.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مازندران میزبان ۵ شهید گمنام می شود
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از میزبانی از پنج شهید گمنام دفاع مقدس خبر داد و گفت: این شهدای والامقام در چهار شهر استان تشییع و تدفین می شوند.(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیته علمی ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه رؤیت هلال ماه دو بعد "علمی" و "مذهبی" دارد، گفت: از نظر علمی می‌توان گفت که هلال ماه در آسمان بوده است ولی ما نتوانستیم آن را رؤیت کنیم.

آیا عید فطر یک روز به تأخیر می‌افتد؟/ تعداد ماه‌های متوالی قمری که می‌توانند ۲۹ یا ۳۰ روزه باشند
شمال نیوز: عضو کمیته علمی ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه رؤیت هلال ماه دو بعد "علمی" و "مذهبی" دارد، گفت: از نظر علمی می‌توان گفت که هلال ماه در آسمان بوده است ولی ما نتوانستیم آن را رؤیت کنیم. (ادامه)
یک عضو کمیسیون شوراها گفت: اگر یک نماینده به دنبال منافعی از جمله منافع شخصی و حزبی و رای‌آوری باشد این‌ها رویکردهای مناسبی نیست چراکه این کار علاوه بر ایجاد سایر مشکلات باعث وقفه در خدمت‌رسانی دولت هم می‌شود.
هشدار درباره استیضاح وزرا به‌خاطر منافع شخصی نمایندگان/ نمایندگان به دنبال امتیازگیری از دولت هستند؟
یک عضو کمیسیون شوراها گفت: اگر یک نماینده به دنبال منافعی از جمله منافع شخصی و حزبی و رای‌آوری باشد این‌ها رویکردهای مناسبی نیست چراکه این کار علاوه بر ایجاد سایر مشکلات باعث وقفه در خدمت‌رسانی دولت هم می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی ، متولد خرداد ماه سال ۱۳۳۶ در نجف اشرف است. همسر فریده مطهری٬ دختر شهید مطهری و داماد خانواده دکتر علی مطهری محسوب می شود و از اقوام دکتر احمد توکلی. او ۴ برادر به نام صادق٬ محمد جواد٬ محمد باقر و فاضل داشته..... محرمانه های علی لاریجانی : همسر ، برادران ، فرزندان و انتخابات ۱۴۰۰
شمال نیوز : علی لاریجانی ، متولد خرداد ماه سال ۱۳۳۶ در نجف اشرف است. همسر فریده مطهری٬ دختر شهید مطهری و داماد خانواده دکتر علی مطهری محسوب می شود و از اقوام دکتر احمد توکلی. او ۴ برادر به نام صادق٬ محمد جواد٬ محمد باقر و فاضل داشته.....(ادامه)
چند وقتی است، دوباره موضوع تحقیق و تفحص در مجلس داغ شده، به گونه ای که در هفته‌های گذشته، چندین طرح تحقیق و تفحص از سوی نمایندگان مطرح شده که مهم‌ترین آنها، طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی و نیز ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات کالا‌های اساسی است. باید آیین نامه مربوط به تحقیق و تفحص تغییر کند/ احتمال باج‌گیری کم است، ولی برخی از تحقیق و تفحص برای سهم‌خواهی استفاده می‌کنند(خبر)
چند وقتی است، دوباره موضوع تحقیق و تفحص در مجلس داغ شده، به گونه ای که در هفته‌های گذشته، چندین طرح تحقیق و تفحص از سوی نمایندگان مطرح شده که مهم‌ترین آنها، طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی و نیز ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات کالا‌های اساسی است.(ادامه)
هادی رضوی: داماد شریعتمداری‌ام نه نتانیاهو
هادی رضوی گفت: متاسفانه در دادگاه و رسانه‌ها من را داماد شریعتمداری معرفی می‌کنند. من داماد نتانیاهو که نیستم. داماد شریعتمداری هستم و می‌خواهم در این دادگاه بدون فضاسازی سیاسی و اینکه داماد فردی معرفی شوم، به پرونده رسیدگی شود.(ادامه)
شاعری: موافق طرح تحقیق و تفحص از محیط زیست هستم
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: موافق طرح تحقیق و تفحص از محیط زیست بودم و هستم.(ادامه)
شمال نیوز :  وی با بیان اینکه ۴ استان در موضوع آموزش و پرورش از دهه ۱۳۷۰ بسیار بد و ناعادلانه عمل کردند و پیش‌دبستانی از ۱۳۸۶ به بعد کد‌دار می‌شود و بر طبق قول وزیر در مهر‌ماه ۱۳۹۸ کد پرسنلی پیش‌دبستانی صادر و جذب می‌شوند..... استخدام 67 هزار حق‌التدریسی‌ در آموزش و پروش همزمان با مهر‌ماه ۹۸
شمال نیوز : وی با بیان اینکه ۴ استان در موضوع آموزش و پرورش از دهه ۱۳۷۰ بسیار بد و ناعادلانه عمل کردند و پیش‌دبستانی از ۱۳۸۶ به بعد کد‌دار می‌شود و بر طبق قول وزیر در مهر‌ماه ۱۳۹۸ کد پرسنلی پیش‌دبستانی صادر و جذب می‌شوند.....(ادامه)
شمال نیوز : وی تاکید کرد: من‌ به عنوان نماینده مجلس، قطعا براین باورم که وزیر کشور باید به مجلس و افکار عمومی پاسخ بدهد که چرا موقعی که به استاندار مرخصی صادر میکرده، از سازمان ‌هواشناسی‌ وضعیت آب و هوایی ‌را جویا نشده تا با پیش بینی درست .... یک نماینده : مجلس احتمال دو تابعیتی بودن استاندار گلستان را بررسی می کند
شمال نیوز : وی تاکید کرد: من‌ به عنوان نماینده مجلس، قطعا براین باورم که وزیر کشور باید به مجلس و افکار عمومی پاسخ بدهد که چرا موقعی که به استاندار مرخصی صادر میکرده، از سازمان ‌هواشناسی‌ وضعیت آب و هوایی ‌را جویا نشده تا با پیش بینی درست ....(ادامه)
وکیل پایه یک دادگستری و وکیل بابک زنجانی از کمیسیون اصل ۹۰ خواست تا به نقل و انتقالات اموال منقول و غیر منقول بابک زنجانی رسیدگی کند گفت: شرکت قشم ایر به شرکت ملی نفت واگذار شده و الان می‌گویند که ۱۱۰ میلیارد تومان زیان ده شده که این موضوع هزینه‌کرد از جیب بیت‌المال است. کمیسیون اصل ۹۰ به نقل و انتقالات اموال منقول و غیر منقول بابک زنجانی ورود کند
وکیل پایه یک دادگستری و وکیل بابک زنجانی از کمیسیون اصل ۹۰ خواست تا به نقل و انتقالات اموال منقول و غیر منقول بابک زنجانی رسیدگی کند گفت: شرکت قشم ایر به شرکت ملی نفت واگذار شده و الان می‌گویند که ۱۱۰ میلیارد تومان زیان ده شده که این موضوع هزینه‌کرد از جیب بیت‌المال است.(ادامه)
شمال نیوز :شهید اسدی یکی از شهدای مدافع حرم استان مازندران بود که در اردیبهشت سال 1395 و در کربلای خان‌طومان به همراه 12 نفر دیگر از شیرمردان این خطه دل از دنیا شست و در سوریه آسمانی شد..... شناسایی پیکر مطهر شهید «اسدی» از شهدای مازندرانی مفقود در خان طومان
شمال نیوز :شهید اسدی یکی از شهدای مدافع حرم استان مازندران بود که در اردیبهشت سال 1395 و در کربلای خان‌طومان به همراه 12 نفر دیگر از شیرمردان این خطه دل از دنیا شست و در سوریه آسمانی شد.....(ادامه)
تشییع پیکر شهید گیلان نژاد صبح امروز در چالوس
پیکر شهید گرانقدر نداف گیلان نژاد از شهدای دفاع مقدس صبح امروز در شهرستان چالوس تشییع شد.(ادامه)
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از شناسایی پیکر شهید مسعود نداف گیلان نژاد با قمقمه نیمه آب ۳۰ سال پس از شهادت خبر داد. شناسایی پیکر شهید مازندرانی با قمقمه نیمه آب، ۳۰ سال پس از شهادت
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از شناسایی پیکر شهید مسعود نداف گیلان نژاد با قمقمه نیمه آب ۳۰ سال پس از شهادت خبر داد.(ادامه)
مازندران میزبان ۲ شهید گمنام می شود
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از مراسم تشییع و تدفین ۲ شهید گمنام در مازندران خبر داد.(ادامه)
تشییع و تدفین شهید هوشنگ مرتضوی در شهرستان قائم‌شهر
مراسم تشییع و تدفین شهید تازه تفحص شده با حضور مردم شهید پرور شهرستان قائم‎شهر برگزار شد.(ادامه)
پیکر مطهر شهید مرتضوی پس از ۳۲ سال تشییع شد
پیکر پاک شهید مراد مرتضوی پس از ۳۲ سال انتظار بر روی دستان مردم شهیدپرور قائم‌شهر تشییع شد.(ادامه)
اعلام زمان و مکان تشییع شهید مرتضوی
مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مرتضوی امشب (یک شنبه) ساعت 20 در حسینیه عاشقان ثارالله قائم‌شهر با حضور مردم شهید پرور استان برگزار می شود.(ادامه)
حرکت کاروان قائم‌شهری به تهران برای تحویل پیکر شهید تازه تفحص شده
پیکر این شهید جاویدالاثر پس از 32 سال در سالروز شهادتش توسط گروه تفحص برون مرزی ستاد کل، با پلاک و مشخصات و کارت جنگی پیدا شد.(ادامه)
پیکر شهید جاویدالاثر مازندرانی پس از ۳۲ سال به وطن بازگشت
پیکر مطهر شهید جاویدالاثر هوشنگ مرتضوی درازکلایی پس از ۳۲ سال به مام وطن بازگشت.(ادامه)
ورود پیکر مطهر شهید مدافع حرم علیرضا بریری به سپاه بابلسر +تصاویر
پیکر مطهر شهید مدافع حرم علیرضا بریری هم اکنون برای برگزاری مراسم زیارت عاشورا به سپاه بابلسر وارد شد.(ادامه)
عکس/ بازگشت پیکر شهید "علیرضا بریری" پس از 3 سال از سوریه
پیکر مطهر شهید "علیرضا بریری" که در زمره شهدای مفقود الاثر حماسه خان طومان قرار گرفته بود، در جریان تفحص‌های اخیر کشف و با انجام آزمایشات DNA احراز هویت شد و پس از ۳۲ ماه به وطن بازگردانده شد.(ادامه)
شمال نیوز: پیکر مطهر شهید مدافع حرم علیرضا بریری پس از ۳۲ ماه به آغوش گرم خانواده شهید پرور مازندران باز خواهد گشت. پیکر شهید مدافع حرم علیرضا بریری به میهن بازگشت
شمال نیوز: پیکر مطهر شهید مدافع حرم علیرضا بریری پس از ۳۲ ماه به آغوش گرم خانواده شهید پرور مازندران باز خواهد گشت.(ادامه)
پیکر شهید مدافع حرم علیرضا بریری به میهن بازگشت
پیکر مطهر شهید مدافع حرم علیرضا بریری پس از ۳۲ ماه به آغوش گرم خانواده شهید پرور مازندران باز خواهد گشت.(ادامه)
شمال نیوز : هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تشکیل آخرین نشست به منظور بررسی رفتار محمدباسط درازهی، برای این نماینده مجلس به تصمیم گیری نهایی و صدور حکم رسید..... حکم «نماینده سراوان» صادر شد ؛ تذکر شفاهی ، کتبی و کسر حقوق !
شمال نیوز : هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تشکیل آخرین نشست به منظور بررسی رفتار محمدباسط درازهی، برای این نماینده مجلس به تصمیم گیری نهایی و صدور حکم رسید.....(ادامه)
مردم رامسر به استقبال پیکر آلاله گمنام سال‌های دفاع مقدس رفتند
مردم رامسر به استقبال پیکر آلاله گمنام سال‌های دفاع مقدس رفتند.(ادامه)
شمال نیوز : اما جمعه بابل گفت : ریاست مجلس شجاعت به‌خرج دهد و گروهی برای تحقیق‌و تفحص رفتار نمایندگان با رای نمایندگان تشکیل شود تا وضعیت نمایندگان با معیارهای تعیین شده امام راحل برای مجلس تطبیق داده شود، البته نمایندگان خدوم هم وجود دارند..... روحانی : خیانت‌ها‌و زیاده‌طلبی‌های برخی نمایندگان مجلس خجالت‌آور است
شمال نیوز : اما جمعه بابل گفت : ریاست مجلس شجاعت به‌خرج دهد و گروهی برای تحقیق‌و تفحص رفتار نمایندگان با رای نمایندگان تشکیل شود تا وضعیت نمایندگان با معیارهای تعیین شده امام راحل برای مجلس تطبیق داده شود، البته نمایندگان خدوم هم وجود دارند.....(ادامه)
شمال نیوز : ادیانی با اشاره به واگذاری کارخانه چوب و کاغذ مازندران بیان کرد: همچنین قیمت کارشناسی این کارخانه در این واگذاری نیز جای تأمل دارد و این سؤال پیش‌ می‌آید آیا اساساً خریدار این کارخانه بزرگ که در یک مقطع در خاورمیانه بی‌نظیر بود، اهلیت لازم را دارد؟.... واکنش تند نماینده قائم شهر به واگذاری کارخانه چوب و کاغذ مازندران / تجربه واگذاری کارخانه‌ها اغلب وادادگی بوده تا واگذاری!/طرح تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی تقدیم هیأت رئیسه مجلس شد
شمال نیوز : ادیانی با اشاره به واگذاری کارخانه چوب و کاغذ مازندران بیان کرد: همچنین قیمت کارشناسی این کارخانه در این واگذاری نیز جای تأمل دارد و این سؤال پیش‌ می‌آید آیا اساساً خریدار این کارخانه بزرگ که در یک مقطع در خاورمیانه بی‌نظیر بود، اهلیت لازم را دارد؟....(ادامه)
آخرین اخبار از تحقیق و تفحص باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
رئیس هیئت تفحص از استقلال و پرسپولیس از تدوین گزارش اولیه پرونده تفحص از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تا ۲ هفته آینده خبر داد.(ادامه)
شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس‌جمهوری در امور حقوق شهروندی، استاندار می‌شود؟ دیروز عضو کمیته رایزنی شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی گزینه‌های این شورا را برای استانداری خراسان رضوی اعلام کرد. مولاوردی استاندار می‌شود؟
شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس‌جمهوری در امور حقوق شهروندی، استاندار می‌شود؟ دیروز عضو کمیته رایزنی شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی گزینه‌های این شورا را برای استانداری خراسان رضوی اعلام کرد.(ادامه)
علی اصغر یوسف نژاد با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت بسیار ناکارآمد است و نمی‌دانیم که رئیس‌جمهور به چه علتی تا آخرین لحظه برای تغییر ندادن اعضای ناکارآمد دولت مقاومت کرد گفت: رفتن شریعتمداری به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اشتباه است و نمی‌تواند برای تکیه بر صندلی این وزارت رای‌ اعتماد بگیرد.
مجلس به شریعتمداری رای اعتمادنمی‌دهد/ چرا رئیس‌جمهور اصرار بر تکرار اشتباهاتش دارد؟
علی اصغر یوسف نژاد با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت بسیار ناکارآمد است و نمی‌دانیم که رئیس‌جمهور به چه علتی تا آخرین لحظه برای تغییر ندادن اعضای ناکارآمد دولت مقاومت کرد گفت: رفتن شریعتمداری به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اشتباه است و نمی‌تواند برای تکیه بر صندلی این وزارت رای‌ اعتماد بگیرد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.