.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی لایحه عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی (بررسی در کمیسیون به جای صحن) موافقت کردند.
لایحه حجاب محرمانه بررسی می‌شود/هشتاد و پنجی شدن لایجه عفاف و حجاب با ۱۷۵ رأی نمایندگان مجلس تصویب شد
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی لایحه عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی (بررسی در کمیسیون به جای صحن) موافقت کردند. (ادامه)
دستگیری پنج عامل تولید و انتشار محتوای وهن حجاب در مازندران
پنج ادمین صفحات پربازدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام که اقدام به تمسخر حجاب کرده بودند در مازندران دستگیر شدند(ادامه)
رستوران کریم باقری پلمپ شد + عکس
رستوران کریم باقری به دلیل رعایت نکردن حجاب تا اطلاع ثانوی پلمپ شد.(ادامه)
انسان موجودی چندبعدی است و به‏ لحاظ هویتی دارای لایه‌های مختلف فکری و روانی و معنوی است. دین اسلام که برنامۀ جامع تربیت و رشد انسان است قطعا به این لایه‌های چندگانه نظر دارد. از این منظر اهمیت تربیت عواطف و تمایلات و احساسات بشر (تربیت گرایش‏ها) از تربیت عقلی و فکری او (تربیت بینشی) کم‏تر نیست. پوشش؛ قطعه ای از پازل بزرگ منطق حجاب(يادداشت)
انسان موجودی چندبعدی است و به‏ لحاظ هویتی دارای لایه‌های مختلف فکری و روانی و معنوی است. دین اسلام که برنامۀ جامع تربیت و رشد انسان است قطعا به این لایه‌های چندگانه نظر دارد. از این منظر اهمیت تربیت عواطف و تمایلات و احساسات بشر (تربیت گرایش‏ها) از تربیت عقلی و فکری او (تربیت بینشی) کم‏تر نیست.(ادامه)

 فرمانده کل انتظامی ضمن تشریح اجرای طرح مقابله با پوشش‌های نامتعارف و بی‌حجابی توسط پلیس گفت: شاید در کل کشور به تعداد انگشتان یک دست بودند افرادی که در برابر پلیس مقاومت کردند و قانون (داشتن حجاب) را رعایت نکردند. افرادی که در برابر پلیس مقاومت کردند، در کل کشور به تعداد انگشتان یک دست بودند / دستگیری‌ها بسیار کم بوده / اگر فردی بر بی‌حجابی اصرار داشته باشد، حتماً دستگیر و تحویل مقامات قضایی می‌شود / برخورد قضایی با کسانی که بی‌حجابی را در فضای مجازی ترویج سخت‌تر خواهد شد(خبر)
فرمانده کل انتظامی ضمن تشریح اجرای طرح مقابله با پوشش‌های نامتعارف و بی‌حجابی توسط پلیس گفت: شاید در کل کشور به تعداد انگشتان یک دست بودند افرادی که در برابر پلیس مقاومت کردند و قانون (داشتن حجاب) را رعایت نکردند.(ادامه)
عکس‌| طراحی حجاب کامل زنان در بازی فیفا ۲۳
بازیکن با حجاب تیم ملی مراکش در بازی فیفا ۲۳ هم قرار گرفت.(ادامه)
صحبت‌های سیدابراهیم رئیسی در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم درباره حجاب را در این ویدئو ببینید. رئیسی: بساط بی‌حجابی در کشور جمع می‌شود ؛ نگران نباشید / واکنش حضار به اظهارات رئیسی را ببینید
صحبت‌های سیدابراهیم رئیسی در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم درباره حجاب را در این ویدئو ببینید.(ادامه)
اصلاح‌طلبان لایحه حجاب و عفاف را محصول بی توجهی محض به مشکلات مردم و فقدان اولویت‌بندی مشکلات می‌دانند.

تهدید اصلاح طلبان: لایحه حجاب تصویب شود آشوب خواهد شد! / از این قانون صرف نظر کنید
اصلاح‌طلبان لایحه حجاب و عفاف را محصول بی توجهی محض به مشکلات مردم و فقدان اولویت‌بندی مشکلات می‌دانند. (ادامه)
محسن گرجی، مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صنعت، معدن و تجارت در توضیحاتی از معاف شدن تولیدکنندگان لباس‌های با حجاب از پرداخت مالیات خبر داد. تولیدکنندگان لباس‌های با حجاب از پرداخت مالیات معاف هستند
محسن گرجی، مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صنعت، معدن و تجارت در توضیحاتی از معاف شدن تولیدکنندگان لباس‌های با حجاب از پرداخت مالیات خبر داد.(ادامه)
دو زن بی حجاب به همراه یک مرد نسبت به همسر و فرزند شهید جانعلی موسی زاده در بابلسر هتاکی کردند. در این حادثه همسر شهید از ... حمله دو زن بی‌حجاب و نیمه برهـنه به خانواده شهید در بابلسر / افراد هتاک بازداشت شدند/ فیلم
دو زن بی حجاب به همراه یک مرد نسبت به همسر و فرزند شهید جانعلی موسی زاده در بابلسر هتاکی کردند. در این حادثه همسر شهید از ...(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۶ مرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بیانات مقام معظم رهبری در دیدار کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ ارتش و تقدیر از این ناوگروه پرداخته‌اند.(ادامه)
سلامی گفت: خبرنگار، امین حریم خصوصی انسان‌هاست. هیچکس حق ندارد به دنیای خصوصی انسان‌ها وارد شود و آن را به دیگران رونمایی کند. چرا که این کار خلاف اخلاق، شرع و انسانیت است. خبرنگار امین حریم خصوصی انسان‌هاست، به همین دلیل، گاهی یکی از اسرار کشور در مقابل چشمان یک خبرنگار قرار می‌گیرد. سردار سلامی: هیچکس حق ندارد به دنیای خصوصی افراد وارد شود
سلامی گفت: خبرنگار، امین حریم خصوصی انسان‌هاست. هیچکس حق ندارد به دنیای خصوصی انسان‌ها وارد شود و آن را به دیگران رونمایی کند. چرا که این کار خلاف اخلاق، شرع و انسانیت است. خبرنگار امین حریم خصوصی انسان‌هاست، به همین دلیل، گاهی یکی از اسرار کشور در مقابل چشمان یک خبرنگار قرار می‌گیرد.(ادامه)
مسئلۀ حجاب الان به یک موضوع امنیتی، سیاسی، اجتماعی و هویتی تبدیل شده و از طرف دیگر یک مقوله شرعی و دینی است. اگر به مقولۀ حجاب بی‌تفاوت باشیم، آیا می‌توانیم نام خود را مجلس انقلابی بگذاریم؟/ به نتیجه رساندن لایحه عفاف و حجاب وظیفه شرعی و ملی ماست+ فیلم
مسئلۀ حجاب الان به یک موضوع امنیتی، سیاسی، اجتماعی و هویتی تبدیل شده و از طرف دیگر یک مقوله شرعی و دینی است.(ادامه)
بوالفضل عمویی سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی در مورد لایحه عفاف و حجاب گفت: پیشنهاد شد که این لایحه به صورت اصل ۸۵ بررسی شود. این پیشنهاد به صورت استمزاجی مورد رأی گیری در فراکسیون قرار گرفت و ۷۳ درصد از اعضا با ادامه رسیدگی این لایحه براساس اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند. همچنین احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: احتمالا درخواست ۸۵‌ای شدن لایحه عفاف و حجاب در جلسه هفته آینده مجلس به رای گذاشته می‌شود و در صورت موافقت نمایندگان با این درخواست، کمیسیون ویژه‌ای برای بررسی لایحه عفاف و حجاب تشکیل می‌شود. بیش از ۱۵ نفر درخواست بررسی لایحه حجاب بر اساس «اصل ۸۵» را ثبت کرده اند؛ این درخواست هفته آینده به رای گذاشته می‌شود / در صورت موافقت نمایندگان، کمیسیون ویژه‌ای برای بررسی لایحه تشکیل می‌شود / نفرات این کمیسیون باید از میان کمیسیون‌های قضایی، حقوقی، فرهنگی و احتمالا اجتماعی باشند / ۷۳ درصد اعضای فراکسیون به بررسی لایحه حجاب به صورت «اصل ۸۵» رأی مثبت دادند(خبر)
بوالفضل عمویی سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی در مورد لایحه عفاف و حجاب گفت: پیشنهاد شد که این لایحه به صورت اصل ۸۵ بررسی شود. این پیشنهاد به صورت استمزاجی مورد رأی گیری در فراکسیون قرار گرفت و ۷۳ درصد از اعضا با ادامه رسیدگی این لایحه براساس اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند. همچنین احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: احتمالا درخواست ۸۵‌ای شدن لایحه عفاف و حجاب در جلسه هفته آینده مجلس به رای گذاشته می‌شود و در صورت موافقت نمایندگان با این درخواست، کمیسیون ویژه‌ای برای بررسی لایحه عفاف و حجاب تشکیل می‌شود.(ادامه)
صفر تا صد لایحه حجاب
مجلس در روزهای آتی قرار است لایحه عفاف و حجاب را در صحن علنی بررسی و تصویب کند.(ادامه)
عکس| ایران‌خودرو هم به خاطر «حجاب» پلمب می‌شود؟
برخی کاربران با شوخی با یک عکس قدیمی از تبلیغ محصولات ایران‌خودرو در مسکو نوشته‌اند که وقتش است که ایران خودرو هم پلمپ شود.(ادامه)
زهره سادات لاجوردی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی «سلام تهران» اظهار داشت: مشکلاتی که اکنون در مسئله حجاب وجود دارند مربوط به یک الی دو سال اخیر نمی‌شوند، بلکه از بی‌تحرکی و بی‌عملی برخی دولت‌هایی بوده که روی کار آمده بودند و بیشتر به غرب تعامل داشتند. بی حجابی تقصیر دولت روحانی است، زیرا به غرب تمایل داشتند!
زهره سادات لاجوردی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی «سلام تهران» اظهار داشت: مشکلاتی که اکنون در مسئله حجاب وجود دارند مربوط به یک الی دو سال اخیر نمی‌شوند، بلکه از بی‌تحرکی و بی‌عملی برخی دولت‌هایی بوده که روی کار آمده بودند و بیشتر به غرب تعامل داشتند.(ادامه)
سارا خادم‌الشریعه در اولین حضور خود با تابعیت اسپانیا در رقابت‌های جام جهانی شطرنج‌ حذف شد. سارا خادم الشریعه از یک شطرنج‌باز محجبه شکست خورد
سارا خادم‌الشریعه در اولین حضور خود با تابعیت اسپانیا در رقابت‌های جام جهانی شطرنج‌ حذف شد.(ادامه)
ازی نیازمند پدافند فرهنگی است. اینکه ما از تابلوهای کربلا رنگ به خود نگیریم و در برابر جنگی که با ارزش‌های ما در جریان است، فقط تماشاچی باشیم. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با ناهنجاری و صف‌شکنی است در بحث حجاب، نمی‌شود بگوییم ما باید فقط برای افراد حرف بزنیم، کار فرهنگی کنیم و دلیل بیاوریم تا جذب کنیم / نباید تماشاچی باشیم و ساکت بنشینیم درحالی که ادعای عاشورایی بودن داریم / مقابله با این حرمت‌شکنان، باید خواسته مردم باشد(خبر)
ازی نیازمند پدافند فرهنگی است. اینکه ما از تابلوهای کربلا رنگ به خود نگیریم و در برابر جنگی که با ارزش‌های ما در جریان است، فقط تماشاچی باشیم. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با ناهنجاری و صف‌شکنی است(ادامه)
در برخورد با انواع نقض قانون حجاب توسط هنجار شکنان در جامعه، جریمه های متفاوتی در لایحه حجاب در نظر گرفته شده است. عکس/ جریمه‌هایی که در لایحۀ حجاب آمده چقدر است؟
در برخورد با انواع نقض قانون حجاب توسط هنجار شکنان در جامعه، جریمه های متفاوتی در لایحه حجاب در نظر گرفته شده است.(ادامه)
دو فوریت «لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت از سلامت اجتماعی» در جلسه علنی ۲۳ خرداد سال جاری مجلس مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به مخالفت نمایندگان، ‌بررسی این لایحه با قید یک فوریت تصویب شد. لایحه حجاب و عفاف از چه زمانی تبدیل به قانون می‌شود؟
دو فوریت «لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت از سلامت اجتماعی» در جلسه علنی ۲۳ خرداد سال جاری مجلس مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به مخالفت نمایندگان، ‌بررسی این لایحه با قید یک فوریت تصویب شد.(ادامه)
افرادی که با تمسخر اجتماع خانوادگی عفاف و حجاب در نوشهر برای مسیح علی نژاد فیلم ارسال کرده بودند دستگیر شدند. دستگیری ارسال کنندگان فیلم به مسیح علی نژاد در نوشهر
افرادی که با تمسخر اجتماع خانوادگی عفاف و حجاب در نوشهر برای مسیح علی نژاد فیلم ارسال کرده بودند دستگیر شدند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۰ مرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بررسی نتایج دیدار وزیر خارجه کشورمان با همتای سوری خود و بررسی لایحه جدید حجاب پرداخته‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد. سوپرانقلابی‌ها می‌خواهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید شوند تا پیروز میدان شوند
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد.(ادامه)
در پی انتشار تصویری از کارکنان پلتفرم طاقچه، انتشارات سروش صداوسیما هفته گذشته در واکنش به عدم رعایت حجاب قانونی توسط کارکنان این نرم‌افزار با آن قطع همکاری کرد. انتشارات سروش به همکاری اش با طاقچه پایان داد
در پی انتشار تصویری از کارکنان پلتفرم طاقچه، انتشارات سروش صداوسیما هفته گذشته در واکنش به عدم رعایت حجاب قانونی توسط کارکنان این نرم‌افزار با آن قطع همکاری کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۹ مرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر رکورد شکنی مصرف برق در کشور و بازگشت معترضان صهیونیست به خیابان‌ها پرداخته اند.(ادامه)
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس در هرجا بی قانونی و موضوعات خلاف قانون ببیند ورود می کند، گفت: فراجا همواره مدافع حقوق شهروندی است.
دیدار جانشین فراجا با نماینده ولی فقیه در مازندران
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس در هرجا بی قانونی و موضوعات خلاف قانون ببیند ورود می کند، گفت: فراجا همواره مدافع حقوق شهروندی است. (ادامه)
پیگیری سرنخ های حملات به مهلا نشان می دهد که چه بسا هجمه ها، از اتاق فکر افرادی شامل بشیر حسینی و علی فروغی ها به عنوان سازندگان برنامه معلی بیرون آمده. شاهد مثال این موضوع سکوت منفعاله این جریان در برابر حملات سازماندهی شده به طرف مقابل است که شائبه پروژه بودن آنرا تقویت می کند. پشت پرده دوقطبی سازی "مهلا" - "معلی" کجاست؟!
پیگیری سرنخ های حملات به مهلا نشان می دهد که چه بسا هجمه ها، از اتاق فکر افرادی شامل بشیر حسینی و علی فروغی ها به عنوان سازندگان برنامه معلی بیرون آمده. شاهد مثال این موضوع سکوت منفعاله این جریان در برابر حملات سازماندهی شده به طرف مقابل است که شائبه پروژه بودن آنرا تقویت می کند.(ادامه)
کیهان نوشت: وزیر محترم میراث فرهنگی که تلاش داشت اقدام به «جذب» یک بازیگر از رده خارج کند، خیلی زود نتیجه معکوس این تلاش را دید! ادبیات توهین آمیز خانم بازیگر بی‌حجاب با آقای وزیر
کیهان نوشت: وزیر محترم میراث فرهنگی که تلاش داشت اقدام به «جذب» یک بازیگر از رده خارج کند، خیلی زود نتیجه معکوس این تلاش را دید!(ادامه)
برخی هنرمندانی که حجاب را رعایت نکردند ممنوع الکار شدند/ در پوستر یک جشنواره فیلم کوتاه به تذکر ما توجه نکرده بودند؛ دستور توقیف آن جشنواره را دادم/ در مورد اپلیکیشن هایی مثل طاقچه که ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.215 seconds.