.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
واکنش مجلس به حواشی تشییع پیکر شهدا
(ادامه)
«در حاشیه» چند نماینده!
آستانه تحمل در جامعه ما پایین است یا بالا؟ چقدر تحمل داریم کسی به ما ایرادی بگیرد و ما بدون دلخوری با او همراهی کنیم؟ آیا این که اطرافیان‌مان بدانند از ضعف‌های خود آگاهی داریم خوب است؟ سراغ نمایندگان مجلس شورای اسلامی رفته‌ایم و از آنها پرسیده‌ایم «بدترین انتقادی که تاکنون از شما شده، چه بوده است»؟(ادامه)
«در حاشیه» چند نماینده مجلس
آستانه تحمل در جامعه ما پایین است یا بالا؟ چقدر تحمل داریم کسی به ما ایرادی بگیرد و ما بدون دلخوری با او همراهی کنیم؟ آیا این که اطرافیان‌مان بدانند از ضعف‌های خود آگاهی داریم خوب است؟ سراغ نمایندگان مجلس شورای اسلامی رفته‌ایم و از آنها پرسیده‌ایم «بدترین انتقادی که تاکنون از شما شده، چه بوده است»؟ (ادامه)

برای اولین بار است که کشوری مشمول فصل هفت شورای امنیت شده ولی با مذاکره و بدون جنگ توانسته بیرون بیاید. این نشانه هوشمندی مسئولین دولت و مقاومت مردم است. این بیانیه نشانه شکست نتانیاهو و افراطیون درون آمریکاست و جلوی بهانه جویی غرب را گرفت...

نخستین واکنش نمایندگان مجلس به تفاهم ایران و 5+1 در لوزان
برای اولین بار است که کشوری مشمول فصل هفت شورای امنیت شده ولی با مذاکره و بدون جنگ توانسته بیرون بیاید. این نشانه هوشمندی مسئولین دولت و مقاومت مردم است. این بیانیه نشانه شکست نتانیاهو و افراطیون درون آمریکاست و جلوی بهانه جویی غرب را گرفت... (ادامه)
توصیه روزنامه جمهوری اسلامی به دولت در باره وزارت کشور و استانداریها
(ادامه)
پیام مردم به روحانی چه بود؟
(ادامه)
چه كسانی در دولت روحانی سركارند؟
دولت فاقد گفتمان و دیسکورس معین ولی دارای راهبردی است که روحانی خود طراح آن است. اصلاح طلبان موقعیت روحانی را درک می‌کنند و با او همدلی دارند و این بدان مفهوم نیست که راهبردشان عین همان راهبرد شخص روحانی است.(ادامه)
احتمال توافق اصلاح‌طلبان و ناطق نوری
رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، گفت: ممکن است در انتخابات مجلس شورای اسلامی لیست واحدی متشکل از اصلاح‌طلبان و نیروهای معتدل اصول‌گرا مثل نزدیکان حجت‌الاسلام ناطق نوری ارائه شود. (ادامه)
نامه سید محمد خاتمی به بان کى مون
(ادامه)
صادق خرازی: انتخابات آینده دوقطبی است
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: ما با تندروی مخالفیم و بنابراین تندروی و افراط باید از درون جریان اصلاحات بیرون برود.(ادامه)
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام دولت یازدهم را مظلوم‌ترین دولت پس از انقلاب خواند که به دلیل تدیّنی که دارد، نمی‌تواند عمق مشکلات به ارث برده را به مردم گزارش کند.




دولت یازدهم مظلوم‌ترین دولت پس از انقلاب است
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام دولت یازدهم را مظلوم‌ترین دولت پس از انقلاب خواند که به دلیل تدیّنی که دارد، نمی‌تواند عمق مشکلات به ارث برده را به مردم گزارش کند. (ادامه)
دستگیری توئیت کننده اخبار داعش+عکس
(ادامه)
خاطرات عضو داعش از روزهای اول تشکیل این گروه
روزنامه "گاردین" انگلیس با انتشار مقاله ای نوشت: داعش در واقع در زندان بوکا در جنوب عراق و زیر نظر آمریکا در زمان اشغال عراق بوجود آمد. (ادامه)
دفاع از احمدی نژاد و حمله به روحانی در کیهان
انصاف دهیم آیا رئیس دولت قبلی در طول 8 سال به اندازه یک سال اخیر و رئیس دولت فعلی به منتقدان انگ و برچسب نثار کرد؟ (ادامه)
شمال نیوز: پیش از این نیز خبرهایی در خصوص فعالیت اهالی دولت برای انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح شده بود. در همین راستا بود که شنیده شد حسین فریدون ماموریت یافته که جبهه اعتدالیون را تشکیل داده و با برخی اصلاح طلبان معتدل نیز در این زمینه گفتگوهایی انجام داده است نقشه راه روحانی؛ استفاده از "اصلاح طلبان معتدل"
شمال نیوز: پیش از این نیز خبرهایی در خصوص فعالیت اهالی دولت برای انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح شده بود. در همین راستا بود که شنیده شد حسین فریدون ماموریت یافته که جبهه اعتدالیون را تشکیل داده و با برخی اصلاح طلبان معتدل نیز در این زمینه گفتگوهایی انجام داده است(ادامه)
پیش بینی هاشمی از عاقبت کار ظریف
پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشت : فرماندهان سنگر دیپلماسی پیروزی جاودانی را نصیب مردم ایران خواهند کرد .(ادامه)
شمال نیوز: خیلی ها نمی دانند خیابان ۱۸ دی ساری چرا ۱۸ دی شد و میدان شهدای ساری چرا میدان شهدا شد/ خیلی ها (مخصوصا جوانان) نمی دانند ۲۹ آبان ساری که یکی از افتخارات این شهر است چه اتفاقاتی را در خود جای داد ۲۹ آبان ساری، افتخاری که در سکوت ماند(خبر)
شمال نیوز: خیلی ها نمی دانند خیابان ۱۸ دی ساری چرا ۱۸ دی شد و میدان شهدای ساری چرا میدان شهدا شد/ خیلی ها (مخصوصا جوانان) نمی دانند ۲۹ آبان ساری که یکی از افتخارات این شهر است چه اتفاقاتی را در خود جای داد(ادامه)
ایران و 1+5 ؛ سوم آذر چه خواهد شد؟
توافق ، هر چند ناظر بر رفع تحریم ها باشد، واقعیت این است که برچیده شدن کامل تحریم ها ، مدت ها طول خواهد کشید و این گونه نیست که بلافاصله بعد از امضا، تحریم ها خود به خود لغو شوند. حذف کامل و واقعی تحریم ها، مراحلی و موانعی بعد از توافق خواهد داشت که از آن جمله می توان به لزوم رأی مثبت حداقل 9 کشور عضو شورای امنیت ، موانع کنگره آمریکا ، همکاری اتحادیه اروپا و ... نام برد.(ادامه)
منتجب نیا: عزم نمایندگان مجلس برای ساقط کردن دولت
قائم‌مقام حزب اعتماد ملی گفت: جمعی از نمایندگان مجلس به دنبال ساقط کردن دولت هستند. (ادامه)
شیرین‌زبانی عامل استعفای محمدهاشمی
(ادامه)
رابطه دولت و مجلس شکرآب شد؟
(ادامه)
کیهان: فتنه‌گران پشت اسیدپاشی اند
(ادامه)
عکس‌هایی از تروریست‌های داعش موجود است که در آن این افراد از سیستم پدافندهوایی «اف ان ۶» استفاده می‌کند. این سیستم پدافندهوایی قابل حمل بوده و ساخت کشور چین است. موشکهای چینی در دست داعش+عکس
عکس‌هایی از تروریست‌های داعش موجود است که در آن این افراد از سیستم پدافندهوایی «اف ان ۶» استفاده می‌کند. این سیستم پدافندهوایی قابل حمل بوده و ساخت کشور چین است.(ادامه)
وحدت میان این سه نفر ممکن نیست
آیت الله محسن غرویان استاد حوزه و دانشگاه ائتلاف احمدی نژاد با سیدمحمد خاتمی و ناطق نوری را محال می داند.(ادامه)
بیشترین زنان جهاد نکاح از کدام کشورند؟
(ادامه)
تصاویر/ زندگی روزمره در پایتخت داعش
بر اساس قوانین داعش در الرقه زنان و دختران باید نقاب سیاه رنگ ضخیم بر صورت خود بیندازند و در صورتی که این نقاب، ضخیم نباشد، فرد بازداشت می شود. ممنوعیت پوشیدن شلوار جین، نمایش لباس‌های زنانه در ویترین و کار کردن مردان در فروشگاه لباس زنانه، تبلیغ آرایشگاه‌های زنانه، مراجعه زنان به پزشک مرد، شانه کردن موی سر و صورت (برای مردان)، کشیدن سیگار و قلیان و نشستن زنان بر صندلی از دیگر قوانینی است که داعش وضع کرده است.(ادامه)
در منطقه پرآشوب و پرتلاطم خاورمیانه، ایران یکی از با ثبات ترین و امن ترین‌ کشورهای این منطقه است.همه کشورهای منطقه باید در نظر داشته باشند که، همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم،در مسائل سیاسی و اجتماعی، تا امنیتی و نظامی، همۀ ما نیازمند...

سلطه ایران بر کشورهای همسایه افسانه‌ای بیش نیست/ تنها راه پرونده هسته‌ای مذاکره است
در منطقه پرآشوب و پرتلاطم خاورمیانه، ایران یکی از با ثبات ترین و امن ترین‌ کشورهای این منطقه است.همه کشورهای منطقه باید در نظر داشته باشند که، همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم،در مسائل سیاسی و اجتماعی، تا امنیتی و نظامی، همۀ ما نیازمند... (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
روحانی: از رکود عبور کرده‌ایم
(ادامه)
امروز باید جلسه تشویق وزیر بود نه استیضاح
تصریح کرد: اگر آقای فرجی‌دانا امروز ابقا شود بداند که این رأی را از مجلس اصولگرا گرفته است و جریان اصولگرا و نه هیچ جریان دیگری به او رأی اعتماد داده است و دیگران نمی‌توانند این فضا را مصادره به مطلوب کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.