.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مخالفت روحانی باطرح یارانه‌ای ۲وزیر
(ادامه)
روحانی: آرمان ما به سانتریفیوژ وصل نیست
رئیس جمهور با بیان این‌که در میز مذاکره بحث آرمان و اصول نیست، افزود: سر میز مذاکره نه آنها و نه ما راجع به آرمان و اصول بحث نمی‌کنیم، چون در دنیای امروز هر کشوری دنبال منافع و خواست خود است. پس اساس بحث سیاست خارجی منافع است و نه اصول و آرمان‌ها.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل ورزش و جوانان مازندران باید در این شرایط به جای پرداختن به عزل و نصب های پی در پی و حواشی ، همه توان خود را برای برون رفت باشگاههای ریشه دار ورزشی استان از بحران و انحلال نجات دهد و هر چه سریعتر نتایج پیگیری های خود را... شموشک براي هميشه از نقشه فوتبال ايران حذف شد!
شمال نیوز : مدیرکل ورزش و جوانان مازندران باید در این شرایط به جای پرداختن به عزل و نصب های پی در پی و حواشی ، همه توان خود را برای برون رفت باشگاههای ریشه دار ورزشی استان از بحران و انحلال نجات دهد و هر چه سریعتر نتایج پیگیری های خود را...(ادامه)
آغاز فاز دوم هدفمندی بدون رفع نقص ها
(ادامه)
شهیدی که رهبر انقلاب خواست با او عکس یادگاری بگیرد + تصاویر
دختر بزرگ شهید در بیان خاطرات خود از این شهید نمی‌داند از کجا شروع کند، وی صدها خاطره از پدر در ذهن دارد، اما خاطرات روزهای آخر در ذهنش هک شده است(ادامه)
تخمین جدید : داعش 200 هزار عضو دارد
دولت آمریکا ساعاتی پس از انتشار این ویدئو جدید اصالت آن را تایید کرده و از مرگ یک شهروند مسلمان 26 ساله خود که سال گذشته در شهر دیرالزور سوریه به گروگان داعش در آمده بود، ابراز تاسف کرده است. (ادامه)
ایران و 1+5 ؛ سوم آذر چه خواهد شد؟
توافق ، هر چند ناظر بر رفع تحریم ها باشد، واقعیت این است که برچیده شدن کامل تحریم ها ، مدت ها طول خواهد کشید و این گونه نیست که بلافاصله بعد از امضا، تحریم ها خود به خود لغو شوند. حذف کامل و واقعی تحریم ها، مراحلی و موانعی بعد از توافق خواهد داشت که از آن جمله می توان به لزوم رأی مثبت حداقل 9 کشور عضو شورای امنیت ، موانع کنگره آمریکا ، همکاری اتحادیه اروپا و ... نام برد.(ادامه)
رونمایی از «بچه پولدارهای تبریز»
(ادامه)
خانواده های ایرانی چقدر هزینه می کنند؟
کم درآمدترین و پردرآمدترین خانواده های ایرانی چقدر هزینه می کنند؟مدتی است در کشور ما خط فقر و به کالایی نایاب تبدیل شده است. در واقع هیچ گزارش رسمی وجود ندارد که نشان دهد؛ مردم با درآمدی که دارند روی خط فقر یا زیر آن زندگی می کنند.(ادامه)
واکنش دختر پولدار تهرانی به صفحه "بچه پولدارها"
(ادامه)
۴۱درصد یارانۀ بنزین در جیب ۲۰% ثروتمند!
(ادامه)
یزد،کرمان،سیستان،سمنان،فارس،لرستان و حتی اصفهان دریا و جنگل،هوایی معتدل،بارش فراوان و خاک حاصلخیز ندارند و از این حیث در مقایسه با شمال ایران و به خصوص مازندران فقیرند.اما... ازنمایندگان اصفهانی تا نمایندگان مازندرانی؛ مسئله این است!
یزد،کرمان،سیستان،سمنان،فارس،لرستان و حتی اصفهان دریا و جنگل،هوایی معتدل،بارش فراوان و خاک حاصلخیز ندارند و از این حیث در مقایسه با شمال ایران و به خصوص مازندران فقیرند.اما...(ادامه)
گردش مغزها؛ پادزهری برای مهاجرت نخبگان
(ادامه)
یارانه ثروتمندان چه زمانی قطع می‌شود؟
(ادامه)
واکنش پورمحمدی به استیضاح فرجی دانا
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
زنگنه: دوران خوردو بُرد‌ها تمام شده
(ادامه)
چهل و دومین یارانه نقدی در راه است
(ادامه)
گلایه های جمشید مشایخی
(ادامه)
احمدی نژاد در فهرست ثروتمندان جهان؟!
(ادامه)
بیماری که باید خیلی جدی گرفت(خبر)
(ادامه)
5 ایرانی متهم به تجاوز به یک زن اندونزیایی
پنج جوان ایرانی که متهم به تجاوز به زنی اندونزیایی هستند در حالی پای میز محاکمه رفتند که شاکی پرونده در دادگاه حاضر نشد و وکیل او گفت این زن به اندونزی برگشته ‌است.(ادامه)
شهادت آقای وزیر به روایت همسر+ تصاویر
غاده از دختران ثروتمند عرب بود که به لحاظ سنی هم بیست سال از دکتر چمران کوچکتر بود. اما بعد از پیشنهاد چمران غاده با همه مخالفت ها از جانب خانواده اش تصمیم به ازدواج با مردی گرفت که اگرچه زندگی شان سالها طول نکشید اما برای همیشه جاودان ماند.(ادامه)
شهادت آقای وزیر به روایت همسر
غاده از دختران ثروتمند عرب بود که به لحاظ سنی هم بیست سال از دکتر چمران کوچکتر بود. اما بعد از پیشنهاد چمران غاده با همه مخالفت ها از جانب خانواده اش تصمیم به ازدواج با مردی گرفت که اگرچه زندگی شان سالها طول نکشید اما برای همیشه جاودان ماند.(ادامه)
آغاز قطع یارانه‌ها از تیرماه؟
(ادامه)
برخی دغدغه علما را به سخره می گیرند
(ادامه)
شمال نیوز: بعضی‌ها وقتی به جوان‌ها نگاه می‌کنند فقط نمونه‌های ناهنجار را می‌بینند. ناهنجاری هست ولی هنجار عمومی جوانان ما هنجار دینی و علاقمندی به اسلام و ملیت است. ما وظیفه داریم کمک کنیم اینها خوب بمانند.
فقر و تبعیض را باید ریشه‌کن کرد/ کار و فعالیت اقتصادی به‌طور جدی در برنامه مسئولین باشد(خبر)
شمال نیوز: بعضی‌ها وقتی به جوان‌ها نگاه می‌کنند فقط نمونه‌های ناهنجار را می‌بینند. ناهنجاری هست ولی هنجار عمومی جوانان ما هنجار دینی و علاقمندی به اسلام و ملیت است. ما وظیفه داریم کمک کنیم اینها خوب بمانند. (ادامه)
رحمانی فضلی: بررسی طرح تقسیم کشور به چند منطقه
ما در قالب همین تقسیم بندی فعلی به دنبال آن هستیم که آیا می توانیم یک منطقه بندی جدید در کشور ایجاد کنیم که قطعا امکانپذیر است و می توانیم بخشی از اختیارات دولت را به مناطق واگذار کنیم.(ادامه)
این کارت،جایگزین یارانه نقدی می شود/عکس
(ادامه)
همایش احمدی‌نژادی‌های دلواپس
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.