.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر اطلاعات از افزایش قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد. جزئیات خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران
وزیر اطلاعات از افزایش قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد.(ادامه)
در پاویون، یکی از برادران پاسدار گفت که برادر محسن تماس گرفته و گفته که در کرمانشاه منافقین قصد حمله دارند؛ به کرمانشاه بروید. برادرها شک کردند؛ من برای اطمینان از دفتر فرماندهی کل سپاه کسب اطلاع کردم و بعد از بررسی مطمئن شدیم که خبر درست است....(خبر)
(ادامه)
انسیه خزعلی بیان کرد: ۶۰ درصد زنان آمریکایی تحت آزار جنسیتی قرار گرفته‌اند/ ۸۹ درصد آن‌ها ترس از آزار جنسی را یکی از بزرگترین معضلات خود می‌دانند. ۶۰ درصد زنان آمریکایی تحت آزار جنسیتی قرار گرفته‌اند
انسیه خزعلی بیان کرد: ۶۰ درصد زنان آمریکایی تحت آزار جنسیتی قرار گرفته‌اند/ ۸۹ درصد آن‌ها ترس از آزار جنسی را یکی از بزرگترین معضلات خود می‌دانند.(ادامه)
زین‌الدین زیدان با سعودی‌ها به توافق رسید تا در صورت خرید باشگاه مارسی، مدیریت این باشگاه را بر عهده بگیرد. زیدان پیشنهاد وسوسه انگیز سعودی‌ها را پذیرفت
زین‌الدین زیدان با سعودی‌ها به توافق رسید تا در صورت خرید باشگاه مارسی، مدیریت این باشگاه را بر عهده بگیرد.(ادامه)
شمال نیوز : دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام جلوی قیر تهاتری را گرفته است با اینکار پروژه های عمرانی راه روستایی و شهری مردم همه تعطیل می شود. مجمع تشخیص جلوی قیر تهاتری را گرفت / پروژه های عمرانی راه روستایی و شهری تعطیل می شود !
شمال نیوز : دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام جلوی قیر تهاتری را گرفته است با اینکار پروژه های عمرانی راه روستایی و شهری مردم همه تعطیل می شود.(ادامه)
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مهاجمان پرسپولیس نتوانستند مقابل النصر انتظارات را برآورده کنند گفت: مسئولان پرسپولیس باید هر چه زودتر نسبت به جذب یک مهاجم جدید اقدام کنند. دلایل شکست پرسپولیس برابر النصر و نقش رونالدو/ نقطه ضعف سرخپوشان
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مهاجمان پرسپولیس نتوانستند مقابل النصر انتظارات را برآورده کنند گفت: مسئولان پرسپولیس باید هر چه زودتر نسبت به جذب یک مهاجم جدید اقدام کنند.(ادامه)


«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت. پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده و جهان در حال گذار به نظم جدید است/ آپارتاید فرهنگی و سوزاندن قران شایسته انسان معاصر نیست/ آمریکا برای تضعیف اروپا برنامه بلندمدت دارد/در کنار جنگ علیه اسلام شاهد جنگ علیه خانواده هستیم(خبر)
«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت.(ادامه)
مصی علی‌نژاد از عناصر مزدور ضدایرانی دیروز رسماً اعلام کرد که دولت بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از او خواسته است که «هویت» خود را تغییر دهد و پنهان شود! به من ایمیل دادند که محافظت از تو سخته، هویت خود را تغییر بده! +فیلم
مصی علی‌نژاد از عناصر مزدور ضدایرانی دیروز رسماً اعلام کرد که دولت بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از او خواسته است که «هویت» خود را تغییر دهد و پنهان شود!(ادامه)
مصی علی‌نژاد از عناصر مزدور ضدایرانی دیروز رسماً اعلام کرد که دولت بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از او خواسته است که «هویت» خود را تغییر دهد و پنهان شود! به من ایمیل دادند که محافظت از تو سخته، هویت خود را تغییر بده! +فیلم
مصی علی‌نژاد از عناصر مزدور ضدایرانی دیروز رسماً اعلام کرد که دولت بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از او خواسته است که «هویت» خود را تغییر دهد و پنهان شود!(ادامه)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند. از شهدای مظلوم اغتشاشات تا اینفلوئنسر‌های وطن فروش(يادداشت)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند.(ادامه)
رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه، بزرگترین محموله انواع سلاح گرم و سرد و تجهیزات ویژه آشوب و اغتشاشات در کشور را کشف و ضبط کردند. کشف بزرگترین محموله انواع سلاح گرم و سرد و تجهیزات ویژه آشوب و اغتشاشات در کشور
رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه، بزرگترین محموله انواع سلاح گرم و سرد و تجهیزات ویژه آشوب و اغتشاشات در کشور را کشف و ضبط کردند.(ادامه)
مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند پشتکار مثال زدنی دارد و انشاالله از یکشنبه آینده به زمین می‌آید و به بازی با النصر می‌رسد. ارائه اینترنت نامحدود و رایگان به بازیکنان النصر
مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند پشتکار مثال زدنی دارد و انشاالله از یکشنبه آینده به زمین می‌آید و به بازی با النصر می‌رسد.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است.

جهاد تبیین صدا و سیمای مازندران از مناره‌های حرم کربلا و نجف
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است. (ادامه)
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی درباره تبعات افزایش تحرکات نظامی اخیر در نزدیکی نیروگاه زاپوریژیا و احتمال وقوع حادثه اتمی هشدار داد. هشدار رافائل گروسی درباره وقوع حادثه اتمی
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی درباره تبعات افزایش تحرکات نظامی اخیر در نزدیکی نیروگاه زاپوریژیا و احتمال وقوع حادثه اتمی هشدار داد.(ادامه)
بزرگترین بانک روسیه اعلام کرد: خدمات جدیدی را راه‌اندازی کرده است که به مشتریان خود امکان انتقال پول به ایران را می‌دهد. راه‌اندازی خدمات جدید بزرگ‌ترین بانک روسیه در ایران
بزرگترین بانک روسیه اعلام کرد: خدمات جدیدی را راه‌اندازی کرده است که به مشتریان خود امکان انتقال پول به ایران را می‌دهد.(ادامه)
از این نما، اجتماع بزرگ اربعین، ظرفیت های فوق العاده ای برای ملت ها دارد و تمهیدی است برای خلق جهانی اخلاق تر و زیباتر با مدیریتی اثربخش تر و کارآمدتر، و تمرینی است برای استقامت در مسیر حقیقت، و فرصتی است برای رسیدن به قله های تعالی و پیشرفت. نمای اجتماعی اربعین(يادداشت)
از این نما، اجتماع بزرگ اربعین، ظرفیت های فوق العاده ای برای ملت ها دارد و تمهیدی است برای خلق جهانی اخلاق تر و زیباتر با مدیریتی اثربخش تر و کارآمدتر، و تمرینی است برای استقامت در مسیر حقیقت، و فرصتی است برای رسیدن به قله های تعالی و پیشرفت.(ادامه)
کریس رونالدو، ستاره فوتبال پرتغال، اعلام کرد مشکلی با لیونل مسی ندارد، ولی با او دوست هم نیست. رونالدو: اگر دوستم دارید از مسی متنفر نباشید!/ ما تاریخ را تغییر دادیم
کریس رونالدو، ستاره فوتبال پرتغال، اعلام کرد مشکلی با لیونل مسی ندارد، ولی با او دوست هم نیست.(ادامه)
درحالی که مقام‌های آنکارا از تمایل برای عادی‌سازی روابط با دمشق خبر می‌دهند، اما روند کنونی حاکی از وجود اختلافات میان ترکیه و سوریه است. فراز و نشیب‌های روابط سوریه و ترکیه؛ اردوغان و اسد دیدار می‌کنند؟
درحالی که مقام‌های آنکارا از تمایل برای عادی‌سازی روابط با دمشق خبر می‌دهند، اما روند کنونی حاکی از وجود اختلافات میان ترکیه و سوریه است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۳ شهریور
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار وزرای امور خارجه ایران و ترکیه و مشخص شدن پنهان کاری فرانسوی‌ها در شلیک به پرواز مسافربری ایتالیا پرداخته‌اند.(ادامه)
نماینده کشورمان بازی دشواری با النصر عربستان خواهد داشت. آیا پرسپولیس باید از رونالدو و النصر بترسد؟
نماینده کشورمان بازی دشواری با النصر عربستان خواهد داشت.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۱ شهریور
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار امیرعبداللهیان با سید حسن نصرالله و خنثی شدن طرح خرابکاری در صنایع موشکی و پهپادی کشورمان پرداخته‌اند.(ادامه)
سخنگوی وزارت دفاع با اعلام جزئیات جدید از پروژه خرابکاری موساد در صنایع نظامی ایران، اعلام کرد فردی که پروژه خرابکاری موساد در وزارت دفاع را لو داد فردی غیرنظامی است. چه کسی خرابکاری موساد در صنایع نظامی و دفاعی ایران را لو داد؟
سخنگوی وزارت دفاع با اعلام جزئیات جدید از پروژه خرابکاری موساد در صنایع نظامی ایران، اعلام کرد فردی که پروژه خرابکاری موساد در وزارت دفاع را لو داد فردی غیرنظامی است.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است! می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است!(ادامه)
سخنگوی وزارت دفاع گفت: صهیونیست ها از قدرت دفاعی ایران به شدت هراس دارند. بزرگترین خراب کاری صنایع موشکی چگونه خنثی شد؟
سخنگوی وزارت دفاع گفت: صهیونیست ها از قدرت دفاعی ایران به شدت هراس دارند.(ادامه)
سخنگوی وزارت دفاع گفت: صهیونیست ها از قدرت دفاعی ایران به شدت هراس دارند. بزرگترین خراب کاری صنایع موشکی چگونه خنثی شد؟
سخنگوی وزارت دفاع گفت: صهیونیست ها از قدرت دفاعی ایران به شدت هراس دارند.(ادامه)
وجود یک جانور شفاف در اعماق دریا‌های اطراف جزایر آلوتی آلاسکا توجه محققانی که در آن منطقه مشغول به کاوش بوده‌اند را به خود جلب کرده است. کشف یک ماهی مرکب عجیب در اعماق آب‌ها
وجود یک جانور شفاف در اعماق دریا‌های اطراف جزایر آلوتی آلاسکا توجه محققانی که در آن منطقه مشغول به کاوش بوده‌اند را به خود جلب کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم سوادکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این مجلس و برای کمک به دولت ، بودجه عمرانی کشور تقریبا چهار برابر شد. .در ابتدای مجلس یازدهم ، کریدور سوادکوه فقط ۳۵ میلیارد تومان اعتبار داشت. امروز برای روکش آسفالت ۵۰ میلیارد تومان هزینه کردیم، و قرارداد ۲۶۵ میلیارد تومانی برای این محور بسته شد بزرگترین سرمایه گذاری در سوادکوه را با بهانه زیست محیطی از دست دادیم !
شمال نیوز : نماینده مردم سوادکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این مجلس و برای کمک به دولت ، بودجه عمرانی کشور تقریبا چهار برابر شد. .در ابتدای مجلس یازدهم ، کریدور سوادکوه فقط ۳۵ میلیارد تومان اعتبار داشت. امروز برای روکش آسفالت ۵۰ میلیارد تومان هزینه کردیم، و قرارداد ۲۶۵ میلیارد تومانی برای این محور بسته شد (ادامه)
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید به زمان برگزاری دادگاه پیش از انتخابات درون‌حزبی اعتراض می‌کند اما کارشناسان تاکید دارند چنین امری امکان‌پذیر نیست. ترامپ: به زمان برگزاری دادگاهم اعتراض می‌کنم
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید به زمان برگزاری دادگاه پیش از انتخابات درون‌حزبی اعتراض می‌کند اما کارشناسان تاکید دارند چنین امری امکان‌پذیر نیست.(ادامه)
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا چهارشنبه هفته آینده در ایالت جورجیا به‌اتهام مداخله و باج‌گیری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ به‌نفع خود محاکمه خواهد شد. تاریخ برگزاری دادگاه «ترامپ» اعلام شد
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا چهارشنبه هفته آینده در ایالت جورجیا به‌اتهام مداخله و باج‌گیری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ به‌نفع خود محاکمه خواهد شد.(ادامه)
دریای خزر امروز مواج است و برای شنا مناسب نیست. شنا اکیدا ممنوع
دریای خزر امروز مواج است و برای شنا مناسب نیست.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.222 seconds.