.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیام مهم رهبر انقلاب به حجاج بیت الله الحرام
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به مسلمانان جهان به‌مناسبت ایام حج، استمرار حسرت دل‌های مشتاق از حضور در ضیافت بیت‌الله را امتحانی گذرا خواندند و با تأکید بر لزوم کمرنگ نشدن پیام‌های حج، مقاومت در برابر قدرت‌های متجاوز به‌ویژه آمریکا را از جمله این پیام‌های متعالی دانستند. (ادامه)
برگزاری بزرگترین کلاس مجازی بازآموزی دانش آموزان
بزرگترین کلاس مجازی جمع بندی و بازآموزی ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم مازندران از فردا آغاز می‌شود.(ادامه)
نشانه‌های کمبود ویتامین در بدن
شناسایی علائم کمبود ویتامین و مواد معدنی می‌تواند به شما کمک کند، رژیم غذایی مناسبی را برای خود انتخاب کنید. (ادامه)
عیسی کلانتری مجدداً نحوه نشستنش را تکرار کرد!
عکسی از حضور عیسی کلانتری در مراسم ختم مهشاد کریمی، خبرنگار جان باخته در حادثه اتوبوس خبرنگاران در فضای مجازی پر بازدید شده است.(ادامه)
کریستیانو رونالدو به رکورد علی دایی رسید
کریستیانو رونالدو با زدن دو گل در دیدار برابر فرانسه به رکورد گلزنی علی دایی رسید.(ادامه)
در پی حضور حماسی و شورانگیز ملت بزرگ ایران در انتخابات ۲۸ خرداد، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، پیروز بزرگ انتخابات را ملت ایران دانستند و با تأکید بر اینکه نه گلایه از دشواری معیشت، نه مخالف‌خوانی‌ها با انگیزه دلسرد کردن مردم و نه عواملی مانند تهدید بیماری فراگیر و برخی اختلال ها در آغاز ساعات اخذ رأی نتوانست بر عزم ملت فائق بیاید، خطاب به منتخبان مردم در مسئولیت والای ریاست جمهوری یا عضویت شوراها، گفتند: فرصت خدمتگزاری به کشور و ملت را قدر بدانید و انگیزه‌های خدایی را همواره مدّ نظر داشته باشید. پیروز بزرگ انتخابات ملت ایران است؛ به مردم تبریک می‌گویم/ فرصت خدمتگزاری به کشور و ملت را قدر بدانید/ دشورای معیشت، کرونا و بدخواهان نتوانستند مردم را دلسرد کنند(خبر)
در پی حضور حماسی و شورانگیز ملت بزرگ ایران در انتخابات ۲۸ خرداد، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، پیروز بزرگ انتخابات را ملت ایران دانستند و با تأکید بر اینکه نه گلایه از دشواری معیشت، نه مخالف‌خوانی‌ها با انگیزه دلسرد کردن مردم و نه عواملی مانند تهدید بیماری فراگیر و برخی اختلال ها در آغاز ساعات اخذ رأی نتوانست بر عزم ملت فائق بیاید، خطاب به منتخبان مردم در مسئولیت والای ریاست جمهوری یا عضویت شوراها، گفتند: فرصت خدمتگزاری به کشور و ملت را قدر بدانید و انگیزه‌های خدایی را همواره مدّ نظر داشته باشید.(ادامه)
۱۴ گل ایران به کامبوج حذف می‌شود؟
فیفا تصمیم نهایی خود برای حذف کره‌شمالی و جلوگیری از تاثیرگذاری این اتفاق بر سرنوشت بازی‌های برگزار شده و تیم‌های صعود کننده را اعلام کرد.(ادامه)
احمدی‌نژاد به ردصلاحیتش واکنش نشان داد
احمدی نژاد گفت: می‌خواهم با سند و مدرک و در حضور مردم در تلویزیون و با حضور خودم دلیل رد صلاحیت من را به شکل علنی اعلام کنید.(ادامه)
سیدناصر عمادی چاشمی به‌دلیل عضویت در تیم پزشکان بدون مرز در آفریقا، کشورهای خاورمیانه فعال و پرتلاش در کمک به مجروحان جنگ و بلایای طبیعی و نیز سلامت عموم مردم و آموزش پرستاران شایسته دریافت مدال جهانی «فرانسیس نایتینگل» ژنو شد....(خبر)
(ادامه)
۷۵ زندانی جرایم غیرعمد درمازندران آزاد شدند/وجود ۹۵ زندانی مهریه
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: زندانی جرایم غیر عمد در ماه مبارک رمضان با پرداخت مبلغ بیش ازسه میلیارد تومان از محل کمک‌های مردمی آزاد شدند.(ادامه)
موضع جدید احمدی‌نژاد سوژه فضای مجازی شد
محمود ‌احمدی نژاد در گفتگوی اخیر با اندیشه پویا، خودش را یک فرد لیبرال دموکرات معرفی کرده است.(ادامه)
عارف از کاندیداتوری در انتخابات انصراف داد؟
در حالیکه صبح امروز بیانیه انصراف از حضور در انتخابات منسوب به محمد رضا عارف منتشر شده بود اما علیرضا خامسیان از نزدیکان عارف می گوید این بیانیه معتبر نیست. (ادامه)
یک پایگاه خبری آمریکایی در مطلبی درباره ترور فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران توسط دولت تروریست آمریکا، نوشت که در این عملیات مأموران رژیم صهیونیستی و منطقه کردستان عراق نیز همکاری کردند ....(خبر)
(ادامه)


همزمان با ورود آن دو خودرو به منطقه ترور، هدایت‌کنندگان پهپاد‌ها به سمت خودرو‌ها شلیک کردند. دو موشک هل‌فایر به خودروی حامل [سردار شهید]سلیمانی برخورد کردند... راننده خودرو دوم برای گریختن، بیشتر گاز داد. راننده قبل از اینکه تک‌تیرانداز دلتا فورس به سمت خودرو شلیک کند و مجبور به توقف شود، حدود ۹۰ متر حرکت کرد. در زمانی که خودرو نقلیه متوقف شد، سومین موشک هل‌فایر نیز به آن اصابت کرد». افشای جزئیات جدید از ترور سردار سلیمانی
همزمان با ورود آن دو خودرو به منطقه ترور، هدایت‌کنندگان پهپاد‌ها به سمت خودرو‌ها شلیک کردند. دو موشک هل‌فایر به خودروی حامل [سردار شهید]سلیمانی برخورد کردند... راننده خودرو دوم برای گریختن، بیشتر گاز داد. راننده قبل از اینکه تک‌تیرانداز دلتا فورس به سمت خودرو شلیک کند و مجبور به توقف شود، حدود ۹۰ متر حرکت کرد. در زمانی که خودرو نقلیه متوقف شد، سومین موشک هل‌فایر نیز به آن اصابت کرد». (ادامه)
 رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: از برخی مسئولین کشور هم این روزها حرف‌هایی شنیده شد که برای انسان مایه تعجب و مایه تأسف است. خدشه کردن در انتخابات و در دستگاه‌هایی چون شورای نگهبان غلط است/برخی از مسئولان حرف هایی زدند که مایه تاسف است/ نیروی قدس بزرگ‌ترین عامل جلوگیری از دیپلماسی انفعالی در غرب آسیاست / سیاست خارجی در وزارت خارجه تعیین نمی شود(خبر)
رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: از برخی مسئولین کشور هم این روزها حرف‌هایی شنیده شد که برای انسان مایه تعجب و مایه تأسف است.(ادامه)
مقام معظم رهبری: برخی از مسئولان حرف هایی زدند که مایه تاسف است/ نیروی قدس بزرگ‌ترین عامل جلوگیری از دیپلماسی انفعالی در غرب آسیاست / سیاست خارجی در وزارت خارجه تعیین نمی شود
«این را هم همه بدانند که سیاست خارجی در هیچ جای دنیا در وزارت خارجه تعیین نمی‌شود. در همه جای دنیا مربوط به مجامع بالادستی و مسئولین عالی رتبه هستند که تعیین می‌کنند. البته وزارتخارجه هم مشارکت دارد. امّا مجری است.»(ادامه)
زمان عجیب بازی‌های استقلال و پرسپولیس
اکثر مسابقات لیگ برتر فوتبال در روزهای وسط هفته برگزار می شود، آیا واقعا نمی‌توان انتظار داشت که برنامه‌ریزی مناسب‌تری برای رقابت‌ها در نظر گرفت.(ادامه)
تراکتور با برتری مقابل شارجه امیدوار ماند
تیم فوتبال تراکتور در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه B به مصاف شارجه امارات رفت و در پایان به پیروزی رسید تا شانس صعود داشته باشد.(ادامه)
واکنش قالیباف به انتشار فایل صوتی ظریف
محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس در توئیتی به سخنان ظریف در فایل صوتی درباره سردار سلیمانی واکنش نشان داد.(ادامه)
مهدی قائدی "نیمار آسیا" شد + عکس
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: قاچاق، واردات بی رویه و ناکارامدی ها سبب شد تا بخشی از صنایع و تولیدات زمین زده شود و باید مقصران و مسببان سقوط و افول صنایع شناسایی شود. عاملان افول صنایع داخلی شناسایی شوند/ مذاکره برجامی نیاز نیست
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: قاچاق، واردات بی رویه و ناکارامدی ها سبب شد تا بخشی از صنایع و تولیدات زمین زده شود و باید مقصران و مسببان سقوط و افول صنایع شناسایی شود.(ادامه)
لائینی :عاملان افول صنایع داخلی شناسایی شوند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: قاچاق، واردات بی رویه و ناکارامدی ها سبب شد تا بخشی از صنایع و تولیدات زمین زده شود و باید مقصران و مسببان سقوط و افول صنایع شناسایی شود.(ادامه)
واکنش تند محسن رضایی به سخنان روحانی
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به سخنان اخیر روحانی در مورد رفراندوم نوشت: (ادامه)
سه عارضه جدید برای واکسن‌های کرونا
حالت تهوع، درد عضله، و سرخی در ناحیه تزریق، سه عارضه جانبی رایج واکسن کووید۱۹ هستند که مرکز کنترل و پیشگیری بیماری اخیراً به فهرست خود اضافه کرده است.(ادامه)
سردار دهقان اعلام کاندیداتوری کرد
​​​وزیر دفاع دولت یازدهم با انتشار توئیتی کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کرد.(ادامه)
واکنش سارا خوئینی‌ها به حواشیِ یک استوری
سارا خوئینی‌ها، بازیگر سینما با انتشار متنی به حواشی پیرامون انتشار یک عکس که در استوری اینستاگرامش منتشر کرده بود واکنش نشان داد. (ادامه)
شمال نیوز : امام جواد(ع) می‌فرمایند: هر كه خود را به‌وسيله خداوند بى‌نياز بداند مردم محتاج او خواهند شد و هر كه تقواى الهى را پيشه خود كند خواه ناخواه، مورد محبّت مردم قرار مى‌گيرد، گرچه مردم خودشان اهل تقوا نباشند.... درس بزرگ امام جواد(ع) در کلام رهبر انقلاب/ امامی که حاجات دنیایی را زود راه می‌اندازد/ گفتارهایی از آقایان میرباقری، عالی و رفیعی/ احادیث گوهربار به همراه صلوات خاصه جوادالائمه
شمال نیوز : امام جواد(ع) می‌فرمایند: هر كه خود را به‌وسيله خداوند بى‌نياز بداند مردم محتاج او خواهند شد و هر كه تقواى الهى را پيشه خود كند خواه ناخواه، مورد محبّت مردم قرار مى‌گيرد، گرچه مردم خودشان اهل تقوا نباشند....(ادامه)
۳ ایرانی کاندیدای بهترین لژیونر هفته آسیا
کنفدراسیون فوتبال آسیا نام سه بازیکن ایرانی را در نظرسنجی بهترین لژیونرهای آسیایی قرار داد.(ادامه)
شائبه‌ی ترور احمدی‌نژاد!
کانال دولت بهار که دائما تلاش دارد جلوه‌ی خاصی به اخبار مربوط به احمدی‌نژاد بدهد، این‌بار ادعای عجیبی را مطرح کرده است.(ادامه)
آغاز واکسیناسیون در ایران از هفته آینده
علیرضا وهاب‌زاده، مشاور وزیر بهداشت درباره واکسن روسی طی توییتی نوشت: واکسن روسی اسپوتنیک ٩١.۶درصد موثر است و در رده واکسن‌های فایزر و مدرنا قرار دارد.ایران هفته آینده واکسیناسیون را آغاز خواهد کرد.همزمان با تولید انبوه واکسن ایرانی و واکسن تولید مشترک با کوبا، ایران طی شش ماه آینده در رده برترین کشورها در تعداد واکسیناسیون قرار خواهد گرفت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.