.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از تحویل امیرحسین مقصودلو به مقامات قضایی شهرستان تهران خبر داد. تتلو به تهران منتقل شد
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از تحویل امیرحسین مقصودلو به مقامات قضایی شهرستان تهران خبر داد.(ادامه)
عکس/ حجاب همسر رئیس جمهور کوبا هنگام ورود به ایران
(ادامه)
عملکرد مجلس یازدهم قابل دفاع است/ هوشمندانه مسائل مردم را در دستور کار قانون گذاری خود قرار دادیم/ تلاش کردیم مجلس منفعل را به مجلسی فعال تبدیل کنیم / تغییر ریل حمایت بی‌حساب و رانت‌زا از خودروسازان گرچه ناممکن به نظر می‌رسید اما مجلس ....(خبر)
(ادامه)
دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان با صدور بیانیه‌ای توضیحاتی درباره حواشی پیش آمده در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر ارایه کرد. توضیحات دفتر امام‌جمعه مرکز استان درباره حواشی پیش آمده در نماز جمعه
دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مرکز استان با صدور بیانیه‌ای توضیحاتی درباره حواشی پیش آمده در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر ارایه کرد.(ادامه)
شمال نیوز : ما در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم و رعایت عفاف و حجاب باعث شده که جنبه‌های هنری بازیگران خانم تقویت شود و این برای بازیگران پس از انقلاب یک امتیاز محسوب می‌شود. قبل از انقلاب اصلاً توجهی به هنرمندان نمی‌شد/ رعایت حجاب باعث تقویت جنبه‌های هنری خانم‌های بازیگر شده/ جای خالی سردار سلیمانی به شدت احساس می‌شود/ به خاطر انقلاب، شهدا و رهبرم در انتخابات شرکت می‌کنم
شمال نیوز : ما در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم و رعایت عفاف و حجاب باعث شده که جنبه‌های هنری بازیگران خانم تقویت شود و این برای بازیگران پس از انقلاب یک امتیاز محسوب می‌شود.(ادامه)
پروانه معصومی که برای فرار از مصائب زندگی شهری، سال‌ها پیش عزم مهاجرت به یکی از روستا‌های گیلان را کرده بود ششم آذر ۱۴۰۲ دار فانی را وداع گفت. کارنامه هنری پروانه معصومی
پروانه معصومی که برای فرار از مصائب زندگی شهری، سال‌ها پیش عزم مهاجرت به یکی از روستا‌های گیلان را کرده بود ششم آذر ۱۴۰۲ دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دنیا فهمید چرا ورزشکار ایرانی با صهیونیست‌ها روبه رو نمی‌شود / رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد / توجه جدی مسئولان برای رفع مشکلات ورزشکاران/ ظلم رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند(خبر)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
موسی غضنفرآبادی نماینده مجلس گفت: کمیسیون حقوقی و قضایی ایرادات شورای نگهبان در لایحه عفاف و حجاب را بررسی کرده و به اتمام رسیده است وضعیت لایحه حجاب در مجلس
موسی غضنفرآبادی نماینده مجلس گفت: کمیسیون حقوقی و قضایی ایرادات شورای نگهبان در لایحه عفاف و حجاب را بررسی کرده و به اتمام رسیده است(ادامه)
شماال نیوز : همزمان با ثبت نام حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته در خبرها آمد، «در جلسه اخیر مجلس خبرگان، آیت الله توکل، نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری پشت تریبون، اظهارات تندی را علیه حسن روحانی مطرح کرده است.» روایت عضو مجلس خبرگان از نطق انتقادی‌اش علیه حسن روحانی
شماال نیوز : همزمان با ثبت نام حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته در خبرها آمد، «در جلسه اخیر مجلس خبرگان، آیت الله توکل، نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری پشت تریبون، اظهارات تندی را علیه حسن روحانی مطرح کرده است.»(ادامه)
معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل متحدگفت: جمهوری اسلامی ایران قطعنامه مغرضانه و با انگیزه سیاسی را که وضعیت حقوق بشر در کشور ما را هدف قرار می‌دهد، به شدت رد می‌کند. واکنش ایران به ارائه قطعنامه مغرضانه و ضدایرانی کانادا
معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل متحدگفت: جمهوری اسلامی ایران قطعنامه مغرضانه و با انگیزه سیاسی را که وضعیت حقوق بشر در کشور ما را هدف قرار می‌دهد، به شدت رد می‌کند.(ادامه)
مرضیه برومند ناتوانی از درک پیچیدگی‌ها و تناقض‌های درونی خانه سینما را علت استعفا از مدیرعاملی جامعه اصناف سینمای ایران عنوان کرد. علت استعفای مرضیه برومند از مدیرعاملی خانه سینما
مرضیه برومند ناتوانی از درک پیچیدگی‌ها و تناقض‌های درونی خانه سینما را علت استعفا از مدیرعاملی جامعه اصناف سینمای ایران عنوان کرد.(ادامه)
محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آن فرد خودش باید پیش خدا توبه کند و چادری شود و جبران کند، تا گذشته خود مقداری فراموش شود و این زخم برای مردم مقداری التیام پیدا کند. این منکر با عذرخواهی هم از بین نمی‌رود؛ باید آن زن توبه کرده و چادری شود
محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آن فرد خودش باید پیش خدا توبه کند و چادری شود و جبران کند، تا گذشته خود مقداری فراموش شود و این زخم برای مردم مقداری التیام پیدا کند.(ادامه)
رئیس دستگاه قضا با تایید بازداشت دو فرزند معاون این دستگاه، در این باره توضیحاتی ارائه کرد و تاکید داشت:  کدام مسئول فسادش ثابت شد و جمهوری اسلامی با او برخورد نکرد؟ تایید بازداشت دو فرزند معاون اول قوه قضاییه/ اژه‌ای: پدر آن‌ها اعلام کرد که تسلیم قانون است/ کدام مسئول فسادش ثابت شد و جمهوری اسلامی با او برخورد نکرد؟
رئیس دستگاه قضا با تایید بازداشت دو فرزند معاون این دستگاه، در این باره توضیحاتی ارائه کرد و تاکید داشت: کدام مسئول فسادش ثابت شد و جمهوری اسلامی با او برخورد نکرد؟(ادامه)
 هنجارشکنی و کشف حجاب بانوی پزشک آملی در یک همایش با حضور جمعی از مسئولان بازتاب گسترده ای در سطح جامعه داشت که بیانگر دغدغه جدی مردم در این حوزه فرهنگی است.

همراهی ناشیانه(يادداشت)
هنجارشکنی و کشف حجاب بانوی پزشک آملی در یک همایش با حضور جمعی از مسئولان بازتاب گسترده ای در سطح جامعه داشت که بیانگر دغدغه جدی مردم در این حوزه فرهنگی است. (ادامه)
 سخنگوی شورای نگهبان گفت: هیات‌های اجرایی دو هفته فرصت دارند صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس را بررسی کنند.‌ استعلام از وزارت اطلاعات، قوه قضاییه و اطلاعات سپاه درباره کاندیداهای انتخابات مجلس /مصمم به شفاف شدن منابع مالی کاندیداها هستیم
سخنگوی شورای نگهبان گفت: هیات‌های اجرایی دو هفته فرصت دارند صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس را بررسی کنند.‌(ادامه)
۳ تن از مدیران بهداشتی آمل در ادامه برخورد با هنجار شکنی مراسم روز پزشک برکنار شدند. برکناری ۳ تن از مدیران بهداشتی شهرستان آمل
۳ تن از مدیران بهداشتی آمل در ادامه برخورد با هنجار شکنی مراسم روز پزشک برکنار شدند.(ادامه)
در ادامه برخورد با هنجار شکنی مراسم روز پزشک آمل، سه تن از مدیران بهداشت و درمان و دانشکده پرستاری و مامایی و پیراپزشکی آمل برکنار شدند و در مدیران ... ۳ تن از مدیران بهداشت و درمان آمل برکنار شدند
در ادامه برخورد با هنجار شکنی مراسم روز پزشک آمل، سه تن از مدیران بهداشت و درمان و دانشکده پرستاری و مامایی و پیراپزشکی آمل برکنار شدند و در مدیران ...(ادامه)
مطابق انتظارات و با توجه به وضعیت وخیم جسمانی آرمیتا گراوند که بر اساس گفته پزشکان به مرگ مغزی دچار شده بود، این دانش‌آموز ۱۷ ساله امروز درگذشت. کاسبان، دوباره به‌صف شدند!(يادداشت)
مطابق انتظارات و با توجه به وضعیت وخیم جسمانی آرمیتا گراوند که بر اساس گفته پزشکان به مرگ مغزی دچار شده بود، این دانش‌آموز ۱۷ ساله امروز درگذشت.(ادامه)
شمال نیوز: پزشک اهل آمل که طی روزهای اخیر به دلیل هنجارشکنی و رعایت نکردن حجاب در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه شهرستان آمل حاشیه‌ساز شده بود، با انتشار پیامی ویدئویی ضمن عذرخواهی از همه کسانی که با رفتارش در آن مراسم خاطرشان رنجیده و به مقدسات‌شان اهانت شد، خود را ملزم و موظف به رعایت قانون حجاب دانست. پزشک آملی : ملزم به رعایت حجاب هستم و از همه عذرخواهی می‌کنم
شمال نیوز: پزشک اهل آمل که طی روزهای اخیر به دلیل هنجارشکنی و رعایت نکردن حجاب در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه شهرستان آمل حاشیه‌ساز شده بود، با انتشار پیامی ویدئویی ضمن عذرخواهی از همه کسانی که با رفتارش در آن مراسم خاطرشان رنجیده و به مقدسات‌شان اهانت شد، خود را ملزم و موظف به رعایت قانون حجاب دانست.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران در واکنش به حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان گفت: انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد ترسو نباید مسؤول شوند؛ مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نقد در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد.

انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد نباید مسؤول شوند / مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نه در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران در واکنش به حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان گفت: انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد ترسو نباید مسؤول شوند؛ مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نقد در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد. (ادامه)
بعد از ماه‌ها بحث و گمانه‌زنی درباره سرنوشت بازیگران کشف حجاب کرده در یکسال گذشته، با اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیش از 10 بازیگر مطرح زن سینما رسما ممنوع‌الکار شدند. کشف حجاب کدام بازیگران را ممنوع‌الکار کرد؟ + فیلم
بعد از ماه‌ها بحث و گمانه‌زنی درباره سرنوشت بازیگران کشف حجاب کرده در یکسال گذشته، با اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیش از 10 بازیگر مطرح زن سینما رسما ممنوع‌الکار شدند.(ادامه)
همه مدیران در هر سطحی موظفند با کارآمدی و شایستگی، برنامه‌های دولت را در حل مشکلات کشور دنبال کنند و اگر در هر مقطعی هر مدیری دچار بی‌انگیزگی شد و اهداف... خط و نشان رئیسی برای مدیران دولتی؛ با کسی عقد اخوت نداریم
همه مدیران در هر سطحی موظفند با کارآمدی و شایستگی، برنامه‌های دولت را در حل مشکلات کشور دنبال کنند و اگر در هر مقطعی هر مدیری دچار بی‌انگیزگی شد و اهداف...(ادامه)
سیدمحمدعلی ابراهیم زاده موسوی، رئیس پردیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در مورد خبر برخورد حراست این دانشگاه با یک دختر دانشجو گفت: «من مرتب با دانشجویان و تشکل‌ها نشست دارم و تا به حال که مشکل خاصی بین دانشجویان و حراست نداشته‌ایم. حراست هم برخورد محترمانه‌ای دارد. به هر حال محیط دانشگاه مقررات خاص خود را دارد. البته در همه کشور‌ها محیط‌های آموزشی چارچوب و مقررات خاصی دارند و دانشجویان نیز موظف به رعایت هستند. دانشکده ما نیز از این قوانین مستثنا نیست. مثلا دانشکده ما عاری از دخانیات است. دانشجویان، اساتید، کارکنان و حتی مراجعان نمی‌توانند در محیط دانشکده سیگار بکشند.» ماجرای از حال رفتن دانشجوی دختر دانشگاه تهران
سیدمحمدعلی ابراهیم زاده موسوی، رئیس پردیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در مورد خبر برخورد حراست این دانشگاه با یک دختر دانشجو گفت: «من مرتب با دانشجویان و تشکل‌ها نشست دارم و تا به حال که مشکل خاصی بین دانشجویان و حراست نداشته‌ایم. حراست هم برخورد محترمانه‌ای دارد. به هر حال محیط دانشگاه مقررات خاص خود را دارد. البته در همه کشور‌ها محیط‌های آموزشی چارچوب و مقررات خاصی دارند و دانشجویان نیز موظف به رعایت هستند. دانشکده ما نیز از این قوانین مستثنا نیست. مثلا دانشکده ما عاری از دخانیات است. دانشجویان، اساتید، کارکنان و حتی مراجعان نمی‌توانند در محیط دانشکده سیگار بکشند.»(ادامه)
کمیته بین‌المللی المپیک قانون ضد اسلامی وزیر ورزش فرانسه را وتو کرد. حمایت IOC از ورزشکاران محجبه در المپیک پاریس
کمیته بین‌المللی المپیک قانون ضد اسلامی وزیر ورزش فرانسه را وتو کرد.(ادامه)
سخنگوی دفتر حقوق بشر سازمان ملل از تصمیم پاریس برای ممنوعیت ورزشکاران این کشور در پوشیدن حجاب در مسابقات المپیک انتقاد کرد. انتقاد سازمان ملل از تصمیم فرانسه علیه حجاب اسلامی
سخنگوی دفتر حقوق بشر سازمان ملل از تصمیم پاریس برای ممنوعیت ورزشکاران این کشور در پوشیدن حجاب در مسابقات المپیک انتقاد کرد.(ادامه)
هر شخصی در فضای مجازی یا غیر مجازی بی‌حجابی یا بدپوششی را ترویج یا تبلیغ کند، در مرتبه اول به جزای نقدی درجه چهار و به تشخیص مقام قضائی به ممنوعیت از خروج از کشور تا دو سال محکوم می‌شود. جریمه ترویج بی‌حجابی؛ از جزای نقدی تا ممنوعیت خروج از کشور
هر شخصی در فضای مجازی یا غیر مجازی بی‌حجابی یا بدپوششی را ترویج یا تبلیغ کند، در مرتبه اول به جزای نقدی درجه چهار و به تشخیص مقام قضائی به ممنوعیت از خروج از کشور تا دو سال محکوم می‌شود.(ادامه)
سخنگوی وزارت علوم با تاکید بر اینکه جلسه دفاع دانشجوی دانشگاه تهران غیرقانونی بوده، گفت: با دانشجو و استاد راهنمای متخلف برخورد خواهد شد. واکنش وزارت علوم به حواشی جلسه دفاع یک دانشجو در دانشگاه تهران
سخنگوی وزارت علوم با تاکید بر اینکه جلسه دفاع دانشجوی دانشگاه تهران غیرقانونی بوده، گفت: با دانشجو و استاد راهنمای متخلف برخورد خواهد شد.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اجرای آزمایشی لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب به مدت ۳ سال موافقت کردند. اجرای قانون عفاف و حجاب به مدت ۳ سال
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اجرای آزمایشی لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب به مدت ۳ سال موافقت کردند.(ادامه)


«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت. پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده و جهان در حال گذار به نظم جدید است/ آپارتاید فرهنگی و سوزاندن قران شایسته انسان معاصر نیست/ آمریکا برای تضعیف اروپا برنامه بلندمدت دارد/در کنار جنگ علیه اسلام شاهد جنگ علیه خانواده هستیم(خبر)
«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت.(ادامه)
پاسخ های صریح رییسی به رویترز، نیوزویک، ان‌بی‌سی و پولیتیکو/ آمریکا باید پاسخ بدهد که چرا تحریم‌ها و فشارها را بر ایران اعمال می‌کند/ دختران ‌محجبه در فرانسه از تحصیل باز مانده‌اند چرا به این موضوع پرداخته نمی‌شود؟(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.