.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر/ عمارت رویایی در ساری
در این مطلب تصاویری بسیار دلنشین و زیبا از یک عمارت در شهر ساری را مشاهده میکنید که گردشگران زیادی را از نقاط جهان به خود جذب کرده است. (ادامه)
مقصد دلارهای آزاد شده کجاست؟
(ادامه)
تکذیب شایعه درگذشت آیت‌الله سیستانی
(ادامه)
پیام اینستاگرام رهبر انقلاب به اوباما+تصویر
صفحه اینستاگرام منتسب به دفتر مقام معظم رهبری در تازه ترین پست ,تصویری در واکنش به تهدیدات برخی مقامات غربی و آمریکایی تصویری از ایشان با سلاح خطبه های نماز و جمله معروف درباره لاف در غریبی را منتشر کرده است. (ادامه)
عکس: مطالعه حاج قاسم هنگام پرواز
عکس زیر حاج قاسم سلیمانی را هنگام پرواز و در حال مطالعه کتاب گابریل گارسیا مارکز نشان می دهد.(ادامه)
صحنه ای زشت زیر پای خیابان (+عکس)
چند سالی است کمپین روز بدون زباله با تلاش دوست‌داران محیط زیست و همکاری شهرداری در شهر تهران و چند استان دیگر اجرایی می شود،‌ روزی که امید می رود به روز ملی یا جهانی تبدیل شود. (ادامه)
بسیاری از اوقات ممکن است از خود پرسیده باشیم آیا پشت صداهای الکترونیکی که این روزها در دستیارهای شخصی صوتی روی موبایل و تبلت می ‏شنویم انسان واقعی وجود دارد یا خیر.
زنی که صدای او بر روی میلیون ها آیفون است+عکس
بسیاری از اوقات ممکن است از خود پرسیده باشیم آیا پشت صداهای الکترونیکی که این روزها در دستیارهای شخصی صوتی روی موبایل و تبلت می ‏شنویم انسان واقعی وجود دارد یا خیر. (ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های دوشنبه29تیر
(ادامه)
سه شنبه، معارفه قلعه نویی در ملوان
معاون ورزشی باشگاه ملوان اعلام کرد: جلسه معارفه امیر قلعه نویی که قرار بود دوشنبه برگزار شود به روز سه شنبه موکول شد. (ادامه)
شمال نیوز: برخی از این نامزدها که سابقه حضور در بخش های مختلف دولتی را داشته اند و ۲۴ خرداد ماه برای حضور در انتخابات از سمت خود استعفا داده اند این روزها در اندیشه راه اندازی ستادهای انتخاباتی خود به سر می برند.
رفت و آمدهای انتخاباتی نمایندگان دوره های قبل در راهروهای مجلس/ چه کسانی قصد دارند به بهارستان برگردند
شمال نیوز: برخی از این نامزدها که سابقه حضور در بخش های مختلف دولتی را داشته اند و ۲۴ خرداد ماه برای حضور در انتخابات از سمت خود استعفا داده اند این روزها در اندیشه راه اندازی ستادهای انتخاباتی خود به سر می برند. (ادامه)
شمال نیوز: برخی از این نامزدها که سابقه حضور در بخش های مختلف دولتی را داشته اند و ۲۴ خرداد ماه برای حضور در انتخابات از سمت خود استعفا داده اند این روزها در اندیشه راه اندازی ستادهای انتخاباتی خود به سر می برند.
رفت و آمدهای انتخاباتی نمایندگان دوره های قبل در راهروهای مجلس/ چه کسانی قصد دارند به بهارستان برگردند
شمال نیوز: برخی از این نامزدها که سابقه حضور در بخش های مختلف دولتی را داشته اند و ۲۴ خرداد ماه برای حضور در انتخابات از سمت خود استعفا داده اند این روزها در اندیشه راه اندازی ستادهای انتخاباتی خود به سر می برند. (ادامه)
گم‌شدن عروس و داماد در سیل جاده چالوس
فرماندار کرج از کشته شدن حداقل 5 نفر بر اثر سیل در جاده چالوس خبر داد و گفت: ابعاد خسارت و فاجعه بسیار گسترده است. (ادامه)
شمال نیوز: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ مورد غرقی داشتیم که در شهرهای محمود آباد، نور، بابلسر گزارش شده است. غرق شدن ۱۲ نفر در تعطیلات عید فطر در مازندران
شمال نیوز: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ مورد غرقی داشتیم که در شهرهای محمود آباد، نور، بابلسر گزارش شده است. (ادامه)
سیل 5 مسافر جاده چالوس را با خود برد
(ادامه)
عکس لورفته از آلبوم ارسطو و چوچانگ
عکسی از آلبوم خاطرات ارسطو و چوچانگ در پکن را مشاهده می‌کنید. (ادامه)
مک‌دونالد داوطلب ورود به ایران شد +عکس
کمپانی آمریکایی مک‌دونالد با بازگشایی بخش ثبت‌نام از متقاضیان راه‌اندازی شعبه در ایران، برای ورود به کشورمان اعلام آمادگی کرده است. (ادامه)
سخنگوی کاخ سفید: حمله به ایران راحت‌تر شد
سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری دو روز قبل خود تاکید کرده است که بازرسی‌ها به آمریکا اجازه خواهد داد تا در صورت نیاز به اقدام نظامی، با اطلاعات بیشتری دست به حمله به اهداف داخل ایران بزند (ادامه)
دستمزد مجریان تلویزیون چقدر است؟
مجریان تلویزیون براساس سابقه، محبوبیت و تعداد طرفداران برنامه‌شان دستمزدهای متفاوتی دریافت می‌کنند. (ادامه)
نامه مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم به رئیس جمهور
مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم درنامه ای خطاب به حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی درباره توافق هسته ای با قدرت های بزرگ نکاتی را بیان کرد. (ادامه)
عکسی دیده نشده از خسرو شکیبایی
هفت سال پس از درگذشت خسرو شکیبایی، اشکان خطیبی عکسی از او را در پشت صحنه «هامون» به اشتراک گذاشت. 26 سال قبل پشت صحنه «هامون»!!(ادامه)
کودک داعشی در حال سربریدن/عکس
شبکه های اجتماعی متعلق به داعش تصویری از یک کودک داعشی منتشر کرده و مدعی شده اند که در حال بریدن سر این نظامی سوری است.نام این کودک داعشی که بین 12 تا 14 سال سن دارد و نام سربازی که گفته می شود توسط او سربریده شده منتشر نشده است اما مکان ای جنایت حمص اعلام شده است.(ادامه)
کسانی که در صف اول نماز پشت سر رهبری ایستاده بودند/ عکس
سران سه قوه ، دبیر شورای نگهبان ، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صف های اول نماز ایستاده اند.(ادامه)
پيمان نامه عجيب 6 رزمنده در شب عمليات كربلاي 5
چند ساعت مانده به عمليات كربلاي 5 در جمع شش هفت نفري كه داخل سنگر هستند حاج آقا فارسي پيشنهاد مي دهد كه بياييد كاري بكنيم كه اگر شهيد شديم همه ما را در يك قبر دفن كنند و ما هم قبري شويم...(ادامه)
تصادف عجیب راننده خانم در رشت/ خودرو پژو پارس وارد کلانتری شد + عکس
شمال نیوز: به دنبال عدم توانایی راننده یک دستگاه خودروی پژو در کنترل وسیله نقلیه، این خودرو با سرعت زیاد و شکستن شیشه های ورودی، وارد کلانتری 12 شهرستان رشت می شود و خساراتی وارد می کند. (ادامه)
شمال نیوز: فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) 30 شهید غواص و خط شکن لشکر 25 کربلای مازندران و 13 شهید استان گلستان با حضور گسترده مردم این مناطق تشییع خواهد شد.
مازندران و گلستان ميزبان پيكرهاي 43 شهيد غواص و خط شكن
شمال نیوز: فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) 30 شهید غواص و خط شکن لشکر 25 کربلای مازندران و 13 شهید استان گلستان با حضور گسترده مردم این مناطق تشییع خواهد شد. (ادامه)
سود بانکی بلای جان مردم شد !
در حالی با وجود کاهش اخیر نرخ سود بانکی تا 24 درصد، پیش تر وزیر اقتصاد درخواست برای کاهش دوباره نرخ سود را خواسته‌ای ضروری و مهم دانسته و تفاهم کامل در مورد ساماندهی و متناسب سازی نرخ سود بانکی را اعلام کرده بود که این موضوع را بدون شرط نگذاشت. (ادامه)
قیمت یک کیلو خاویار صادراتی چند؟
(ادامه)
سارا و نیکای "پایتخت" در آغوش پرستو صالحی
جالب است که بدانید مجموعه پایتخت، اولین تجربه کاری سارا و نیکا فرقانی نیست، چرا که پیشتر، این هنرپیشه‌های کوچک در سریال «دوباره زندگی» حضور داشتند.(ادامه)
شمال نیوز: او ﺩﺭ ﺍﻭﺍﯾﻞﺩﻫﻪ ۱۳۴۰ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪﯼ ﺩﺭ ﻭﺯﺍﺭﺕ ﮐﺸﻮﺭﺷﺮﻭﻉ ﺑﻪ ﮐﺎﺭ ﻧﻤﻮﺩ ﻭﺩﺭ ﻫﻤﺎﻥﺳﺎﻟﻬﺎ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺑﺨﺸﺪﺍﺭﯼ ﺣﻮﻣﻪ ﺭﺷﺖ ﺭﺳﯿﺪ .

یک شمالی ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﺍﺭ ﺯﻥ ﺍﯾﺮﺍﻥ
شمال نیوز: او ﺩﺭ ﺍﻭﺍﯾﻞﺩﻫﻪ ۱۳۴۰ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪﯼ ﺩﺭ ﻭﺯﺍﺭﺕ ﮐﺸﻮﺭﺷﺮﻭﻉ ﺑﻪ ﮐﺎﺭ ﻧﻤﻮﺩ ﻭﺩﺭ ﻫﻤﺎﻥﺳﺎﻟﻬﺎ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺑﺨﺸﺪﺍﺭﯼ ﺣﻮﻣﻪ ﺭﺷﺖ ﺭﺳﯿﺪ . (ادامه)
اقامت 3 میلیون مسافر در مازندران
در زمان حاضر باران در بیشتر مناطق مازندران به ویژه در غرب این استان با شدن بیشتری در حال باریدن است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.