.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی وزارت دفاع گفت: صهیونیست ها از قدرت دفاعی ایران به شدت هراس دارند. بزرگترین خراب کاری صنایع موشکی چگونه خنثی شد؟
سخنگوی وزارت دفاع گفت: صهیونیست ها از قدرت دفاعی ایران به شدت هراس دارند.(ادامه)
سخنگوی وزارت دفاع گفت: صهیونیست ها از قدرت دفاعی ایران به شدت هراس دارند. بزرگترین خراب کاری صنایع موشکی چگونه خنثی شد؟
سخنگوی وزارت دفاع گفت: صهیونیست ها از قدرت دفاعی ایران به شدت هراس دارند.(ادامه)
وجود یک جانور شفاف در اعماق دریا‌های اطراف جزایر آلوتی آلاسکا توجه محققانی که در آن منطقه مشغول به کاوش بوده‌اند را به خود جلب کرده است. کشف یک ماهی مرکب عجیب در اعماق آب‌ها
وجود یک جانور شفاف در اعماق دریا‌های اطراف جزایر آلوتی آلاسکا توجه محققانی که در آن منطقه مشغول به کاوش بوده‌اند را به خود جلب کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم سوادکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این مجلس و برای کمک به دولت ، بودجه عمرانی کشور تقریبا چهار برابر شد. .در ابتدای مجلس یازدهم ، کریدور سوادکوه فقط ۳۵ میلیارد تومان اعتبار داشت. امروز برای روکش آسفالت ۵۰ میلیارد تومان هزینه کردیم، و قرارداد ۲۶۵ میلیارد تومانی برای این محور بسته شد بزرگترین سرمایه گذاری در سوادکوه را با بهانه زیست محیطی از دست دادیم !
شمال نیوز : نماینده مردم سوادکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این مجلس و برای کمک به دولت ، بودجه عمرانی کشور تقریبا چهار برابر شد. .در ابتدای مجلس یازدهم ، کریدور سوادکوه فقط ۳۵ میلیارد تومان اعتبار داشت. امروز برای روکش آسفالت ۵۰ میلیارد تومان هزینه کردیم، و قرارداد ۲۶۵ میلیارد تومانی برای این محور بسته شد (ادامه)
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید به زمان برگزاری دادگاه پیش از انتخابات درون‌حزبی اعتراض می‌کند اما کارشناسان تاکید دارند چنین امری امکان‌پذیر نیست. ترامپ: به زمان برگزاری دادگاهم اعتراض می‌کنم
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید به زمان برگزاری دادگاه پیش از انتخابات درون‌حزبی اعتراض می‌کند اما کارشناسان تاکید دارند چنین امری امکان‌پذیر نیست.(ادامه)
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا چهارشنبه هفته آینده در ایالت جورجیا به‌اتهام مداخله و باج‌گیری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ به‌نفع خود محاکمه خواهد شد. تاریخ برگزاری دادگاه «ترامپ» اعلام شد
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا چهارشنبه هفته آینده در ایالت جورجیا به‌اتهام مداخله و باج‌گیری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ به‌نفع خود محاکمه خواهد شد.(ادامه)
دریای خزر امروز مواج است و برای شنا مناسب نیست. شنا اکیدا ممنوع
دریای خزر امروز مواج است و برای شنا مناسب نیست.(ادامه)
سطح آب دریای خزر از سال ۲۰۰۶ شروع به کاهش کرد و در سال ۲۰۲۳ به نقطه بحرانی خود رسیده است، کارشناسان قزاق که کشورشان طولانی‌ترین خط ساحلی با این دریا را دارد بر این باورند که کوچک شدن حجم بزرگترین دریاچه جهان در نتیجه تغییرات آب و هوایی مانند افزایش دمای هوا، عدم وجود بارندگی و کاهش جریان ورودی از رودخانه ها است.

چرا خزر در حال کوچک شدن است؟(يادداشت)
سطح آب دریای خزر از سال ۲۰۰۶ شروع به کاهش کرد و در سال ۲۰۲۳ به نقطه بحرانی خود رسیده است، کارشناسان قزاق که کشورشان طولانی‌ترین خط ساحلی با این دریا را دارد بر این باورند که کوچک شدن حجم بزرگترین دریاچه جهان در نتیجه تغییرات آب و هوایی مانند افزایش دمای هوا، عدم وجود بارندگی و کاهش جریان ورودی از رودخانه ها است. (ادامه)
محمدباقر نوبخت، در نامه سرگشاده به سید ابراهیم رئیسی، برای جلسه با مدیران اقتصادی درباره عملکرد اقتصادی دولت قبل اعلام آمادگی کرد. برای جلسه با مدیران اقتصادی درباره عملکرد اقتصادی دولت قبل اعلام آمادگی می‌کنم
محمدباقر نوبخت، در نامه سرگشاده به سید ابراهیم رئیسی، برای جلسه با مدیران اقتصادی درباره عملکرد اقتصادی دولت قبل اعلام آمادگی کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: استقرار دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی غرب مازندران اتفاق بزرگی است. استقرار دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی غرب مازندران اتفاق بزرگی است
شمال نیوز : نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: استقرار دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی غرب مازندران اتفاق بزرگی است.(ادامه)
رسانه بریتانیایی سان در گزارشی ضمن مرور کارنامه ورزشی هادی چوپان، به بررسی وضعیت زندگی این بدنساز ایرانی نیز پرداخته است. گرگ ایرانی کیست؟
رسانه بریتانیایی سان در گزارشی ضمن مرور کارنامه ورزشی هادی چوپان، به بررسی وضعیت زندگی این بدنساز ایرانی نیز پرداخته است.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس آزادراه چالوس - رامسر را بزرگترین پروژه حوزه راهسازی و عمرانی در کشور برشمرد. آزادراه چالوس - رامسر بزرگترین پروژه عمرانی کشور است
شمال نیوز: نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس آزادراه چالوس - رامسر را بزرگترین پروژه حوزه راهسازی و عمرانی در کشور برشمرد.(ادامه)
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. سپاه پاسداران بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه‌ دنیاست/ سپاه؛ پدیده‌ی منحصر به‌فرد/باید مراقب باشیم در شناخت دشمن اشتباه نکنیم/ همه مسئولان موظف به کار جهادی و شبانه‌روزی هستند/ انتقاد از مسئولان همراه با اعتماد باشد(خبر)
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن برای سال جدید تحصیلی، برنامه خواهد داشت تاکید کرد: در این حوزه باید برنامه‌ریزی شود تا دانش‌آموزان، ابزار دشمنان نشوند / مدرسه فقط محلی برای آموزش دانش نیست و باید بر حفظ هویت فرهنگی، دینی و معرفتی جوانان ما کار کند ....(خبر)
(ادامه)
پیتر استانو سخنگو خارجه اتحادیه اروپا از توافق اخیر ایران و آمریکا برای مبادله زندانیان استقبال کرد. از توافق ایران و آمریکا برای مبادله زندانیان استقبال می‌کنیم
پیتر استانو سخنگو خارجه اتحادیه اروپا از توافق اخیر ایران و آمریکا برای مبادله زندانیان استقبال کرد.(ادامه)
روستای آبکنار یکی از بزرگترین روستاهای گیلان و از توابع شهرستان انزلی است. به دلیل قرارگیری این روستا در کنار آب، از چند قرن قبل، نام «آبکنار» بر این روستا گذاشته شد. پل چوبی و گل‌های نیلوفر از مهمترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه است که متاسفانه به دلیل رویش سنبل آبی در تالاب انزلی، احتمال تخریب این تالاب وجود دارد. تالاب انزلی در حاشیه روستای آبکنار(خبر)
روستای آبکنار یکی از بزرگترین روستاهای گیلان و از توابع شهرستان انزلی است. به دلیل قرارگیری این روستا در کنار آب، از چند قرن قبل، نام «آبکنار» بر این روستا گذاشته شد. پل چوبی و گل‌های نیلوفر از مهمترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه است که متاسفانه به دلیل رویش سنبل آبی در تالاب انزلی، احتمال تخریب این تالاب وجود دارد.(ادامه)
مدیر آبنگاری و جزر و مد سازمان نقشه‌برداری ایران گفت: مطالعات ما نشان می‌دهد که یک درجه افزایش دمای زمین معادل تبخیر شدن سالانه ۱۰ سانتی متر از تراز آب دریای خزر است. تراز خطرناک آب خزر در سال ۲۰۲۳ ؛ منفی ۲۹! / این تراز به پایین‌ترین عدد در ۱۰۰ سال اخیر می‌رسد؟ / هر ۱۰ سال سطح خزر یک متر آب می‌رود/ ردپای گرمایش زمین بر آب‌های خزر(خبر)
مدیر آبنگاری و جزر و مد سازمان نقشه‌برداری ایران گفت: مطالعات ما نشان می‌دهد که یک درجه افزایش دمای زمین معادل تبخیر شدن سالانه ۱۰ سانتی متر از تراز آب دریای خزر است.(ادامه)
جمهوری اسلامی مقابل دشمنان ایستاد و از ورطه فلاکت به بالاترین نقطه رسید و در اوج فشار دشمن در همه زمینه‌ها پیشرفت‌های چشم‌گیری کرد و توانست روی پای خود بایستد و از امنیت خود که بزرگترین مولفه قدرت است، دفاع کند ....(خبر)
(ادامه)
دولت در ۲ سال گذشته خطرات زیادی را از کشور دفع کرد/ روزی ۷۰۰ کشته کرونا داشتیم/ برای تهیه کالاهای اساسی مشکل داشتیم/ رشد تولید منفی بود/ قطعی برق در تابستان و گاز در زمستان داشتیم / پس از ناکامی در خیابان برای افزایش نرخ ارز تا ۸۰ هزار تومان تمرکز کردند (خبر)
(ادامه)
استاندار مازندران گفت: به هیچ عنوان هیچگونه افزایشی در قیمت نان در استان نداریم. قیمت نان در استان افزایش پیدا نمی‌کند
استاندار مازندران گفت: به هیچ عنوان هیچگونه افزایشی در قیمت نان در استان نداریم.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر روابط عمومی شرکت پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه از ضرورت ورود ستاد رفع موانع تولید مازندران برای مشکل بزرگترین شرکت معدنی شمال کشور خبر داد. مشکل بزرگترین شرکت معدنی شمال کشور در دستان ستاد رفع موانع تولید مازندران
شمال نیوز: مدیر روابط عمومی شرکت پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه از ضرورت ورود ستاد رفع موانع تولید مازندران برای مشکل بزرگترین شرکت معدنی شمال کشور خبر داد.(ادامه)
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است. چرا فقیه سربدار در مازندران مظلوم است؟
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است.(ادامه)
رئیس جمهور در راستای تحقق شعار سال و به منظور رفع موانع تولیدکنندگان، با مدیران ۶ شرکت بزرگ صنعتی کشور به صورت چهره به چهره دیدار و دستور رفع مشکلات آنان را صادر کرد. دیدار چهره به چهره رئیس جمهور با مدیران ۶ شرکت بزرگ صنعتی کشور
رئیس جمهور در راستای تحقق شعار سال و به منظور رفع موانع تولیدکنندگان، با مدیران ۶ شرکت بزرگ صنعتی کشور به صورت چهره به چهره دیدار و دستور رفع مشکلات آنان را صادر کرد.(ادامه)
افزایش تورم در بزرگترین شهر ترکیه، پس از افزایش مالیات
ترکیه ماه گذشته یک رشته افزایش مالیات را برای جبران کسری بودجه گسترده خود - که به دلیل اعطای هزینه‌های انتخاباتی و تلاش‌های بازسازی پس از زلزله‌های فوریه تشدید شد - اعمال کرد. این اقدامات شامل سه برابر شدن مالیات بر سوخت بود.(ادامه)
السد قطر در جام باشگاه‌های عربی تیم پرمهره و پرستاره الهلال عربستان را شکست داد. درس بزرگ السد قطر به تیم‌ها و مربیان ایرانی
السد قطر در جام باشگاه‌های عربی تیم پرمهره و پرستاره الهلال عربستان را شکست داد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری، ترویج فرهنگ شهید و شهادت، ایستادگی در برابر ظالمان و ستمگران و درس آزادگی را مهم ترین پیام واقعه عاشورا ذکر کرد. ترویج ایستادگی در برابر ظالمان مهم‌ترین پیام واقعه عاشورا بود
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری، ترویج فرهنگ شهید و شهادت، ایستادگی در برابر ظالمان و ستمگران و درس آزادگی را مهم ترین پیام واقعه عاشورا ذکر کرد.(ادامه)
بزرگترین شهید کربلا از لحاظ سنی حبیب بن مظاهر با 75 سال سن و کم سن و سال ترین شهید کربلا نیز علی اصغر طفل شیر خواره و شش ماهه امام حسین می باشد مسن ترین و کوچکترین شهید کربلا چه کسانی بودند؟
بزرگترین شهید کربلا از لحاظ سنی حبیب بن مظاهر با 75 سال سن و کم سن و سال ترین شهید کربلا نیز علی اصغر طفل شیر خواره و شش ماهه امام حسین می باشد(ادامه)
شمال نیوز : بنا به گفته مدیر کارخانه، یک سال قبل صندوق توسعه کارآفرینی قول تسهیلات ۱۵ میلیارد تومانی را جهت توسعه کارخانه داده بود اما بنا به بازگو نمودن دلایلی غیر معقولانه  همچون تعریف نشدن کمک به بخش تولید از پرداخت تسهیلات ممانعت کرد. تحریم ها هم نتوانست کارخانه تک نخ شهرستان نوشهر را از پای در آورد / انتقاد از دلایل نامعقولانه بانک کارآفرینی برای پرداخت تسهیلات
شمال نیوز : بنا به گفته مدیر کارخانه، یک سال قبل صندوق توسعه کارآفرینی قول تسهیلات ۱۵ میلیارد تومانی را جهت توسعه کارخانه داده بود اما بنا به بازگو نمودن دلایلی غیر معقولانه همچون تعریف نشدن کمک به بخش تولید از پرداخت تسهیلات ممانعت کرد.(ادامه)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از بازداشت اعضای بزرگترین شبکه تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی در چند استان کشور خبر داد. دستگیری عناصر شبکه‌ گسترده تروریستی_صهیونیستی به‌همراه ۴۳ بمب
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از بازداشت اعضای بزرگترین شبکه تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی در چند استان کشور خبر داد.(ادامه)
بر اساس داده‌های گمرکی، واردات نفت خام چین از روسیه طی ماه گذشته میلادی به بالاترین حد خود رسید و باعث شد این کشور تحریم شده جایگاه خود را به عنوان بزرگترین تامین کننده نفت پکن حفظ کند. روسیه همچنان در تامین نفت چین پیشتاز است
بر اساس داده‌های گمرکی، واردات نفت خام چین از روسیه طی ماه گذشته میلادی به بالاترین حد خود رسید و باعث شد این کشور تحریم شده جایگاه خود را به عنوان بزرگترین تامین کننده نفت پکن حفظ کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.229 seconds.