.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: آنچه ما اکنون در کشور از آن رنج می‌بریم، چالش مدیریتی در سطوح مختلف و عدم ثبات در تصمیم‌گیری‌ها است و این دو موضوع همه ما را اذیت می‌کند / برای هر یک از صنف‌ها و صنعت‌ها می‌توانیم نسخه خاص خود را در نظر بگیریم و حتی می‌توانیم نسخه هر طرح را استانی تعیین تکلیف کنیم ....(خبر)
(ادامه)
وزارت خزانه‌داری آمریکا ادعا کرد که تحریم‌هایی را علیه یک شبکه ایرانی تامین‌کننده مالی «حوثی‌ها» (انصارالله یمن) را اعمال کرده است. آمریکا مدعی تحریم یک شبکه تامین مالی ایرانی انصارالله یمن شد
وزارت خزانه‌داری آمریکا ادعا کرد که تحریم‌هایی را علیه یک شبکه ایرانی تامین‌کننده مالی «حوثی‌ها» (انصارالله یمن) را اعمال کرده است.(ادامه)
رئیس‌جمهور ترکیه جنایات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را به مثابه جنایات هیتلر دانست. اردوغان: نتانیاهو هیچ فرقی با هیتلر ندارد
رئیس‌جمهور ترکیه جنایات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را به مثابه جنایات هیتلر دانست.(ادامه)
اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند. اسحاق جهانگیری: هیچ کسی نفهمید چه کسی پشت بابک زنجانی بود
اسحاق جهانگیری با اشاره به ابرچالش های پیش روی ایران می گوید: باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. ما معنای حل مسائلمان با دنیا را این می‌دانیم که بتوانیم به بازار دنیا دسترسی داشته باشیم و تکنولوژی و منابع مالی از دنیا بگیریم. این به معنای تعامل با دنیا است. ایران استعداد زیادی دارد و کشورها علاقه‌مند هستند که با ایران کار کنند.(ادامه)
نماینده ایرلند در پارلمان اروپا به دلیل حمایت دائمی رئیس کمیسیون اروپا از وحشی‌گری صهیونیست‌ها به او لقب «خانم نسل‌کش» را داد. «خانم نسل‌کش» نام جدید رئیس کمیسیون اروپا
نماینده ایرلند در پارلمان اروپا به دلیل حمایت دائمی رئیس کمیسیون اروپا از وحشی‌گری صهیونیست‌ها به او لقب «خانم نسل‌کش» را داد.(ادامه)
رهبر انقلاب با تاکید براینکه همه‌ کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، فرمودند: انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد. کسانی که مخاطب دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند/ اگر مشارکت ضعیف باشد، مجلس ضعیف خواهد شد/ غزه آمریکا و غرب را بی‌آبرو کرد/ چهار خصوصیت الزامی انتخابات؛ مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت (خبر)
رهبر انقلاب با تاکید براینکه همه‌ کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، فرمودند: انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲ دی
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حضور رئیس‌جمهور در استان گلستان و انتقاد علی‌اکبر ولایتی از روسیه پرداخته‌اند.(ادامه)
در دیدار کمیته سیاسی حزب کارگزاران با رئیس‌جمهور سابق، محسن هاشمی از حلقه بزرگان اصلاحات انتقاد کرده و گفته است خروجی خاصی از دورهمی شما مشاهده نمی‌شود. درخواست محسن هاشمی از روحانی/ اعلام جزئیات دیدار حزب کارگزاران با حسن روحانی
در دیدار کمیته سیاسی حزب کارگزاران با رئیس‌جمهور سابق، محسن هاشمی از حلقه بزرگان اصلاحات انتقاد کرده و گفته است خروجی خاصی از دورهمی شما مشاهده نمی‌شود.(ادامه)
شمال نیوز:

تقریبا یک‌چهارم نمایندگان مجلس در رای‌گیری‌های مهم مثل تصویب بودجه حضور ندارند. این ۷۰ نماینده مجلس همیشه غایب هستند / یک‌چهارم نمایندگان در رای‌گیری‌های مهم مجلس حضور ندارند
شمال نیوز: تقریبا یک‌چهارم نمایندگان مجلس در رای‌گیری‌های مهم مثل تصویب بودجه حضور ندارند.(ادامه)
همیشه آرزوی جنگ مستقیم با اسرائیل و آمریکا را داریم/ ما از آمریکا نمی‌ترسیم و همۀ ملت یمن مقابل آن‌ها خواهند ایستاد/ به اروپایی‌ها توصیه می‌کنیم منافع خودشان را به خطر نیندازند ....(خبر)
(ادامه)
اخیراً بیانیه‌ای از سوی تشکل نهضت آزادی که توسط شخص امام منحل گردید، با عنوان «پیامد‌های یکدست‌سازی ... حاکمیت» صادر شد که نه مخاطب دارد و نه تأثیری، اما به ناگاه این بیانیه بهانه‌ای برای تیتر یک روزنامه جناب کرباسچی شد. در این یادداشت درصدد نقد نهضت آزادی نیستم. در آزادی موجود آنان نیز می‌توانند بیانیه صادر کنند، اما روی سخن با اصلاح‌طلبان است. انتقام از امام یا انتقاد از نظام؟(يادداشت)
اخیراً بیانیه‌ای از سوی تشکل نهضت آزادی که توسط شخص امام منحل گردید، با عنوان «پیامد‌های یکدست‌سازی ... حاکمیت» صادر شد که نه مخاطب دارد و نه تأثیری، اما به ناگاه این بیانیه بهانه‌ای برای تیتر یک روزنامه جناب کرباسچی شد. در این یادداشت درصدد نقد نهضت آزادی نیستم. در آزادی موجود آنان نیز می‌توانند بیانیه صادر کنند، اما روی سخن با اصلاح‌طلبان است.(ادامه)
رئیس سازمان محیط زیست گفت: با این سمت و سویی که گرفته شده حداقل تا ده سال آینده دیگر این روزها در تهران تجربه نخواهد شد. آلودگی هوا حداقل ده سال دیگر برطرف می شود
رئیس سازمان محیط زیست گفت: با این سمت و سویی که گرفته شده حداقل تا ده سال آینده دیگر این روزها در تهران تجربه نخواهد شد.(ادامه)
آیت‌الله جوادی آملی به رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: اینکه هم فضای مجازی بسته شود و هم فیلتر شکن فروخته شود با اخلاق سازگار نیست. انتقاد فنی آیت‌الله جوادی آملی از فیلترینگ و فروش فیلترشکن!
آیت‌الله جوادی آملی به رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: اینکه هم فضای مجازی بسته شود و هم فیلتر شکن فروخته شود با اخلاق سازگار نیست.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مازندران با داشتن هشت میلیون تولیدات باغی و کشاورزی می تواند بازارهای حوزه خزر را به دست بگیرد ولی در الفبای صادرات مانده است.

مازندران در الفبای صادرات محصولات کشاورزی مانده است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مازندران با داشتن هشت میلیون تولیدات باغی و کشاورزی می تواند بازارهای حوزه خزر را به دست بگیرد ولی در الفبای صادرات مانده است. (ادامه)
وزیر دفاع آمریکا روز دوشنبه در سرزمین‌های اشغالی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار کرد. رئیس پنتاگون: درباره تهدیدات ایران در منطقه با مقامات اسرائیل رایزنی کردم
وزیر دفاع آمریکا روز دوشنبه در سرزمین‌های اشغالی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار کرد.(ادامه)
سخنان رئیس بانک مرکزی ترکیه درباره مبارزه با تورم واکنش‌های تمسخرآمیز فراوانی به دنبال داشته است. مصاحبه دردسرساز رئیس بانک مرکزی ترکیه
سخنان رئیس بانک مرکزی ترکیه درباره مبارزه با تورم واکنش‌های تمسخرآمیز فراوانی به دنبال داشته است.(ادامه)
سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل این که در نشست خبری های مد نظر سازمان لیگ شرکت نمی کند جریمه خواهد شد. جریمه در انتظار سرمربی استقلال
سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل این که در نشست خبری های مد نظر سازمان لیگ شرکت نمی کند جریمه خواهد شد.(ادامه)
وزیرکار درباره دستمزد کارگران گفت: بعضاً فکر می‌کنند وزیر کار حداقل حقوق و دستمزد را مشخص می‌کند، در حالی که ما یک نخ تسبیح هستیم که نمایندگان دولت، نمایندگان جامعه کارگری و نمایندگان جامعه کارفرمایی را به نقطه مشترک می‌رسانیم. وزیر کار: حقوق کارگران را دولت تعیین نمی‌کند
وزیرکار درباره دستمزد کارگران گفت: بعضاً فکر می‌کنند وزیر کار حداقل حقوق و دستمزد را مشخص می‌کند، در حالی که ما یک نخ تسبیح هستیم که نمایندگان دولت، نمایندگان جامعه کارگری و نمایندگان جامعه کارفرمایی را به نقطه مشترک می‌رسانیم.(ادامه)
دربی ۱۰۲ پایتخت در حالی امروز برگزار می‌شود که دو تیم پرسپولیس و استقلال این بار در شرایطی خاص و ویژه رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. پرسپولیس ـ استقلال؛ جنگ در حضور میهمان تازه‌وارد!
دربی ۱۰۲ پایتخت در حالی امروز برگزار می‌شود که دو تیم پرسپولیس و استقلال این بار در شرایطی خاص و ویژه رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.(ادامه)
شمال نیوز : در حوزه مدیریت اجرای طرح های مدیریت بحران استان مازندران یکهزار و ۷۱۰ میلیارد ریال است که طرح های آن به کندی پیش می رود .... تاکنون ۱۸ درصد از اعتبارات عمرانی امسال مازندران جذب شده است !/ اعتبارات جذب نشده مازندران به استان های دیگر تخصیص می یابد / طرح های مدیریت بحران استان به کندی پیش می روند/ لایروبی آب بندان های استان عملیاتی نشد / کمتر از 5 درصد از طرح های پژوهشی نیاز اساسی استان تصویب شد !
شمال نیوز : در حوزه مدیریت اجرای طرح های مدیریت بحران استان مازندران یکهزار و ۷۱۰ میلیارد ریال است که طرح های آن به کندی پیش می رود ....(ادامه)
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است. احمدی نژاد جنم مدیریت داشت/ دلیل تغییر رفتارش عدم آمادگی درونی بود!
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است.(ادامه)
رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشکده‌های ویژه بر مبنای زیست بوم منطقه‌ای استان‌ها تاسیس خواهند شد. تاسیس دانشکده‌های جدید در دانشگاه آزاد اسلامی
رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشکده‌های ویژه بر مبنای زیست بوم منطقه‌ای استان‌ها تاسیس خواهند شد.(ادامه)
وزیر کشور گفت: در مورد دسترسی به اسامی داوطلبان انتخابات، اینکه گروه‌های سیاسی از کجا حدس زدند و چه کار کردند، من اطلاعی ندارم، اگر خیلی مُصر هستند باید دستگاه‌های اطلاعاتی بررسی کنند. واکنش وحیدی به ارسال پیامک یک گروه برای تایید صلاحیت‌شده‌ها
وزیر کشور گفت: در مورد دسترسی به اسامی داوطلبان انتخابات، اینکه گروه‌های سیاسی از کجا حدس زدند و چه کار کردند، من اطلاعی ندارم، اگر خیلی مُصر هستند باید دستگاه‌های اطلاعاتی بررسی کنند.(ادامه)
شمال نیوز : تا زمانی که نظام مالیاتی کنونی به‌طور اساسی در جهت گذاشتن بیشترین بار مالیاتی روی مالیات بر درآمد شخصی اصلاح نشود افزایش فشار مالیاتی بر اقتصاد ملی در شرایط کنونی نه‌تنها نتیجه مطلوب به بار نخواهد آورد، بلکه با ضربه وارد آوردن به نظام تولید ثروت، سرکنگبینی خواهد بود که بر صفرا خواهد افزود. انتقاد غنی نژاد از تامین مالی هزینه‌های دولت به وسیله مالیات / فشار را روی حقوق بگیران و تولیدکنندگان گذاشته اند !
شمال نیوز : تا زمانی که نظام مالیاتی کنونی به‌طور اساسی در جهت گذاشتن بیشترین بار مالیاتی روی مالیات بر درآمد شخصی اصلاح نشود افزایش فشار مالیاتی بر اقتصاد ملی در شرایط کنونی نه‌تنها نتیجه مطلوب به بار نخواهد آورد، بلکه با ضربه وارد آوردن به نظام تولید ثروت، سرکنگبینی خواهد بود که بر صفرا خواهد افزود.(ادامه)
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس یک روز پس از شکست این تیم مقابل الدحیل در ورزشگاه آزادی که به حذف سرخپوشان از لیگ قهرمانان آسیا منجر شد، سرمربی این تیم را به شدت مورد انتقاد قرار داد. حمله به گل‌محمدی؛ امپراطور ترسو، قهر نکن، جواب بده!
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس یک روز پس از شکست این تیم مقابل الدحیل در ورزشگاه آزادی که به حذف سرخپوشان از لیگ قهرمانان آسیا منجر شد، سرمربی این تیم را به شدت مورد انتقاد قرار داد.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه در نخستین برنامه سفر استانی به اردبیل ‌به مناسبت روز دانشجو به دید‌ار دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی رفت. آیا پای وزیر معزول در فساد واردات نهاده‌های دامی گیر است؟
رئیس قوه قضائیه در نخستین برنامه سفر استانی به اردبیل ‌به مناسبت روز دانشجو به دید‌ار دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی رفت.(ادامه)
دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴ اعلام کرد اگر بار دیگر رئیس جمهور شود به جز روز اول، دیکتاتور نخواهد بود. ترامپ: اگر رئیس جمهور شوم به جز روز اول، دیکتاتور نخواهم بود
دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴ اعلام کرد اگر بار دیگر رئیس جمهور شود به جز روز اول، دیکتاتور نخواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه  سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد طغیان رودخانه‌های مازندران ؛ تکراری و خسارت‌بار / ضرورت برخورد با ترک فعل مدیران
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد(ادامه)
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت اقدامات یکجانبه در دریای خزر بدون توجه به حقوق سایر کشورهای ساحلی موجب تضییع حقوق و منافع دیگران می‌شود. انتقاد امیرعبداللهیان از اقدامات یکجانبه در دریای خزر
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت اقدامات یکجانبه در دریای خزر بدون توجه به حقوق سایر کشورهای ساحلی موجب تضییع حقوق و منافع دیگران می‌شود.(ادامه)
جلسه دادگاه «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر فاسد رژیم صهیونیستی امروز برگزار می‌شود. نتانیاهو به دادگاه می‌رود
جلسه دادگاه «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر فاسد رژیم صهیونیستی امروز برگزار می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.322 seconds.