.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیام روحانی به مجلس در آستانه استیضاح
روحانی گفت: مجلس با رأی به وزیر علوم، انسجام نظام را نشان خواهد داد دکتر فرجی دانا را فردی لایق، دانشمند، تحصیلکرده، مدیر و مدبر و با اخلاق می دانم و امروز بیش از آنچه در روز اول از لیاقت های او مطلع بودم، در عمل، ویژگی های اخلاقی ایشان را بیشتر لمس کردم.(ادامه)
 مواضع و برخوردهای سیاسی این نماینده آنچنان ... شده که هزاران هزار رأیی که با توسل به جریان اصولگرایی به دست آورده بود، امروز به عنوان جریانی بر علیه او بپا خاسته اند و تمام سعی شان این شده که این نماینده دو چهره برای بار دیگر به عنوان وکیل مردم انتخاب نشود. تزلزل در مواضع سیاسی یک نماینده مازندرانی
مواضع و برخوردهای سیاسی این نماینده آنچنان ... شده که هزاران هزار رأیی که با توسل به جریان اصولگرایی به دست آورده بود، امروز به عنوان جریانی بر علیه او بپا خاسته اند و تمام سعی شان این شده که این نماینده دو چهره برای بار دیگر به عنوان وکیل مردم انتخاب نشود.(ادامه)
تلاش هماهنگ ایران و آمریکا برای نابودی داعش
حملات هوایی آمریکا در هفته جاری، به پیشمرگه‌ها امکان بازپس‌گیری دو شهر در دامنه‌های اربیل را داد، که چند روز پیش از آن در یک شکست حیرت‌آور در مقابل داعش، از دست داده بودند و این گروه افراطی توانسته بود تا حدود ۳۰ کیلومتری مرکز اقلیم کردستان عراق نزدیک شود.(ادامه)
دیدار با سفیر چین با محسن رضایی
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روز سه شنبه در دیدار با سفیر چین در تهران گفت: بحران به وجود آمده توسط افراطیون و تکفیری ها در منطقه از شمال آفریقا گرفته تا سوریه، عراق و افغانستان، به دلیل حمایت ها و پشتیبانی آمریکا از آنان صورت پذیرفته و در حال تداوم است.(ادامه)
شمال نیوز: رفتار سیاسی ناطق نوری در این سال‌ها نشان می‌دهد که رئیس سابق مجلس، همچنان از رفتار احمدی نژاد در مناظره سال 88 دلخور است. آتشی که به این زودی‌ها خاموش نمی‌شود /تمام کنایه‌های شیخ به احمدی‌نژاد و دوستانش
شمال نیوز: رفتار سیاسی ناطق نوری در این سال‌ها نشان می‌دهد که رئیس سابق مجلس، همچنان از رفتار احمدی نژاد در مناظره سال 88 دلخور است.(ادامه)
روايتي ازديدار روحاني بارهبري پيش ازانتخابات
رهبري نسبت به شخص روحاني آشنايي و قرابت بسياري دارد. به هر حال حسن روحاني به دستور يا رهنمود رهبري سال‌ها دبير شوراي عالي امنيت ملي و 20 سال نيز نماينده مردم بود.(ادامه)
خاتمی را ممنوع التصویر و ممنوع الخروج کنید
جمعی از نمایندگان در تذکر کتبی خود به مسئولان اجرایی کشور خواستار عدم توجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به موضوع فرعی پهنای باند و اجرای حکم ممنوع‌التصویری و ممنوع البیانی رئیس جمهور اسبق کشورمان توسط وزارت دادگستری شدند.(ادامه)
خاتمی و هاشمی پدرخوانده روحانی‌اند؟
(ادامه)
چرا به تخلفات احمدی‌نژاد رسیدگی نمی‌شود؟
(ادامه)
گلایه کیهان از ادبیات روحانی
(ادامه)
برخی نشستند ببینند که مذاکرات هسته ای ما به کجا می رسد، این یک کار جزئی در برنامه های ماست/ ما بلدیم که جنگ روانی و کار رسانه ای یعنی چه»/نهادهای ملی نمی‌توانند اپوزیسیون دولت باشند.

انتخابات 24 خرداد «نه» بزرگ به تندروها بود/ روحانی:بر اساس خواب های شبانه تصمیم نمی گیریم(خبر)
برخی نشستند ببینند که مذاکرات هسته ای ما به کجا می رسد، این یک کار جزئی در برنامه های ماست/ ما بلدیم که جنگ روانی و کار رسانه ای یعنی چه»/نهادهای ملی نمی‌توانند اپوزیسیون دولت باشند. (ادامه)
نشست خبری روحانی با اصحاب رسانه
دکتر "حسن روحانی" رییس جمهوری روز شنبه در نشستی با خبرنگاران با تبریک سالروز ۲۴ خرداد به ملت ایران و رهبری معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد که انتخابات ۲۴ خرداد "نه " بزرگ ملت ایران به تندروهای خارجی و افراطیون داخلی بود.(ادامه)
تاکیدمعاون‌خاتمی به‌سهم‌خواهی از روحانی
(ادامه)
قمار اصلاح‌طلبان با دولت روحانی
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
لاریجانی: برخی به دنبال تعطیلی عقل هستند
(ادامه)
وزیر ارشاد: همه‌ صداها‌ باید شنیده‌ شود
(ادامه)
تکذیب خبر گلایه هاشمی از دولت یازدهم
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
تخریب مسجد خمسه طیبه گرگان شایعه است
(ادامه)
مهدی کوچک زاده با بیان اینکه احمدی نژاد باید از مشایی جدا می‌شد، گفت: کنار هم بودن آنها عامل تشتت بین دوستداران احمدی نژاد شد. احمدی نژاد عرصه سیاسی را ترک نکرده است
مهدی کوچک زاده با بیان اینکه احمدی نژاد باید از مشایی جدا می‌شد، گفت: کنار هم بودن آنها عامل تشتت بین دوستداران احمدی نژاد شد.(ادامه)
خاتمی: روحانی ادامه‌دهنده راه من نیست
جناب آقای دکتر روحانی، جناب آقای دکتر روحانی است. شخصیتی مستقل، با فرهنگ، مجرب و توانا. نزدیکی نظرات و رویکردهای ما امری است که از قدیم وجود داشته است و طبعا راه هایمان نیز می تواند یکی یا نزدیک به هم باشد ولی تعبیر این که ایشان ادامه دهنده راه من هستند درست نیست، (ادامه)
وزیراطلاعات:16سال همدیگرراکوبیدیم،چه‌ شد
(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
ناطق و ضرغامی به شریعتمداری چه گفتند؟
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
شاه‌کار فرجی دانا در دانشگاه تهران
یک عضو فراکسیون افراطیون در مجلس ششم شایعه پیشنهاد ریاست دانشگاه تهران به وی را تأیید کرد.(ادامه)
شمال نیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آدمهای باتقوا افراط گرا نیستند بلکه معتدل هستند افزود: الان یکی از بدبختی های کشور ما این است که گرفتار تندروها و بی ترمزها هستیم چه چپ باشد چه راست، در حالی که تندروی و نامتعادل حرکت کردن به کشور و انقلاب ضربه می زند.

تندروها و بی‌ترمزها یکی از بدبختی‌های کشور هستند/ چنان خود را انقلابی جلوه می دهند که آدم تعجب می کند یک دفعه از کجا پیدایشان شد
شمال نیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آدمهای باتقوا افراط گرا نیستند بلکه معتدل هستند افزود: الان یکی از بدبختی های کشور ما این است که گرفتار تندروها و بی ترمزها هستیم چه چپ باشد چه راست، در حالی که تندروی و نامتعادل حرکت کردن به کشور و انقلاب ضربه می زند. (ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
توصیه لاریجانی درباره فضای نقد در کشور
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.034 seconds.