.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر بر ادامه یافتن کشتار مردم فلسطین پس از پایان آتش بس موقت فعلی تاکید کرد. نتانیاهو: با تکمیل روند آزادی اسرا، جنگ در غزه بار دیگر آغاز خواهد شد
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر بر ادامه یافتن کشتار مردم فلسطین پس از پایان آتش بس موقت فعلی تاکید کرد.(ادامه)
شماذ نیوز : این انتصاب در حالی صورت گرفت که شهرداری ساری در ماههای اخیر از پرداخت حقوق کارکنان خود عاجز است و پروژه های عمرانی نیز در مرکز استان راکد است .... سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری منصوب شد + نظرات قابل تامل کاربران
شماذ نیوز : این انتصاب در حالی صورت گرفت که شهرداری ساری در ماههای اخیر از پرداخت حقوق کارکنان خود عاجز است و پروژه های عمرانی نیز در مرکز استان راکد است ....(ادامه)
مشاور امنیت ملی دولت پیشین آمریکا اذعان کرد حماس پیروز بزرگ توافق مبادله اسرا با اسرائیل و آتش‌بس در غزه است. بولتون: توافق تبادل اسرا با اسرائیل یک پیروزی بسیار بزرگ برای حماس است
مشاور امنیت ملی دولت پیشین آمریکا اذعان کرد حماس پیروز بزرگ توافق مبادله اسرا با اسرائیل و آتش‌بس در غزه است.(ادامه)
شمال نیوز : ورود حجم انبوهی از شیرابه زباله انباشت شده به رودخانه "ماشلک"، آلودگی هوا و بوی تعفن از جمله پیامد افتتاح ناقص نیروگاه زباله سوز نوشهر است که شهروندان بر ضرورت رفع این مشکل از سوی مسوولان امر تاکید کردند. چالش دنباله دار ورود پساب نیروگاه زباله‌سوز نوشهر به طبیعت
شمال نیوز : ورود حجم انبوهی از شیرابه زباله انباشت شده به رودخانه "ماشلک"، آلودگی هوا و بوی تعفن از جمله پیامد افتتاح ناقص نیروگاه زباله سوز نوشهر است که شهروندان بر ضرورت رفع این مشکل از سوی مسوولان امر تاکید کردند.(ادامه)
جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی برای بررسی برنامه هفتم توسعه با غیبت ۹۳ نماینده یعنی چیزی در حدود یک‌سوم آنها برگزار شد. غیبت یک‌سوم نمایندگان در جلسه بررسی برنامه هفتم توسعه
جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی برای بررسی برنامه هفتم توسعه با غیبت ۹۳ نماینده یعنی چیزی در حدود یک‌سوم آنها برگزار شد.(ادامه)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دنیا فهمید چرا ورزشکار ایرانی با صهیونیست‌ها روبه رو نمی‌شود / رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد / توجه جدی مسئولان برای رفع مشکلات ورزشکاران/ ظلم رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند(خبر)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
مصوبه اخیر مجلس مبنی بر افزایش سن بازنشستگی از دو جهت قابل بررسی است. افزایش سن بازنشستگی، دستپخت چه کسانی است؟(يادداشت)
مصوبه اخیر مجلس مبنی بر افزایش سن بازنشستگی از دو جهت قابل بررسی است.(ادامه)
استاندار مازندران با انتقاد از وضعیت توزیع و مدیریت دارو در مازندران و تعیین مهلت ۱۵ روزه برای کنترل بازار دارو در استان، گفت: وضعیت کنونی بازار دارو در مازندران رضایتبخش نیست و کل خدماتی که مجوعه مدیریت بهداشت و درمان استان ارائه می‌کند به دلیل همین نارضایتی تحت‌الشعاع قرار گرفته است. انتقاد تند استاندار مازندران از مافیای دارو در مازندران
استاندار مازندران با انتقاد از وضعیت توزیع و مدیریت دارو در مازندران و تعیین مهلت ۱۵ روزه برای کنترل بازار دارو در استان، گفت: وضعیت کنونی بازار دارو در مازندران رضایتبخش نیست و کل خدماتی که مجوعه مدیریت بهداشت و درمان استان ارائه می‌کند به دلیل همین نارضایتی تحت‌الشعاع قرار گرفته است.(ادامه)
کاخ سفید اظهارات ایلان ماسک مالک شبکه اجتماعی ایکس را «ترویج نفرت انگیز یهودی ستیزی» خوانده و محکوم کرده است کاخ سفید اظهارات ایلان ماسک را محکوم کرد
کاخ سفید اظهارات ایلان ماسک مالک شبکه اجتماعی ایکس را «ترویج نفرت انگیز یهودی ستیزی» خوانده و محکوم کرده است(ادامه)
دادستان کل کشور از تشکیل هیأت مرکزی پیگیری وضعیت اموال بلاتکلیف در دادستانی خبر داد. عزم دادستانی کل کشور برای پیگیری وضعیت اموال بلاتکلیف
دادستان کل کشور از تشکیل هیأت مرکزی پیگیری وضعیت اموال بلاتکلیف در دادستانی خبر داد.(ادامه)
جنگ غزه گرچه در ابتدا یک تنش میان رژیم صهیونیستی و فلسطین بود اما طولانی شدن آن و تحولاتش موجب شده عملاً دولت‌ها در دو دسته صف‌آرایی داشته باشند. روابط ایران و ترکیه در سایه تحولات غزه
جنگ غزه گرچه در ابتدا یک تنش میان رژیم صهیونیستی و فلسطین بود اما طولانی شدن آن و تحولاتش موجب شده عملاً دولت‌ها در دو دسته صف‌آرایی داشته باشند.(ادامه)
رئیس جمهور ترکیه گفت: اسرائیل یک رژیم تروریستی است و پایان دوران حکومت حاکم آن نزدیک شده است. اردوغان: پایان نتانیاهو نزدیک شده است
رئیس جمهور ترکیه گفت: اسرائیل یک رژیم تروریستی است و پایان دوران حکومت حاکم آن نزدیک شده است.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس در روز‌های حساس لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا روز‌های بحرانی را سپری می‌کند. وضعیت اورژانسی در پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس در روز‌های حساس لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا روز‌های بحرانی را سپری می‌کند.(ادامه)
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد . استیضاح امیرعبداللهیان به دلیل رفتار عربستان
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد .(ادامه)
شمال نیوز : خطیب موقت نماز جمعه تهران انتخابات را مهمترین ابزار تجلی اراده و حاکمیت ملت دانست و گفت: مشارکت در انتخابات نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است. انتقاد امام جمعه تهران از ردصلاحیت ها: برخی تصمیمات خردمندانه نبود
شمال نیوز : خطیب موقت نماز جمعه تهران انتخابات را مهمترین ابزار تجلی اراده و حاکمیت ملت دانست و گفت: مشارکت در انتخابات نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است.(ادامه)
شمال نیوز : یک نماینده رد صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت می‌خواهد انتخابات را مدیریت کند. مدیریت دیگر بیش از این نمی‌شود. ما از زبان خودشان در جا‌های مختلف و توسط واسطه‌ها شنیده‌ایم که دولت نیاز دارد ۷۰ درصد کرسی مجلس را داشته باشد. نماینده رد صلاحیت شده : به من گفتند سوال از وزیر کشور را پس بگیر تا تایید صلاحیت شوی!
شمال نیوز : یک نماینده رد صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت می‌خواهد انتخابات را مدیریت کند. مدیریت دیگر بیش از این نمی‌شود. ما از زبان خودشان در جا‌های مختلف و توسط واسطه‌ها شنیده‌ایم که دولت نیاز دارد ۷۰ درصد کرسی مجلس را داشته باشد.(ادامه)
بازیکنان پرسپولیس طی نامه‌ای انتقاداتی به عملکرد مدیریت باشگاه مطرح کردند. نامه تند بازیکنان پرسپولیس به مدیریت باشگاه
بازیکنان پرسپولیس طی نامه‌ای انتقاداتی به عملکرد مدیریت باشگاه مطرح کردند.(ادامه)
شمال نیوز : جمعی از تشکل‌های سیاسی در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، با انتقاد از وضعیت استان، خواستار تغییر در مدیریت استانداری شدند. ادامه فعالیت استاندار فعلی به هیچ وجه به صلاح دولت و مردم استان نیست
شمال نیوز : جمعی از تشکل‌های سیاسی در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، با انتقاد از وضعیت استان، خواستار تغییر در مدیریت استانداری شدند.(ادامه)
شبکه رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی کان در گزارشی از اختلاف شدید در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی سخن گفت و افزود این اختلاف بین وزرای سابق و فعلی جنگ شدیدتر است. اعضای کابینه جنگ اسرائیل به جان هم افتادند
شبکه رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی کان در گزارشی از اختلاف شدید در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی سخن گفت و افزود این اختلاف بین وزرای سابق و فعلی جنگ شدیدتر است.(ادامه)
سردار حاجی زاده: آمریکا در یک شب سه مرحله با ایران مکاتبه و تمنا داشت/ ایران در اوج قدرت است و کسی نمی‌تواند ما را تهدید کند +جزئیات(خبر)
(ادامه)
رئیس جمهور ترکیه گفت: منطقه ما باید فوراً از شر کشورهایی که از ده‌ها هزار کیلومتر دورتر آمده و می‌خواهند در اینجا قدرت بگیرند، خلاص شود. اردوغان: منطقه باید از شر کشورهایی که از هزاران کیلومتر دورتر آمده‌اند خلاص شود
رئیس جمهور ترکیه گفت: منطقه ما باید فوراً از شر کشورهایی که از ده‌ها هزار کیلومتر دورتر آمده و می‌خواهند در اینجا قدرت بگیرند، خلاص شود.(ادامه)
امیر قطر در نشست ریاض، جامعه بین المللی را به دلیل سکوت در برابر رنج غیرنظامیان فلسطینی مورد انتقاد قرار داد. امیر قطر: چگونه ممکن است حمله به بیمارستان امری عادی تلقی شود؟
امیر قطر در نشست ریاض، جامعه بین المللی را به دلیل سکوت در برابر رنج غیرنظامیان فلسطینی مورد انتقاد قرار داد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل ملوان گفت : روی صحبت من به مسئولان است، وضعیت حضور زنان باید یک جایی حل شود وگرنه هر بازی ما این مشکل را داریم. امروز باز ۳۰۰ هوادار پشت در ماندند. انتقاد تند مدیرعامل ملوان : چرا کاری می‌کنید که شرمنده زنان شویم؟
شمال نیوز : مدیرعامل ملوان گفت : روی صحبت من به مسئولان است، وضعیت حضور زنان باید یک جایی حل شود وگرنه هر بازی ما این مشکل را داریم. امروز باز ۳۰۰ هوادار پشت در ماندند.(ادامه)
رییس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور، مجری پیشین شبکه خبری «فاکس نیوز» را به عنوان معاون خود انتخاب خواهد کرد! ترامپ معاون خود را هم انتخاب کرد!
رییس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور، مجری پیشین شبکه خبری «فاکس نیوز» را به عنوان معاون خود انتخاب خواهد کرد!(ادامه)
بازیگران با باور‌های دروغین وبا اتخاذ مواضع نادرست برای به دست آوردن دل غربی‌ها، مهاجرت می‌کنند؛ اما بعد از مدتی که تاریخ مصرف آنان تمام می‌شود. سرنوشت بازیگرانی که دل به اپوزیسیون بستند چه شد؟
بازیگران با باور‌های دروغین وبا اتخاذ مواضع نادرست برای به دست آوردن دل غربی‌ها، مهاجرت می‌کنند؛ اما بعد از مدتی که تاریخ مصرف آنان تمام می‌شود.(ادامه)
جلایی با بیان اینکه پیکر ۲۹ جانباخته حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود به خانواده ها تحویل داده شد، گفت: مراسم تدفین ۲۸ نفر از آنان انجام شد و یک نفر دیگر هم فردا در لنگرود دفن می شود. تحویل پیکر ۲۹ جان‌باخته حادثه لنگرود به خانواده‌ها؛ پنج نفر خدمه کمپ هستند
جلایی با بیان اینکه پیکر ۲۹ جانباخته حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود به خانواده ها تحویل داده شد، گفت: مراسم تدفین ۲۸ نفر از آنان انجام شد و یک نفر دیگر هم فردا در لنگرود دفن می شود.(ادامه)
آمریکایی‌ها حقاً و انصافاً شریک جرم صهیونیست‌ها در جنایات غزه هستند/ رژیم صهیونیستی شکست خورده واقعی این ماجرا است زیرا نتوانسته‌ آبروی از دست رفته خود را بازگرداند/ لزوم افزایش فشارهای سیاسی به آمریکا و اسرائیل برای توقف بمباران غزه آمریکایی‌ها حقاً و انصافاً شریک جرم صهیونیست‌ها در جنایات غزه هستند/ رژیم صهیونیستی شکست خورده واقعی این ماجرا است زیرا نتوانسته‌ آبروی از دست رفته خود را بازگرداند/ لزوم افزایش فشارهای سیاسی به آمریکا و اسرائیل برای توقف بمباران غزه(خبر)
آمریکایی‌ها حقاً و انصافاً شریک جرم صهیونیست‌ها در جنایات غزه هستند/ رژیم صهیونیستی شکست خورده واقعی این ماجرا است زیرا نتوانسته‌ آبروی از دست رفته خود را بازگرداند/ لزوم افزایش فشارهای سیاسی به آمریکا و اسرائیل برای توقف بمباران غزه(ادامه)
عده‌‎ای می‌گویند در شرایط فعلی هانی رامبد برای بهتر شدن بازار مکمل‌هایش در آمریکا نیاز به یک قهرمان تازه داشت، بنابراین روی درک لانسفورد شرط بست، نه هادی چوپان. اتفاق مشکوک در مستر المپیا؛ چرا گرگ ایرانی قهرمان نشد؟
عده‌‎ای می‌گویند در شرایط فعلی هانی رامبد برای بهتر شدن بازار مکمل‌هایش در آمریکا نیاز به یک قهرمان تازه داشت، بنابراین روی درک لانسفورد شرط بست، نه هادی چوپان.(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضاییه گفت: پرونده شهید عجمیان با توجه به دستور‌های رئیس قوه قضاییه و پیگیری‌های ویژه دادگستری کل استان البرز، همزمان با گذراندن روال قانونی با سرعت بالا رسیدگی شد. جزئیاتی از پرونده شهادت شهید روح‌الله عجمیان
مرکز رسانه قوه قضاییه گفت: پرونده شهید عجمیان با توجه به دستور‌های رئیس قوه قضاییه و پیگیری‌های ویژه دادگستری کل استان البرز، همزمان با گذراندن روال قانونی با سرعت بالا رسیدگی شد.(ادامه)
این احتمال زیاد است که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر به خاطر حرکت جنجالی در دیدار برابر الاتفاق جریمه شود. آیا رونالدو به خاطر حرکت جنجالی خود جریمه می‌شود؟
این احتمال زیاد است که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر به خاطر حرکت جنجالی در دیدار برابر الاتفاق جریمه شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.35 seconds.