.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
جزئيات قتل پسر رزمي کار از سوي دوست قديمي
(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از فرزندان شهدا خواست تا در سال حماسه اقتصادی، مروج توسعه کشاورزی مازندران باشند. فرزندان شهدا مروج توسعه کشاورزی در مازندران باشند
شمال نیوز: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از فرزندان شهدا خواست تا در سال حماسه اقتصادی، مروج توسعه کشاورزی مازندران باشند.(ادامه)
شمال نیوز: دکتر روحانی بیشترین رای و استقبال را در انتخابات از مازندران داشته بنابراین باید نگاه ویژه ای به رفع عقب ماندگی و توسعه یافتگی این استان کهن داشته باشد. از عملکرد استاندار راضیم / به دغدغه اعضای ستاد توجه شود
شمال نیوز: دکتر روحانی بیشترین رای و استقبال را در انتخابات از مازندران داشته بنابراین باید نگاه ویژه ای به رفع عقب ماندگی و توسعه یافتگی این استان کهن داشته باشد.(ادامه)
درگیری محیطبانان در اطراف گرگان
(ادامه)
تکمیل فرم جدید برای دریافت یارانه هدفمند
در خبری که خبرگزاری‌ها به نقل از محسن بهرامی ارض‌اقدس، مشاور معاون اجرایی رییس‌جمهور مخابره کردند، هدف این کمپین انصراف داوطلبانه کسانی اعلام شد که احساس می‌کنند اولویتی برای دریافت یارانه در این مرحله ندارند.(ادامه)
. تکرار حوادث تلخ تا کی؟ (ديدگاه)
.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
تقدیر مدیریت شهری رامسر از دکتر قالیباف
شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر رامسر با ارسال لوح سپاسی از ارسال کمک های شهردار تهران به منظور امداد رسانی به آسیب دیدگان و بازگشایی معابر در جریان بحران بارش برف سنگین در استان مازندران تقدیر کردند.(ادامه)
دایی: از ملوان متشکرم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری تیمش برابر صبای قم و افزایش شانس این تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر گفت: باید از تیم هایی مثل ملوان تشکر کنم که با وجود اینکه شانسی برای آسیایی شدن ندارند اما با تمام توان برابر حریفان به میدان می روند و جوانمردانه بازی می کنند. امیدوارم سایر تیم ها هم در سه هفته باقی مانده اینچنین بازی کنند.(ادامه)
بر پیشانی روحانی نوشته هذا رجل المذاکره
رئیس قرارگاه فرهنگی عمار گفت: آقای روحانی برای مذاکره غیرقابل رد است؛ اصلا روی پیشانی او نوشته شده «هذا رجل المذاکره».(ادامه)
شرط لغو کامل تحریم های ایران
وندی شرمن گفت: ما پس از حصول اطمینان از صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران، تحریم ها را به طور کامل لغو خواهیم کرد.(ادامه)
"محمدرضا شریفی‌نیا" به همراه 3نفر دیگر از بازیگران، در سریال"ما فرشته نیستیم" نقش چند زندانی را ایفا می کنند. "محمدرضا شریفی‌نیا" از بازداشت می گوید
"محمدرضا شریفی‌نیا" به همراه 3نفر دیگر از بازیگران، در سریال"ما فرشته نیستیم" نقش چند زندانی را ایفا می کنند.(ادامه)
نقل محسن رضایی از خاطره ازدواج و 8 سال دفاع مقدس
(ادامه)
تصاویر/ مریلا زارعی، راد و حاتمی‌کیا در قم
مریلا زارعی، راد و حاتمی‌کیا در قم(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های شنبه
(ادامه)
عکس/ شادی پس از پیروزی علی دایی
(ادامه)
قاتل خاموش جان چهار نفر را گرفت
(ادامه)
دلایل کوتاه شدن عمر مردان +تصاویر
دانشمندان احتمال داده‌اند مواجه شدن مردان با کارهای سخت در طول زندگی‌شان منجر به کوتاه‌تر شدن طول عمر آنها نسبت به زنان می‌شود. (ادامه)
4 توافق کلیدی ایران و 1+5 در وین
ایران و 1+5 در طول مذاکرات 3 روزه خود در وین به یک «چارچوب» (Framework) درباره مذاکرات آینده دست یافته اند. (ادامه)
ورود سامانه پرقدرت بارشی به کشور
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی ۳ ماه آینده دمای هوا در برخی مناطق کشور نیم تا ۱.۵ درجه افزایش می‌یابد، گفت: اواخر هفته پیش رو به سبب ورود سامانه پرقدرت بارشی تهران و سایر نقاط کشور بارش قابل توجهی را شاهد خواهند بود.(ادامه)
با بوی بد دهان چه کنیم؟
تصور کنید در هواپیما نشسته‌اید و مسافر کناری شما سر صحبت را باز می‌کند و ناگهان از بوی بد دهانش سرگیجه می‌گیرید؛ خبر بدتر اینکه باید او را در طول سفر چند ساعته تحمل کنید! اما راه‌حل این مشکل چیست؟(ادامه)
این مرد 70 ساله است +عکس
شمال نیوز: سام برایانت این ورزشکار و بدنساز 70 ساله است که با وجود سن بالا به ورزش بدنسازی خود ادامه میدهد و بدنش هنوز روی فرم است. تصاویری از این پیرمرد 70 ساله را در این آلبوم مشاهده میکنید.(ادامه)
شمال نیوز: در انتخابات هیات رییسه شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور، نایب رییسی این شورا به عضو هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان رسید.

عامری نایب رییس نظام مهندسی ساختمان کشور شد
شمال نیوز: در انتخابات هیات رییسه شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور، نایب رییسی این شورا به عضو هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان رسید. (ادامه)
شهید دیپلمات مازندرانی گمنام خطه علویان(يادداشت)
(ادامه)
دامادی: بازار بلوار کشاورز یادگار پدرم است
(ادامه)
توزیع مرحله تکمیلی سبد کالا از فردا
(ادامه)
جمعیت پیر کشور در حال افزایش است
(ادامه)
احتمال افزایش قیمت نان از ابتدای سال
(ادامه)
بهداد سلیمی: در قهرمانی کشور شرکت نمی‌کنم
قهرمان المپیک لندن می‌گوید، هیچ موقع حقوق قهرمانان از سوی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان سر وقت پرداخت نشده و این موضوع دیگر عادی شده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.