردین
دبیر کمیته امنیتی‌، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: محدودیت‌های تردد در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی دست کم تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.(ادامه)
جاده هراز و کیاسر مسدود شد
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران اعلام کرد که به علت ریزش برف سنگین و کولاک محور هراز و کیاسر مسدود شد و محورهای کندوان و فیروزکوه هم به خاطر لغزندگی سطح جاده تردد فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است. (ادامه)
این نماینده مجلس از نامه خود و 100 نفر دیگر از نمایندگان به رئیس‌جمهور برای تشکیل ستاد مقابله با بیماری کرونا به ریاست شخص رئیس‌جمهور خبر داد. نامه 100 نماینده به حسن روحانی برای تشکیل ستاد مقابله با کرونا به ریاست رئیس‌جمهور+اسامی
این نماینده مجلس از نامه خود و 100 نفر دیگر از نمایندگان به رئیس‌جمهور برای تشکیل ستاد مقابله با بیماری کرونا به ریاست شخص رئیس‌جمهور خبر داد.(ادامه)
کرونا جان معاون فرماندار فیروزکوه را گرفت
حجت الله حسن زاده" معاون سیاسی فرماندار فیروزکوه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.(ادامه)
صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۹ حوزه انتخابیه دیگر تایید شد
(ادامه)
این تصمیم برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی هم استانی ها و همچنین خود مسافران و گردشگران پس از اعلام تعطیلات مدارس و دانشگاهها تا پایان عید نوروز اتخاذ شده است. تمامی جاده‌های ورودی مازندران بسته شد/ مسافران فعلا به مازندران نیایند
این تصمیم برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی هم استانی ها و همچنین خود مسافران و گردشگران پس از اعلام تعطیلات مدارس و دانشگاهها تا پایان عید نوروز اتخاذ شده است.(ادامه)
۱۰۴ نماینده منتخب مجلس آینده پیشتر هم بر صندلی های نمایندگی مجلس تکیه زده اند، سیدرضا تقوی قدیمی ترین آنهاست و محمد مهدی مفتح بیشترین تعداد حضور در ادوار مختلف مجلس را در کارنامه پارلمانی اش به ثبت رسانده است. از قدیمی‌ترین نماینده مجلس تا بازگشت پارلمانتاریست‌ها به بهارستان/ محمد مهدی مفتح رکورددار حضور در ادوار مجلس /وزیری که ۵ دوره هم نماینده مجلس بوده است+جدول(خبر)
۱۰۴ نماینده منتخب مجلس آینده پیشتر هم بر صندلی های نمایندگی مجلس تکیه زده اند، سیدرضا تقوی قدیمی ترین آنهاست و محمد مهدی مفتح بیشترین تعداد حضور در ادوار مختلف مجلس را در کارنامه پارلمانی اش به ثبت رسانده است.(ادامه)
عکس/ تصادف زنجیره‌ای ۱۶خودرو درمنطقه گدوک
۱۶ خودرو در منطقه گدوک فیروزکوه با یکدیگر برخورد کردند.(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
آخرین نتایج غیر رسمی یازدهمین دوره انتخابات مجلس
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی به اتمام رسید که تا زمان ارسال این گزارش، نتایج رسمی این مرحله از انتخابات از سوی وزارت کشور اعلام نشده است. (ادامه)
محور کندوان عصر جمعه به سمت کرج یکطرفه می شود
رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی از ظهر امروز در راههای استان اعمال شد، گفت: محور کندوان از عصر جمعه به سمت کرج یکطرفه می شود. (ادامه)
شمال نیوز : وی افزود: با تحقیقات به عمل آمده مشخص شده علل حادثه نقض فنی در سیستم ترمز بوده که تحقیقات بیشتر در این خصوص در دستور کار دادستان شهرستان سوادکوه قرار دارد..... رئیس پلیس راه مازندران : اتوبوس واژگون شده در سوادکوه دارای نقص فنی بوده است
شمال نیوز : وی افزود: با تحقیقات به عمل آمده مشخص شده علل حادثه نقض فنی در سیستم ترمز بوده که تحقیقات بیشتر در این خصوص در دستور کار دادستان شهرستان سوادکوه قرار دارد.....(ادامه)
بلده، سردترین شهر کشور شد
بلده،شهر کوهستانی واقع در منطقه غرب مازندران روز گذشته با دمای هوای ۱۰ و ۶ دهم درجه سانتی گراد زیر صفر، سردترین نقطه کشور بود. (ادامه)
برف و باران در جاده‌ها؛ ترافیک در هراز و چالوس
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در برخی محورهای مواصلاتی شمال کشور خبر داد.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی: موانع و گلوگاه های مواصلاتی شمال رفع می شود
وزیر راه و شهرسازی گفت: گلوگاه ها و موانع موصلاتی شمال با فعال شدن و تکمیل پروژه های حوزه راه رفع می شود.(ادامه)
استاندار مازندران گفت: اعتبار تکمیل و ساخت آزادراه تهران ـ شمال در بودجه سال آینده استان پیش‌بینی شده و منتظر حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستیم. حسین‌زادگان: پیش‌بینی اعتبار تکمیل آزادراه تهران ـ شمال در بودجه
استاندار مازندران گفت: اعتبار تکمیل و ساخت آزادراه تهران ـ شمال در بودجه سال آینده استان پیش‌بینی شده و منتظر حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستیم.(ادامه)
حسین‌زادگان: پیش‌بینی اعتبار تکمیل آزادراه تهران ـ شمال در بودجه
استاندار مازندران گفت: اعتبار تکمیل و ساخت آزادراه تهران ـ شمال در بودجه سال آینده استان پیش‌بینی شده و منتظر حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستیم.(ادامه)
اعمال محدودیت های ترافیکی در راههای مازندران
رئیس پلیس راه استان مازندران از محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه آینده در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.(ادامه)
محور چالوس فردا یک طرفه می‌شود
رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور سهولت در آمد و شد وسایل نقلیه، محور چالوس فردا یک طرفه می‌شود.(ادامه)
محور چالوس جمعه یک طرفه می‌شود
رییس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه تا روز شنبه ۱۶ آذرماه در جاده‌های استان اعمال می‌شود. (ادامه)
عکس/ بارش برف در جاده چالوس
از صبح امروز در محورهای هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت بارش باران و برف را شاهد هستیم.(ادامه)
ترافیک در محور هراز سنگین است
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران وضعیت ترافیک را در محور هراز سنگین اعلام کرد.(ادامه)
محور چالوس فردا یک طرفه می‌شود
رییس پلیس راه مازندران گفت:به منظور سهولت در آمد و شد خودرو‌ها محور چالوس فردا جمعه ۲۴ آبان ماه یک طرفه می‌شود.(ادامه)
چالوس جمعه یک طرفه می‌شود
رییس پلیس راه مازندران گفت:به منظور سهولت در آمد و شد خودرو‌ها محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز چهارشنبه ۲۲ آبان تا روز شنبه ۲۵ آبان ماه در جاده‌های استان اعمال می‌شود.(ادامه)
وی اولین استاندار گلستان، استاندار هرمزگان، فرماندار گرگان، مشاور وزیر کشور و سفیر ایران در آلمان‌شرقی و ترکمنستان بوده است. نخستین استاندار گلستان در سانحه رانندگی کشته شد
وی اولین استاندار گلستان، استاندار هرمزگان، فرماندار گرگان، مشاور وزیر کشور و سفیر ایران در آلمان‌شرقی و ترکمنستان بوده است.(ادامه)
ترافیک سنگین در جاده هراز /ورود تریلر و کامیون ممنوع
رییس پلیس راه مازندران گفت:هم اکنون ترافیک در جاده هراز مسیر شمال به جنوب سنگین گزارش شده است. (ادامه)
چالوس و هراز بعد از ظهر امروز یک طرفه می‌شود
رییس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل سهولت در آمد و شد خودروها، جاده چالوس و هراز امروز شنبه ۲۷ مهرماه یک طرفه می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.