.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس یادگاری دهقان،رضایی، صفوی درجوانی
عکس یادگاری دهقان، رضایی، رحیم صفوی و شمخانی در کنار آیت الله موحدی کرمانی و آیت الله واعظ طبسی.(ادامه)
آزادی و مرخصی 109نفر از مددجویان‌ گلستان
(ادامه)
جاده چالوس یک‌طرفه می شود
معاون عمرانی استاندار البرز از یک‌طرفه شدن جاده چالوس خبر داد و گفت: این طرح از چهارشنبه آخر سال اجرا و تا اول فروردین ماه ادامه دارد.(ادامه)
عکس/ دختران مظفرالدین شاه قاجار
مظفرالدین‌شاه قاجار (زاده ۳ فروردین ۱۲۳۲ - درگذشته ۱۲ دی ۱۲۸۵) پنجمین پادشاه ایران از دودمان قاجار بود. وی پس از کشته‌شدن پدرش ناصرالدین‌ شاه و پس از نزدیک به ۴۰ سال ولیعهدی، شاه شد و از تبریز به تهران آمد. مظفرالدین‌شاه نیز همانند پدرش چندبار با وام‌گرفتن از کشورهای خارجی به سفرهای اروپایی رفت. در جریان جنبش مشروطه برخلاف کوشش‌های صدراعظم‌هایش علی‌اصغرخان اتابک (اتابک اعظم) و عین‌الدوله با مشروطیت موافقت کرد و فرمان مشروطیت را امضا کرد. وی چهار روز پس از امضای قانون اساسی درگذشت.(ادامه)
ظریف:ملت ایران به غرب بدگمان است
(ادامه)
نامه سرگشاده کاشانی به رئیس جمهور
(ادامه)
معاون فرمانداری ویژه شهرستان بابل منصوب شد
(ادامه)
پایان ممنوع‌الکاری هانیه توسلی در تلویزیون
خبر ممنوع‌التصویری هانیه توسلی بعد از حاشیه‌های پیش‌آمده برای فیلم سینمایی «پایان‌نامه» مطرح شد.(ادامه)
یادگاری نویسی به خانه ملت رسید!
مذاکرات علنی مجلس شورای اسلامی روزانه توسط اقشار مختلف مردم از نزدیک دنبال می شود. برخی از میهمانان البته ترجیح می دهند نامی هم از خود به یادگار بگذارند! ظاهراً این پدیده نا مبارک که تا دیروز بر درو دیوار سرویسهای بهداشتی عمومی، تن رنجور درختان و آثار باستانی کهن نقش می بست، چندی است به جایگاه میهمانان مجلس شورای اسلامی کشیده شده و در حال توسعه نیز میباشد.(ادامه)
تامین آب شرب وکنارگذرجنوبی2پروژه مهم بابل
(ادامه)
تصاویر/ قلعه کنگلو در شهرستان سوادکوه
قلعه کنگلو به فاصله تقریبی ۲۰ کیلومتری در جنوب شرقی دوآب در شهرستان سوادکوه در نزدیکی روستای کنگلو روی صخره‌ای قرار دارد. نمای خارجی قلعه را یک باروی عظیم سنگی تشکیل می‌دهد که در قسمت میانی و طرفین آن، برج‌های دیده‌بانی تعبیه شده‌است. فضای داخلی این قلعه با توجه به بقایای آن، مدور و در دو طبقه ساخته شده‌بود که قسمت عمده آن از بین رفته و در حال ویرانی است.اختلاف ارتفاع آن با راه آهن دوآب ۱۱۸۴ متر است.(ادامه)
بیمه گندم در زمین های گندمکاری مازندران
(ادامه)
انتقاد تند فرزند شهید کشوری از فیلم "چ"
(ادامه)
انتقاد فرماندار قائم‌شهر از روند ساخت و ساز مسکن مهر
(ادامه)
پیام مهدوی‌کیا برای " هفته سلامت مردان"
هفته نخست اسفند ماه هر سال با توجه به اهمیت جایگاه مردان در جامعه و خانواده تحت عنوان «هفته ملی سلامت مردان» نام‌گذاری شده است که امسال این هفته با شعار " سوانح و حوادث در کمین سلامت مردان" نامگذاری شده است.(ادامه)
برندسازی برنج ایرانی پایانی بر تقلب در بازار
شمال نیوز: رییس موسسه تحقیقات برنج گفت: برندسازی برنج با حمایت دولت می‌تواند سهم کشاورزانی را که امنیت غذایی کشور مدیون تلاش آنهاست در بسته‌بندی و بازار افزایش دهد.(ادامه)
توقیف یک سریال ضدایرانی در ترکیه
(ادامه)
فرصت مجدد ثبت نام کنکور ارشد پزشکی
افرادي كه طي مهلت تعيين شده از 12 بهمن تا 3 اسفند موفق به ثبت نام آزمون كارشناسي ارشد گروه پزشکی سال 93 نشده اند می توانند در روزهای 11 تا 15 اسفندماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.(ادامه)
توصیه لاریجانی به نمایندگان درجلسه غیرعلنی
(ادامه)
قتل پدر به خاطر ازدواج توسط دختر نوجوان
دختر جوان وقتی با مخالفت پدرش برای ازدواج رو برو شد در اقدامی هولناک پدر خود را به قتل رساند و جسدش را به آتش کشید.(ادامه)
خطر از بیخ گوش ۳۷ مسافر گذشت
حریق اتوبوس اسکانیا در مسیر اصفهان - بندرعباس با تیزهوشی مسافران و راننده بدون تلفات مهار شد.(ادامه)
رئیس اداره محیط زیست تنکابن گفت: پس از گذشت حدود یک ماه از شناسایی و دستگیری عاملین کشتار البرز (پلنگ تنکابن)، طی رای صادره از دادگاه عمومی بخش خرم آباد تنکابن، متهم ردیف اول پرونده به تحمل ۱۸۲ روز زندان محکوم شد. 6 ماه زندان برای شکارچی پلنگ تنکابن
رئیس اداره محیط زیست تنکابن گفت: پس از گذشت حدود یک ماه از شناسایی و دستگیری عاملین کشتار البرز (پلنگ تنکابن)، طی رای صادره از دادگاه عمومی بخش خرم آباد تنکابن، متهم ردیف اول پرونده به تحمل ۱۸۲ روز زندان محکوم شد.(ادامه)
جدول/ نرخ انواع ارز در ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
نرخ انواع ارز توسط بانک مرکزی اعلام شد: (ادامه)
قیمت پورشه با آپشن ۲۰۱۴ در گمرک
گمرک ایران قیمت انواع خودروهای سواری پورشه (PORSCHE) با آپشن سال 2014 را اعلام کرد. خبرگزاری فارس: قیمت پورشه با آپشن ۲۰۱۴ مشخص شد(ادامه)
تصاویر / افتتاح نمایشگاه توانمندیهای مهندسان ساری
نمایشگاه توانمندیهای مهندسان ساری با حضور جمعی از مسئولین و مهندس دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد .این نمایشگاه که بمناسبت روز مهندس گشایش یافت تا روز 5 اسفند ادامه خواهد داشت. (ادامه)
شمال نیوز: اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران تصمیم گرفته اند تا پنج میلیارد ریال از هزینه برگزاری این مراسم را برای جبران بخشی از خسارات ناشی از برف و کولاک اخیر در غرب استان اختصاص دهند.
اقدام قابل تقدیر نظام مهندسی مازندران در روز مهندس
شمال نیوز: اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران تصمیم گرفته اند تا پنج میلیارد ریال از هزینه برگزاری این مراسم را برای جبران بخشی از خسارات ناشی از برف و کولاک اخیر در غرب استان اختصاص دهند. (ادامه)
برخورد قاطع دستگاه قضایی مازندران با قانون‌شکنان
(ادامه)
معاون اول قوه قضائیه:اقتصاد مقاومتی، راهکار عقب‌نشینی دشمنان نظام جمهوری اسلامی
(ادامه)
اتوبوس اسکانیا با 26 مسافر در آتش سوخت
(ادامه)
حضور مجدد فولکس واگن در ایران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.