.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 مهدی محمودی چراتی بررسی وتحلیل وضعیت بهائیت درعصر پهلوی در مازندران(يادداشت)
مهدی محمودی چراتی(ادامه)
ثروتمندترین رئیس جمهور ایران چه کسی بود؟
بنی صدر را شاید بتوان یکی از ثروتمند‌ترین روسای جمهوری ایران دانست؛ موضوعی که محمدحسن قدیری ابیانه تحلیلگر مسائل سیاسی درباره آن گفته است: در اسناد لانه جاسوسی هم آمده که یکی از روانشناسان آمریکایی دو بار بدون اینکه خودش را معرفی کند به بهانه‌ای با بنی صدر ملاقات داشته و در ملاقات دوم گزارش می‌دهد که روی بنی صدر می‌شود از طریق مالی سرمایه گذاری کرد و علتش هم این است که در جلسه دوم، ساعت بسیار گران‌قیمتی در دست بنی صدر دیده است که این نشان می‌دهد از نظر مالی می‌توان روی او نفوذ کرد. (ادامه)
دختر پهلوی، عروس آل سعود می‌شود؟ +عکس
یکی از فعالان اپوزیسیون در فضای مجازی، از پیوند میان خاندان پهلوی با خاندان آل سعود خبر داد!(ادامه)
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۱۴ اردیبهشت
(ادامه)
شمال نیوز : محمد غرضی گفت: اکنون این میزان بسیار کاهش یافته است و درآمد بسیار خوبی را برای دولت به ارمغان آورده است. اکنون به طور متوسط خرج یک خانواده پنج‌نفره، پنج میلیون تومان است و واقعا تقبل این هزینه برای مدتی که کرونا وجود دارد برای دولت به سادگی است.... محمد غرضی: کشور بسیار ثروتمند است و دولت وظیفه دارد که نیاز‌های مردم را در ایام کرونا تأمین کند/ اینکه دولت مدام می‌گوید کشور فقیر است، کفر است/ با سیاست کوپنی از ابتدا هم مخالف بودم
شمال نیوز : محمد غرضی گفت: اکنون این میزان بسیار کاهش یافته است و درآمد بسیار خوبی را برای دولت به ارمغان آورده است. اکنون به طور متوسط خرج یک خانواده پنج‌نفره، پنج میلیون تومان است و واقعا تقبل این هزینه برای مدتی که کرونا وجود دارد برای دولت به سادگی است....(ادامه)
کرونا نه فقط قدرت آمریکا و اروپا بلکه اندیشه لیبرالیسم و فرهنگ سرمایه داری و ارزش‌های آمریکایی، آزادی و دموکراسی آمریکایی را با چالش بزرگی روبه رو کرده و اقتصاد، امنیت و روابط بین الملل آنان را تضعیف خواهد کرد. جهان پس از کرونا؛جهانی جدید با پیکری زخمی و مجروح(يادداشت)
کرونا نه فقط قدرت آمریکا و اروپا بلکه اندیشه لیبرالیسم و فرهنگ سرمایه داری و ارزش‌های آمریکایی، آزادی و دموکراسی آمریکایی را با چالش بزرگی روبه رو کرده و اقتصاد، امنیت و روابط بین الملل آنان را تضعیف خواهد کرد.(ادامه)
زمان اعلام نتیجه ثبت‌نام برای کمک هزینه معیشتی
سخنگوی ستاد طرح معیشتی خانوار گفت: نتیجه ثبت‌نام‌ها برای دریافت کمک هزینه معیشتی خانوار تا سه هفته آینده اعلام می‌شود.(ادامه)

یک توطئه‌ی عمیقِ وسیعِ بسیار خطرناکی که آن‌همه پول خرج آن شده بود و زحمت کشیده بودند که بتوانند در یک بزنگاهی این حرکت را انجام دهند -حرکت تخریب، شرارت و آدمکشی که به‌واسطه‌ی قضیه‌ی بنزین فکر کردند فرصت پیدا شده و لشکر خود را وارد کردند- این حرکت به‌وسیله‌ی مردم نابود شد. در قضیه‌ بنزین، فکر کردند فرصت پیدا شده و لشکر خود را وارد کردند
یک توطئه‌ی عمیقِ وسیعِ بسیار خطرناکی که آن‌همه پول خرج آن شده بود و زحمت کشیده بودند که بتوانند در یک بزنگاهی این حرکت را انجام دهند -حرکت تخریب، شرارت و آدمکشی که به‌واسطه‌ی قضیه‌ی بنزین فکر کردند فرصت پیدا شده و لشکر خود را وارد کردند- این حرکت به‌وسیله‌ی مردم نابود شد. (ادامه)
چه کسانی از ارزانی بنزین سود می بردند؟! / خطاهای آشکار دولت در اجرای یک تصمیم درست(يادداشت)
(ادامه)
رهبر انقلاب در جمع تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی اظهار داشتند: هم دوستان و هم دشمنان بدانند؛ ما در عرصه‌ جنگ نظامی و سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زدیم. مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی: دوستان و دشمنان بدانند در حوادث امنیتی چند روز اخیر، دشمن را عقب زدیم/ در جنگ اقتصادی هم دشمن را عقب خواهیم زد(خبر)
رهبر انقلاب در جمع تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی اظهار داشتند: هم دوستان و هم دشمنان بدانند؛ ما در عرصه‌ جنگ نظامی و سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زدیم.(ادامه)
شمال نیوز : وی البته هیچ گاه از صحبت درباره زندگی شخصی اش امتناع نمی کرد. به صراحت درباره راه پولدار شدنش سخن می گفت و البته جوانان را همواره به کوشش و کار و تلاش دعوت می کرد. .... رازهای ثروتمندی مرحوم اسدالله عسگراولادی از زبان خودش
شمال نیوز : وی البته هیچ گاه از صحبت درباره زندگی شخصی اش امتناع نمی کرد. به صراحت درباره راه پولدار شدنش سخن می گفت و البته جوانان را همواره به کوشش و کار و تلاش دعوت می کرد. ....(ادامه)
 اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که به‌دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری بود، دقایقی پیش به رحمت ایزدی پیوست.

 - ... اسدالله عسگراولادی دعوت حق را لبیک گفت + بیوگرافی و سوابق
اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که به‌دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری بود، دقایقی پیش به رحمت ایزدی پیوست. - ...(ادامه)
 توبه یعنی برگشت به خدا، برگشت از راه خطا، توجّه دادن دل به پروردگار و رو را به طور کامل به خدا کردن. از امام سجّاد علیه‌السّلام چه کسی پاکتر؟ شما به صحیفه سجّادیه از اوّل تا آخر نگاه کنید؛ ببینید چه حالی، چه سوز و گدازی و چه توبه‌ای در آن نهفته است. از امام سجّاد علیه‌السّلام چه کسی پاکتر؟ شما به صحیفه سجّادیه از اوّل تا آخر نگاه کنید؛ ببینید چه حالی، چه سوز و گدازی و چه توبه‌ای در آن نهفته است
توبه یعنی برگشت به خدا، برگشت از راه خطا، توجّه دادن دل به پروردگار و رو را به طور کامل به خدا کردن. از امام سجّاد علیه‌السّلام چه کسی پاکتر؟ شما به صحیفه سجّادیه از اوّل تا آخر نگاه کنید؛ ببینید چه حالی، چه سوز و گدازی و چه توبه‌ای در آن نهفته است.(ادامه)
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران در پاسخ به این سوال که «آیا برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دارید؟» گفت: «نه، ما از نظرات مردم تبعیت می کنیم.» احمدی‌نژاد: درمورد کاندیداتوری در انتخابات، از نظرات مردم تبعیت می کنم / اگر من بودم هرگز زیر بار امضای برجام نمی‌رفتم / مگر اجماع جهانی علیه ایران وجود داشت؟ معنی قطعنامه، اجماع جهانی نیست / چه چیزی را فریز کنیم؟ همه چیز را از دست داده‌ایم
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران در پاسخ به این سوال که «آیا برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دارید؟» گفت: «نه، ما از نظرات مردم تبعیت می کنیم.» (ادامه)

رهبر انقلاب در دیدار اعضای هیئت دولت با تاکید بر اینکه مسؤولان در مقابل هجوم فرهنگی دشمن حساسیت بیشتری داشته باشند، خاطرنشان کردند: مسئولان به «تولید داخلی» به عنوان «کلید اصلی حل مشکلات موجود» توجه کامل کنند. رهبر معظم انقلاب: کسانی که از بن‌بست در کشور حرف می‌زنند، کاملاً اشتباه می‌کنند/ چرخاندن کلید در قفل مشکلات اقتصادی آسان نیست اما باید این کار را انجام داد/ چهل سال دوم قطعاً بهتر خواهد بود/ حجاب یک حکم شرعی و قانونی است(خبر)
رهبر انقلاب در دیدار اعضای هیئت دولت با تاکید بر اینکه مسؤولان در مقابل هجوم فرهنگی دشمن حساسیت بیشتری داشته باشند، خاطرنشان کردند: مسئولان به «تولید داخلی» به عنوان «کلید اصلی حل مشکلات موجود» توجه کامل کنند. (ادامه)
دکتر سید محسن طباطبایی مزدآبادی ؛ عضو هیات علمی دانشگاه و دبیر کل انجمن علمی اقتصاد شهری ایران
طباطبایی مزدآبادی شروع کسب و کار در ایران، ۷۲روز طول می‌کشد و در کره جنوبی تنها ۴ روز
دکتر سید محسن طباطبایی مزدآبادی ؛ عضو هیات علمی دانشگاه و دبیر کل انجمن علمی اقتصاد شهری ایران طباطبایی مزدآبادی(ادامه)
۸ میلیون خانه خالی ایران کجاست؟
(ادامه)
وضعیت نگران‌کننده "جمعیت" در ایران / امکان باروری تا ۵۴ سالگی
(ادامه)
شمال نیوز: دبیر ستاد توسعه فناوری فضایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برنامه راه اندازی تاکسی هوایی در کشور خبر داد و گفت: کلیه استان ها و ... راه‌اندازی تاکسی هوایی در ایران جدی شد
شمال نیوز: دبیر ستاد توسعه فناوری فضایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برنامه راه اندازی تاکسی هوایی در کشور خبر داد و گفت: کلیه استان ها و ...(ادامه)
شمال نیوز : امروز مجموع یارانه‌های یک خانواده ۴ نفره به ۹ درصدِ حداقل دستمزد رسیده است و احتمالاً تا سالهای آینده همگام با کاهش ارزش پول ملی، طوری کم‌ارزش خواهد شد که نه از تاک نشانی بماند و نه از تاک‌نشان..... تردستی‌هایی که برای حذف یارانه از سفره مردم به کار رفت/ یارانه باید حداقل ۵۵۰ هزار تومان باشد
شمال نیوز : امروز مجموع یارانه‌های یک خانواده ۴ نفره به ۹ درصدِ حداقل دستمزد رسیده است و احتمالاً تا سالهای آینده همگام با کاهش ارزش پول ملی، طوری کم‌ارزش خواهد شد که نه از تاک نشانی بماند و نه از تاک‌نشان.....(ادامه)
یکی از دلایل مطرح شده بابت رویکرد نظامی‌گری آمریکا در سطح بین‌المللی این است که حتی یک گام به عقب برداشتن آمریکا موجب می‌شود ده‌ها کشور، فعالیت اتمی نظامی خود را دنبال کنند. اگر ایالات متحده به تامین امنیت متحدان خود پایان دهد، کشورهایی مانند کره‌جنوبی، ژاپن، آلمان و عربستان مسیر هسته‌ای شدن را در پیش خواهند گرفت. اگر طرفدار خلع سلاح هسته‌ای هستید، باید نظارت و سلطه عمو سام بر جهان را نیز بپذیرید. پنج نکته بسیار مهم درباره جهان که هیچکس از آن نمی داند
یکی از دلایل مطرح شده بابت رویکرد نظامی‌گری آمریکا در سطح بین‌المللی این است که حتی یک گام به عقب برداشتن آمریکا موجب می‌شود ده‌ها کشور، فعالیت اتمی نظامی خود را دنبال کنند. اگر ایالات متحده به تامین امنیت متحدان خود پایان دهد، کشورهایی مانند کره‌جنوبی، ژاپن، آلمان و عربستان مسیر هسته‌ای شدن را در پیش خواهند گرفت. اگر طرفدار خلع سلاح هسته‌ای هستید، باید نظارت و سلطه عمو سام بر جهان را نیز بپذیرید.(ادامه)
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخی مردم قم علیه رژیم پهلوی در نوزدهم دی‌ماه ۱۳۵۶، هزاران نفر از مردم این شهر، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. انگیزه‌هایی وجود دارد که فضا و روحیه انقلابی قم را کم‌رنگ کنند / بزرگان قم نگذارند دست‌های خائن، نقش کانونی قم را در انقلاب کم‌رنگ کنند / بعضی سران آمریکا دیوانه نیستند اما احمق‌های درجه یکی هستند / مقابل توپ و تشر و یاوه گویی های امریکا و اروپا پس نزنید / فضای مجازی می‌تواند(خبر)
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخی مردم قم علیه رژیم پهلوی در نوزدهم دی‌ماه ۱۳۵۶، هزاران نفر از مردم این شهر، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
بعد از این نوزده سال یا بیست سال که پایان دوران امامت و شهادت علىّ‌بن‌موسی‌الرّضا است، وقتی شما نگاه می‌کنید، می‌بینید که همان تفکّر ولایت اهل‌بیت و پیوستگی به خاندان پیغمبر آن‌چنان گسترشی در دنیای اسلام پیدا کرده که دستگاه ظالم و دیکتاتور بنی‌عبّاس از مواجهه‌ی با آن عاجز است؛ این را علىّ‌بن‌موسی‌الرّضا انجام داده. در دوران امامت علىّ‌بن‌موسی‌الرّضا،حرکت عظیمی برای ترویج مکتب اهل‌بیت انجام گرفت(خبر)
بعد از این نوزده سال یا بیست سال که پایان دوران امامت و شهادت علىّ‌بن‌موسی‌الرّضا است، وقتی شما نگاه می‌کنید، می‌بینید که همان تفکّر ولایت اهل‌بیت و پیوستگی به خاندان پیغمبر آن‌چنان گسترشی در دنیای اسلام پیدا کرده که دستگاه ظالم و دیکتاتور بنی‌عبّاس از مواجهه‌ی با آن عاجز است؛ این را علىّ‌بن‌موسی‌الرّضا انجام داده.(ادامه)
نمایشگاه کاغذی را به نفع مطبوعات استانی تعطیل کنید!(يادداشت)
(ادامه)
رئیس قوه قضائیه در پاسخ به اظهارات اخیر برخی از بزرگان حوزه گفت : دستگاه قضایی نسبت به هر انتقادی باید روی گشاده داشته باشد...در پاره‌ای از موارد که برخی فقهای بزرگوار اشکالاتی را مطرح کرده اند از دادستان محترم کل خواسته ام که به محضر این بزرگواران برسند و برای رفع ابهام به ارائه توضیح بپردازند
در جلسه مسئولان عالی قضایی مطرح شد پاسخ رئیس قوه قضائیه به اظهارات اخیر برخی از بزرگان حوزه/ از انتقاد‌های دلسوزانه استقبال می‌کنیم (خبر)
رئیس قوه قضائیه در پاسخ به اظهارات اخیر برخی از بزرگان حوزه گفت : دستگاه قضایی نسبت به هر انتقادی باید روی گشاده داشته باشد...در پاره‌ای از موارد که برخی فقهای بزرگوار اشکالاتی را مطرح کرده اند از دادستان محترم کل خواسته ام که به محضر این بزرگواران برسند و برای رفع ابهام به ارائه توضیح بپردازند (ادامه)
شمال نیوز : احمدی نژاد گفت :   مدیران کشور، نارضایتی و خواست مردم را جدی بگیرند و از فرصتی که ملت در اختیار آنان قرار داده است در جهت کسب رضایت ملت، پیشرفت کشور و حفظ استقلال و رفع فقر و مشکلات استفاده نمایند..... رئیس جمهور سابق در تالش گیلان چه گفت ؟
شمال نیوز : احمدی نژاد گفت : مدیران کشور، نارضایتی و خواست مردم را جدی بگیرند و از فرصتی که ملت در اختیار آنان قرار داده است در جهت کسب رضایت ملت، پیشرفت کشور و حفظ استقلال و رفع فقر و مشکلات استفاده نمایند.....(ادامه)
 درپی خروج آمریکا از برجام و ادعا‌ها و تهدید‌های مقامات دولت این کشور علیه ایران، احمدی نژاد رییس جمهور سابق، نامه ای را خطاب به رئیس جمهور آمریکا ارسال کرد. احمدی نژاد به ترامپ نامه نوشت
درپی خروج آمریکا از برجام و ادعا‌ها و تهدید‌های مقامات دولت این کشور علیه ایران، احمدی نژاد رییس جمهور سابق، نامه ای را خطاب به رئیس جمهور آمریکا ارسال کرد. (ادامه)
Prev Next گرانترین SUV (شاسی بلند) جهان یک خودروی چینی است!
اگر شما از رولزرویس کولیان به عنوان لوکس‌ترین SUV جهان نام می‌برید، احتمالا هرگز چیزی در خصوص کارل‌من کینگ نشنیده‌اید. (ادامه)
سریال تلویزیونی پایتخت که پیشتر و در فصل های گذشته با حمایت از یوز و پلنگ ایرانی خودش را در دل مردم ایران جای داد، حالا برای کشور ترکیه تابلویی تبلیغاتی به بلندای فاصله چند صد کیلومتری شهر آدانا تا استانبول بلند ... بفرمایید ترکیه، تنها پیام سریال نوروزی پایتخت 5 برای 80 میلیون ایرانی
سریال تلویزیونی پایتخت که پیشتر و در فصل های گذشته با حمایت از یوز و پلنگ ایرانی خودش را در دل مردم ایران جای داد، حالا برای کشور ترکیه تابلویی تبلیغاتی به بلندای فاصله چند صد کیلومتری شهر آدانا تا استانبول بلند ...(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : ما اگر بتوانيم به بالاي ٥٠ ميليون نفر  از ٧٦ميليون نفري كه يارانه دريافت مي كنند يارانه پرداخت كنيم معقول است و ما با ٧هزار ميليار توماني كه به اين بخش ٢٣هزار ميليارا تومان اضافه كرديم دولت مي تواند به جاي حذف ٣٣ميليون نفر افراد كمتري را حذف كند.و فقط افراد ثروتمند را از دريافت يارانه حذف كند ..... نماینده شمالی : حذف 33 میلیون نفر از دریافت یارانه جای نگرانی دارد
شمال نیوز : وی گفت : ما اگر بتوانيم به بالاي ٥٠ ميليون نفر از ٧٦ميليون نفري كه يارانه دريافت مي كنند يارانه پرداخت كنيم معقول است و ما با ٧هزار ميليار توماني كه به اين بخش ٢٣هزار ميليارا تومان اضافه كرديم دولت مي تواند به جاي حذف ٣٣ميليون نفر افراد كمتري را حذف كند.و فقط افراد ثروتمند را از دريافت يارانه حذف كند .....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.