.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
امیدواریم برگشت پیکر شهدای مدافع حرم چشم مسؤولان را باز کند/ ذره‌ای راضی به آمدن شهید نبودم
مادر شهید رادمهر گفت: ذره‌ای راضی به آمدن شهید نبودم چرا که وقتی انسان معامله‌ای با خدا می‌کند اگر قائل به آمدن و برگشت شهید باشد، این نقض معامله با خدا است.(ادامه)

محبوبه بلباسی پس از انتشار اخباری درباره تفحص پیکر همسرش گلایه‌ای را در استوری اینستاگرامی خود منتشر کرد. گلایه همسر شهید بلباسی از نحوه اطلاع از بازگشت پیکر وی
محبوبه بلباسی پس از انتشار اخباری درباره تفحص پیکر همسرش گلایه‌ای را در استوری اینستاگرامی خود منتشر کرد.(ادامه)
نمایندگان مجلس معتقدند که هر چند رزم حسینی وززیر پیشنهادی صمت، داری سوابق و تجربیات خوبی است اما اگر تابعیت مضاعف وی به اثبات برسد قطعا مجلس به وی رای اعتماد نخواهد داد. نظر ۱۲ نماینده درباره صلاحیت رزم حسینی جهت تصدی وزارت صمت/ آیا او تابعیت دوگانه دارد؟
نمایندگان مجلس معتقدند که هر چند رزم حسینی وززیر پیشنهادی صمت، داری سوابق و تجربیات خوبی است اما اگر تابعیت مضاعف وی به اثبات برسد قطعا مجلس به وی رای اعتماد نخواهد داد.(ادامه)
توصیه‌های بورسی وزیر اقتصاد
وزیر اقتصاد گفت: عده‌ای با برنامه ریزی سعی دارند تا سهام داران را با فشار روانی مجبور به فروش سهام خود کنند.(ادامه)
رد ادعای ۶۵ میلیاردی میرسلیم
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از رد ادعای دریافت ۶۵ میلیارد تومانی میرسلیم درباره تفحص از شهرداری تهران در این هیات به دلیل قانع کننده نبودن دلایل، اسناد و مستندات محکمه پسند خبر داد.(ادامه)
دعوای قالیباف و میرسلیم بالا گرفت
رئیس مجلس شورای اسلامی از مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران شکایت کرد.(ادامه)

رئیس کل دیوان محاسبات کشور دستور انجام تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه را صادر کرد. اولین دستور بذرپاش در ریاست دیوان محاسبات
رئیس کل دیوان محاسبات کشور دستور انجام تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه را صادر کرد.(ادامه)
نمایندگانی که خانه سازمانی ۳۸۰ متری مجلس را از آنِ خود کردند!
معمای خانه های ۳۸۰ متری سعادت آباد که برخی نمایندگان ادوار مجلس به عنوان خانه سازمانی گرفتند اما این خانه‌ها را از آن خود کردند، معمایی است که بعد از گذشت چند سال هنوز لاینحل باقی مانده است. (ادامه)
احمد توکلی در نامه‌ای به مصطفی میرسلیم از وی خواست تا برای ادعای خود در مورد رشوه قالیباف به نمایندگان مجلس، به دیده بان شفافیت و عدالت سند ارائه کند. واکنش احمد توکلی به ادعای میرسلیم درباره رشوه قالیباف به نمایندگان مجلس
احمد توکلی در نامه‌ای به مصطفی میرسلیم از وی خواست تا برای ادعای خود در مورد رشوه قالیباف به نمایندگان مجلس، به دیده بان شفافیت و عدالت سند ارائه کند.(ادامه)
سید مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در یکی دو ماه اخیر در مصاحبه‌هایی علیه محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی موضع‌گیری کرده است. درباره افشاگری تکراری میرسلیم علیه قالیباف(يادداشت)
سید مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در یکی دو ماه اخیر در مصاحبه‌هایی علیه محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی موضع‌گیری کرده است.(ادامه)
ارزش ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی ته مانده سهام عدالت/ ناتوانی دولت در کنترل قیمت خودرو / تغییر فاز سیاست پولی بانک مرکزی پس از دو ماه ....(خبر)
(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: حضور وزرا در یک ماه اول آغاز به کار مجلس و ارائه‌ی گزارش از شرایط کشور، کار بسیار خوبی بود اما نباید به وزرا توهین و یا تهمتی زده شود.....(خبر)
(ادامه)
رهبر انقلاب: مجلس یازدهم از قوی‌ترین و انقلابی ترین مجالس پس از انقلاب است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با ابراز خرسندی از حساسیت نشان دادن مجلس یازدهم به مسائل انقلاب افزودند: مهلت چهار ساله نمایندگی، فرصت خوبی برای ریل‌گذاری حرکت عمومی کشور و تأثیرگذاری فراوان در روند حل مسائل و پیشرفت و آینده ایران است.(ادامه)
آیین وداع و تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم در نور
آیین وداع مردم شهید پرور شهرستان نور با پیکر مطهر شهید مدافع حرم « علی جمشیدی» برگزار شد.(ادامه)
وداع با دو آلاله بازگشته به وطن در ساری
یادمان شهدای گمنام دفاع مقدس ساری امشب میزبان دو شهید مدافع حرم مازندران شهید سعید کمالی و شهید علی جمشیدی است.(ادامه)
خبر بازگشت حاج احمد متوسلیان بعد از ۳۸ سال
رؤیا و تصّور بازگشت «حاج احمد متوسلیان» و سه همرزم کهف نشین و فراموش شده او پس از ۳۸ سال دوری و بی خبریِ مطلق، در همین روزها و روزگارِ پرحادثه به میهن عزیزمان، الحق که شیرین و گواراست. (ادامه)
طواف پیکرهای مطهر شهدای خانطومان در مشهد الرضا (ع)
پیکرهای مطهر دو شهید مدافع حرم تازه تفحص شده مازندرانی همزمان با دهه کرامت در بارگاه ملکوتی حضرت علی بن الموسی رضا (ع) طواف داده شد. (ادامه)
زمان تشییع پیکر مطهر ۲ شهید مدافع حرم مازندران اعلام شد
جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا زمان تشییع پیکر دو شهید مدافع حرم تازه تفحص شده استان را اعلام کرد.(ادامه)
نخستین دیدار خانواده ،با پیکر شهید مدافع حرم سعید کمالی
شهید مدافع حرم سعید کمالی متولد نوزدهم شهریور سال69 از پاسداران سپاه کربلای مازنداران اهل روستای کفرات نکا و ساکن ساری بود که داوطلبانه عازم سوریه شد و در 17 اردیبهشت ماه سال۹۵ در منطقه خان‌طومان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکرش پس از چهار سال تفحص و شناسایی شد.(ادامه)
بازگشت شهدای حماسه ساز کربلای خانطومان
پیکر مطهر شهیدان مدافع حرم شهید سعید کمالی و علی جمشیدی به میهن بازگشت.(ادامه)
شمال نیوز : مسئول ایثارگران سپاه در ادامه اعلام کرد: پس از انجام آزمایش‌های DNA توسط مرکز ژنتیک سپاه ، هویت پیکر شهدای گرانقدر "سعید کمالی کفراتی" و "علی جمشیدی" جمعی سپاه کربلای استان مازندران احراز شد..... شناسایی پیکر دو تن از شهدای مازندرانی مدافع حرم منطقه خان طومان + تصاویر
شمال نیوز : مسئول ایثارگران سپاه در ادامه اعلام کرد: پس از انجام آزمایش‌های DNA توسط مرکز ژنتیک سپاه ، هویت پیکر شهدای گرانقدر "سعید کمالی کفراتی" و "علی جمشیدی" جمعی سپاه کربلای استان مازندران احراز شد.....(ادامه)
نماینده کارگر در مجلس با بیان اینکه نارضایتی از عملکرد سازمان تامین اجتماعی زیاد است، گفت: ما برای بهبود وضعیت از ابزارهای نظارتی مجلس همچون تذکر، سوال و تحقیق و تفحص در مجلس یازدهم استفاده خواهیم کرد. بابایی کارنامی: نارضایتی از عملکرد سازمان تامین اجتماعی
نماینده کارگر در مجلس با بیان اینکه نارضایتی از عملکرد سازمان تامین اجتماعی زیاد است، گفت: ما برای بهبود وضعیت از ابزارهای نظارتی مجلس همچون تذکر، سوال و تحقیق و تفحص در مجلس یازدهم استفاده خواهیم کرد.(ادامه)
احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: من فکر می‌کنم در انتخابات ۱۴۰۰ اگر آقای رئیسی بیاید همه مشکلات حل می‌شود. در انتخابات ۱۴۰۰ اگر آقای رئیسی بیاید همه مشکلات حل می‌شود
احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: من فکر می‌کنم در انتخابات ۱۴۰۰ اگر آقای رئیسی بیاید همه مشکلات حل می‌شود. (ادامه)
ماجرای پرداخت ۶۵ میلیارد تومان به یک رئیس کمیسیون مجلس برای پس گرفتن یک طرح تحقیق و تفحص که سیدمصطفی میرسلیم مطرح کرد، هنوز شفاف‌سازی نشده است. مسئول رسیدگی به صحت و سقم حرف‌های میرسلیم درباره رشوه ۶۵میلیاردی به مجلس کیست؟
ماجرای پرداخت ۶۵ میلیارد تومان به یک رئیس کمیسیون مجلس برای پس گرفتن یک طرح تحقیق و تفحص که سیدمصطفی میرسلیم مطرح کرد، هنوز شفاف‌سازی نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : حضرت آیت الله خامنه‌ای، سرگرم شدن به حواشی زیان‌بار، وارد کردن انگیزه‌های ناسالم شخصی و جناحی، سهل‌انگاری در کار و دسته‌بندیهای ناسالم قومی و منطقه‌ای را آفات عمده نمایندگی مجلس دانستند.... مجلس با نمایندگان کارشناس، فعال و پاکدست در رأس امور خواهد بود
شمال نیوز : حضرت آیت الله خامنه‌ای، سرگرم شدن به حواشی زیان‌بار، وارد کردن انگیزه‌های ناسالم شخصی و جناحی، سهل‌انگاری در کار و دسته‌بندیهای ناسالم قومی و منطقه‌ای را آفات عمده نمایندگی مجلس دانستند....(ادامه)
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟ پایان لاریجانی ها؟ | از یکشنبه سیاهِ برادرِ حاشیه‌ساز تا نامه خشنِ برادرِ قاضی‌القضات | برادرِ سیاستمدار ۱۴۰۰ می‌آید؟
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟(ادامه)
حرکت یک منتخب مجلس به سوی بهارستان با بدرقه متفاوت+تصاویر
منتخب بویراحمد و دنا با بدرقه متفاوت برای حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یاسوج را ترک کرد. (ادامه)

این روزها که شاهد نشست های مستمر و طولانی مدت و بعضا لابی‌گری برای انتخاب رئیس یا سایر مناصب داخلی مجلس هستیم ناخودآگاه این نگرانی به ذهن جامعه متبادر می گردد که مبادا نمایندگان محترم به جای اهتمام بر حل مشکلات کشور درگیر تنازع و کشمکش های بیهوده شده و اهداف والا و بزرگتری را قربانی مجادلات و اختلافات بی ارزش خود نمایند. مجلس خدمت یا مجلس قدرت؟!(يادداشت)
این روزها که شاهد نشست های مستمر و طولانی مدت و بعضا لابی‌گری برای انتخاب رئیس یا سایر مناصب داخلی مجلس هستیم ناخودآگاه این نگرانی به ذهن جامعه متبادر می گردد که مبادا نمایندگان محترم به جای اهتمام بر حل مشکلات کشور درگیر تنازع و کشمکش های بیهوده شده و اهداف والا و بزرگتری را قربانی مجادلات و اختلافات بی ارزش خود نمایند.(ادامه)
آخرین جلسه علنی مجلس در دوره دهم قانونگذاری
آخرین جلسه علنی مجلس در دوره دهم قانونگذاری چهارشنبه این هفته برگزار می شود.(ادامه)
31 اردیبهشت ختم مجلس دهم است
آخرین جلسات علنی مجلس دهم هفته آینده در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه برگزار می شود که برگزاری مراسم اختتامیه در روز ۳۱ اردیبهشت خواهد بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.