.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
طارمی برترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا شد
طارمی با دبل دیشب در بازی پورتو مقابل کلوب بروژ برترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپا شد.(ادامه)
بورس باز هم ریخت
شاخص کل بورس تهران امروز دوشنبه، دوم آبان‌ماه با ۱۹ هزار و ۶۴ واحد کاهش، در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۷ هزار واحدی قرار گرفت.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی اعضای شورای عالی حوزه علمیه مشهد مقدس را منصوب کردند. متن حکم جدید رهبر معظم انقلاب اسلامی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی اعضای شورای عالی حوزه علمیه مشهد مقدس را منصوب کردند.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: امروز روز به روز بیشتر واضح میشود که نقشه‌ی سیاسی دنیا در حال تغییر است. آن مسئله‌ی یک قطبی بودن و زورگویی کردن یک قدرت یا دو قدرت بر کشور‌ها و ملت‌ها مشروعیت خودش را از دست داده، یعنی ملت‌ها بیدار شدند. نظام تک قطبی مطرود شده است، به تدریج دارد مطرودتر میشود. نقشه سیاسی دنیا در حال تغییر است / نهال جمهوری اسلامی امروز به یک درخت تناور تبدیل شده است؛ غلط میکند فکر کندن آن را هم کسی بکند / رنج‌های امت اسلامی ناشی از باهم نبودن است/ ایستادگی موجب پیشرفت و تسلیم باعث عقب‌رفت است (خبر)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: امروز روز به روز بیشتر واضح میشود که نقشه‌ی سیاسی دنیا در حال تغییر است. آن مسئله‌ی یک قطبی بودن و زورگویی کردن یک قدرت یا دو قدرت بر کشور‌ها و ملت‌ها مشروعیت خودش را از دست داده، یعنی ملت‌ها بیدار شدند. نظام تک قطبی مطرود شده است، به تدریج دارد مطرودتر میشود.(ادامه)
شمال نیوز: مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان مازندران با صدور بیانیه ای فتنه انگیزی اخیر دشمنان انقلاب و اسلام را محکوم و از هوشیاری مردم مازندران در مقابله با این ترفند دشمنان تقدیر کرد . طرح ریزی آشوب های اخیر در اتاق های فکر آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی
شمال نیوز: مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان مازندران با صدور بیانیه ای فتنه انگیزی اخیر دشمنان انقلاب و اسلام را محکوم و از هوشیاری مردم مازندران در مقابله با این ترفند دشمنان تقدیر کرد .(ادامه)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تغییرات در مرزهای کشورهای منطقه را تحمل نخواهیم کرد و به کشورهای آذربایجان و ارمنستان توصیه داریم مشکلات خود را از طریق گفتگو حل کنند و تغییر مرزها با جنگ را بر نمی‌تابیم و ساکت نمی‌نشینیم....(خبر)
(ادامه)
نسل جدید خیلی از مسائل دفاع مقدس را نمی‌داند. عرضم این است که همانطور که بنده و شما در حادثه بودیم و قضایا را می‌دانیم باید کاری کنیم نسل امروز هم این حوادث را بداند.


دفاع مقدس نشان داد صیانت از کشور با مقاوت به دست می آید نه با تسلیم/ محور تمام حرکات، اقدامات و عملیات در دفاع مقدس تدبیر و عقلانیت بود/ حقایق دفاع مقدس به گوش جوانان برسد/ دفاع مقدس دوران پرهیجان و پرمعنا و پرفایده‌ای بود(خبر)
نسل جدید خیلی از مسائل دفاع مقدس را نمی‌داند. عرضم این است که همانطور که بنده و شما در حادثه بودیم و قضایا را می‌دانیم باید کاری کنیم نسل امروز هم این حوادث را بداند. (ادامه)
کسب 6 مدال جهانی توسط پهلوانان دیار علویان
استاندار مازندران در پی کسب 6 مدال جهانی توسط کشتی گیران مازندرانی پیام تبریکی صادر کرد(ادامه)
تلسکوپ فضایی جیمز وب، رتیل کیهانی را شکار می‌کند
تلسکوپ فضایی جیمز وب در ادامه آشکارسازی اسرار کیهان، تصاویری از سحابی رُتیل را ثبت کرده است.(ادامه)
توئیت مدیرمسئول روزنامه جوان درباره مرگ ملکه انگستان
برترین‌ها: عبدلله گنجی (مدیرمسئول روزنامه جوان) در توئیتی نسبت به مرگ ملکه انگستان، اظهار نظر کرده است. بخوانید.(ادامه)
شمال نیوز : در استان مازندران چرا در هیچ یک از بخش‌ها چه دولتی و چه غیردولتی نتوانستیم توفیق داشته باشیم که به نوع مدیریت‌های ما در سطح استان برمی‌گردد و مشکلاتی که وجود دارد و افراد غیرحرفه‌ای که روی کار هستند. آموزش و پرورش مازندران طی سال‌های اخیر کارآمد نبوده است / حتما مساله و مشکلی وجود دارد / تراز کنکور، نشان‌دهنده تراز علمی مازندران است / نوع مدیریت ها سبب شد تا در بخش دولتی و غیر دولتی در کنکور موفقیتی حاصل نشود
شمال نیوز : در استان مازندران چرا در هیچ یک از بخش‌ها چه دولتی و چه غیردولتی نتوانستیم توفیق داشته باشیم که به نوع مدیریت‌های ما در سطح استان برمی‌گردد و مشکلاتی که وجود دارد و افراد غیرحرفه‌ای که روی کار هستند.(ادامه)
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از ثبت نام دو هزار نفر برای مسابقات قرآنی خبر داد و گفت: مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن با حضور ۳۲۰ نفر در آمل در حال برگزاری است. ثبت نام ۲۰۰۰ نفر برای مسابقات قرآنی در مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از ثبت نام دو هزار نفر برای مسابقات قرآنی خبر داد و گفت: مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن با حضور ۳۲۰ نفر در آمل در حال برگزاری است.(ادامه)
شمال نیوز : ساسان شیخی که در مراسم بزرگ روز خبرنگار در تالار وحدت تهران سخن می گفت ، اعلام کرد : من امروز نماینده خبرنگارانی هستم که در تمامی استانها با وجود اینکه خود مشکلات زیادی اعم از امنیت شغلی ، حقوق نامناسب ، بیمه و مسکن و معیشت دارند اما به اطلاع رسانی مشکلات مردم می پردازند خبرنگاران استانی ، سربازان خط مقدم اطلاع رسانی در شهرستانها هستند/ تشکیل کمیته ساماندهی خبرنگاران در سطح ادارات کل به دبیری خانه های مطبوعات ضروری است
شمال نیوز : ساسان شیخی که در مراسم بزرگ روز خبرنگار در تالار وحدت تهران سخن می گفت ، اعلام کرد : من امروز نماینده خبرنگارانی هستم که در تمامی استانها با وجود اینکه خود مشکلات زیادی اعم از امنیت شغلی ، حقوق نامناسب ، بیمه و مسکن و معیشت دارند اما به اطلاع رسانی مشکلات مردم می پردازند (ادامه)
شمال نیوز: برترین‌های مسابقات تکواندو جوانان و بزرگسالان مازندران مشخص شدند. برترین‌های تکواندو مازندران مشخص شدند
شمال نیوز: برترین‌های مسابقات تکواندو جوانان و بزرگسالان مازندران مشخص شدند.(ادامه)
مونتاژ یک محصول جدید ایران خودرو در مازندران
مدیر عامل ایران خودروی کشور از مونتاژ "ری‌را" محصول جدید این شرکت، در مازندران خبر داد.(ادامه)
رامین رضاییان، مدافع فصل گذشته پرسپولیس، برای انتخاب تیم جدید خود با مدیران باشگاه سپاهان وارد مذاکره شد و پس از توافق با این تیم طلایی‌پوش شد.

بمب مازنی در اصفهان منفجر شد/ رامین رضاییان در تور سپاهان
رامین رضاییان، مدافع فصل گذشته پرسپولیس، برای انتخاب تیم جدید خود با مدیران باشگاه سپاهان وارد مذاکره شد و پس از توافق با این تیم طلایی‌پوش شد. (ادامه)
حسن یزدانی کشتی گیر برتر آسیا شد
حسن یزدانی دلاور مرد جویباری جایزه برترین آزادکار کشتی آسیا را از آن خود کرد.(ادامه)
مورد جالب نقل و انتقالات پرسپولیس
بهترین پاسورهای فوتبال ایران در چند سال گذشته در پرسپولیس جمع شدند.(ادامه)
شمال نیوز : درآیین گرامیداشت یکصدمین سال تاسیس جمعیت هلال احمر مدال جهانی صلح و فداکاری «فلورانس نایتینگل» به دکتر سید ناصر عمادی پزشک بدون مرز و عضو هیئت مدیره هلال احمر مازندران اهدا شد. رئیس فدراسیون جهانی صلیب سرخ و هلال احمر : دکتر سید ناصر عمادی افتخار جهان است
شمال نیوز : درآیین گرامیداشت یکصدمین سال تاسیس جمعیت هلال احمر مدال جهانی صلح و فداکاری «فلورانس نایتینگل» به دکتر سید ناصر عمادی پزشک بدون مرز و عضو هیئت مدیره هلال احمر مازندران اهدا شد.(ادامه)
اهدای مدال جهانی صلح و فداکاری به پزشک مازندانی
مدال جهانی صلح و فداکاری «فلورانس نایتینگل» به دکتر سید ناصر عمادی اهدا شد.(ادامه)
« داود دومیری گنجی» استاد برجسته سال ۱۴۰۰ شد
دکتر داود دومیری گنجی استاد دانشگاه نوشیروانی بابل به عنوان استاد برجسته سال ۱۴۰۰ از سوی انجمن صنایع مکانیک ایران انتخاب شد.(ادامه)
ایران در رده چهارم برترین‌های لیگ قهرمانان +عکس
نمایندگان ایران با کسب ۸ امتیاز در رده چهارم بهترین های غرب آسیا در هفته سوم لیگ قهرمانان قرار گرفتند.(ادامه)
شمال نیوز : حسینی پور گفت : سهم مردم در تراکنش عیدانه کجا است؟ ما در طول سال، تمام گرفتاری‌های شرکت‌های بزرگ مال استان است و هزار اقدام برای رفع این موانع باید انجام گیرد اما مالیات این شرکت‌ها می‌رود و در تهران پرداخت می‌شود؛ این بی‌عدالتی است، این بی‌عدالتی به مردم مازندران است بی‌عدالتی به مردم مازندران صدای استاندار را هم درآورد !
شمال نیوز : حسینی پور گفت : سهم مردم در تراکنش عیدانه کجا است؟ ما در طول سال، تمام گرفتاری‌های شرکت‌های بزرگ مال استان است و هزار اقدام برای رفع این موانع باید انجام گیرد اما مالیات این شرکت‌ها می‌رود و در تهران پرداخت می‌شود؛ این بی‌عدالتی است، این بی‌عدالتی به مردم مازندران است(ادامه)
گزارش فیفا از برخورد ایران - آمریکا
سایت فیفا در گزارشی به بررسی دیدار دو تیم ملی ایران و آمریکا پرداخت.(ادامه)
عکس/ حدیث نصب شده در محل سخنرانی رهبر انقلاب
قال علی علیه‌السلام: «إِنَّ أَفْضَلَ قُرَّةِ عَیْنِ الْوُلاَةِ اسْتِقَامَةُ الْعَدْلِ فِی الْبِلاَدِ.»نهج‌البلاغه نامه۵۳ امام علی علیه‌السلام: همانا برترین روشنی چشم رهبران برقراری عدالت درشهرها است.(ادامه)
افشاگری یک پزشک درباره مرگ زهره فکورصبور
یک پزشک ادعا‌هایی جنجالی درباره علت فوت زهره فکور صبور مطرح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران در نامه‌ای به استاندار مازندران از برخی اتفاقات سه ماهه حضور حسینی پور در مسند استانداری مازندران انتقاد کرد .

آقای استاندار ؛ نکند منظورشما از « استاندار جوانان بدون پارتی هستم » جوانان استان‌های دیگر بوده است !
شمال نیوز : شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران در نامه‌ای به استاندار مازندران از برخی اتفاقات سه ماهه حضور حسینی پور در مسند استانداری مازندران انتقاد کرد . (ادامه)
پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی رحلت آیت‌الله گلپایگانی
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ارتحال مرجع عالی‌قدر جهان تشیع، عالم زاهد و وارسته، شیخ الفقهاء آیت‌الله حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.(ادامه)
توئیت مشکوک باشگاه استقلال علیه میثاقی
باشگاه استقلال به اظهارات محمدحسین میثاقی درخصوص پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر واکنش نشان داد.(ادامه)
یک مازندرانی برترین مخترع جهان شد
سازمان جهانی مالکیت‌های معنوی، پزشک و پژوهشگر مازندرانی را به عنوان برترین مخترع جهان در سال ۲۰۲۱ معرفی کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.