.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برگزاری هشتمین جشن نظام پیشنهادها در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان
(ادامه)
تصویر فیش‌حقوقی مجلسی‌ها | هر نماینده چقدر حقوق می‌گیرد؟
[ گرچه طبق ماده ۲۹ قانون مدیریت خدمات کشوری تمامی دستگاه‌های اجرائی باید دریافتی‌ها و پرداختی‌های تمامی کارکنان را روی سامانه ماده ۲۹ حقوق کارمندان ثبت کنند اما آن‌چنان که رئیس سازمان امور استخدامی به ما اطلاع داد، بسیاری از دستگاه‌ها از جمله مجلس شورای اسلامی هنوز به این سامانه ملحق نشده‌اند. (ادامه)
طرح تشکیل وزارت تجارت در دستورکار پارلمان
نمایندگان در جلسات علنی هفته آینده مجلس طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمت بازرگانی که از سوی شورای نگهبان به مجلس ارجاع شده را در دستور کار دارند.(ادامه)
زد و بند با چاشنی تفحص؛ شاهراه فساد در مجلس دهم
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی معتقد است تعدادی زیادی از نمایندگانی که رد صلاحیت شدند، به یقین از افرادی بودند که در تحقیق و تفحص‌های مجلس با مسئولین اجرایی زدوبند داشتند.(ادامه)
در برخی روستاها و شهرستان های کوچک از گرفتن وام برای تامین جهیزیه تا تقاضای اشتغال و پرداخت هزینه درمان همگی راه هایی هستند برای اخذ رای. این ناآگاهی نسبت به وظیفه نمایندگان در قبال رای مردم، در بدنه جامعه نسبت به خود کاندیداها طبیعتا بیشتر هم است.
عضویت در شورای شهر را با نمایندگی مجلس اشتباه نگیریم/وظیفه نمایندگان مجلس چیست؟(يادداشت)
در برخی روستاها و شهرستان های کوچک از گرفتن وام برای تامین جهیزیه تا تقاضای اشتغال و پرداخت هزینه درمان همگی راه هایی هستند برای اخذ رای. این ناآگاهی نسبت به وظیفه نمایندگان در قبال رای مردم، در بدنه جامعه نسبت به خود کاندیداها طبیعتا بیشتر هم است. (ادامه)
شمال نیوز : روایت خان طومان تکرار عاشورا و فتح المبین هاست، اینکه وعده حق، پیروزی خون بر شمشیر است. روایت خان طومان روایت شلمچه است و دردهایش، روایت شلمچه هایی است که در خان طومان تمام نشده همان طور که در شلمچه به پایان نرسیده بود، .... خان طومان آزاد شد + روایتی از شهادت رزمندگان مازندرانی در اردیبهشت 95 در خان‌طومان
شمال نیوز : روایت خان طومان تکرار عاشورا و فتح المبین هاست، اینکه وعده حق، پیروزی خون بر شمشیر است. روایت خان طومان روایت شلمچه است و دردهایش، روایت شلمچه هایی است که در خان طومان تمام نشده همان طور که در شلمچه به پایان نرسیده بود، ....(ادامه)
 در جمع آنهایی که نام شان را به عنوان کاندیدای مجلس به ثبت رساندند، نمی توان از کنار ۶ اسم عبور کرد، ۶ چهره ای که زیر سقف مجمع تشخیص مصلحت نظام، همنشین و همکار هستند. 6 مجمع نشین که مدعی هیات رئیسه مجلس آینده هستند
در جمع آنهایی که نام شان را به عنوان کاندیدای مجلس به ثبت رساندند، نمی توان از کنار ۶ اسم عبور کرد، ۶ چهره ای که زیر سقف مجمع تشخیص مصلحت نظام، همنشین و همکار هستند.(ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس دهم با عملکرد ضعیف خود باعث ناکارآمدی خانه ملت شدند و به همین دلیل انتقادات زیادی به آنان می‌شود. ۷ دلیل ناکارآمدی «مجلس دهم»/نمایندگانی که دربرابر دولت سردرگم‌اند
شمال نیوز: نمایندگان مجلس دهم با عملکرد ضعیف خود باعث ناکارآمدی خانه ملت شدند و به همین دلیل انتقادات زیادی به آنان می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : چرا برخی از نمایندگان در مسائل اساسی حاضر به طرح سؤال یا استیضاح از برخی وزرا نیستند اما نطق‌های به‌ظاهر انتقادی داشته‌اند. آیا این نطق‌ها می‌خواهد مصرف داخلی در حوزه انتخابیه داشته باشد؟ باید از جعبه سیاه عملکرد نمایندگان رمزگشایی شود/ نمایندگان، خود یک‌طرف دعوا هستند/ نطق های به ظاهر انتقادی برخی نمایندگان مصرف داخلی در حوزه انتخابیه دارد
شمال نیوز : چرا برخی از نمایندگان در مسائل اساسی حاضر به طرح سؤال یا استیضاح از برخی وزرا نیستند اما نطق‌های به‌ظاهر انتقادی داشته‌اند. آیا این نطق‌ها می‌خواهد مصرف داخلی در حوزه انتخابیه داشته باشد؟(ادامه)
حدود ۱۰۰ اصلاح‌طلب از سوی هیأت‌های اجرایی رد صلاحیت شده‌اند
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات میزبان هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بود.(ادامه)
قیمت بنزین سال آینده ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان می‌شود؟
یک عضو کیمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از کمیسیون تلفیق خواست که برای التیام زخم‌های مردم و کمک به وضعیت معیشتی آنها بنزین را تک نرخی بین قیمت ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان تعیین کند.(ادامه)
شمال نیوز: ساختمان هرمی میدان بهارستان امروز با حواشی همراه بود و اهالی آن برای شفاف‌سازی هزینه انتخابات و تشکیل وزارت بازرگانی تعین تکلیف کردند. رای مثبت نمایندگان به طرح «هزینه انتخابات را از کجا آورده‌ای؟» /تشکیل وزارت بازرگانی همچنان بلاتکلیف
شمال نیوز: ساختمان هرمی میدان بهارستان امروز با حواشی همراه بود و اهالی آن برای شفاف‌سازی هزینه انتخابات و تشکیل وزارت بازرگانی تعین تکلیف کردند.(ادامه)
احضار وزیر ورزش و تاج به مجلس
نماینده مجلس با انتقاد از اظهارات رئیس فدراسیون گفت: ایشان به مجلس احضار خواهند شد اما فردی که باید پاسخگوی اصلی این ماجرا باشد وزیر ورزش است که ایشان را هم دعوت خواهیم کرد.(ادامه)
تخریب مجلس تخریب کلیت ملت است و ممکن است در فصل انتخابات هیجانات سیاسی افزایش یابد، اما اگر بر اساس صدق و مروت نباشد، این دیوار بر سر مردم خراب می‌شود و کسانی که این کار را می‌کنند دلسوز ملت نیستند. در انتخابات ۱۴۰۰ (ریاست جمهوری) هم کاندیدا نمی‌شوم/ شورای هماهنگی سران قوا موقتی است و هرگز نمی‌خواهد جایگزین مجلس شود/ معنای تغییرات «لاریجانی صداوسیما» با «لاریجانی مجلس» پیشرفت در امور سیاسی است/ از زمان اجرای سهمیه‌بندی بنزین مطلع بودم
تخریب مجلس تخریب کلیت ملت است و ممکن است در فصل انتخابات هیجانات سیاسی افزایش یابد، اما اگر بر اساس صدق و مروت نباشد، این دیوار بر سر مردم خراب می‌شود و کسانی که این کار را می‌کنند دلسوز ملت نیستند. (ادامه)
انجام گودبرداری برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده سیل در گلوگاه/ عدم تایید جان‌باختن یک زن در سیل
فرماندار گلوگاه با اشاره به وقوع سیل در گلوگاه گفت: عملیات برای بررسی مسیر، بازگشایی راه‌ها و گودبرداری‌ها در حال انجام است، بیشترین حجم آب در مسیر جاده سراسری و راه‌های مواصلی منتهی به روستاهای سیدمحله لمراسک و تیله نو وجود دارد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس فراکسیون بنادر و دریانوردی مجلس از کلید خوردن تحقیق و تفحص از سازمان بنادر و دریانوردی کشور خبر داد.... تحقیق و تفحص از سازمان بنادر و دریانوردی کشور کلید خورد+ دلایل
شمال نیوز : رئیس فراکسیون بنادر و دریانوردی مجلس از کلید خوردن تحقیق و تفحص از سازمان بنادر و دریانوردی کشور خبر داد....(ادامه)
مادری که فرزند شهیدش را پس از ۳۵ سال در آغوش گرفت/ عکس
دفاع پرس نوشت: مادر شهید حسین علیقلی‌نژاد، پس از ۳۵ سال انتظار، امروز توانست پیکر فرزندش را که در شرق دجله به شهادت رسیده بود، در آغوش بگیرد.(ادامه)
شهدا امنیت و آزادگی را به ارمغان آورده اند
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهدا با الگو قرار دادن سیدالشهدا و با هموار کردن مسیر "لبیک یا حسین"، عزت، سربلندی، امنیت و آزادگی را برای انسان‌ها به ارمغان آوردند.(ادامه)
شناسایی پیکر شهید صدرایی ۳۹ سال پس از شهادت
با شناسایی پیکر شهید صدرایی ۳۹ سال پس از شهادت و انتقال آن، شمیم کربلا و عاشورا در دیار علویان پیچید.(ادامه)
اعلام زمان تشییع و خاکسپاری ۲ شهید در مازندران
پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده جنگ تحمیلی ،همزمان با دهه اول ماه محرم در شهرهای بابل و سوادکوه تشییع و خاکسپاری می‌شود.(ادامه)
پیکر ۲ شهید دوران دفاع مقدس مازندران شناسایی شد
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران از شناسایی پیکر شهیدان «ولی‌الله صدرایی» و «رضاعلی ابراهیم‎نژاد» از شهدای دفاع مقدس مازندران خبر داد.(ادامه)
۴۴ لاله گمنام‌ در ولادت امام رضا(ع) به وطن باز می‌گردند/استقبال از شهدای تازه تفحص شده ‌در مرز شلمچه
پیکر پاک و مطهر ۴۴ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز وارد می‌شود تا مردم خوزستان به زیارت آنها بیایند. (ادامه)
مازندران میزبان ۸ آلاله گمنام دوران دفاع مقدس
هشت آلاله گمنام دوران دفاع مقدس در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهر‌های چالوس، سلمانشهر، نوشهر (پول و کجور) تشییع خواهند شد.(ادامه)
شناسایی 2 شهید تازه تفحص شده گیلانی
سخنگوی سپاه قدس گیلان از بازگشت پیکر دو شهید تازه تفحص شده گیلانی به استان خبر داد. (ادامه)
کشف پیکر سه شهید مدافع حرم ایرانی در تفحص سوریه
پیکر مطهر سه تن از شهدای مدافع حرم ایرانی در سوریه کشف شد.(ادامه)
پیکر مطهر شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه پس از گذشت بیش از 3 سال به دیار علویان باز خواهد گشت و بر روی دستان مردم ولایتمدار مازندران تشییع خواهد شد. بازگشت پیکر شهید مدافع حرم «ابراهیم عشریه» به وطن / دوشنبه در معراج الشهدای تهران
پیکر مطهر شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه پس از گذشت بیش از 3 سال به دیار علویان باز خواهد گشت و بر روی دستان مردم ولایتمدار مازندران تشییع خواهد شد.(ادامه)
۸ شهید گمنام در مازندران تشییع می شوند
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران جزئیات تشییع و تدفین پیکر هشت شهید گمنام دفاع مقدس را در استان تشریح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : ادیانی گفت : انتصاب مدیران خارج از دانشگاه و استفاده ابزاری و سیاسی از برخی مدیران دانشگاه از جمله محورهای این تحقیق و تفحص است..... درخواست تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد با 18 محور + یک احتمال انتخاباتی
شمال نیوز : ادیانی گفت : انتصاب مدیران خارج از دانشگاه و استفاده ابزاری و سیاسی از برخی مدیران دانشگاه از جمله محورهای این تحقیق و تفحص است.....(ادامه)
مازندران میزبان ۵ شهید گمنام می شود
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از میزبانی از پنج شهید گمنام دفاع مقدس خبر داد و گفت: این شهدای والامقام در چهار شهر استان تشییع و تدفین می شوند.(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیته علمی ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه رؤیت هلال ماه دو بعد "علمی" و "مذهبی" دارد، گفت: از نظر علمی می‌توان گفت که هلال ماه در آسمان بوده است ولی ما نتوانستیم آن را رؤیت کنیم.

آیا عید فطر یک روز به تأخیر می‌افتد؟/ تعداد ماه‌های متوالی قمری که می‌توانند ۲۹ یا ۳۰ روزه باشند
شمال نیوز: عضو کمیته علمی ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه رؤیت هلال ماه دو بعد "علمی" و "مذهبی" دارد، گفت: از نظر علمی می‌توان گفت که هلال ماه در آسمان بوده است ولی ما نتوانستیم آن را رؤیت کنیم. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.