.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شبکه رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی کان در گزارشی از اختلاف شدید در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی سخن گفت و افزود این اختلاف بین وزرای سابق و فعلی جنگ شدیدتر است. اعضای کابینه جنگ اسرائیل به جان هم افتادند
شبکه رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی کان در گزارشی از اختلاف شدید در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی سخن گفت و افزود این اختلاف بین وزرای سابق و فعلی جنگ شدیدتر است.(ادامه)
سردار حاجی زاده: آمریکا در یک شب سه مرحله با ایران مکاتبه و تمنا داشت/ ایران در اوج قدرت است و کسی نمی‌تواند ما را تهدید کند +جزئیات(خبر)
(ادامه)
رئیس جمهور ترکیه گفت: منطقه ما باید فوراً از شر کشورهایی که از ده‌ها هزار کیلومتر دورتر آمده و می‌خواهند در اینجا قدرت بگیرند، خلاص شود. اردوغان: منطقه باید از شر کشورهایی که از هزاران کیلومتر دورتر آمده‌اند خلاص شود
رئیس جمهور ترکیه گفت: منطقه ما باید فوراً از شر کشورهایی که از ده‌ها هزار کیلومتر دورتر آمده و می‌خواهند در اینجا قدرت بگیرند، خلاص شود.(ادامه)
امیر قطر در نشست ریاض، جامعه بین المللی را به دلیل سکوت در برابر رنج غیرنظامیان فلسطینی مورد انتقاد قرار داد. امیر قطر: چگونه ممکن است حمله به بیمارستان امری عادی تلقی شود؟
امیر قطر در نشست ریاض، جامعه بین المللی را به دلیل سکوت در برابر رنج غیرنظامیان فلسطینی مورد انتقاد قرار داد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل ملوان گفت : روی صحبت من به مسئولان است، وضعیت حضور زنان باید یک جایی حل شود وگرنه هر بازی ما این مشکل را داریم. امروز باز ۳۰۰ هوادار پشت در ماندند. انتقاد تند مدیرعامل ملوان : چرا کاری می‌کنید که شرمنده زنان شویم؟
شمال نیوز : مدیرعامل ملوان گفت : روی صحبت من به مسئولان است، وضعیت حضور زنان باید یک جایی حل شود وگرنه هر بازی ما این مشکل را داریم. امروز باز ۳۰۰ هوادار پشت در ماندند.(ادامه)
رییس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور، مجری پیشین شبکه خبری «فاکس نیوز» را به عنوان معاون خود انتخاب خواهد کرد! ترامپ معاون خود را هم انتخاب کرد!
رییس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور، مجری پیشین شبکه خبری «فاکس نیوز» را به عنوان معاون خود انتخاب خواهد کرد!(ادامه)
بازیگران با باور‌های دروغین وبا اتخاذ مواضع نادرست برای به دست آوردن دل غربی‌ها، مهاجرت می‌کنند؛ اما بعد از مدتی که تاریخ مصرف آنان تمام می‌شود. سرنوشت بازیگرانی که دل به اپوزیسیون بستند چه شد؟
بازیگران با باور‌های دروغین وبا اتخاذ مواضع نادرست برای به دست آوردن دل غربی‌ها، مهاجرت می‌کنند؛ اما بعد از مدتی که تاریخ مصرف آنان تمام می‌شود.(ادامه)
جلایی با بیان اینکه پیکر ۲۹ جانباخته حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود به خانواده ها تحویل داده شد، گفت: مراسم تدفین ۲۸ نفر از آنان انجام شد و یک نفر دیگر هم فردا در لنگرود دفن می شود. تحویل پیکر ۲۹ جان‌باخته حادثه لنگرود به خانواده‌ها؛ پنج نفر خدمه کمپ هستند
جلایی با بیان اینکه پیکر ۲۹ جانباخته حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود به خانواده ها تحویل داده شد، گفت: مراسم تدفین ۲۸ نفر از آنان انجام شد و یک نفر دیگر هم فردا در لنگرود دفن می شود.(ادامه)
آمریکایی‌ها حقاً و انصافاً شریک جرم صهیونیست‌ها در جنایات غزه هستند/ رژیم صهیونیستی شکست خورده واقعی این ماجرا است زیرا نتوانسته‌ آبروی از دست رفته خود را بازگرداند/ لزوم افزایش فشارهای سیاسی به آمریکا و اسرائیل برای توقف بمباران غزه آمریکایی‌ها حقاً و انصافاً شریک جرم صهیونیست‌ها در جنایات غزه هستند/ رژیم صهیونیستی شکست خورده واقعی این ماجرا است زیرا نتوانسته‌ آبروی از دست رفته خود را بازگرداند/ لزوم افزایش فشارهای سیاسی به آمریکا و اسرائیل برای توقف بمباران غزه(خبر)
آمریکایی‌ها حقاً و انصافاً شریک جرم صهیونیست‌ها در جنایات غزه هستند/ رژیم صهیونیستی شکست خورده واقعی این ماجرا است زیرا نتوانسته‌ آبروی از دست رفته خود را بازگرداند/ لزوم افزایش فشارهای سیاسی به آمریکا و اسرائیل برای توقف بمباران غزه(ادامه)
عده‌‎ای می‌گویند در شرایط فعلی هانی رامبد برای بهتر شدن بازار مکمل‌هایش در آمریکا نیاز به یک قهرمان تازه داشت، بنابراین روی درک لانسفورد شرط بست، نه هادی چوپان. اتفاق مشکوک در مستر المپیا؛ چرا گرگ ایرانی قهرمان نشد؟
عده‌‎ای می‌گویند در شرایط فعلی هانی رامبد برای بهتر شدن بازار مکمل‌هایش در آمریکا نیاز به یک قهرمان تازه داشت، بنابراین روی درک لانسفورد شرط بست، نه هادی چوپان.(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضاییه گفت: پرونده شهید عجمیان با توجه به دستور‌های رئیس قوه قضاییه و پیگیری‌های ویژه دادگستری کل استان البرز، همزمان با گذراندن روال قانونی با سرعت بالا رسیدگی شد. جزئیاتی از پرونده شهادت شهید روح‌الله عجمیان
مرکز رسانه قوه قضاییه گفت: پرونده شهید عجمیان با توجه به دستور‌های رئیس قوه قضاییه و پیگیری‌های ویژه دادگستری کل استان البرز، همزمان با گذراندن روال قانونی با سرعت بالا رسیدگی شد.(ادامه)
این احتمال زیاد است که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر به خاطر حرکت جنجالی در دیدار برابر الاتفاق جریمه شود. آیا رونالدو به خاطر حرکت جنجالی خود جریمه می‌شود؟
این احتمال زیاد است که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر به خاطر حرکت جنجالی در دیدار برابر الاتفاق جریمه شود.(ادامه)
شمال نیوز : حقوق ‌بگیران نگران پیشنهاد دولت برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده هستند؛ این نگرانی فقط محدود به شاغلان و بازنشستگانِ زیرمجموعه‌های دولت نیست. انتقاد بازنشستگان از پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی حقوق؛ باید توی پارک چادر بزنیم!
شمال نیوز : حقوق ‌بگیران نگران پیشنهاد دولت برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده هستند؛ این نگرانی فقط محدود به شاغلان و بازنشستگانِ زیرمجموعه‌های دولت نیست.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در واکنش به ویدئوی منتشر شده از جلسه‌ای در دفتر او در فضای مجازی، با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ضمن عذرخواهی از مردم به ارائه توضیحاتی در این زمینه پرداخت. توضیحات نماینده مجلس درمورد رفتارش با مردم: خسته بودم؛ هوا گرم بود و صبحانه هم نخورده بودم
شمال نیوز : رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در واکنش به ویدئوی منتشر شده از جلسه‌ای در دفتر او در فضای مجازی، با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ضمن عذرخواهی از مردم به ارائه توضیحاتی در این زمینه پرداخت.(ادامه)
وزیر امور خارجه ایران گفت: منطقه به نقطه جوش رسیده و هر لحظه ممکن است به نقطه انفجار برسد. امیرعبداللهیان خطاب به کاخ سفید: اگر به دنبال جنگ نیستید، برای توقف آن تلاش کنید
وزیر امور خارجه ایران گفت: منطقه به نقطه جوش رسیده و هر لحظه ممکن است به نقطه انفجار برسد.(ادامه)
اسرای اسرائیلی در جریان یک ویدئو منتشر شده از سوی حماس، از بی اعتنایی کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آن‌ها به فریاد آمدند. خشم شدید اسرای اسرائیلی از نتانیاهو
اسرای اسرائیلی در جریان یک ویدئو منتشر شده از سوی حماس، از بی اعتنایی کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آن‌ها به فریاد آمدند.(ادامه)
وزیر امور خارجه گفت: بر اساس اطلاعاتی که ما داریم، مدیریت جنگ در غزه در اختیار آمریکا است و اسرائیل به نیابت از آمریکا، این جنگ را انجام می‌دهد ولی مدیریت جنگ با نظامیان آمریکا است + متن کامل مصاحبه وزیر خارجه ایران با این رسانه آمریکایی(خبر)
(ادامه)
سفیر فلسطین در سازمان ملل تأکید کرد شورای امنیت کاملاً فلج شده و به وظایف خود عمل نکرده است. فلسطین: شورای امنیت به وظایف خود عمل نکرده است
سفیر فلسطین در سازمان ملل تأکید کرد شورای امنیت کاملاً فلج شده و به وظایف خود عمل نکرده است.(ادامه)
با پایان‌ یافتن داستان‌های عجیب‌ و‌ غریب و حتی با انتشار تصاویری مربوط به غواصی وحید جدی به همراه تیم ملی افراد سالم جودو (!) سناریوی جدیدی که در چین رخ داده و ورزش ایران را بابت جا‌زدن یک ورزشکار بینا به جای یک ورزشکار نابینا زیر سؤال برده، ابهامات موجود در این پرونده را دوچندان کرده است. ماجرای جا‌زدن یک ورزشکار بینا ایرانی به جای یک ورزشکار نابینا
با پایان‌ یافتن داستان‌های عجیب‌ و‌ غریب و حتی با انتشار تصاویری مربوط به غواصی وحید جدی به همراه تیم ملی افراد سالم جودو (!) سناریوی جدیدی که در چین رخ داده و ورزش ایران را بابت جا‌زدن یک ورزشکار بینا به جای یک ورزشکار نابینا زیر سؤال برده، ابهامات موجود در این پرونده را دوچندان کرده است.(ادامه)
فرزند اسیر صهیونیستی آزاد شده به فشارهای نتانیاهو علیه مادرش به شدت انتقاد کرد. اعتراض اسیر صهیونیستی آزاد شده به فشارهای نتانیاهو
فرزند اسیر صهیونیستی آزاد شده به فشارهای نتانیاهو علیه مادرش به شدت انتقاد کرد.(ادامه)
رئیس دفتر سیاسی حماس در پیامی به رهبران کشور‌های عربی و اسلامی هشدار داد چقدر باید خون فلسطینی‌ها در غزه ریخته شود، تا اقدامی کنید. هنیه خطاب به کشور‌های عربی: چقدر باید خون فلسطینی‌ها ریخته شود، تا اقدامی کنید!
رئیس دفتر سیاسی حماس در پیامی به رهبران کشور‌های عربی و اسلامی هشدار داد چقدر باید خون فلسطینی‌ها در غزه ریخته شود، تا اقدامی کنید.(ادامه)
سرمربی نوبهار ازبکستان به انتقادهای همتای ایرانی‌اش در نساجی از عملکرد داور در بازی لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد. سرمربی نوبهار خطاب به رحمتی: به جای انتقاد از داور دنبال اشتباهات خودت باش!
سرمربی نوبهار ازبکستان به انتقادهای همتای ایرانی‌اش در نساجی از عملکرد داور در بازی لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.(ادامه)
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند. دلیل سکوت احمدی‌نژاد و موسوی دربارۀ اسرائیل چیست؟
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند.(ادامه)
شمال نیوز : تعدادی از مدعوین در تماس با شمال نیوز با انتقاد از اداره کل دامپزشکی استان ، از این برنامه ابراز نارضایتی کردند و خواستار شدند که به جای اینگونه برنامه های بی محتوا ، تدبیری اندیشیده شود تا این قشر پرتلاش به جایگاه واقعی خود برسند . دستمزد 80 میلیون تومانی حسن ریوندی برای 45 دقیقه جوک گفتن درمازندران !
شمال نیوز : تعدادی از مدعوین در تماس با شمال نیوز با انتقاد از اداره کل دامپزشکی استان ، از این برنامه ابراز نارضایتی کردند و خواستار شدند که به جای اینگونه برنامه های بی محتوا ، تدبیری اندیشیده شود تا این قشر پرتلاش به جایگاه واقعی خود برسند .(ادامه)
ستاره فرانسوی فوتبال به خاطر حمایت از فلسطین مورد انتقاد دولت فرانسه قرار گرفت و به داشتن ارتباط با اخوان المسلمین متهم شد. انتقاد دولت فرانسه از کریم بنزما به دلیل حمایت از غزه
ستاره فرانسوی فوتبال به خاطر حمایت از فلسطین مورد انتقاد دولت فرانسه قرار گرفت و به داشتن ارتباط با اخوان المسلمین متهم شد.(ادامه)
اعتمادآنلاین نوشت: مهدی کروبی امروز در بیانیه‌ای با انتقاد از رهبران دول غربی مجازات جمعی مردم غزه توسط اسرائیل را محکوم کرده است. بیانیه مهدی کروبی در واکنش به جنگ حماس و اسرائیل +جزئیات
اعتمادآنلاین نوشت: مهدی کروبی امروز در بیانیه‌ای با انتقاد از رهبران دول غربی مجازات جمعی مردم غزه توسط اسرائیل را محکوم کرده است.(ادامه)
یک کودک فلسطینی در آمریکا توسط یک صهیونیست سر بریده شد. بریدن سر کودک فلسطینی در آمریکا
یک کودک فلسطینی در آمریکا توسط یک صهیونیست سر بریده شد.(ادامه)
نماینده روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که در نشست امروز شورای امنیت، پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی روسیه در توقف حملات علیه نوار غزه و آتش بس پیشنهادی بررسی می‌شود. پیش‌نویس قطعنامه روسیه برای توقف حملات به غزه امروز بررسی می‌شود
نماینده روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که در نشست امروز شورای امنیت، پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی روسیه در توقف حملات علیه نوار غزه و آتش بس پیشنهادی بررسی می‌شود.(ادامه)
مسابقات قوی‌ترین مردان ایران این‌بار نیز همچون سال‌های گذشته با اتفاقات تلخ و ناخوشایندی همراه بود. درگیری و چاقوکشی در مسابقات قوی‌ترین مردان ایران!
مسابقات قوی‌ترین مردان ایران این‌بار نیز همچون سال‌های گذشته با اتفاقات تلخ و ناخوشایندی همراه بود.(ادامه)
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد. آیا عبدالحمید مفتی صهیونیست‌ها شده است؟
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.358 seconds.