.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر / صفحه اول روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
شجریان 7 روز دیگر کنسرت می‌دهد
(ادامه)
طرح استیضاح وزیرآموزش و پرورش درمجلس
حسینی در خصوص محورهای این استیضاح گفت: سو‌ء‌ مدیریت در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش، سوء‌ مدیریت در برخی استان‌ها، عدم احقاق حقوق فرهنگیان و عدم اجرای مرخصی زایمان 9ماهه از محورهای طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش است.(ادامه)
وصیت پدر «بشار اسد»درباره آیت الله هاشمی
غلامعلی رجایی رئيس دفتر آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در يادداشتي كه در پايگاه اطلاع‌رساني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام منتشر كرد به ذكره خاطره‌اي از توصيه حافظ اسد به فرزندش درباره آيت‌الله هاشمي پرداخت. (ادامه)
آیا شهدا به ما بدهکارند یا ما به شهدا؟
درباره ی شهید آنقدر از اسلام و اولیاء اسلام روایات وارد شده است بر فضل شهید که انسان متحیر می شود.(ادامه)
برگزاری کنفرانس بین المللی چالش های زیست محیطی در ساری
(ادامه)
مدت سربازی بیشتر از دو سال می‌شود
(ادامه)
خرید و فروش سبد کالا به نصف قیمت!
(ادامه)
شمال نیوز: چرا اگر کسی حرفی بزند و یا اعتراضی کند با ادبیات «اخراج می کنیم» با پرسنل برخورد می شود هدف از ایجاد فضای غیبت، رعب و تهدید چیست؟ اخراج 14 جوان مازندرانی با کدام تدبیر و امید !
شمال نیوز: چرا اگر کسی حرفی بزند و یا اعتراضی کند با ادبیات «اخراج می کنیم» با پرسنل برخورد می شود هدف از ایجاد فضای غیبت، رعب و تهدید چیست؟(ادامه)
کاربران آیفون وآ‌ی‌پد درمعرض سرقت اطلاعات
(ادامه)
بازگشت پیشکوست موسیقی به صحنه اجرا
ایرج گروه عقیق را در جدید‌ترین اجرایشان همراهی خواهد کرد.(ادامه)
صدا و سيما هاشمي را سانسور كرد
(ادامه)
جزئيات اعترافات قاتل خواهر شهيد لاجوردي
سردار احمدرضا رادان در مصاحبه اي اعلام كرد، پس از اطلاع قتل خواهر شهید لاجوردی به پلیس، تحقیقات همه جانبه ای در این زمینه آغاز شد و ماموران موفق شدند عامل این جنایت را دستگیر کنند.(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
خبر خوش به سربازان فراری
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: آن دسته از سربازانی که تا پایان سال 86 از خدمت سربازی فرار کرده اند می تواند با معرفی خود میتواند بقیه مدت زمان سربازی را ادامه دهند.(ادامه)
شمال نیوز: یک مسیحی مقیم گرگان  با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان پس از تشرف به مذهب تشیع گفت: عشق به امام حسین(ع) در وجود ما بوده و هست زیرا همه ساله در ماه محرم در عزای این امام عزیز سوگواری می کنم و از کراماتش بهرمند شده ام.  


جوان مسیحی در گرگان مسلمان شد + عکس
شمال نیوز: یک مسیحی مقیم گرگان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان پس از تشرف به مذهب تشیع گفت: عشق به امام حسین(ع) در وجود ما بوده و هست زیرا همه ساله در ماه محرم در عزای این امام عزیز سوگواری می کنم و از کراماتش بهرمند شده ام. (ادامه)
طرح سه نماینده مجلس به روحانی
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
تعداد آقایانی که 20 تا 34 سال دارند، اما هرگز ازدواج نکرده‌اند، 5 میلیون و570 هزار نفر است وتعداد خانم‌هایی نیز که 15 تا 29 سال دارند، اما هرگز ازدواج نکرده‌اند، 5 میلیون و 670 هزار نفر است. نبود شوهر برای دختران باسواد/ دخترها کوتاه بیایند
تعداد آقایانی که 20 تا 34 سال دارند، اما هرگز ازدواج نکرده‌اند، 5 میلیون و570 هزار نفر است وتعداد خانم‌هایی نیز که 15 تا 29 سال دارند، اما هرگز ازدواج نکرده‌اند، 5 میلیون و 670 هزار نفر است.(ادامه)
عکس/ وداع پسر با پدر
وداع فرزند شهید جعفرزاده با پدر (ادامه)
بارش باران و کاهش دما در شمال کشور
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از بارش باران و کاهش دما در شمال کشور طی دو روز آینده خبر داد.(ادامه)
مجری معروف در لباس رفتگری
علی ضیا رفتگری را به برنامه اش دعوت کرد که در سن بازنشتگی بود ولی مجبور بود همچنان در حرفه اش بماند. با تلاش برنامه «ویتامین سه» این رفتگر چند روز بعد حکم بازنشستگی اش را دریافت کرد. علی ضیا جهت تقدیر از تلاش های این مرد کهنسال در اجرای زنده برنامه لباس های او را برای دقایقی بر تن کرد. ضیا همچنین چندی پیش جهت همدردی با کودک بیمار مریوانی موهای سرش را تراشید.(ادامه)
شمال نیوز:  این پارتی شبانه که در ویلای این شخص در حال برگزاری بود با همت سبز جامگان نیروی انتظامی شناسایی و تمامی افراد حاضر در محل که تعدادی دختر و پسر جوان در حال رقص و پایکوبی بودند دستگیر شدند. بازداشت برادرزاده یکی از اعضای شورای شهر در پارتی شبانه
شمال نیوز: این پارتی شبانه که در ویلای این شخص در حال برگزاری بود با همت سبز جامگان نیروی انتظامی شناسایی و تمامی افراد حاضر در محل که تعدادی دختر و پسر جوان در حال رقص و پایکوبی بودند دستگیر شدند. (ادامه)
مایلی‌کهن:دماغ‌تکبر این‌آدم رابه خاک‌می‌مالم
پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به اظهارات اخیر سرمربی پرسپولیس صحبت‌هایی را مطرح کرد. (ادامه)
سایت نمایشگاهی قائمشهر، یار شاطر یا بار خاطر؟(خبر)
(ادامه)
رضایی: باید به مذاکره کنندگان کمک کنیم
(ادامه)
کم‌فروشی در سبد ‌کالا
(ادامه)
شمال نیوز: نخستین کنگره مدیریت شهری و شوراهای شهرهای ایران به عنوان یکی از بزرگترین گردهمایی‌های کلیه اعضای شوراهای شهر سراسر کشور اردیبهشت ماه سال 93 با حضور مدیران ملی و منطقه‌ای در ساری برگزار می‌شود. ساری میزبان بزرگترین گردهمایی شوراهای شهر کشور
شمال نیوز: نخستین کنگره مدیریت شهری و شوراهای شهرهای ایران به عنوان یکی از بزرگترین گردهمایی‌های کلیه اعضای شوراهای شهر سراسر کشور اردیبهشت ماه سال 93 با حضور مدیران ملی و منطقه‌ای در ساری برگزار می‌شود.(ادامه)
چهره‌های خوب هفته، میلیاردر هفته و عذرخواهی هفته+ عکس
(ادامه)
جدیدترین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز+ جدول
بهای طلا در ایران با وجود ثبات نرخ آن در بازارهای جهانی افزایش یافت. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.