.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
روایت ترکان از پشت‌پرده انتقال دولت به روحانی
(ادامه)
اين كمپين در اولین اقدام خود با ارسال نامه ای به علی اکبر هاشمی رفسنجانی ضمن اعلام حمایت از نیاز ، از ایشان خواستند برای استاندار شدن نیاز آذری کمک کنند. نامه حاميان نياز آذري به هاشمي رفسنجاني
اين كمپين در اولین اقدام خود با ارسال نامه ای به علی اکبر هاشمی رفسنجانی ضمن اعلام حمایت از نیاز ، از ایشان خواستند برای استاندار شدن نیاز آذری کمک کنند.(ادامه)
ترکان دولت احمدی‌نژاد را به باد انتقاد گرفت
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های چهارشنبه
(ادامه)
حمایت کیهان از شهردار شدن قالیباف
(ادامه)
کنایه‌های روحانی به احمدی نژاد
(ادامه)
انتقاد الیاس حضرتی از افراطیون مجلس
(ادامه)
درگیری شدید رسایی و جلالی
من از عبارت مشمئز‌کننده رسایی درباره رهبری انقلاب عذرخواهی می‌کنم و متأسفم که وی این عبارت را به ساحت مقدس رهبری وارد می‌کند و برای اهداف سیاسی خود حاضر است، حتی از رهبری این گونه هزینه کند که نماینده و همکارش را تضعیف نماید. برادر عزیز، ‌ما نجابت می‌کنیم و از روزنامه رنگی هشت صفحه‌ای تو ‌و از پول‌هایی که به روزنامه تو کمک می‌شود، حرفی نمی‌زنیم؛ البته اگر بخواهیم مانند تو صحبت کنیم، ادبیاتش را بلدیم.(ادامه)
ترکان: روحانی، هاشمی دوم است
(ادامه)
 برخی نمایندگان روز رای اعتماد، مجلس را به محلی برای كینه‌ورزی،انتقام جویی وتسویه حساب شخصی تبدیل نكنند/ کابینه پیشنهادی آقای روحانی‏ از افراد مورد قبولی تشکیل شده است.
افراطیون حاشیه سازی نكنند
برخی نمایندگان روز رای اعتماد، مجلس را به محلی برای كینه‌ورزی،انتقام جویی وتسویه حساب شخصی تبدیل نكنند/ کابینه پیشنهادی آقای روحانی‏ از افراد مورد قبولی تشکیل شده است. (ادامه)
دامادي: نمایندگان منافع مردم را فدای دعواهای سیاسی نمی‌کنند
وظیفه شرعی خود می‌دانم ‌به جای اولویت دادن به دغدغه‌های برخی افراطیون و اهالی سیاست، دغدغه اشتغال، ازدواج و معیشت آن جوان روستایی حوزه انتخابیه‌ام را پیگیری کنم. همچنین پس از سال‌ها چانه‌زنی بی‌فایده با دولت پیشین، اکنون که روزنه امیدی برای پیگیری خواسته‌های برحق مردم پیدا شده، هیچ تمایلی به بستن این روزنه امید ندار‌م. (ادامه)
 چند نفر از افراطیون اصلاح‌طلب در لیست کابینه پیشنهادی، گنجانده شده‌اند، این افراد باید تکلیف خود را مشخص کنند و مجلس هم به صلاحیت‌ها رسیدگی می‌کند. مجلس به اعتدال‌گرایان اصلاح‌طلب و اصولگرا رای می‌دهد
چند نفر از افراطیون اصلاح‌طلب در لیست کابینه پیشنهادی، گنجانده شده‌اند، این افراد باید تکلیف خود را مشخص کنند و مجلس هم به صلاحیت‌ها رسیدگی می‌کند.(ادامه)
روایت سایت اصلاح‌طلبان از جلسه هاشمی
(ادامه)
اینکه یک نماینده دین و دنیای خود را به سفارش و لابی بفروشد و ندیده و نشنیده به وزیری رای مخالف و یا موافق بدهد خیانت به نظام خواهد بود. بدون شک وزرای پیشنهادی که سوابق لازم را داشته باشند رای لازم را می‌آورند و نمایندگان هم به فشارهای مخالفین توجی نمی‌کنند... کسی حق تعیین تکلیف برای نمایندگان را ندارد
اینکه یک نماینده دین و دنیای خود را به سفارش و لابی بفروشد و ندیده و نشنیده به وزیری رای مخالف و یا موافق بدهد خیانت به نظام خواهد بود. بدون شک وزرای پیشنهادی که سوابق لازم را داشته باشند رای لازم را می‌آورند و نمایندگان هم به فشارهای مخالفین توجی نمی‌کنند...(ادامه)
جلسه رئیس جمهور منتخب با هاشمی، خاتمی و سید حسن درباره کابینه
(ادامه)
رحمانی‌فضلی‌ برای‌ وزارت‌ کشور‌ منتفي شد
(ادامه)
قنبری: خاتمی در مراسم تحلیف حضور دارد
نماینده اصلاح‌طلب مجلس هشتم در مورد احتمال حضور سید محمد خاتمی در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید گفت: تصمیم این کار با آقایان خاتمی و روحانی است اما بر اساس آنچه شنیده‌ایم رئیس جمهور اصلاحات در لیست مدعوین مراسم تحلیف حضور دارند.(ادامه)
تکلیف موسوی و کروبی مشخص شود
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های دوشنبه
(ادامه)
دکتر سید محمد اکرمی
دوران انتقال به دولت تدبیر و امید(يادداشت)
دکتر سید محمد اکرمی (ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
هماهنگی لاریجانی و حداد عادل برای کابینه
(ادامه)
اخبار ویژه روزنامه های شنبه
(ادامه)
ستایش افروغ از قهر ناطق نوری
(ادامه)
سیدحسن خمینی 41 ساله شد
(ادامه)
اصلاح‌طلبان از دولت روحانی چه می‌خواهند؟
همانند دولت اصلاحات که در آن کارگزاران هم در عرصه بودند و هم نبودند در نسخه ۹۲ دولت کارگزاران نیز، اصلاح‌طلبان هم هستند و هم نیستند، هم می‌خواهند باشند، هم می‌خواهند نباشند تا به راحتی فرصت‌ها را قبضه نمایند اما‌ هزینه‌ای را متقبل نشوند. (ادامه)
افشاگری کیهان درمورد یک مهره نفتی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.