.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس: حضور بقایی با یک زنبیل قرمز در جلسه دادگاه!
حمید بقایی به همراه علی اکبر جوانفکر صبح امروز با زنبیل قرمز حاوی مدارک در دومین جلسه دادگاه حضور یافت!(ادامه)
برپایی ۲۰ موکب از مازندران در کربلا و نجف
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از برپایی ۲۰ موکب استان برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی در کربلا و نجف خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم آمل افزود: هر فردی ممکن است سیاسی باشد و وابستگی سیاسی هم داشته باشد اما کسی که در راس وزارت‌خانه است نباید سیاست را در تصمیمات دخالت دهد، ساخت سد و نیروگاه فقط باید بر اساس پاسخگویی کارشناسی و بررسی های علمی باشد و موضوع سیاسی نشود..... دفاع عزت الله یوسفیان ملا از وزیر پیشنهادی نیرو
شمال نیوز : نماینده مردم آمل افزود: هر فردی ممکن است سیاسی باشد و وابستگی سیاسی هم داشته باشد اما کسی که در راس وزارت‌خانه است نباید سیاست را در تصمیمات دخالت دهد، ساخت سد و نیروگاه فقط باید بر اساس پاسخگویی کارشناسی و بررسی های علمی باشد و موضوع سیاسی نشود.....(ادامه)
۴ مصدوم در انفجار دفتر اسناد رسمی آمل + تصویر
انفجار دفتر اسناد رسمی آمل به دلیل نشت گاز ۴ مصدوم بر جای گذاشت.(ادامه)
مرگ ۳۵۵ نفر براثر تصادفات رانندگی در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ ۳۵۵ نفر براثر تصادفات رانندگی در استان خبر داد و گفت: این میزان پنج درصد نسبت به شش ماه سال قبل کمتر بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : هادی ابراهیمی خاطر نشان کرد: مدیران استان مازندران پس از چهار سال به مردم اعلام کنند که در بحث کاهش نرخ رشد بیکاری، اشتغال، حمایت از تولید داخلی و صادرات محصولات چه اقداماتی داشتند..... در هیچ دولتی حق مازندران به صورت واقعی ادا نشد
شمال نیوز : هادی ابراهیمی خاطر نشان کرد: مدیران استان مازندران پس از چهار سال به مردم اعلام کنند که در بحث کاهش نرخ رشد بیکاری، اشتغال، حمایت از تولید داخلی و صادرات محصولات چه اقداماتی داشتند.....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های مازندران یک شنبه 30 مهر
(ادامه)
 صید ماهیان استخوانی شامل سفید، کفال، کپور، آزاد و اورنج از مهرماه امسال در دریای مازندران آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد. تقریباً ۴ هزار و ۲۰۰ صیاد از ۵۴ شرکت تعاونی پره مازندران از 20 مهرماه به دریا رفته‌اند، در ابتدا بیشترین صید صیادان مربوط به ماهیان کفال است اما با سرد‌تر شدن هوا ماهیان استخوانی بیشتر صید می‌شود. صید ماهیان استخوانی از دریای مازندران(خبر)
صید ماهیان استخوانی شامل سفید، کفال، کپور، آزاد و اورنج از مهرماه امسال در دریای مازندران آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد. تقریباً ۴ هزار و ۲۰۰ صیاد از ۵۴ شرکت تعاونی پره مازندران از 20 مهرماه به دریا رفته‌اند، در ابتدا بیشترین صید صیادان مربوط به ماهیان کفال است اما با سرد‌تر شدن هوا ماهیان استخوانی بیشتر صید می‌شود.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : بنا به اطلاع موثق دريافتي پس از مذاكرات به عمل آمده از سوي وزارت كشور با عبوري در خصوص سه گزينه ي استانداري استان هاي قم،اردبيل و سمنان در نهايت سمنان مقصد « جوانترین استاندار کشور » خواهد بود..... « مهدی عبوری » استاندار سمنان می شود
شمال نیوز : بنا به اطلاع موثق دريافتي پس از مذاكرات به عمل آمده از سوي وزارت كشور با عبوري در خصوص سه گزينه ي استانداري استان هاي قم،اردبيل و سمنان در نهايت سمنان مقصد « جوانترین استاندار کشور » خواهد بود.....(ادامه)
آسمان آخرین روز مهر ماه صاف تا نیمه ابری
آسمان مازندران امروز یک شنبه ۳۰ مهر ماه صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
این رزمنده دوران دفاع مقدس به دلیل بیماری گوارشی در یکی از بیمارستان های رشت بستری شده و عمل جراحی او با موفقیت انجام شده است. حاج جوشن بستری شد/ عیادت نماینده ولی فقیه در گیلان از شیر مرد جبهه ها
این رزمنده دوران دفاع مقدس به دلیل بیماری گوارشی در یکی از بیمارستان های رشت بستری شده و عمل جراحی او با موفقیت انجام شده است.(ادامه)
شهردار بابلسر معرفی شد
سید مرتضی شفیعی در مراسمی با حضور معاون استاندار مازندران به عنوان شهردار بابلسر معرفی شد. (ادامه)
آیا قند موجب ابتلا به سرطان می‌شود؟
سلول های سرطانی می توانند از قند اضافی موجود در بدن به عنوان سوخت استفاده کرده و هرچه سریع‌تر تکثیر شوند. (ادامه)
فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف اختلاس ۵۰ میلیارد ریالی در یکی از بانک های شهرستان "بابلسر" و دستگیری مسئول بانک به اتهام اختلاس خبر داد.
کشف اختلاس ۵۰ میلیاردی در یکی از بانک های بابلسر
فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف اختلاس ۵۰ میلیارد ریالی در یکی از بانک های شهرستان "بابلسر" و دستگیری مسئول بانک به اتهام اختلاس خبر داد. (ادامه)
تصویری از هم‌نشینی احمدی‌نژاد و معاونش در مجمع تشخیص مصلحت
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی صبح امروز شنبه با حضور اعضای مجمع برگزار شد. احمدی نژاد از جایگاه عضو مجمع و پرویز داوودی از جایگاه مسئول دفتر رئیس مجمع تشخیص در این جلسه هم نشین شده بودند.(ادامه)
سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: رییس جمهوری در نامه ای به هیات رییسه مجلس منصور غلامی را به عنوان وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری و رضا اردکانیان را به عنوان وزیر نیرو پیشنهاد کرد.

رییس جمهوری وزیران پیشنهادی نیرو و علوم را معرفی کرد(خبر)
سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: رییس جمهوری در نامه ای به هیات رییسه مجلس منصور غلامی را به عنوان وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری و رضا اردکانیان را به عنوان وزیر نیرو پیشنهاد کرد. (ادامه)
تسکین گلودرد با روش‌های خانگی ساده
گلودرد می تواند نخستین نشانه از سرماخوردگی، یک عارضه جانبی تحت فشار قرار گرفتن تارهای صوتی، و یا نشانه ای از مساله ای جدی‌تر مانند گلودرد میکروبی باشد.(ادامه)
برق گرفتگی جان یک نفر را در محمودآباد گرفت
رئیس آتش‌نشانی محمودآباد از وقوع حادثه برق‌گرفتگی خبر داد و گفت: یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داده است.(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
(ادامه)
افزایش نسبی دمای هوا و وزش باد گرم در ارتفاعات مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: انتظار داریم برای فردا در ارتفاعات استان شاهد وزش باد گرم (برخی مناطق نسبتاً شدید) باشیم.(ادامه)
۵۰۰ برنامه هفته پدافند غیرعامل در مازندران اجرا می شود
استاندار مازندران از اجرای ۵۰۰ برنامه در هفته پدافند غیر عامل در استان خبر داد.(ادامه)
از داور مسابقه شکایت می‌کنیم/ برای خروج استقلال از بحران نباید سر نساجی بریده می‌شد
باشگاه نساجی مازندران در اعتراض به قضاوت دیدار حذفی مقابل استقلال تهران که روز گذشته در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، بیانیه‌ای منتشر کرد.(ادامه)
مرگ پاییزی در دریای محمودآباد
دریای محمودآباد امروز جان یک مسافر اصفهانی را گرفت.(ادامه)
ورزش در طرح نظام سلامت گنجانده شود
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران بر گنجاندن ورزش در طرح جامع سلامت استان تأکید کرد.(ادامه)
فردا، دومین جلسه دادگاه بقایی برگزار می شود
طبق اعلام قبلی دادگاه رسیدگی به پرونده حمید بقایی فردا، یکشنبه در دادگاه کیفری دو استان تهران برگزار می‌شود.(ادامه)
۲۰۵ هزار مازندرانی به سینما رفتند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، با بیان اینکه بیش از ۲۰۵ هزار نفر در سه ماه نخست امسال به سینما رفتند، گفت: میزان فروش ۱۰۶ میلیون تومان بوده است.(ادامه)
برداشت و توزیع انار میانکاله توسط 5 شرکت تعاونی
رئیس اداره حفاظت محیط زیست میانکاله گفت: 5 شرکت تعاونی، کار برداشت و توزیع انار میانکاله را برعهده دارند و چیدن انار توسط افراد عادی ممنوع است.(ادامه)
قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ مهر ۹۶
قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.(ادامه)
معجونی برای پاکسازی کبد
نوشیدن دمنوش‌ها در فصل‌های پاییز و زمستان بسیار مفید است و نقش موثری در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف دارند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.