.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : مدیر نمایندگی ایران‌خودرو در استان مازندران در واکنش به گزارش دپو خودرو گفت: این‌طور که رسانه‌ها می‌گویند نیست، ما کیک و کلوچه تولید نمی‌کنیم که در یک کارتن جا بگیرد و حمل شود، باید منتظر انجام پروسه پلاک‌بندی باشیم، در این مدت وقفه، خودرو در پارکینگ انبار می‌شود. خودرو تولید می کنیم ؛ کلوچه تولید نمی‌کنیم که در کارتن جا شود!
شمال نیوز : مدیر نمایندگی ایران‌خودرو در استان مازندران در واکنش به گزارش دپو خودرو گفت: این‌طور که رسانه‌ها می‌گویند نیست، ما کیک و کلوچه تولید نمی‌کنیم که در یک کارتن جا بگیرد و حمل شود، باید منتظر انجام پروسه پلاک‌بندی باشیم، در این مدت وقفه، خودرو در پارکینگ انبار می‌شود.(ادامه)
افزایش ۲۵.۸ درصدی ترددهای جاده ای/ ترافیک سنگین آزادراه کرج-تهران
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حد فاصل پل فردیس تا پل کلاک خبر داد.(ادامه)

جانشین رییس پلیس راه کشور از یکطرفه شدن دو محور هراز و چالوس از ظهر امروز خبر داد و گفت: در آزادراه تهران شمال نیز محدودیت تردد اعمال شده است. هراز و چالوس یکطرفه شدند | پلیس راه: تا جایی که می‌توانید امروز به تهران برنگردید
جانشین رییس پلیس راه کشور از یکطرفه شدن دو محور هراز و چالوس از ظهر امروز خبر داد و گفت: در آزادراه تهران شمال نیز محدودیت تردد اعمال شده است.(ادامه)
شمال نیوز : پلیس راه کشور محدودیت‌های ترافیکی جاده‌‎های مازندران از روز چهارشنبه پنجم شهریور و در آستانه تعطیلات روزهای تاسوعا و عاشورا تا سه شنبه ۱۱شهریور ماه اعمال می شود .... ورود به « مازندران » در روزهای تاسوعا و عاشورا ممنوع شد
شمال نیوز : پلیس راه کشور محدودیت‌های ترافیکی جاده‌‎های مازندران از روز چهارشنبه پنجم شهریور و در آستانه تعطیلات روزهای تاسوعا و عاشورا تا سه شنبه ۱۱شهریور ماه اعمال می شود ....(ادامه)
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تعداد ۱۱۴ از نمایندگان در نامه‌ای به قوای سه‌گانه مخالفت خود را با ادامه وزارت بیژن نامدار زنگنه در وزارت نفت اعلام کردند. نامه ۱۱۴ نفر از نمایندگان مجلس به رؤسای قوا در مورد استمرار وزارت زنگنه
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تعداد ۱۱۴ از نمایندگان در نامه‌ای به قوای سه‌گانه مخالفت خود را با ادامه وزارت بیژن نامدار زنگنه در وزارت نفت اعلام کردند. (ادامه)
ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران/ بارندگی در محورهای شمالی
مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای کشور از ترافیک سنگین در آزادراه های ساوه-تهران و قزوین-کرج-تهران و همچنین بزرگراه شهریار-تهران خبر داد. (ادامه)
مدرس خیابانی، مدیری از جنس صنعت و بازرگانی
«مدرس خیابانی در سه ماه گذشته در وزارت صنعت عملکرد خوبی داشته و گزارش‌هایی که از بخش‌ها و صنایع مختلف از استان‌ها دریافت کرده‌ایم رضایتمندی خوبی بوجود آمده است.»(ادامه)
کندوان و هراز امروز یک طرفه می‌شوند
محور‌های کندوان و هراز در صورت مشاهده ترافیک سنگین امروز یک طرفه می‌شوند.(ادامه)
کندوان و هراز ۲ روز متوالی یک طرفه می‌شوند
محور‌های کندوان و هراز در صورت مشاهده ترافیک سنگین امروز و فردا یک طرفه می‌شوند.(ادامه)
هجوم مسافران به جاده چالوس
آزادراه تهران - شمال بعد از گذشت بیش از پنج ماه از افتتاح برای اولین بار در روزها و ساعت های وسط هفته به دلیل هجوم مردم به جاده چالوس دقایقی پیش بسته شد.(ادامه)
محور کندوان امروز یک طرفه می‌شود
محور کندوان به منظور تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها ظهر امروز یک طرفه می‌شود.(ادامه)

معاون پارلمانی رییس جمهوری از معرفی حسین مدرس خیابانی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی چهارشنبه ۲۲ مردادماه در صحن مجلس برگزار خواهد شد. مدرس خیابانی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت معرفی شد
معاون پارلمانی رییس جمهوری از معرفی حسین مدرس خیابانی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی چهارشنبه ۲۲ مردادماه در صحن مجلس برگزار خواهد شد.(ادامه)
محور کندوان ۴ روز متوالی یک طرفه می‌شود
محور کندوان به مناسبت عید غدیر و تسهیل در آمد و شد خودروها ۴ روز متوالی یک طرفه می‌شود.(ادامه)
اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه عید غدیر در جاده‌های مازندران
محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت عید غدیر از روز چهارشنبه ۱۵ مرداد به مدت ۵ روز در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : همچنین در ادامه سه زلزله دیگر نیز به بزرگی 3.3، 3.0 و 2.5 ریشتر در این کانون به وقوع پیوست..... وقوع 4 زمین‌لرزه در بیخ گوش مازندران
شمال نیوز : همچنین در ادامه سه زلزله دیگر نیز به بزرگی 3.3، 3.0 و 2.5 ریشتر در این کانون به وقوع پیوست.....(ادامه)
«سن» و «تخصص» هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس
دو هفته‌ای می‌شود که نمایندگان تکلیف هیات رئیسه کمیسیون‌ها را مشخص کردند اما ایا هماهنگی میان مدارک تحصیلی و موضوعیت کمیسیون‌ها وجود دارد؟ راستی چقدر شعار جوان‌گرایی در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌ها رعایت شد؟ (ادامه)
حوادث ترافیکی در مازندران ۲۰ نفر را روانه بیمارستان کرد
سخنگوی مرکز مدیریت فوریت های پیش بیمارستانی مازندران گفت: حوادث ترافیکی روز گذشته در استان ۲۰ مصدوم برجای گذاشته است.(ادامه)
افزایش ۱۲.۳ درصدی ترددهای جاده ای/ ترافیک سنگین آزادراه قزوین-کرج
ترددشمارهای جاده ای نشان دهنده افزایش ۱۲.۳ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی کشور طی ۲۳ ساعت گذشته است.(ادامه)
شمال نیوز :  کارآفرین متخصص سوادکوهی معتقد است که آن‌قدر کارآفرینان را اذیت می‌کنند که خسته می‌شویم و از ادامه کار دلسرد می‌شویم، افزود: مزرعه مرغ اجداد من در آبادی درکامیان سوادکوه که روستای مجاور آن دارای.... رکود 15 ساله طرحی با 10 هزار شغل مستقیم در سوادکوه !
شمال نیوز : کارآفرین متخصص سوادکوهی معتقد است که آن‌قدر کارآفرینان را اذیت می‌کنند که خسته می‌شویم و از ادامه کار دلسرد می‌شویم، افزود: مزرعه مرغ اجداد من در آبادی درکامیان سوادکوه که روستای مجاور آن دارای....(ادامه)
افزایش ۳۰ درصدی ترددهای جاده‌ای/ترافیک سنگین چالوس-کرج
مرکز مدیریت راههای کشور، از افزایش ۲۹.۴ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.(ادامه)

شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد. اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم تصویب شد+ اسامی
شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد.(ادامه)
کندوان یک طرفه می‌شود
برای تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها محور کندوان امروز و فردا یک طرفه می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز:

اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد. اعتبارنامه نمایندگان مازندرانی به کدام شعبات رفت؟+اسامی اعضای شعب پانزده گانه اعتبار نامه های مجلس یازدهم
شمال نیوز: اعضای شعب پانزده‌گانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت‌رئیسه سنّی این دوره مجلس قرائت شد.(ادامه)
زلزله ۴ ریشتری در تهران / آماده باش در تهران و مازندران
لحظاتی پیش زمین لرزه ای به برزرگی 4 ریشتر در مرز استانهای تهران و مازندران - حوالی دماوند رخ داد.(ادامه)
محور چالوس پنجشنبه و جمعه یک طرفه می‌شود
برای تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها محور چالوس روز‌های پنجشنبه و جمعه ۸ و ۹ خردادماه یکطرفه می‌شود. (ادامه)
نمایندگان مجلس پس از نمایندگی کجا می‌روند؟
همواره این سوال پس از پایان دوره نمایندگی نمایندگان مجلس مطرح شده که نمایندگان پس از پایان دوره به چه کاری مشغول می‌شوند که تعدادی از نمایندگان به این سوالات پاسخ دادند.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس جمهور با انتصاب حسین مدرس خیابانی به عنوان سرپرست برای وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، رضا رحمانی را از سمت وزیر صمت برکنار کرد


 رحمانی برکنار شد / سرپرست وزارت صمت منصوب شد/ دلایل احتمالی برکناری وزیر صمت / واکنش رحمانی: واعظی تهدیدم کرد
شمال نیوز: رئیس جمهور با انتصاب حسین مدرس خیابانی به عنوان سرپرست برای وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، رضا رحمانی را از سمت وزیر صمت برکنار کرد (ادامه)
شهرهایی که در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند / مازندران با دو شهرستان قرمز+ اسامی
(ادامه)
مرکز مدیریت راه های کشور از رفع ممنوعیت ترددهای بین استانی و شمار ترددهای فعال در جاده های برون شهری خبر داد. محدودیت ترددهای استانی برداشته شد
مرکز مدیریت راه های کشور از رفع ممنوعیت ترددهای بین استانی و شمار ترددهای فعال در جاده های برون شهری خبر داد.(ادامه)
محور هراز مسدود شد
رئیس پلیس راه مازندران از مسدود شدن محور هراز خبر داد، گفت: بدلیل ریزش سنگ و گل و لای در ارتفاعات، محور هراز تا اطلاع بعدی مسدود شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.