.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 60 درصد تصادفات محور فیروزکوه در 40 کیلومتر اول قائم شهر صورت می گیرد...محورهای هراز، ساری و جویبار به ترتیب با 75 ،60 و 55 درصد بیشترین تخلفات و تصادفات جاده ای را به خود اختصاص داده اند... 88 درصدتخلفات رانندگی مازندران درمحور فیروزکوه
60 درصد تصادفات محور فیروزکوه در 40 کیلومتر اول قائم شهر صورت می گیرد...محورهای هراز، ساری و جویبار به ترتیب با 75 ،60 و 55 درصد بیشترین تخلفات و تصادفات جاده ای را به خود اختصاص داده اند...(ادامه)
ممنوعیت تردد کامیون در محورهای شمال کشور
(ادامه)
آخرین وضعیت محورهای ارتباطی کشور
(ادامه)
محدودیت ترافیکی جاده های مازندران درایام نوروز
(ادامه)
قبل از سفر به شمال بخوانید
(ادامه)
برف یک و نیم متری در فیروزکوه
(ادامه)
محدودیتهای ترافیکی آخرهفته درمحورهای شمالی
(ادامه)
بارش برف و کولاک شدید در محور هراز
(ادامه)
مقررات ترافیکی جاده های کشور در تعطیلات آخر هفته
(ادامه)
آقای رییس جمهور به نگین ایران خوش آمدید، ما را در یابید(ديدگاه)
(ادامه)
آقای رئیس جمهور گوئی مازندران در ایران فراموش شده است . جاده های ارتباطی اصلی کندوان ،هراز، فیروزکوه کیاسر و محور کناره از گلوگاه تا رامسر و راه های روستائی وضع نابسامانی دارند و در کوچه پس کوچه شهرهای ما نمیتوان با ماشین عبور کرد، پروژه های نیمه تمام عمرانی کوچک و بزرگ در استان فراوان است ... آقای رییس جمهور به نگین ایران خوش آمدید، ما را در یابید
آقای رئیس جمهور گوئی مازندران در ایران فراموش شده است . جاده های ارتباطی اصلی کندوان ،هراز، فیروزکوه کیاسر و محور کناره از گلوگاه تا رامسر و راه های روستائی وضع نابسامانی دارند و در کوچه پس کوچه شهرهای ما نمیتوان با ماشین عبور کرد، پروژه های نیمه تمام عمرانی کوچک و بزرگ در استان فراوان است ...(ادامه)
محور فیروزکوه از امروز مسدود است
(ادامه)
هم اکنون بارش شدید باران نقاط مختلف مازندران را فراگرفته اما تردد در محورهای مواصلاتی استان جریان دارد... باران شدید در مازندران/ ترافیک سنگین در محور کندوان
هم اکنون بارش شدید باران نقاط مختلف مازندران را فراگرفته اما تردد در محورهای مواصلاتی استان جریان دارد...(ادامه)
جاده هراز از فردا بسته می شود
(ادامه)
مروری بر 29 سال مدیریت عالی استان مازندران
نوزدهمین مدیر عالی اجرائی استان مازندران در مورخه 12 تیر ماه توسط سرپرست وزارت کشور در سالن اجتماعات استانداری معرفی شد . اگر به تاریخچه استانداران و سرپرستان استانداری مازندران بعد از انقلاب بنگریم متوسط عمر...(ادامه)
3 نماينده شمالي در کمیسیون بهداشت و درمان
ترکیب کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه روسای شعب و نواب رئیس مجلس مشخص ش(ادامه)
500 میلیارد ريال برای تقویت زیرساخت های حمل و نقل مازندران
(ادامه)
اين بارسخن پيرامون حق طبيعي و قانوني مردمي است كه متاسفانه در گذشته به دليل عدم كارشناسي و بي توجهي افرادي از سوادكوه ساقط شده است و كسي چه در شهرستان وچه در استان تاكنون واكنشي مناسبي نسبت به اين موضوع نشان نداده و به راحتي و در كمال خونسردي تنها به تماشاي از دست دادن حق قانوني مردم ...
مقصر اصلي كيست؟!!
اين بارسخن پيرامون حق طبيعي و قانوني مردمي است كه متاسفانه در گذشته به دليل عدم كارشناسي و بي توجهي افرادي از سوادكوه ساقط شده است و كسي چه در شهرستان وچه در استان تاكنون واكنشي مناسبي نسبت به اين موضوع نشان نداده و به راحتي و در كمال خونسردي تنها به تماشاي از دست دادن حق قانوني مردم ... (ادامه)
كليه محورهای شمال کشور مسدود است
(ادامه)
محدودیت های ترافیکی در جاده هراز
(ادامه)
محور هراز 10 شب مسدود است
(ادامه)
شرایط برای نمایشگاه بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر کاملاً متفاوت با ساير استان های دیگر و حتی بر خلاف دستور العمل ها و ضوابط ارگانهای نظارتی همانند سازمان توسعه صادرات غیر نفتی کشور می باشد که به زعم بسیاری از کارشناسان اين مشکلات به واسطه سیاسی بودن مدیران درگیر ... ساری آری یا نه ؟؟!!
شرایط برای نمایشگاه بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر کاملاً متفاوت با ساير استان های دیگر و حتی بر خلاف دستور العمل ها و ضوابط ارگانهای نظارتی همانند سازمان توسعه صادرات غیر نفتی کشور می باشد که به زعم بسیاری از کارشناسان اين مشکلات به واسطه سیاسی بودن مدیران درگیر ...(ادامه)
محور هراز هفته آینده مسدود است
(ادامه)
آمار غرق شدگان دریای مازندران
(ادامه)
جاده هراز تا روز چهارشنبه مسدود است
به منظور ادامه اجرای عملیات لق گیری و رها سازی سنگ های معلق ، محور هراز از امروز شنبه به مدت 5 روز حد فاصل رودهن به سمت امامزاده هاشم و منطقه پیچ شیطان مسدود است . (ادامه)
وقوع 8 مورد رانش زمین در مازندران
مسئول ستاد حوادث و سوانح عیر مترقبه مازندران گفت: در 24 ساعت گذشته ، 8 مورد رانش زمین در محورها و مناطق مختلف استان رخ داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از حادثه نیوز ، بهزاد پورمحمد گفت : این رانش ها که از 24 ساعت گذشته آغاز شد و تا بامداد یکشنبه ادامه داشت(ادامه)
محور هراز به مدت 4 شب مسدود است
محور هراز به منظور عملیات تکمیلی سیستم نصب و راه اندازی روشنایی و کنترل هوشمند داخل تونل وانا از امروز تا 17 بهمن ماه از 20 شب تا 6 صبح مسدود است. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
وقوع زمین لرزه 3/3 ریشتری در شهرستان نور
زمین لرزه ای به بزرگی 3/3 در مقیاس ریشتر ساعت 7 و 28 دقیقه امروز در منطقه چمستان از توابع شهرستان نور واقع در استان مازندران ، رخ داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری ،رئیس ستاد حوادث و سوانح غیر مترقبه استان مازندران افزود: خوشبختانه این زمین لرزه خسارت جانی نداشت ولی خسارت احتمالی مادی این حادثه متعاقبا اعلام می شود.(ادامه)
قبلي 1 ... 24 25 26 27 28 29

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.