.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چگونه ترس بر انتقال ویروس کرونا تاثیر می‌گذارد؟
محققان دانشگاه نیویورک در تازه‌ترین مطالعات خود میزان تاثیر ترس بر گسترش بیماری کرونا را مورد بررسی قرار داده و به نتایج قابل تاملی دست یافتند. (ادامه)
۵ کمبود در بدن که علت بی‌حسی و گزگز است
بی حسی و گزگز شدن قسمت هایی از بدن به دلیل کمبود ۵ ویتامین در بدن است. (ادامه)
۵ علامت گوارشی «کرونای هندی»
رئیس انجمن متخصصان داخلی با بیان اینکه کرونای دلتا همه جای بدن از چشم، مغز، اعصاب، کبد، چشم، دستگاه گوارش و کلیه را در برمی‌گیرد، گفت: استفراغ، تهوع، اسهال، دل درد و دل پیچه از علائم کرونای هندی است.(ادامه)
۵ علامت گوارشی «کرونای هندی»
رئیس انجمن متخصصان داخلی با بیان اینکه کرونای دلتا همه جای بدن از چشم، مغز، اعصاب، کبد، چشم،دستگاه گوارش و کلیه را در برمی‌گیرد،گفت: استفراغ، تهوع، اسهال، دل درد و دل پیچه از علائم گوارشی کرونای هندی است. (ادامه)
چای را در این زمان بنوشید خطرناک است
مصرف هر گونه مواد خوراکی اگر به اندازه کافی و معقول باشد نه تنها خطری برای بدن ندارد بلکه مفید نیز است، اما چنانچه همین ماده خوراکی بیشتر از حد معمول و نادرست مصرف شود، مضرات بسیاری برای بدن در پی دارد. (ادامه)
درمان کبد چرب و دیابت با یک نشان!
محققان در مطالعه ای، ارتباط بین بیماری کبد چرب و نشانگرهای اصلی دیابت نوع ۲ را در موش ها بررسی کردند.(ادامه)
۵ عادت روزانه که باعث آسیب جدی به بدن می‌شوند
برخی عادت‌ها و کارهای نادرست، در طول شبانه روز عوارضی را برای سلامتی بدن به دنبال دارد که شاید از آن‌ها بی‌اطلاع باشید.(ادامه)
بیماران کرونا با چه علائمی مراجعه می‌کنند؟
رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران، در ارتباط با مشکلات عصبی ناشی از بیماری کووید ۱۹ نکاتی را متذکر شد.(ادامه)
آیا مصرف زیاد ویتامین ب ۱۲ ضرر دارد؟
یکی از ویتامین‌هایی که نقش حیاتی برای بدن ما دارد، ویتامین ب ۱۲ است.(ادامه)
محمود احمدی‌نژاد مدعی شد سردار نجات، فرمانده قرارگاه ثارالله و مسئول امنیت شهر تهران، دوشنبه شب به منزل وی رفته و خبر ردصلاحیتش را به او داده است. چرا باید مرا رد کنند؟ چنین حقی را هیچ کس ندارد/ بنده رفیق نیمه راه مردم نیستم که در میانه راه عهد خودم را بشکنم
محمود احمدی‌نژاد مدعی شد سردار نجات، فرمانده قرارگاه ثارالله و مسئول امنیت شهر تهران، دوشنبه شب به منزل وی رفته و خبر ردصلاحیتش را به او داده است.(ادامه)
بهترین و بدترین زمان‌های خواب کدام است؟
خواب فرآیندی است که طی آن، بدن پس از فعالیت‌های روزمره‌ای که دارد، به صورت غیر ارادی نیاز به آن پیدا می‌کند.(ادامه)
 دیابت یک بیماری مزمن است که در سراسر جهان، بسیاری از کودکان و بزرگسالان درگیر آن هستند. دیابت دارید؟/ لب به این ۷ ماده غذایی نزنید
دیابت یک بیماری مزمن است که در سراسر جهان، بسیاری از کودکان و بزرگسالان درگیر آن هستند. (ادامه)
علائم عجیب مسمومیت با ویتامین D
دانشمندان آمریکایی می‌گویند زیاده روی در مصرف مکمل‌های غذایی حاوی ویتامین D می‌تواند باعث ایجاد مسمومیت شود.(ادامه)
علائم عجیب سرطان ریه را بشناسید
سرطان ریه یکی از جدی ترین سرطان ها است، زیرا غالباً تا مراحل آخر بیماری تشخیص داده نمی شود و درمان را بسیار دشوار می کند.(ادامه)
راهکار تشخیص سردرد کرونایی از سایر سردرد‌ها چیست؟
فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به بروز عوارض مغزی ناشی از کرونا به راه تشخیص سردرد کرونایی از سایر سردردها اشاره کرد.(ادامه)
مردم در انتخابات مختلف با هر انگيزه اى شركت مى كنند تا شاهد پيشرفت و آبادانى كشور و فرصت بهتر براى زندگى و تحقق عدالت باشند. انتخابات ودلخورى مردم/ مردم چه می‌خواهند؟(يادداشت)
مردم در انتخابات مختلف با هر انگيزه اى شركت مى كنند تا شاهد پيشرفت و آبادانى كشور و فرصت بهتر براى زندگى و تحقق عدالت باشند.(ادامه)
چند راهکار ساده برای شادی کودکان در روزهای قرنطینه
در این گزارش به بیان چند راهکار ساده برای افزایش شادی و نشاط کودکان در دوران قرنطینه پرداخته شده است.(ادامه)
خواب در این ساعت باعث سکته می‌شود!
این تحقیقات تأکید می‌کند: به طور منظم چرت زدن به مدت ۹۰ دقیقه در دهه شصت زندگی ممکن است خطر بروز سکته در افراد را افزایش دهد.(ادامه)
خودکشی نافرجام زن ۵۰ ساله در بابل
خانم 50ساله بابلی که با حلق‌آویز کردن خود با طناب قصد خودکشی داشت با کمک ماموران اورژانس از مرگ نجات یافت.(ادامه)
کرونا مغز را هم درگیر می کند؟
کروناویروس سندرم حاد تنفسی ۲ که باعث کووید-۱۹ می‌شود به طور مستقیم مغز را آلوده نمی‌کند، اما می‌تواند آسیب عصبی قابل توجهی ایجاد کند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر بیمارستان زارع  ساری  گفت :  20 تخت یک‌نفره، ده تلویزیون، دو دستگاه یخچال 6 فوتی، دو دستگاه اجاق گاز، دو دستگاه آب‌سردکن مورد نیاز است و من از همه خیّران می‌خواهم شخصاً حضور پیدا کنند و دقایقی مهمان ما باشند و همراه‌سرا را ببینند و اقدام به کمک کنند. استمداد از خیّران / همراه‌سرای بیمارستان، برای تجهیز در انتظار مشارکتِ نیکوکاران است + تصاویر
شمال نیوز : مدیر بیمارستان زارع ساری گفت : 20 تخت یک‌نفره، ده تلویزیون، دو دستگاه یخچال 6 فوتی، دو دستگاه اجاق گاز، دو دستگاه آب‌سردکن مورد نیاز است و من از همه خیّران می‌خواهم شخصاً حضور پیدا کنند و دقایقی مهمان ما باشند و همراه‌سرا را ببینند و اقدام به کمک کنند.(ادامه)
مصرف نوشیدنی شیرین و اختلال در حافظه
محققان در بررسی‌های اخیر خود دریافتند، مصرف نوشیدنی‌های شیرین در اوایل زندگی منجر به اختلال در حافظه در بزرگسالی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: طبق پیگیری‌های خبرگزاری میزان، آزمایشات آسیب شناسی در حال انجام است و هنوز نتایج آن مشخص نشده است. اخبار ضد و نقیض درباره نحوه مرگ آزاده نامداری
شمال نیوز: طبق پیگیری‌های خبرگزاری میزان، آزمایشات آسیب شناسی در حال انجام است و هنوز نتایج آن مشخص نشده است.(ادامه)
«مرگ بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف تعداد بسیار زیادی قرص‌ اعصاب و روان». این نظریه کارشناسان پزشکی قانونی در خصوص علت مرگ آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیماست که امروز به بازپرس جنایی اعلام شد. پزشکی قانونی: با مصرف بیش از ۱۰۰ قرص‌ اعصاب و روان‌ جان باخته است
«مرگ بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف تعداد بسیار زیادی قرص‌ اعصاب و روان». این نظریه کارشناسان پزشکی قانونی در خصوص علت مرگ آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیماست که امروز به بازپرس جنایی اعلام شد.(ادامه)
فشار دادن این نقاط بدن ممنوع
شناخت فیزیولوژی بدن در حفظ سلامت و تندرستی انسان بسیار مهم است. اینکه بدانیم هر قسمت از بدن چه عملکردی دارد و چه عواملی برای آن خطرناک است و کدام نقاط از بدن حساسیت بیشتری نسبت به درد دارند ما را در تشخیص بیماری و عملکرد بهتر کمک می‌کند.(ادامه)
۲۲ خاصیت خاص «شیر»
شیر به عنوان یک ماده غذایی بسیار مفید بر اندام های مختلف بدن تاثیر مثبت داشته و سبب استحکام و سلامت آنها می‌شود.(ادامه)
علائمی از کمبود ویتامین B۱۲ که به سختی قابل تشخیص است
ویتامین B۱۲ برای حفظ سلامت بدن لازم است، اما برخی از افراد آن را مصرف نمی‌کنند.(ادامه)
در شبانه روز چقدر باید بخوابیم؟
متخصص مغز و اعصاب با بیان اینکه مقدار نیاز به خواب در افراد متفاوت است، گفت:با توجه به ژنتیک هر فرد این مقدار از ۶ تا ۱۱ ساعت متغیر است،اما به طور کلی خواب کمتر از ۵ ساعت، بی خوابی تلقی می‌شود.(ادامه)
اشتباهاتی که نباید هنگام پیاده روی انجام دهید
حالت‌های نامناسب بدنی، ننوشیدن آب کافی و برخی رفتار‌های دیگر ممکن است از کیفیت یک پیاده‌رویِ سودمند کم کند.(ادامه)
بازگشت حس بویایی کرونایی‌ها با چند راهکار ساده
از بین رفتن حس بویایی اختلالی شایع در کرونا است که با چند راهکار ساده می‌توان آن را دوباره برگرداند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.