.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
3 دختر ثروتمند ایرانی در دنیا را بشناسید+عکس
در زیر سه دختر ایرانی را می بینید که همگی زیر ۳۰ سی سال سن دارند ولی هرکدام بالغ بر چند میلیارد تومان ثروت دارند.و یکی از ثروتمندان جوان به شمار می آیند.(ادامه)
معادله جدید یارانه نقدی
(ادامه)
شمال نیوز : مهدی پرهام مالک نساجی در گفت‌وگویی از قطعی بودن تبانی درآن بازی خبر داد. او گفت: چیزی که ما دیدیم صددرصد تبانی صورت گرفته است. در کل تاریخ سابقه نداشته تیم نساجی در قائمشهر چهار گل دریافت کند و واقعا نمی دانم چه بگویم..... تبانی تیم نساجی مازندران در لیگ یک تایید شد !
شمال نیوز : مهدی پرهام مالک نساجی در گفت‌وگویی از قطعی بودن تبانی درآن بازی خبر داد. او گفت: چیزی که ما دیدیم صددرصد تبانی صورت گرفته است. در کل تاریخ سابقه نداشته تیم نساجی در قائمشهر چهار گل دریافت کند و واقعا نمی دانم چه بگویم.....(ادامه)
سید جمال هادیان ثبت‌نام تمام شد، حالا به کی رای بدهیم؟(يادداشت)
سید جمال هادیان(ادامه)
بنیامین بهادری تصمیم گرفته دوباره ازدواج کند و همسرش را هم انتخاب کرده.
یک خبر جدید درباره خواننده مشهور ایرانی
بنیامین بهادری تصمیم گرفته دوباره ازدواج کند و همسرش را هم انتخاب کرده. (ادامه)
وقتی پای شاه به بخیه صدرا باز شد+تصاویر
حادثه تلخ بیمارستان خمینی شهر اصفهان مورد سوء استفاده معاندان جمهوری اسلامی قرار گرفت و دشمنان ایران اسلامی سعی کردند براساس کینه قدیمی‌شان از این موضوع نیز بهره‌برداری خود را کنند.(ادامه)
شمال نیوز: رفتاری که با صدرای کوچک در شهرستانی کم جمعیت در استان اصفهان صورت پذیرفته را شوربختانه نمی توان یک استثنا دانست و آژیر خطر انحطاط اخلاقی به صدا درآمده است. زیرا پزشک و پزشکی باید در خدمت سامانه سلامت جامعه باشد نه این که مستقلا عده ای مال اندوزی کنند.
آژیر خطر انحطاط اخلاقی در جامعه پزشکی
شمال نیوز: رفتاری که با صدرای کوچک در شهرستانی کم جمعیت در استان اصفهان صورت پذیرفته را شوربختانه نمی توان یک استثنا دانست و آژیر خطر انحطاط اخلاقی به صدا درآمده است. زیرا پزشک و پزشکی باید در خدمت سامانه سلامت جامعه باشد نه این که مستقلا عده ای مال اندوزی کنند. (ادامه)
مایلی کهن: احمدی‌نژاد خیلی مظلوم واقع شد
شمال نیوز : احمدی‌نژاد شبانه‌روز برای این کشور زحمت کشید و خیلی مظلوم واقع شددولت بهار: مدیر تیم ملی امید ایران گفت: احمدی نژاد خیلی مظلوم واقع شد هر چند دیدید که وقتی دولتش می‌خواست عوض شود بهترین استقبال از رئیس جمهور جدید که رئیس جمهور منتخب مردم بود انجام داد و تمام وزرای احمدی‌نژاد نزد رئیس جمهور جدید رفتند و به او گزارش دادند من تا به حال چنین چیزی را ندیده بودم آیا شما دیده بودید؟(ادامه)
یارانه نقدی آبان فردا واریز می‌شود؟/ مردم یک ماه یارانه طلب دارند
یارانه نقدی قرار است طبق روال گذشته بیست و یکم هر ماه واریز شود اما به طور میانگین با 4 تا 5 روز تاخیر واریز می شود که اکنون جمع این واریزها از ابتدای سال تاکنون به یک ماه رسیده است و اکنون مردم یک ماه یارانه نقدی طلب دارند.(ادامه)
رونمایی از 5 صفحه نامه "زنجانی" به نمایندگان مجلس+تصویر
ماجرای یک توافق بی سر و صدای زنجانی با زنگنه، روایت زنجانی از مردمی بودن احمدی نژاد، نظریات زنجانی درباره "سود" در دنیای مدرن ... برخی از عناوین جزئیات نامه زنجانی به نمایندگان مجلس است.(ادامه)
وی بیان کرد: امروز توانستیم با زبان دیپلماسی با جهان صحبت کنیم و ایران توانست به یک توافق خوب با دنیا برسد / مجموعا 45 طرح و پروژه به مبلغ 991 میلیارد تومان برای استان مازندران داریم توانستیم با زبان دیپلماسی با جهان صحبت کنیم/ 991 میلیارد تومان اعتبار برای مازندران
وی بیان کرد: امروز توانستیم با زبان دیپلماسی با جهان صحبت کنیم و ایران توانست به یک توافق خوب با دنیا برسد / مجموعا 45 طرح و پروژه به مبلغ 991 میلیارد تومان برای استان مازندران داریم(ادامه)
پشت پرده روابط بابک زنجانی، م.ش و ضراب
«همه تحریم‌ها را دور می‌زنیم». این جمله احمدی‌نژاد در مراسم بهره‌برداری از دو طرح توسعه فولاد مبارکه اصفهان در روز ١٤ آذر ١٣٩١ است که فردای آن در روزنامه ایران به چاپ رسید. هفته گذشته سه جلسه از دادگاه رسيدگي به بزرگ‌ترین پروند فساد اقتصادی در تاریخ کشور، برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : وی با اشاره به اینکه البته برخی بخش‌های اقتصادی و صنعتی نظیر صنعت نفت و گاز از تحریم ها آسیب دید، خاطرنشان کرد: با این وجود صنعتگران و فعالان اقتصادی تلاش کردند که صنعت ایران را سرپا نگه دارند..... بخش خصوصی باید مدار و محور اقتصاد کشور باشد
شمال نیوز : وی با اشاره به اینکه البته برخی بخش‌های اقتصادی و صنعتی نظیر صنعت نفت و گاز از تحریم ها آسیب دید، خاطرنشان کرد: با این وجود صنعتگران و فعالان اقتصادی تلاش کردند که صنعت ایران را سرپا نگه دارند.....(ادامه)
"ولید بن طلال" از شاهزادگان سعودی و ثروتمند ترین مرد جهان عرب اعلام کرد ثروت 32 میلیارد دلاری خود را صرف امور خیریه خواهد کرد.
ثروتمند ترین مرد عرب، دارایی خود را بخشید
"ولید بن طلال" از شاهزادگان سعودی و ثروتمند ترین مرد جهان عرب اعلام کرد ثروت 32 میلیارد دلاری خود را صرف امور خیریه خواهد کرد. (ادامه)
میلاد عچرش بارزترین صفت حضرت خدیجه را بشناسیم(ديدگاه)
میلاد عچرش(ادامه)
چرا حتی پورشه‌سواران هم یارانه می‌گیرند؟!
(ادامه)
شمال نیوز: اگر راه امام را گم کنیم، یا فراموش کنیم،‌ یا خدائی نکرده عمدا به کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد. هفت محور اصلی محکمات اندیشه امام (ره)/ تحریف امام یعنی تحریف صراط مستقیم ملت ایران
شمال نیوز: اگر راه امام را گم کنیم، یا فراموش کنیم،‌ یا خدائی نکرده عمدا به کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد.(ادامه)
اعتراض میلیاردرهای مفلس به قطع یارانه
(ادامه)
در حالی که خبر فروش عینک ۱۸ میلیونی در پایتخت روی خط رسانه‌ها می‌رود و درحالی که پورش، مازراتی، بی‌ام دابلیو و بنزهای آخرین مدل در خیابان‌های کلان شهرهای کشور مانور ثروتمندی می‌دهند و ثروت خود را به رخ قشر متوسط و ضعیف می‌کشند، هستند خانوارهایی ... پول خرید یک مازراتی، هزینه زندگی یک سال ۷۲ خانوار ایرانی!/ ثروت بلای جان انسان دوستی(خبر)
در حالی که خبر فروش عینک ۱۸ میلیونی در پایتخت روی خط رسانه‌ها می‌رود و درحالی که پورش، مازراتی، بی‌ام دابلیو و بنزهای آخرین مدل در خیابان‌های کلان شهرهای کشور مانور ثروتمندی می‌دهند و ثروت خود را به رخ قشر متوسط و ضعیف می‌کشند، هستند خانوارهایی ...(ادامه)
«بچه پولدارهای تهران» به دردسر افتادند
پس از تصادف جنجالی یک خودرو پورشه که واکنش رسانه‌های اجتماعی علیه نخبگان شهر را به دنبال داشت، پلیس راهنمایی و رانندگی ایران تیم‌هایی را به محله‌های ثروتمند نشین تهران، برای کنترل رانندگان خودروهای گران قیمت، اعزام کرده است. (ادامه)
«بچه پولدارهای تهران» به دردسر افتادند
پس از تصادف جنجالی یک خودرو پورشه که واکنش رسانه‌های اجتماعی علیه نخبگان شهر را به دنبال داشت، پلیس راهنمایی و رانندگی ایران تیم‌هایی را به محله‌های ثروتمند نشین تهران، برای کنترل رانندگان خودروهای گران قیمت، اعزام کرده است. (ادامه)
* مرتضی نظری
نسل فردای ایران را فقیر تربیت نکنیم!(يادداشت)
* مرتضی نظری (ادامه)
شمال نیوز: در این گزارش نگاهی انداخته ایم به چهره هایی که می گویند پولدارترین ورزشکاران ایران هستند.
آنها که پولشان از پارو می رود!(خبر)
شمال نیوز: در این گزارش نگاهی انداخته ایم به چهره هایی که می گویند پولدارترین ورزشکاران ایران هستند. (ادامه)
چه كسانی در دولت روحانی سركارند؟
دولت فاقد گفتمان و دیسکورس معین ولی دارای راهبردی است که روحانی خود طراح آن است. اصلاح طلبان موقعیت روحانی را درک می‌کنند و با او همدلی دارند و این بدان مفهوم نیست که راهبردشان عین همان راهبرد شخص روحانی است.(ادامه)
پیشنهاد دولت برای تغییر زمان واریز یارانه‌ها
(ادامه)
شمال نیوز : در تهران و مازندران، دسترسی کودکان به مواد متنوع بیشتر است. اما نکته این است که در مازندران علاوه بر مواد، کودکان به الکل و در خراسان رضوی به سیگار هم دسترسی راحتی دارند. به علاوه، پراکندگی.... کودکان مظلوم مازندرانی بیشترین دسترسی به مواد مخدر را دارند !
شمال نیوز : در تهران و مازندران، دسترسی کودکان به مواد متنوع بیشتر است. اما نکته این است که در مازندران علاوه بر مواد، کودکان به الکل و در خراسان رضوی به سیگار هم دسترسی راحتی دارند. به علاوه، پراکندگی....(ادامه)
شمال نیوز : علی اکبر ناصری نماینده بابل گفت : در مجلس شورای اسلامی ماهانه حدود پنج هزار میلیاردریال یارانه به حساب حدود 10 میلیون ثروتمند ایرانی واریز می شود که این با اصل هدفمندی یارانه ها منافات دارد.... نماینده بابل : دولتی ها نگران نباشد ؛ مجلس مسئولیت حذف یارانه ثروتمندان را می پذیرد !
شمال نیوز : علی اکبر ناصری نماینده بابل گفت : در مجلس شورای اسلامی ماهانه حدود پنج هزار میلیاردریال یارانه به حساب حدود 10 میلیون ثروتمند ایرانی واریز می شود که این با اصل هدفمندی یارانه ها منافات دارد....(ادامه)
رقابت خریدارانی از ایران و اسرائیل بر سر طناب دار صدام
طناب داری که برای اعدام صدام حسین، رئیس‌جمهوری سابق عراق استفاده شد، توجه خریداران زیادی را جلب کرده است که خواهان مالکیت آن هستند. (ادامه)
زیر و بم ماجرای رحیمی از زبان اژه ای
همان‌طور که بارها گفته‌ام، مفاسد اقتصادی خسارت زیادی دارند و همه دولت‌مردان اعم از قوه‌قضاییه، مجریه و مقننه، باید با مفاسد اقتصادی مقابله، مبارزه و برخورد کنند و خوشبختانه الان اراده و عزم جدی از سوی همه دستگاه‌ وجود دارد و قوه قضاییه نیز عزم خود را جزم کرده تا با مفاسد اقتصادی برخورد کند. (ادامه)
مخالفت روحانی باطرح یارانه‌ای ۲وزیر
وزرای اقتصاد و رفاه در حالی با معمای حذف پولدارهای یارانه بگیر درگیرند که به گفته دولتمردان، رئیس جمهور با سرک کشیدن به حساب‌های مردم مخالف است.(ادامه)
قبلي 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.