.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ پسر شفر به تهران آمد
ساشا اولیور شفر، پسر وینفرد شفر و آنالیزور جدید استقلال وارد تهران شد.(ادامه)
آن ها یکی بودند مثل بسیاری از مردم ایران که این روزها استوریها و پست هایشان در شبکه های اجتماعی مشاهده می شود که کنار یکدیگر از عشق و زندگی می گویند و درباره خلیج فارس، ترامپ، پرسپولیس و استقلال اظهارنظر می کنند. از آن هایی که پای پست های آتنا و ستایش لایک می زنند و نفرین می فرستند و حال خود گرفتار همان جو شده اند.

قتل اهورا، فاجعه ای بالاتر از قتل ستایش، بنیتا و آتنا و دیگران(يادداشت)
آن ها یکی بودند مثل بسیاری از مردم ایران که این روزها استوریها و پست هایشان در شبکه های اجتماعی مشاهده می شود که کنار یکدیگر از عشق و زندگی می گویند و درباره خلیج فارس، ترامپ، پرسپولیس و استقلال اظهارنظر می کنند. از آن هایی که پای پست های آتنا و ستایش لایک می زنند و نفرین می فرستند و حال خود گرفتار همان جو شده اند. (ادامه)
زمان با سرعت در حال گذر است، اگر امروز اقدام نکنیم فردا بسیار دیر خواهد بود و تأسفی که درباره دریاچه ارومیه می‌خوریم، تکرار خواهد شد. آن‌وقت حسرت این روزها و فرصت‌های ازدست‌رفته را به‌عنوان یک فاجعه ملی خواهیم خورد. 
پایان شمال سبز(يادداشت)
زمان با سرعت در حال گذر است، اگر امروز اقدام نکنیم فردا بسیار دیر خواهد بود و تأسفی که درباره دریاچه ارومیه می‌خوریم، تکرار خواهد شد. آن‌وقت حسرت این روزها و فرصت‌های ازدست‌رفته را به‌عنوان یک فاجعه ملی خواهیم خورد. (ادامه)
امام جمعه گلوگاه درسوگ برادر نشست
شمال نیوز: امام جمعه شهرستان گلوگاه در سوگ برادر خود داغدار شد. (ادامه)
امام جمعه گلوگاه درسوگ برادر نشست
شمال نیوز: امام جمعه شهرستان گلوگاه در سوگ برادر خود داغدار شد. (ادامه)
مسئولین فرهنگی استان بایستی برای استفاده بهینه از این شور انقلابی و ولایی، برنامه ریزی و تدبیر کرده و در راستای مقابله با جنگ نرم و مشخصاً در فضای مجازی از این پتانسیل بیش از پیش استفاده کرده و بی جهت فریاد واسلاما سر ندهند و ....

حضور عاشورایی مدافعان حرم در ساری
مسئولین فرهنگی استان بایستی برای استفاده بهینه از این شور انقلابی و ولایی، برنامه ریزی و تدبیر کرده و در راستای مقابله با جنگ نرم و مشخصاً در فضای مجازی از این پتانسیل بیش از پیش استفاده کرده و بی جهت فریاد واسلاما سر ندهند و .... (ادامه)
مسافت تهران - آمل، دو ساعته می‌شود
معاون ساخت و توسعه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با پایان عملیات باند دوم محور هراز و چهار خطه شدن این محور تا سه سال دیگر، مسافت تهران تا آمل به کمتر از دو ساعت خواهد رسید. (ادامه)
یادگار امام؛ سخنران این هفته نماز جمعه تهران
حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی سخنران پیش از خطبه‌های این هفته نمازجمعه تهران است. (ادامه)
بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و با ابلاغ وزیر بهداشت ، دکتر سید عباس موسوی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شد. ‌رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شد
بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و با ابلاغ وزیر بهداشت ، دکتر سید عباس موسوی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شد.(ادامه)
اگر طرف مقابل برجام را پاره کند، ما آن را ریز ریز می‌کنیم
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخبگان جوان و استعدادهای برتر علمی گفتند: اگر طرف مقابل برجام را پاره کند، ما آن را ریز ریز می‌کنیم.(ادامه)
پیگیری نمایندگان مجلس برای طلب دانشگاه علوم پزشکی مازندان از بیمه‌ها
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان‌های بیمه‌گر باید نسبت به پرداخت مطالبات خود به دانشگاه علوم پزشکی مازندران زودتر اقدام کنند تا بیماران دچار مشکل نشوند، گفت: در همین راستا جلسه‌ای اضطرای با حضور همه نمایندگان استان مازندران برگزار می‌شود تا نسبت به بررسی و حل مشکل از سوی سازمان‌های بیمه‌گر برای جلوگیری از چالش‌های پیش رو برگزار خواهیم کرد.(ادامه)
انعقاد تفاهمنامه همکاری هیأت ورزش‌های همگانی مازندران با اداره‌کل زندان‌ها
نایب رئیس بانوان هیأت ورزش‌های همگانی مازندران گفت: به‌مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش و با هدف ایجاد نشاط و شادابی در جامعه، این هیأت با اداره‌کل زندان‌های مازندران به‌طور ویژه در بخش بانوان تفاهمنامه همکاری امضا می‌کند.(ادامه)
۱۴ هزار مترمربع اراضی ملی در میاندرود رفع تصرف شد
فرمانده انتظامی مازندران از کشف زمین خواری دومیلیارد ریالی و رفع تصرف بیش از ۱۴هزار مترمربع از اراضی ملی در شهرستان میاندورد خبر داد.(ادامه)
جاده هراز ۴ بانده می‌شود
بهسازی و چهار بانده کردن محور هراز با ۵۲۰ میلیارد تومان اعتبار تا سه سال دیگر پایان می یابد. (ادامه)
(تصاویر) مردم رشت در تشییع "اهورا"، 2 ساله
پیکر بی جان اهورا کودک 2ساله گیلانی عصر روز سه شنبه ۲۵ مهرماه در مسجد آقا سید محمد زیرده خمام در استان گیلان به خاک سپرده شد. اهورا دو روز پیش طبق تایید پزشکی قانونی در حالی که مادرش در منزل حضور نداشت مورد آزار و اذیت ناپدری خود قرار گرفت و در پی ضربات وارده به سر جان خود را از دست داد.مقامات قضایی و پزشکی قانونی گیلان آزار جنسی و آثار ضرب و جرح بر پیکر اهورا را تایید کرده اند. عکاس: مرتضی رفیع خواه/ تسنیم(ادامه)
رونمایی از پیراهن پرسپولیس برای دربی ۸۵ +عکس
پرسپولیسی ها از پیراهن تازه خود برای دربی هشتاد و پنجم رونمایی کردند.این دیدار پنجشنبه چهارم آبان ماه از ساعت ۱۶:۴۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.(ادامه)
ایران زیباست؛ جنگل «الیمستان»
جنگل «الیمستان»، محل رویش گیاه "الیما" است که در اردیبهشت ماه رشد می کند. گفتنی است نام جنگل الیمستان نیز برگرفته از آن می باشد. الیمستان، روستایی توریستی است از توابع بخش مرکزی شهرستان آمل که در کیلومتر ۲۰ جاده هراز از آمل واقع شده است. پوشش گیاهی بی‌نظیر این منطقه همواره گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی را به خود جذب می‌کند. (ادامه)
کشف ۲ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در ساری
۲ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در ساری کشف و ضبط شد.(ادامه)
ارزش کالای گمرکی با قیمت واقعی کالا متفاوت است
رئیس کمیسیون بازرگانی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی مازندران گفت: مشوق‌های صادراتی هم با وجود اینکه در قانون پیش‌بینی شده است از سال 89 تاکنون پرداخت نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ساری و میاندرود ادامه داد: مجمع نمایندگان مازندران پیشنهاد دادیم ستاد انتخابات و گروه‌های سیاسی براساس ظرفیت‌ها و شعارهای داده شده معرفی کرده تا فرد مناسب، شایسته و مؤثر برای مازندران انتخاب شود..... مازندران به اندازه کافی تاوان مدیران ضعیف را پرداخت
شمال نیوز : نماینده ساری و میاندرود ادامه داد: مجمع نمایندگان مازندران پیشنهاد دادیم ستاد انتخابات و گروه‌های سیاسی براساس ظرفیت‌ها و شعارهای داده شده معرفی کرده تا فرد مناسب، شایسته و مؤثر برای مازندران انتخاب شود.....(ادامه)
تاثیر مصرف‌ نمک قبل و بعد از غذا
مشاور و متخصص طب اسلامی سنتی با انتقاد از ترویح حذف مصرف نمک گفت: مصرف‌ نمک قبل و بعد از غذا بسیاری از مشکلات را حل می‌کند. (ادامه)
عکس/ بالاترین جریمه‌های میلیاردی فوتبال ایران
بالاترین جریمه‌های میلیاردی که برای فوتبال ایران در نظر گرفته شد.(ادامه)
بابک زنجانی یک قدم دیگر به اعدام نزدیک شد
بر اساس آخرین اخبار درخواست اعاده دادرسی بابک زنجانی در دیوان عالی کشور رد شده است. (ادامه)
شمال نیوز : وی با اشاره اینکه کارگران ضعیف‌ترین و کم درآمدترین قشر جامعه هستند، افزود: با وجود مشکلات اقتصادی این قشر تاثیرگذار جامعه، اما در هر شرایطی سهم خود را از یک سوم حق بیمه درمان تامین اجتماعی پرداخت می‌کنند در حالی که از کمترین خدمات برخوردارند..... عدم تحقق وعده مسؤولان در شبانه‌روزی شدن درمانگاه تامین اجتماعی بابل
شمال نیوز : وی با اشاره اینکه کارگران ضعیف‌ترین و کم درآمدترین قشر جامعه هستند، افزود: با وجود مشکلات اقتصادی این قشر تاثیرگذار جامعه، اما در هر شرایطی سهم خود را از یک سوم حق بیمه درمان تامین اجتماعی پرداخت می‌کنند در حالی که از کمترین خدمات برخوردارند.....(ادامه)
رئیس دولت دهم در سال ۸۸ محکوم به جبران ۴۶.۰۱۰ میلیارد ریال از طریق انتقال این مبلغ از حساب‌های درآمدی شرکت ملی نفت به خزانه شد.
محکومیت احمدی‌نژاد به جبران ۴۶۰۰میلیارد تومان +اسناد
رئیس دولت دهم در سال ۸۸ محکوم به جبران ۴۶.۰۱۰ میلیارد ریال از طریق انتقال این مبلغ از حساب‌های درآمدی شرکت ملی نفت به خزانه شد. (ادامه)
چرا یک ربع اول پرسپولیس-الهلال پخش نشد؟
پخش با تاخیر بازی پرسپولیس در تداوم مشکلات پخش بازی‌های فوتبال از تلویزیون نشان از بحرانی‌تر شدن بحران سیگنال در رسانه ملی دارد. (ادامه)
یارانه مهر امشب واریز می‌شود
یارانه نقدی مهر، ساعت ۲۴ امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
(ادامه)
عدم دسترسی موقت به پایگاه خبری « شمال نیوز » به دلیل تغییر سرور مرکزی سایت زخ داده است و خوشبختانه هم اینک این انتقال به پایان رسیده که از شکیبایی کاربران عزیز سپاسگداری می شود ..... پوزش از کاربران و مخاطبان « شمال نیوز »
عدم دسترسی موقت به پایگاه خبری « شمال نیوز » به دلیل تغییر سرور مرکزی سایت زخ داده است و خوشبختانه هم اینک این انتقال به پایان رسیده که از شکیبایی کاربران عزیز سپاسگداری می شود .....(ادامه)
قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ مهر ۹۶
قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.