.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری در خصوص ماجرای «در خدمت شما هستیم» رئیسی خطاب به پوتین گفت: هر ایرانی و هر کس تواضع یک ایرانی مومن را بشناسد میداند معنی درخدمت شما هستیم یعنی بفرمایید. احساس میکنم آنها مترجم قوی نداشتند. این موضوع را خیلی جدی نمی گیریم. ماجرای جمله‌ای که رئیسی خطاب به پوتین گفت
محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری در خصوص ماجرای «در خدمت شما هستیم» رئیسی خطاب به پوتین گفت: هر ایرانی و هر کس تواضع یک ایرانی مومن را بشناسد میداند معنی درخدمت شما هستیم یعنی بفرمایید. احساس میکنم آنها مترجم قوی نداشتند. این موضوع را خیلی جدی نمی گیریم.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است سلیمی: ۲۵ هزار نیروی مازاد با توصیه در خودروسازی‌ها جمع شده‌اند
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است(ادامه)
یک ایرانی بهترین هافبک لیگ قهرمانان
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ انتخاب شد.(ادامه)
قهرمانان و برترین های ناشنوای استان مازندران تجلیل شدند
(ادامه)
چهار پژوهشگر دانشگاه مازندران در جمع برترین‌های جهان
نام ۴ پژوهشگر دانشگاه مازندران در جمع پژوهشگران یک درصد برتر جهان قرار گرفت.(ادامه)
سقوط استقلال و ثبات پرسپولیس در رده بندی جهانی و آسیایی
در تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های فوتبال باشگاهی، پرسپولیس همچنان رتبه نخست ایران را در اختیار دارد. (ادامه)
 استاندار مازندران با اشاره به تهیه طرح توانمندسازی مدیریتی استان گفت: گردش مدیران باید صورت گیرد و میانگین سنی مدیران را کاهش دهیم. استاندار : تهیه طرح توانمندسازی مدیریتی/ سند راهبردی مازندران عادلانه نیست
استاندار مازندران با اشاره به تهیه طرح توانمندسازی مدیریتی استان گفت: گردش مدیران باید صورت گیرد و میانگین سنی مدیران را کاهش دهیم.(ادامه)
کنایه یک فعال سیاسی به احمدی نژاد: دوری از قدرت معجزه می‌کند!
ای کاش می‌شد ترتیبی داد تا تمام صاحبان قدرت برای دوره‌ای از آن دور بمانند، آنگاه همه مدافع سرسخت حقوق مردم، آزادی، دمکراسی، عدالت و توسعه می‌شدند. این را به طعنه نمی‌گویم. واقعاً کارساز است! (ادامه)
یک روحانی از قم، کمک‌داور بازی پرسپولیس شد
صفحه اینستاگرامی کات‌بک (cutback_mag) که جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین اخبار ورزشی را برای مخاطبان ارائه می‌کند، به نقل از ایسنا خبر داد که حجت الاسلام محمد علی پور متقی کمک داور بازی پرسپولیس تهران و مسجد سلیمان شد.(ادامه)
بنر عجیب شهرداری بوشهر درباره خطر اعتیاد
انتشار تصویری از بنر شهرداری بوشهر در رابطه با آسیب‌های پدیده اعتیاد در فضای مجازی خبرساز شده است.(ادامه)
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب در حکمی با انتصاب اعضاء شورای‌عالی انقلاب فرهنگی برای یک دوره جدید و چهار ساله، ضمن تشکر از زحمات اعضاء سابق بویژه دانشمندان و اساتیدی که در دوره جدید حضور نخواهند داشت، شاکله و آرایش عمومی فرهنگ بر اساس نظم و محتوای انقلابی را یگانه وسیله مصون‌سازی در برابر هجوم فرهنگی و رسانه‌ای بیگانگان دانستند. اعضای شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی منصوب شدند / حکم رهبر معظم انقلاب برای علی لاریجانی
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب در حکمی با انتصاب اعضاء شورای‌عالی انقلاب فرهنگی برای یک دوره جدید و چهار ساله، ضمن تشکر از زحمات اعضاء سابق بویژه دانشمندان و اساتیدی که در دوره جدید حضور نخواهند داشت، شاکله و آرایش عمومی فرهنگ بر اساس نظم و محتوای انقلابی را یگانه وسیله مصون‌سازی در برابر هجوم فرهنگی و رسانه‌ای بیگانگان دانستند.(ادامه)
۴ میوه که سوخت و ساز بدن را بالا می‌برند
در این گزارش خوراکی‌هایی که مصرفشان منجر به افزایش متابولیسم بدن می‌شوند را معرفی می‌کنیم.(ادامه)
ایرانی نامزد بهترین لژیونر هفته آسیا
سه مهاجم ایرانی در میان برترین بازیکنان لژیونر قاره کهن در هفته گذشته حضور دارند.(ادامه)
صعود ۱۰ نفره شاگردان مهدوی‌کیا به جام ملت‌های آسیا
تیم ملی فوتبال المپیک ایران با شکست تاجیکستان در خانه خود، به عنوان تیم صدرنشین مجوز حضور در جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را به دست آورد. (ادامه)
ترکیب منتخب هفته دوم لیگ برتر
در ترکیب منتخب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران تیم استقلال بیشترین نماینده را به خود اختصاص داد.(ادامه)
شمال نیوز: حجت الاسلام و المسلمین ابولقاسم طاهری مدیر مرکز خدمات استان قم دار فانی را وداع گفت. رئیس سابق حوزه های علمیه استان مازندران دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز: حجت الاسلام و المسلمین ابولقاسم طاهری مدیر مرکز خدمات استان قم دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
دریافت تقدیرنامه یک ستاره جایزه ملی تعالی نگهداری توسط بندر امیرآباد
(ادامه)
اگر زود ازدواج نکنید به این بیماری‌ها مبتلا می‌شوید
استرس‌های کوچک و به‌ظاهر بی‌اهمیت، بیشتر از استرس‌های ناگهانی و بزرگ در مرگ و میر نقش دارد و آرامش مردان بعد از ازدواج به حدی می‌رسد، که این فشار‌های روزمره برای آن‌ها به استرس‌های کشنده تبدیل نمی‌شود. (ادامه)
۱۰ ماده غذایی مضر که پوست را زشت و پیر می‌کند
فراورده هایی همچون ژله - سرییل های مختلف و.. که در مرحله تهیه آنها از شکرهای مصنوعی استفاده می شود با ایجاد قند خون برای فرد مصرف کننده پوست و جوانی فرد را مورد حمله قرار می دهند. (ادامه)
پرسپولیس - استقلال/ نبرد دوشنبه در سه‌شنبه
پرسپولیس امشب در پایتخت تاجیکستان به مصاف تیمی می‌رود که فقط اسمش آشناست، اما حریف تراکتور از هر لحاظ حریف آشنایی برای ایرانی‌هاست (ادامه)
دایی رکورددار بیشترین گل در ۱۰۰ بازی ملی +عکس
اسطوره فوتبال ایران در میان گلزنان رده ملی در ۱۰۰ بازی ابتدایی، رکورددار جهان است.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده اسبق مردم نور و محمودآباد در مجلس با بیان اینکه نیازی به الگوهای غربی و غیربومی مانند سند2030 که متناسب با شرایط ما حرکت نمی‌کند نداریم، گفت: وزیر آینده باید با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را به مرجعیت تبدیل و به همراهی معلمان کشور باید به سمت تحول‌گرایی حرکت کند. فیاضی: نیازی به سند 2030 نداریم/ اولویتم اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است
شمال نیوز: نماینده اسبق مردم نور و محمودآباد در مجلس با بیان اینکه نیازی به الگوهای غربی و غیربومی مانند سند2030 که متناسب با شرایط ما حرکت نمی‌کند نداریم، گفت: وزیر آینده باید با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را به مرجعیت تبدیل و به همراهی معلمان کشور باید به سمت تحول‌گرایی حرکت کند. (ادامه)
کدام سبزیجات چاق‌کننده هستند؟
سیب زمینی منبع فوق العاده نشاسته است که در بدن تجزیه شده و به ایجاد ذخایر چربی کمک می‌کند. توصیه می‌شود سیب زمینی را به صورت تنوری یا آب پز با سایر سبزیجات مصرف کنید و از سرخ کردن یا مصرف چیپس آن اجتناب نمایید. (ادامه)
شمال نیوز:  سازمان سنجش در حالی اسامی رتبه برتری‌های کنکور کشور را اعلام کرده است که از استان مازندران هیچ اسمی دیده نشده است. « مازندران » جایگاهی در رتبه‌ های برتر کنکور نداشت !
شمال نیوز: سازمان سنجش در حالی اسامی رتبه برتری‌های کنکور کشور را اعلام کرده است که از استان مازندران هیچ اسمی دیده نشده است.(ادامه)
کنایه به مجلس با تصویر ساخت دیوار مرزی ترکیه
پدرام‌سلطانی؛ فعال‌اقتصادی با انتشار تصویری از ساخت دیوار مرزی بین ایران و ترکیه به طرح صیانت از فضای مجازی واکنش نشان داد. (ادامه)
واکنش سیدحسن خمینی به طرح صیانت کاربران
برترین‌ها: سیدحسن خمینی ضمن انتشار فیلمی از سخنان خود در خصوص بی اثر بودن برخوردهای سلبی با تکنولوژی و فضای مجازی، نوشت: «بزرگ ترین شرط توفیق یک قانون آن است که عموم مردم آن را یک «هنجار لازم» بدانند؛ در غیر این صورت جامعه آن را «تحمیل غیر لازم» می‌داند. (ادامه)
کسب رتبه نخست پست بانک مازندران در کشور
پست بانک مازندران رتبه اول را در بین پست بانک‌های کشور کسب کرد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: کل منطقه اسلامی عزم راسخ خود بر مقابله با هر نوع دخالت و شرارت از سوی آمریکا و همراهانش را بی‌لکنت ابراز می‌دارند. کل منطقه اسلامی، میدان مقاومت در مقابل آمریکا و همراهانش است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: کل منطقه اسلامی عزم راسخ خود بر مقابله با هر نوع دخالت و شرارت از سوی آمریکا و همراهانش را بی‌لکنت ابراز می‌دارند.(ادامه)
پیام مهم رهبر انقلاب به حجاج بیت الله الحرام
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به مسلمانان جهان به‌مناسبت ایام حج، استمرار حسرت دل‌های مشتاق از حضور در ضیافت بیت‌الله را امتحانی گذرا خواندند و با تأکید بر لزوم کمرنگ نشدن پیام‌های حج، مقاومت در برابر قدرت‌های متجاوز به‌ویژه آمریکا را از جمله این پیام‌های متعالی دانستند. (ادامه)
برگزاری بزرگترین کلاس مجازی بازآموزی دانش آموزان
بزرگترین کلاس مجازی جمع بندی و بازآموزی ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم مازندران از فردا آغاز می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.