.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
متخصص مغز و اعصاب، در خصوص بیماری آلزایمر و روش های کنترل این بیماری، توضیحاتی ارائه داد. اصلی‌ترین علامت آلزایمر چیست؟
متخصص مغز و اعصاب، در خصوص بیماری آلزایمر و روش های کنترل این بیماری، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل از احتمال ۲ برابری سکته مغزی در افراد دیابتی نسبت به افراد عادی خبر داد. استان مازندران رتبه اول در شیوع بیماری دیابت را دارد / افراد دیابتی ۲ برابر بیشتر در معرض سکته
شمال نیوز : عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل از احتمال ۲ برابری سکته مغزی در افراد دیابتی نسبت به افراد عادی خبر داد.(ادامه)
آیا انگشت کردن در بینی می‌تواند با خطر آلزایمر مرتبط باشد؟
دانشمندان می‌گویند، انگشت کردن در بینی می‌تواند ما را در معرض خطر ابتلاء به آلزایمر و زوال عقل قرار دهد.(ادامه)
شمال نیوز : آقای دکتر یزدی آن موقع وزیر امورخارجه بود. او می‌گفت من رفتم پیش امام و امام گفت برو ببین اینها چه کسانی هستند و آنها را بریز بیرون. بعد ایشان زنگ می‌زند به آقای خوئینی‌ها و او می‌گوید که ما دو سه روز بیشتر در اینجا کار نداریم. روایت روح‌الامینی از تسخیر سفارت امریکا در سیزدهم آبان ۱۳۵۸
شمال نیوز : آقای دکتر یزدی آن موقع وزیر امورخارجه بود. او می‌گفت من رفتم پیش امام و امام گفت برو ببین اینها چه کسانی هستند و آنها را بریز بیرون. بعد ایشان زنگ می‌زند به آقای خوئینی‌ها و او می‌گوید که ما دو سه روز بیشتر در اینجا کار نداریم.(ادامه)
صدای زیبای پرندگان، درمانگر افسردگی
تحقیقات کینگز کالج لندن نشان داده است که دیدن یا شنیدن پرندگان با بهبود سلامت ذهنی مرتبط است که می‌تواند تا هشت ساعت طول بکشد.(ادامه)
در بخشی از گزارش کمیته حقیقت یاب مجلس در مورد فوت مهسا امینی آمده است: هیچ‌گونه ضرب و جرح و برخورد فیزیکی‌ در مواجهه، انتقال و استقرار مرحومه خانم امینی در محل پلیس امنیت عمومی صورت نگرفته است. ....(خبر)
(ادامه)
نقش کرونا در شیوع بیماری‌های اعصاب و روان
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از تشدید اختلالات روان بعد از دوران پاندمی کرونا در جهان خبر داد و گفت: ۲۵ درصد جمعیت دنیا، درگیر یکی از انواع اختلالات روان است.(ادامه)
شمال نیوز : خانواده مهسا امینی در بیانیه‌ای با تشکر از ابراز همدردی مردم با این خانواده تاکید کردند: ما مسیر دادخواهی در مراجع قضائی را انتخاب کرده ایم. بیاینه خانواده مهسا امینی؛ مسیر دادخواهی در مراجع قضائی را انتخاب کرده‌ایم
شمال نیوز : خانواده مهسا امینی در بیانیه‌ای با تشکر از ابراز همدردی مردم با این خانواده تاکید کردند: ما مسیر دادخواهی در مراجع قضائی را انتخاب کرده ایم.(ادامه)
خانواده مهسا امینی بیانیه منتشر کردند
خانواده مهسا امینی در بیانیه‌ای با تشکر از ابراز همدردی مردم با این خانواده تاکید کردند مسیر دادخواهی در مراجع قضایی را انتخاب کرده اند.(ادامه)
کشمش به عنوان یکی از تنقلات، از دیرباز همیشه در جیب بچه ها و بزرگ ترها بوده است. اما شاید از خواص آن چندان اطلاع نداشته باشیم. کشمش بخورید اگر استرس دارید!
کشمش به عنوان یکی از تنقلات، از دیرباز همیشه در جیب بچه ها و بزرگ ترها بوده است. اما شاید از خواص آن چندان اطلاع نداشته باشیم.(ادامه)
آیا بدن واقعا به ۸ لیوان آب در روز نیاز دارد؟
مطالعه جدید دانشمندان، حقایق تازه‌ای را در مورد میزان نیاز بدن به آب در طول روز بازگو می‌کند.(ادامه)
چرا باید شیره و ارده را با هم مصرف کنیم ؟
شیره و ارده از مواد مغذی هستند که مصرف آنها خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد و کاهش وزن و درمان ضعف عمومی تنها چند نمونه از خواص عالی شیره ارده می باشد.(ادامه)
فواید و خواص فوق العاده شیره انگور
شیره انگور یا دوشاب ماده‌ای بسیار مغذی و مقوی با طبع گرم است که خواص و فواید بی‌نظیری برای سلامت بدن و بهبود بیماری‌ها دارد. در این مطلب با فواید و خواص فوق العاده شیره انگور آشنا می‌شوید.(ادامه)
وداع نکایی‌ها با یادگار هشت سال دفاع مقدس
مردم و مسؤولان شهرستان نکا با شهید جانباز سرافراز میشناسی کریم زاده وداع کرده و او را تا خانه ابدی اش بدرقه کردند.(ادامه)
ترخیص دختر قایقران حادثه دیده در بابلسر+ عکس
دختر قایقرانی که هنگام تمرین به دلیل برخورد یک قایق موتوری مصدوم شده بود با حال مساعد از بیمارستان ترخیص شد.(ادامه)
خاطرات تلخ و شیرینی از دوران اسارت دلیر مردان در محافل عمومی و خصوصی ذکر شده است. به مناسبت 26 مرداد، سالروز آزادی اسرا و بازگشت آنها به وطن، گنجینه ای از اوراق پر افتخار از خاطرات دوران اسارت را با هم مرور می کنیم. گوشه ای از خاطرات آزادگان در دوران اسارت
خاطرات تلخ و شیرینی از دوران اسارت دلیر مردان در محافل عمومی و خصوصی ذکر شده است. به مناسبت 26 مرداد، سالروز آزادی اسرا و بازگشت آنها به وطن، گنجینه ای از اوراق پر افتخار از خاطرات دوران اسارت را با هم مرور می کنیم.(ادامه)
فوق تخصص گوارش گفت :مصرف داروهای اعصاب و داروهای ضد افسردگی و داروهایی که برای بیماران پارکینسونی استفاده می‌شود یبوست را به همراه دارد. میوه‌هایی برای درمان یبوست
فوق تخصص گوارش گفت :مصرف داروهای اعصاب و داروهای ضد افسردگی و داروهایی که برای بیماران پارکینسونی استفاده می‌شود یبوست را به همراه دارد.(ادامه)
شمال نیوز: تیم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در اقدامی جهادی   ۱۰۰۰ نفر از مردم منطقه دودانگه ساری را ویزیت و مراحل درمانی آ«ان را پیگیری کرد . ویزیت رایگان ۱۰۰۰ نفر از مردم منطقه دودانگه در سومین اردوی جهادی
شمال نیوز: تیم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در اقدامی جهادی ۱۰۰۰ نفر از مردم منطقه دودانگه ساری را ویزیت و مراحل درمانی آ«ان را پیگیری کرد .(ادامه)
مدیر برنامه های سلمان رشدی در گفتگو با نیویورک تایمز آخرین وضعیت وی را تشریح کرد. سلمان رشدی زیر دستگاه ونتیلاتور قرار دارد
مدیر برنامه های سلمان رشدی در گفتگو با نیویورک تایمز آخرین وضعیت وی را تشریح کرد.(ادامه)
خواص شیر برای سلامتی
شیر جز مواد غذایی پرخاصیت است و مصرف آن برای همه رده های سنی مختلف فواید بسیاری را به همراه دارد، البته نگرانی و احتیاط هایی هم در رابطه با مصرف شیر وجود دارد.(ادامه)
فواید نوشیدن آب ولرم به صورت ناشتا
نوشیدن آب به تنهایی فواید مناسبی دارد، اما مصرف آب ولرم به صورت ناشتا و با معده خالی خواص بسیار عالی را برای سلامت بدن انسان به همراه دارد.(ادامه)
۸ علت اصلی بی‌خوابی
نظرسنجی بزرگ خواب بریتانیا در سال ۲۰۱۲ میلادی نشان داد که یک چهارم مبتلایان به بی‌خوابی بیش از ۱۱ سال با این بیماری زندگی کرده اند.(ادامه)
عوارض پشت میز نشینی
بی تحرکی و پشت میز نشینی طولانی مدت برای اغلب افراد یک فاکتور خطرزای بسیار جدی است و در طولانی مدت می تواند حتی زندگی فرد را با خطر مواجه سازد.(ادامه)
درمان تپش قلب با چند نوع گیاه
بیماری تپش قلب یکی از خطر ناک‌ترین بیماری‌ها است که گاهی اوقات حتی می‌تواند باعث مرگ فرد شود.(ادامه)
بیماری افسردگی خندان چیست؟
افسردگی خندان نوعی از افسردگی است که فرد مبتلا با شاد نشان دادن خود، این بیماری را از دیگران پنهان می‌کند.(ادامه)
مهم‌ترین علامت سکته مغزی
متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس گفت: هر اتفاقی در بدن که به صورت ناگهانی و موضعی رخ دهد می‌تواند نشانه‌ای از سکته مغزی باشد.(ادامه)
علت فلج عصب صورت چیست؟
فلوشیپ فوق تخصصی قاعده جمجمه گفت: ایجاد فلج عصب در ناحیه صورت یکی از بیماری‌های پیچیده‌ است و درمان بیماران مبتلا به این مشکل نیاز به همفکری و کار تیمی مجموعه‌ای از پزشکان دارد.(ادامه)
خشکی چشم و دهان نشانه چیست؟
بیماری شوگرن نوعی بیماری و اختلال خود ایمنی است که به مرور موجب خشکی چشم و دهان می گردد. این بیماری معمولا در زنان میانسال بیش از مردان دیده می شود.(ادامه)
خوردن ماست در این زمان‌ها ممنوع
طبیعت ماست، سرد و تر بوده و اسید لاکتیک موجود در آن، در صورت عدم رعایت برخی موارد، می‌تواند خطراتی را به‌دنبال داشته باشد.(ادامه)
بهترین ورزش برای مغز چیست؟
دانشمندان اخیرا کشف کرده اند که ورزش علاوه بر سلامت جسمی برای مغز نیز مفید می باشد و با آزمایش هایی که انجام داده اند “بهترین ورزش مغز” را یافته و فواید آن را منتشر کرده اند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.174 seconds.