.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ستاره منچستر سیتی از آرزویش برای بازی در کنار رونالدو خبر داد. رونالدو ستاره سیتی را به عربستان کشاند
ستاره منچستر سیتی از آرزویش برای بازی در کنار رونالدو خبر داد.(ادامه)
آنچه در ۵ هفته اخیر بر سر غزه آمد، شرم تاریخی برای اخلاق و قانون و انسانیت است/ اسرائیل فرزند نامشروع آمریکا و دولت آمریکا، آمر و شریک اصلی این جنایت است/ ۱۰ راهکار فوری رئیسی برای تصمیم‌گیری به نفع فلسطین ....(خبر)
(ادامه)
مقتدی صدر با تمجید از بیانیه پایانی نشست سران عربی اسلامی در ریاض درباره تحولات غزه، توصیه ده بندی خود را به سران کشورهای عربی و اسلامی برای انجام دادن آن طی مرحله آتی اعلام کرد. پیشنهاد ده‌گانه مقتدی صدر به سران نشست عربی اسلامی در ریاض
مقتدی صدر با تمجید از بیانیه پایانی نشست سران عربی اسلامی در ریاض درباره تحولات غزه، توصیه ده بندی خود را به سران کشورهای عربی و اسلامی برای انجام دادن آن طی مرحله آتی اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
نتایج یک مطالعه نشان داده است که استفاده مداوم و زیاد از تلفن همراه بر میزان باروری افراد تاثیر بسیار بدی دارد. استفاده از تلفن همراه بر باروری جوانان تأثیر منفی دارد
نتایج یک مطالعه نشان داده است که استفاده مداوم و زیاد از تلفن همراه بر میزان باروری افراد تاثیر بسیار بدی دارد.(ادامه)
فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) شنبه شب تأیید کرد که ناوهواپیمابر "آیزنهاور" در خلیج فارس مستقر می شود.  ناوهواپیمابر آمریکایی تغییر مسیر داد
فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) شنبه شب تأیید کرد که ناوهواپیمابر "آیزنهاور" در خلیج فارس مستقر می شود.(ادامه)
نخستین سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه)  به مناسبت گرمیداشت شهدای راه قدس برگزار شد. 
تصمیم طوفان‌الاقصی و اجرای آن ۱۰۰ درصد فلسطینی بود/ وارد جنگ تمام عیار علیه اسرائیل شده ایم/ نبرد علیه اسرائیل مقدس و مشروع است/ احتمال گسترش جنگ از جبهه لبنان وجود دارد(خبر)
نخستین سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) به مناسبت گرمیداشت شهدای راه قدس برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز : درپی معرفی نفرات برتر بیست و هشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشورسال ۱۴۰۲ ، مشخص شد که در این دوره از المپیاد، ۴۰ دانشجوی دانشگاه تهران موفق به کسب رتبه های برتر ۱ تا ۱۵ شده اند. درخشش نخبه مازندرانی در بیست و هشتمین المپیاد علمی - دانشجویی ۱۴۰۲ کشور
شمال نیوز : درپی معرفی نفرات برتر بیست و هشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشورسال ۱۴۰۲ ، مشخص شد که در این دوره از المپیاد، ۴۰ دانشجوی دانشگاه تهران موفق به کسب رتبه های برتر ۱ تا ۱۵ شده اند.(ادامه)
صندوق‌های طلای بورسی به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که به جای خرید و نگهداری فیزیکی طلا و تحمل مسائل امنیتی اوراق این صندوق‌ها را به صورت برخط خرید و فروش کنند و علاوه بر موارد مطرح شده ریسک ناشی از نوسانات قیمتی طلا را هم برای خود پوشش دهند. پوشش ریسک نوسانات قیمتی با صندوق‌های طلای بورس کالا
صندوق‌های طلای بورسی به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که به جای خرید و نگهداری فیزیکی طلا و تحمل مسائل امنیتی اوراق این صندوق‌ها را به صورت برخط خرید و فروش کنند و علاوه بر موارد مطرح شده ریسک ناشی از نوسانات قیمتی طلا را هم برای خود پوشش دهند.(ادامه)
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: تا زمانی که تجاوزات اسرائیل متوقف نشود، به حملات خود با کیفیت بیشتر به رژیم صهیونیستی ادامه خواهیم داد. یمن رسما وارد جنگ با اسرائیل شد
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: تا زمانی که تجاوزات اسرائیل متوقف نشود، به حملات خود با کیفیت بیشتر به رژیم صهیونیستی ادامه خواهیم داد.(ادامه)
شمال نیوز : وقتی زغال سنگ مورد نیاز کارخانه زغال شویی تامین نشود،توجیه اقتصادی نگهداری،تامین حق الزحمه و... دیگر عقلانی نخواهد بود و مجموعه ای که معادن زغال سنگ را در اختیار دارد می‌تواند با کمترین قیمت کارخانه قدیم وجدید، که روی دست تهیه و تولید باد کرده را خریداری کند و این مرگ حتمی شرکت با قدمت و عظمت البرز مرکزی خواهد بود.

پیشرو معادن بهانه است ؛ البرز مرکزی نشانه‌ است !
شمال نیوز : وقتی زغال سنگ مورد نیاز کارخانه زغال شویی تامین نشود،توجیه اقتصادی نگهداری،تامین حق الزحمه و... دیگر عقلانی نخواهد بود و مجموعه ای که معادن زغال سنگ را در اختیار دارد می‌تواند با کمترین قیمت کارخانه قدیم وجدید، که روی دست تهیه و تولید باد کرده را خریداری کند و این مرگ حتمی شرکت با قدمت و عظمت البرز مرکزی خواهد بود. (ادامه)
نیرو‌های مقاومت عراق خبر دادند که پایگاه عین‌الاسد را که مقر نظامیان آمریکایی است، هدف قرار دادند. حمله مقاومت عراق به پایگاه عین‌الاسد
نیرو‌های مقاومت عراق خبر دادند که پایگاه عین‌الاسد را که مقر نظامیان آمریکایی است، هدف قرار دادند.(ادامه)
شمال نیوز : دیده های دنیای استکباری مدتهاست دچار کوررنگی شده و در نگاهی دوگانه و مضحکانه تر از همیشه، حماس و داعش را که دو ماهیت مجزا و متضاد دارند یکی می بینند. سخنی با داعشی های کراواتی که حماس را داعش مي خوانند
شمال نیوز : دیده های دنیای استکباری مدتهاست دچار کوررنگی شده و در نگاهی دوگانه و مضحکانه تر از همیشه، حماس و داعش را که دو ماهیت مجزا و متضاد دارند یکی می بینند.(ادامه)
شمال نیوز : جابجایی و تغییر سکاندار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در آستانه انتخابات پیش رو و بحران آفرینی در رأس مدیریت ارشد اجرایی، موجی از نگرانی و واکنش فعالان مدنی و نخبگان این استان را برانگیخت.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی ) برکناری معاون سیاسی استانداری مازندران ؛ رویدادی حیرت انگیز و بدون تودیع !
شمال نیوز : جابجایی و تغییر سکاندار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در آستانه انتخابات پیش رو و بحران آفرینی در رأس مدیریت ارشد اجرایی، موجی از نگرانی و واکنش فعالان مدنی و نخبگان این استان را برانگیخت.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی )(ادامه)
بزرگترین ترس اسرائیل در مقطع کنونی آغاز عملیات زمینی در منطقه غزه است/ هیمنه رژیم صهیونیستی در ابعاد نظامی، اطلاعاتی و امنیتی شکسته شد/ شجاعت و مردانگی نخست وزیر عراق در نشست قاهره فراموش ناشدنی است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : چطور می شود افرادی بازنشسته و بدون کارایی و حتی افرادی بدون جایگاه استخدامی امروز در نهادهای مهم استان نظیر استانداری و سایر ادارات کل مناصب مهم را اشغال کرده اند؟ آیا این انتصابات با اصل عدالت و برابری که دولت محترم شعار آن را می دهد در تضاد نیست ؟



آقای استاندار ؛ شآن مردم سوادکوه این نیست!!!
شمال نیوز : چطور می شود افرادی بازنشسته و بدون کارایی و حتی افرادی بدون جایگاه استخدامی امروز در نهادهای مهم استان نظیر استانداری و سایر ادارات کل مناصب مهم را اشغال کرده اند؟ آیا این انتصابات با اصل عدالت و برابری که دولت محترم شعار آن را می دهد در تضاد نیست ؟ (ادامه)
شمال نیوز : رئیس انجمن صنایع غذایی و دارویی استان مازندران با اشاره به برگزاری یازدهمین همایش روز جهانی غذا در ساری گفت: این همایش چهارشنبه با هدف اشاعه فرهنگ تولید غذای سالم و امنیت غذایی برگزار می شود.

برگزاری یازدهمین همایش روز جهانی غذا در ساری / ۵۴۰ واحد تولیدکننده صنایع غذایی در استان فعال هستند
شمال نیوز : رئیس انجمن صنایع غذایی و دارویی استان مازندران با اشاره به برگزاری یازدهمین همایش روز جهانی غذا در ساری گفت: این همایش چهارشنبه با هدف اشاعه فرهنگ تولید غذای سالم و امنیت غذایی برگزار می شود. (ادامه)
 یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی و اجتماعی در مازندران معیشت و رفاه عمومی را از مسائل اولویت دار بیان کرد و گفت: مجلس توانمند موجب دولت قدرتمند می شود.

معیشت و رفاه عمومی اولویت اساسی است/ فراموشی معضل پسماند مازندران/ پیشگیری از اجرای طرح انتقال آب مازندران
یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی و اجتماعی در مازندران معیشت و رفاه عمومی را از مسائل اولویت دار بیان کرد و گفت: مجلس توانمند موجب دولت قدرتمند می شود. (ادامه)
اعتمادآنلاین نوشت: مهدی کروبی امروز در بیانیه‌ای با انتقاد از رهبران دول غربی مجازات جمعی مردم غزه توسط اسرائیل را محکوم کرده است. بیانیه مهدی کروبی در واکنش به جنگ حماس و اسرائیل +جزئیات
اعتمادآنلاین نوشت: مهدی کروبی امروز در بیانیه‌ای با انتقاد از رهبران دول غربی مجازات جمعی مردم غزه توسط اسرائیل را محکوم کرده است.(ادامه)
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی یک ایالت منفصل، اما زهرآگین و کودک‌کش از مجموعه سیاست‌های آمریکا در جهان اسلام است، گفت: اسرائیل با وجود پیوند درهم تنیده با آمریکا، اما در برابر گرو‌ه‌های مقاومت فلسطینی شکست خورد. عملیات طوفان الاقصی بزرگترین شکست در تاریخ موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی است/ رژیم صهیونیستی در عظیم‌ترین جنگ اطلاعاتی عالم شکست خورد/ با همه وجود از مقاومت حمایت می‌کنیم (خبر)
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی یک ایالت منفصل، اما زهرآگین و کودک‌کش از مجموعه سیاست‌های آمریکا در جهان اسلام است، گفت: اسرائیل با وجود پیوند درهم تنیده با آمریکا، اما در برابر گرو‌ه‌های مقاومت فلسطینی شکست خورد.(ادامه)
شمال نیوز : مسئولیت این انتصابات از ابتدا تا انتها بر عهده ی استانداری مازندران بوده و است از این رو با محکومیت نقش پول های کثیف در تخریب جریان پاکدستی و مردمگرا از سوی برخی در ماه های منتهی به انتخابات اعلام می دارد .... منصور علی زارعی : مسئولیت صفر تا صد وضعیت کشاورزی، صنعت، گردشگری و دیگر انتصابات استان که نقش مستقیمی در عقب ماندگی مازندران داشته با استانداری مازندران است+ متن کامل اطلاعیه
شمال نیوز : مسئولیت این انتصابات از ابتدا تا انتها بر عهده ی استانداری مازندران بوده و است از این رو با محکومیت نقش پول های کثیف در تخریب جریان پاکدستی و مردمگرا از سوی برخی در ماه های منتهی به انتخابات اعلام می دارد ....(ادامه)
چرا فلسطین طغیان کرد؟
(ادامه)
سخنگوی حماس نسبت به ماجراجویی‌های آمریکا در منطقه با اعزام ناوهواپیمابر جهت حمایت از رژیم صهیونیستی هشدار داد. هشدار حماس به واشنگتن درباره اعزام ناو جنگی
سخنگوی حماس نسبت به ماجراجویی‌های آمریکا در منطقه با اعزام ناوهواپیمابر جهت حمایت از رژیم صهیونیستی هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد. اسرائیل، خانه عنکبوت و تل آویو، شهر ارواح / مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بار اسرائیل رقم خورد
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد.(ادامه)
اخیرا زمین در معرض یک انفجار انرژیک از یک ستاره مرده قرار گرفت که دانشمندان را شوکه کرده است. انفجار یک ستاره مرده در نزدیکی زمین، دانشمندان را سردرگم کرد
اخیرا زمین در معرض یک انفجار انرژیک از یک ستاره مرده قرار گرفت که دانشمندان را شوکه کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : طی چندسال اخیر شاهد اتفاقاتی بودیم که متاسفانه موجبات حمله رسانه‌های معاند به سنت حَسَنه وقف شد مانند اراضی روستای آقمشهد ساری و ماجرای روستای دانیال سلمان‌شهر و در هر دو مورد شاهد سوءتدبیر در اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران بودیم.

آقای مدیرکل ؛ حرمت امام‌زاده با متولی است !
شمال نیوز : طی چندسال اخیر شاهد اتفاقاتی بودیم که متاسفانه موجبات حمله رسانه‌های معاند به سنت حَسَنه وقف شد مانند اراضی روستای آقمشهد ساری و ماجرای روستای دانیال سلمان‌شهر و در هر دو مورد شاهد سوءتدبیر در اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران بودیم. (ادامه)
شمال نیوز : نماینده ساری و میاندرود گفت : در دولت جدید قرار شد کمتر شاهد کلنگ زنی باشیم و در قالب ماده ۲۳پروژه های جدید مجوز داده نشود اما متاسفانه این تصمیم درست اجرا نمی شود .... زارعی : بزرگترین پروژه گردشگری رودخانه ای کشور از تجن تا دریا ایجاد می شود/ مخالف احداث پتروشیمی مازندران نیستم
شمال نیوز : نماینده ساری و میاندرود گفت : در دولت جدید قرار شد کمتر شاهد کلنگ زنی باشیم و در قالب ماده ۲۳پروژه های جدید مجوز داده نشود اما متاسفانه این تصمیم درست اجرا نمی شود ....(ادامه)
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت با تاکید بر اهمیت حساسیت مسئولان نسبت به حق مردم تصریح کرد: مسئولان به اعتبار جایگاهی که مردم به آنها سپرده‌اند، تکالیفی بر عهده دارند که رسیدگی به خواست‌های به حق آنها، از مهمترین این تکالیف است....(خبر)
(ادامه)
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در شب میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) به همین مناسبت سخنرانی کرد. سید حسن نصرالله: صهیونیست‌ها باید صدای امت اسلامی را در رابطه با قبله اول مسلمانان بشنوند
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در شب میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) به همین مناسبت سخنرانی کرد.(ادامه)
شمال نیوز :  معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت توانیر از تلاش های موفق و اقدامات برتر مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تقدیر کرد . تقدیر معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت توانیر از تلاش های موفق و اقدامات برتر مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان + تصویر
شمال نیوز : معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت توانیر از تلاش های موفق و اقدامات برتر مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تقدیر کرد .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.