.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۰ مرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بررسی نتایج دیدار وزیر خارجه کشورمان با همتای سوری خود و بررسی لایحه جدید حجاب پرداخته‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد. سوپرانقلابی‌ها می‌خواهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید شوند تا پیروز میدان شوند
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد.(ادامه)
در پی انتشار تصویری از کارکنان پلتفرم طاقچه، انتشارات سروش صداوسیما هفته گذشته در واکنش به عدم رعایت حجاب قانونی توسط کارکنان این نرم‌افزار با آن قطع همکاری کرد. انتشارات سروش به همکاری اش با طاقچه پایان داد
در پی انتشار تصویری از کارکنان پلتفرم طاقچه، انتشارات سروش صداوسیما هفته گذشته در واکنش به عدم رعایت حجاب قانونی توسط کارکنان این نرم‌افزار با آن قطع همکاری کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۹ مرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر رکورد شکنی مصرف برق در کشور و بازگشت معترضان صهیونیست به خیابان‌ها پرداخته اند.(ادامه)
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس در هرجا بی قانونی و موضوعات خلاف قانون ببیند ورود می کند، گفت: فراجا همواره مدافع حقوق شهروندی است.
دیدار جانشین فراجا با نماینده ولی فقیه در مازندران
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس در هرجا بی قانونی و موضوعات خلاف قانون ببیند ورود می کند، گفت: فراجا همواره مدافع حقوق شهروندی است. (ادامه)
پیگیری سرنخ های حملات به مهلا نشان می دهد که چه بسا هجمه ها، از اتاق فکر افرادی شامل بشیر حسینی و علی فروغی ها به عنوان سازندگان برنامه معلی بیرون آمده. شاهد مثال این موضوع سکوت منفعاله این جریان در برابر حملات سازماندهی شده به طرف مقابل است که شائبه پروژه بودن آنرا تقویت می کند. پشت پرده دوقطبی سازی "مهلا" - "معلی" کجاست؟!
پیگیری سرنخ های حملات به مهلا نشان می دهد که چه بسا هجمه ها، از اتاق فکر افرادی شامل بشیر حسینی و علی فروغی ها به عنوان سازندگان برنامه معلی بیرون آمده. شاهد مثال این موضوع سکوت منفعاله این جریان در برابر حملات سازماندهی شده به طرف مقابل است که شائبه پروژه بودن آنرا تقویت می کند.(ادامه)
کیهان نوشت: وزیر محترم میراث فرهنگی که تلاش داشت اقدام به «جذب» یک بازیگر از رده خارج کند، خیلی زود نتیجه معکوس این تلاش را دید! ادبیات توهین آمیز خانم بازیگر بی‌حجاب با آقای وزیر
کیهان نوشت: وزیر محترم میراث فرهنگی که تلاش داشت اقدام به «جذب» یک بازیگر از رده خارج کند، خیلی زود نتیجه معکوس این تلاش را دید!(ادامه)
برخی هنرمندانی که حجاب را رعایت نکردند ممنوع الکار شدند/ در پوستر یک جشنواره فیلم کوتاه به تذکر ما توجه نکرده بودند؛ دستور توقیف آن جشنواره را دادم/ در مورد اپلیکیشن هایی مثل طاقچه که ....(خبر)
(ادامه)
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است. متن کامل لایحه حجاب / جزئیات جریمه زنان بی‌حجاب ؛ از حبس تا جریمه نقدی / ترویج بی‌حجابی و برهنگی توسط سلبریتی‌ها چه جرائمی دارد؟
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است.(ادامه)
فردی که از روند اجرای طرح عفاف و حجاب در ایستگاه راه آهن ساری فیلم تهیه و برای شبکه های معاند ارسال می کرد، دستگیر شد. دستگیری عامل تهیه فیلم برای شبکه‌های معاند در راه آهن ساری
فردی که از روند اجرای طرح عفاف و حجاب در ایستگاه راه آهن ساری فیلم تهیه و برای شبکه های معاند ارسال می کرد، دستگیر شد.(ادامه)
حجت‌الاسلام عالی گفت: بحثی این روزها پیش آمده است، درباره اینکه در جلسات و هیأت‌ها، بعضی از کسانی که حجاب ندارند، وارد می‌شوند. وظیفه ما این است که به عنوان مهمان سیدالشهدا(ع) مانع نشویم و جلوی آن‌ها را نگیریم. آن‌ها مهمان سیدالشهدا هستند اما شأن مجلس هم باید حفظ شود. او گفت: اگر فرد بی‌حجاب خواست حاضر شود، به او خوش‌آمد بگوییم اما محترمانه هم تذکر دهید که شأن مجلس سیدالشهدا حفظ شود. حجت‌الاسلام عالی: مانع حضور افراد بدون حجاب در هیأت‌ها نشویم
حجت‌الاسلام عالی گفت: بحثی این روزها پیش آمده است، درباره اینکه در جلسات و هیأت‌ها، بعضی از کسانی که حجاب ندارند، وارد می‌شوند. وظیفه ما این است که به عنوان مهمان سیدالشهدا(ع) مانع نشویم و جلوی آن‌ها را نگیریم. آن‌ها مهمان سیدالشهدا هستند اما شأن مجلس هم باید حفظ شود. او گفت: اگر فرد بی‌حجاب خواست حاضر شود، به او خوش‌آمد بگوییم اما محترمانه هم تذکر دهید که شأن مجلس سیدالشهدا حفظ شود.(ادامه)
پشت پرده ماجرای عکس بی حجاب کارمندان خانم شرکت طاقچه+عکس
پرونده قضایی در خصوص عدم رعایت حجاب توسط کارمندان خانم شرکت طاقچه تشکیل شد. (ادامه)
پرونده قضایی در خصوص عدم رعایت حجاب توسط کارمندان خانم شرکت طاقچه تشکیل شد. برای کارمندان متخلف شرکت طاقچه پرونده قضایی تشکیل شد
پرونده قضایی در خصوص عدم رعایت حجاب توسط کارمندان خانم شرکت طاقچه تشکیل شد.(ادامه)
مجتبی ذوالنور، نایب‌رئیس مجلس گفت: «اگر اتفاقی افتاده باشد دستگاه‌های امنیتی و قضایی بررسی می‌کنند اما چون اثبات نشده است اگر در تریبون‌های عمومی یا ملی مطرح شود .... کسانی که از مدیر کل ارشاد گیلان حمایت کردند؛ آیا فساد مدیر دولتی، شائبه است؟
مجتبی ذوالنور، نایب‌رئیس مجلس گفت: «اگر اتفاقی افتاده باشد دستگاه‌های امنیتی و قضایی بررسی می‌کنند اما چون اثبات نشده است اگر در تریبون‌های عمومی یا ملی مطرح شود ....(ادامه)
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند.
برای احمدی نژاد هزینه کردم تا رای بیاورد/ به دولت سیزدهم هم نقد دارم/ در انتخابات پیش رو بنای من این است که وارد نشوم/ در دولت روحانی شلوغی‌ها ابتدا در تهران بود و نه مشهد
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند. (ادامه)
دیدگاه کاربران / نقدی بر رسانه ملی
(ادامه)
بانوان نمونه عفاف و حجاب در نيروگاه نكا تجلیل شدند
(ادامه)
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خواستار ورود جدی به کلیپ منتشر شده از مدیر کل ارشاد استان گیلان و برخورد قاطع شد. جریان مدیرکل ارشاد گیلان اوج مصیبت است/ وزیر ارشاد استعفا دهد
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خواستار ورود جدی به کلیپ منتشر شده از مدیر کل ارشاد استان گیلان و برخورد قاطع شد.(ادامه)
حسینیه معلی و حسینیه شبکه مازندران، بجای تئوری پردازی محض، الگو‌های عملی را مکمل رهنمود‌های گفتاری کرده تا در عمل نشان دهند بهترین شکل محتواگذاری برای اداره یک حسینیه چیست. حسینیه معلی و حسینیه شبکه مازندران دو حسینیه با یک کارکرد
حسینیه معلی و حسینیه شبکه مازندران، بجای تئوری پردازی محض، الگو‌های عملی را مکمل رهنمود‌های گفتاری کرده تا در عمل نشان دهند بهترین شکل محتواگذاری برای اداره یک حسینیه چیست.(ادامه)
برگزاری سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه ایسفا با دستور وزیر فرهنگ به دلیل مغایرت پوستر جشنواره با مبانی قانون حجاب متوقف شد. جلوی برگزاری جشنواره ایسفا گرفته شد
برگزاری سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه ایسفا با دستور وزیر فرهنگ به دلیل مغایرت پوستر جشنواره با مبانی قانون حجاب متوقف شد.(ادامه)
در پی انتشار تصاویری از عدم رعایت حجاب کارمندان یکی از بخش های دیجی کالا پرونده قضایی تشکیل شد. تشکیل پرونده قضایی برای کارمندان بخش دیجی کالا
در پی انتشار تصاویری از عدم رعایت حجاب کارمندان یکی از بخش های دیجی کالا پرونده قضایی تشکیل شد.(ادامه)
رئیس‌جمهور، با تأکید بر نقش اثرگذار نیروی انتظامی در برقراری نظم اجتماعی، برخورد مهربانانه و با تدبیر با افراد غافل و همچنین مواجهه هوشمندانه و در عین حال مقتدرانه با ناهنجاری‌های سازمان‌یافته را رمز موفقیت در این عرصه دانست.....(خبر)
(ادامه)
روایت صالحی از موضع دولت درباره حجاب
(ادامه)

خطیب جمعه ساری با تاکید بر حفظ حرمت مجالس عزای امام حسین(ع) گفت که باید در رعایت این شئون و حرمت ها تلاش شود و در مقابل سواستفاده گران ایستادگی کرد. حرمت محرم باید در مجلس عزای امام حسین (ع) حفظ شود/ هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم می‌کنیم
خطیب جمعه ساری با تاکید بر حفظ حرمت مجالس عزای امام حسین(ع) گفت که باید در رعایت این شئون و حرمت ها تلاش شود و در مقابل سواستفاده گران ایستادگی کرد.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت:امروز برخی جرائم، مردم را بیشتر آزار می‌دهد و بیشتر به مردم ضرر می‌رساند که یکی از آنها، جرم سرقت است؛ لذا رؤسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌ها نسبت به این مقوله توجه ویژه داشته باشند. برخی کشف حجاب‌ها با انگیزه سیاسی و هدایت معاندان است
رئیس قوه قضاییه گفت:امروز برخی جرائم، مردم را بیشتر آزار می‌دهد و بیشتر به مردم ضرر می‌رساند که یکی از آنها، جرم سرقت است؛ لذا رؤسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌ها نسبت به این مقوله توجه ویژه داشته باشند.(ادامه)
رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از کار برکنار شد و عبدالرضا علی پناه به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان منصوب شد. بعد از انتشار فیلم جنجالی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برکنار شد
رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از کار برکنار شد و عبدالرضا علی پناه به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان منصوب شد.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: تعیین مجازات نباید به گونه‌ای باشد که موجب وهن شود و اگر مجازات تعیین‌شده وهن دستگاه قضایی باشد، از اثرگذاری لازم برخوردار نخواهد بود. تعیین مجازات نباید موجب وهن شود / کشف حجاب حتی اگر با انگیزه سیاسی و هدایتگری معاندان هم نباشد، عملی خلاف شرع و قانون است / تا زمانی که لایحه حجاب تبدیل به قانون شود، باید بر اساس قوانین فعلی عمل کرد(خبر)
رئیس قوه قضاییه گفت: تعیین مجازات نباید به گونه‌ای باشد که موجب وهن شود و اگر مجازات تعیین‌شده وهن دستگاه قضایی باشد، از اثرگذاری لازم برخوردار نخواهد بود.(ادامه)
دفتر سخنگویی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران درباره ارسال یک پیامک تخلف برای همسر یک وکیل دادگستری، توضیحاتی ارائه داد. واکنش فراجا به اظهارات یک وکیل درباره ارسال پیامک تخلف
دفتر سخنگویی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران درباره ارسال یک پیامک تخلف برای همسر یک وکیل دادگستری، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
تسنیم نوشت: در پی کشف حجاب و برهنه‌نمایی دو زن و یک مرد مقابل هیئت قمر بنی‌هاشم در منطقه 6 تهران و انتشار گسترده این تصاویر در فضای مجازی، این افراد شناسایی و توسط مأموران پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستگیر شدند. دستگیری افرادی که به هیئت قمربنی‌هاشم اهانت کردند
تسنیم نوشت: در پی کشف حجاب و برهنه‌نمایی دو زن و یک مرد مقابل هیئت قمر بنی‌هاشم در منطقه 6 تهران و انتشار گسترده این تصاویر در فضای مجازی، این افراد شناسایی و توسط مأموران پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستگیر شدند.(ادامه)
گزارش دیشب بخش خبری ۲۰:۳۰ شبکه دوم سیما درباره اجرای طرح عفاف و حجاب را در این ویدئو ببینید. اولین تصاویر تلویزیون از نحوه برخورد با زنان بی‌حجاب در طرح جدید پلیس / واکنش زنان بی‌حجاب پس از تذکر را ببینید
گزارش دیشب بخش خبری ۲۰:۳۰ شبکه دوم سیما درباره اجرای طرح عفاف و حجاب را در این ویدئو ببینید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.