.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیام‌های هشدارآمیز بدن
نشانه های ساده چون خال های پوستی،کم پشت شدن موها و تمایل به جویدن یخ می تواند حاکی از وجود یک مشکل در بدن باشد که باید آن را جدی بگیریم.(ادامه)
در این بخش اطلاعاتی را درباره مراحل زندگی انسان مطالعه خواهید کرد. مراحل و دوره های زندگی انسان + تصاویر
در این بخش اطلاعاتی را درباره مراحل زندگی انسان مطالعه خواهید کرد.(ادامه)
شیر گرم خواص بیشتری دارد یا شیر سرد؟
در مورد خواص و مضرات شیر پاستوریزه مطالب و نکات مختلفی عنوان می‌شود . گاهی می‌گویند شیر گرم خواص بیشتری دارد گاهی می‌گویند شیر سرد برای رژیم غذایی بهتر است.(ادامه)
سیری زودرس نشان از این بیماری دارد
سیری زودرس یعنی ناتوانی در خوردن وعده های غذایی حجیم یا احساس سیری بعد از خوردن کمترین مقدار ماده غذایی است.(ادامه)
عوامل تشدید کننده بیماری ام اس
یک متخصص مغز و اعصاب، با عنوان این مطلب که تاکنون درمان قطعی بیماری ام اس کشف نشده است، گفت: علائم بیماران ام اس با یکدیگر متفاوت است.(ادامه)
خوراکی‌هایی که دارای پتاسیم هستند
خوراکی‌های دیگری غیر از موز را با مقدار پتاسیم بالا می‌توان در رژیم غذایی گنجاند.(ادامه)
۵۰ درصد کودکان دچار سردرد می شوند
یک فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، سردرد در کودکان را شایع دانست و گفت: نیمی از کودکان دچار سردرد می شوند.(ادامه)
چرا دست و پا دچار گزگز کردن و خواب رفتگی می‌شود؟
رئیس انجمن متخصصان داخلی گفت: وقتی خون به دست و پا نرسد یا اعصاب تحت فشار باشد، گِزگِز شدن بروز می‌کند و فرد باید حتما به پزشک مراجعه کند.(ادامه)
پروفسور سمیعی یکی از مطرح ترین دانشمندان ایرانی در دنیا برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های متعدد توصیه هایی ارائه کرده است. توصیه های پروفسور سمیعی برای داشتن بدن سالم
پروفسور سمیعی یکی از مطرح ترین دانشمندان ایرانی در دنیا برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های متعدد توصیه هایی ارائه کرده است.(ادامه)
استقلال حرفه ای تر از نساجی است
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: دیدار استقلال و نساجی قشنگ و زیبا خواهد بود و به نظرم شاگردان مجیدی حرفه ای تر هستند و می توانند نتیجه بگیرند.(ادامه)
خواص جادویی شیره انگور
شیره انگور می تواند خاصیت های درمانی زیادی داشته باشد و به سلامت عمومی بدن شما کمک فراوانی بکند. شیره انگور طبع گرمی دارد و مصرف آن برای افراد سرد مزاج فواید زیادی دارد.(ادامه)
خواص جالب شیره انگور
متخصص طب سنتی گفت:شیره انگور آرامبخش بوده و برطرف کننده ضعف عمومی بدن، مفید در درمان بیماری‌های فصل سرد، کمک به رشد کودکان است.(ادامه)
جزئیاتی از تصادف بازیکن تیم ملی فوتبال زنان
مادر آرزو حضرتی گفت: فرزندم را بعد از تصادف با اتومبیل شخصی به بیمارستان رساندند.(ادامه)
خطرناک‌ترین حالت‌های خوابیدن
خوابیدن به پهلو از نظر فیزیولوژیکی بهتر است و باید در هنگام خواب ترجیح داده شود، زیرا در این حالت روند دفع محصولات متابولیک با سرعت بیشتری انجام می‌شود و اصولاً می‌توانید به پهلوی چپ و راست بخوابید.(ادامه)
راه‌اندازی نخستین میز الکترونیکی کالبدشکافی در شمال کشور
رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل از راه‌اندازی جدیدترین و نخستین میز الکترونیکی کالبد شکافی شمال کشور در بابل خبر داد.(ادامه)
کمبود چه ویتامین‌هایی باعث تعریق می‌شود؟
عرق کردن برای خنک کردن و به تعادل رساندن دمای بدن است اما مواردی نیز وجود دارد که بدن فرد بیش‌ازحد عرق می‌کند که ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد.(ادامه)
خانواده قاتل در حادثه قتل خانوادگی اخیر در اهواز که انتشار فیلم آن بازتاب‌ها مختلفی را داشت از ابعاد تازه‌ای از این ماجرا می‌گویند. خانواده قاتل از ماجرای قتل «غزل» می‌گویند
خانواده قاتل در حادثه قتل خانوادگی اخیر در اهواز که انتشار فیلم آن بازتاب‌ها مختلفی را داشت از ابعاد تازه‌ای از این ماجرا می‌گویند.(ادامه)
بی‌حسی دست و پا نشانه چیست؟
اگر حتی یکی از این عصب‌ها یا بخشی از آن‌ها آسیب دیده باشد یا به گونه‌ای آسیب ببیند، ممکن است مغزتان قادر به دریافت تمام اطلاعات حسی که دست‌هایتان در حال ارسال آن هستند نباشد.(ادامه)
۱۰ میوه مفید برای دیابتی‌ها
باید در رژیم غذایی، میوه‌ها، سبزی‌ها، پروتئین‌ها و دانه‌هایی که داراری فیبر، کربوهیدرات و آنتی‌اکسیدان هستند، قرار دهید و مصرف چربی‌های اشباع‌شده، کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده و شیرینی‌ها را کاهش دهید.(ادامه)
تأثیر بی‌نظیر ۳ ویتامین در کاهش آلزایمر
استفاده از غذاهای حاوی امگا ۳ و مکمل های غذایی ویتامین C و ویتامین E نقش بسیار زیادی در کاهش خطر ابتلا به آلزایمر دارد.(ادامه)
این افراد هیچ‌وقت موز نخورند
موز با وجود فواید زیادی که دارد اما با این حال برای برخی افراد موجب بروز عواملی مانند سنگینی و داغی در سر و بدن، کورک و دمل و جوش‌ و تشدید یبوست‌ می‌شود.(ادامه)
دمنوش خاص برای دیابتی‌ها
متخصص طب سنتی گفت:‌دمنوش بابونه، اسطوخودوس، برگ لیمو و دارچین برای دیابت بسیار مفید است. روزی دو لیوان حداقل دو ساعت قبل از خواب مصرف شود.(ادامه)
معجزه گلاب برای سلامتی
گلاب یکی از پر مصرف‌ترین عرقیات مفید برای تقویت قلب، کبد، معده و اعصاب است و به دلیل خواص و طبیعت ویژه‌ای که دارد، معجزه طبیعت نام گرفته است. (ادامه)
دمنوش خاص برای «دیابتی‌ها»
متخصص طب سنتی گفت:‌دمنوش بابونه، اسطوخودوس، برگ لیمو و دارچین برای دیابت بسیار مفید است. روزی دو لیوان حداقل دو ساعت قبل از خواب مصرف شود.(ادامه)
فواید منحصر به‌فرد شیره انگور
شیره انگور در پیشگیری از سرطان و کاهش اثرات شیمی درمانی نیز مفید است، همچنین می‌توان برای افزایش زیبایی پوست و جلوگیری از پیری از آن استفاده کرد.(ادامه)
خواص عالی مصرف شیر و عسل
شیر و عسل علاوه بر اینکه بسیار آرامش بخش هستند ، می توانند طعم و مزه ای عالی را در دستور العمل های مورد علاقه شما ایجاد کنند.(ادامه)
درمان سردردهای میگرنی با یک خودکار
یک متخصص طب سنتی گفت:‌برای سردردهای میگرنی که علت آن را نمی‌دانید خودکاری را برداشته و نوک آن را سر انگشت خود قرار داده و با فشاری اندک آن را به طرفین بچرخانید.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس می‌گوید عوامل حقوق‌بگیر وزارت نفت که از کره مریخ نیامدند که حالا حاضر به ثبت اطلاعات خود نیستند. همه از جمله وزارت نفت باید تابع قانون باشند. وقتی گفته شد که باید اطلاعات در سامانه ثبت شود دیگر توجیهی قابل قبول نیست. محسنی‌بندپی : حقوق‌بگیران وزارت نفت که از کره مریخ نیامدند که حاضر به ثبت اطلاعات خود نیستند/ وزیر به مجلس پاسخگو باشد
شمال نیوز : نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس می‌گوید عوامل حقوق‌بگیر وزارت نفت که از کره مریخ نیامدند که حالا حاضر به ثبت اطلاعات خود نیستند. همه از جمله وزارت نفت باید تابع قانون باشند. وقتی گفته شد که باید اطلاعات در سامانه ثبت شود دیگر توجیهی قابل قبول نیست.(ادامه)
آشنایی با علائم پنهان دیابت
بیماری دیابت علاوه بر علائم آشکار علائم پنهانی هم دارد که باید از آن آگاه شوید.(ادامه)
رئیس انجمن سکته مغزی ایران، نسبت به افزایش بروز سکته مغزی در دوران پاندمی کووید ۱۹ هشدار داد. مراقب سکته مغزی در دوران کرونا باشید
رئیس انجمن سکته مغزی ایران، نسبت به افزایش بروز سکته مغزی در دوران پاندمی کووید ۱۹ هشدار داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.