.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: فرمانده انتظامی گلستان از آزادی سه برادر از چنگ آدم ربایان در عملیات پلیس گلستان، خبر داد.

آزادی سه برادر از چنگ آدم ربایان در عملیات پلیس گلستان
شمال نیوز: فرمانده انتظامی گلستان از آزادی سه برادر از چنگ آدم ربایان در عملیات پلیس گلستان، خبر داد. (ادامه)
رییس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: عملیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را با رمز «یاعلی ابن موسی الرضا (ع)» که توسط استاندار ابلاغ شده، را آغاز می‌کنیم.

عملیات اجرایی انتخابات در گلستان آغاز شد
رییس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: عملیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را با رمز «یاعلی ابن موسی الرضا (ع)» که توسط استاندار ابلاغ شده، را آغاز می‌کنیم. (ادامه)
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: همایش منطقه ای فرمانداران و مدیران کل سیاسی و انتخابات پنج استان کشور به مدت سه روز در استان برگزار می‌شود.

مازندران میزبان همایش مسئولان ستاد انتخاباتی ۵ استان کشور
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: همایش منطقه ای فرمانداران و مدیران کل سیاسی و انتخابات پنج استان کشور به مدت سه روز در استان برگزار می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : موسوی تاکامی گفت: اولین، بزرگترین و مدرن ترین ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰ کیلوولت دانش بنیان با تکنولوژی بالای ایران با ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر در شهرستان گرگان استان گلستان نصب، تست و راه اندازی شد. نصب ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰کیلوولت دانش بنیان در استان گلستان
شمال نیوز : موسوی تاکامی گفت: اولین، بزرگترین و مدرن ترین ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰ کیلوولت دانش بنیان با تکنولوژی بالای ایران با ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر در شهرستان گرگان استان گلستان نصب، تست و راه اندازی شد.(ادامه)
فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه مازندران در برابر هر گونه ناامنی باید مصون باشد، گفت: پلیس این خطه به شدت با هنجار شکنان برخورد کند. هشدار سردار رادان به پلیس مازندران
فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه مازندران در برابر هر گونه ناامنی باید مصون باشد، گفت: پلیس این خطه به شدت با هنجار شکنان برخورد کند.(ادامه)
سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای اعلام‌کرد: بارش باران فردا(پنجشنبه) محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت را در بر می‌گیرد. جاده‌های شمالی فردا بارانی است / مسافران احتیاط کنند
سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای اعلام‌کرد: بارش باران فردا(پنجشنبه) محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت را در بر می‌گیرد.(ادامه)
در حکمی از سوی سردار رادان، سردار حسن مفخمی شهرستانی به سمت فرمانده جدید انتظامی مازندران منصوب شد. سردار مفخمی شهرستانی فرمانده جدید انتظامی مازندران شد
در حکمی از سوی سردار رادان، سردار حسن مفخمی شهرستانی به سمت فرمانده جدید انتظامی مازندران منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : طی حکمی از سوی سردار رادان فرمانده انتظامی کشور، سردار حسن مفخمی شهرستانی به سمت فرمانده جدید انتظامی استان مازندران منصوب شد.

سردار حسن مفخمی‌شهرستانی فرمانده جدید انتظامی مازندران شد
شمال نیوز : طی حکمی از سوی سردار رادان فرمانده انتظامی کشور، سردار حسن مفخمی شهرستانی به سمت فرمانده جدید انتظامی استان مازندران منصوب شد. (ادامه)
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به برپایی گردهمایی ائمه جمعه در ۶ منطقه کشور، از تغییر ائمه جمعه ۳۸ پایگاه در پنج ماه اخیر خبر داد و گفت: در ۲ پایگاه آق قلا در استان گلستان و کرخه در استان خوزستان هم به تازگی امام جمعه معرفی و منصوب شده است. تغییر ۳۸ امام جمعه در پنج ماه اخیر
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به برپایی گردهمایی ائمه جمعه در ۶ منطقه کشور، از تغییر ائمه جمعه ۳۸ پایگاه در پنج ماه اخیر خبر داد و گفت: در ۲ پایگاه آق قلا در استان گلستان و کرخه در استان خوزستان هم به تازگی امام جمعه معرفی و منصوب شده است.(ادامه)
۳ جشنواره رسانه‌ای امسال در دو شهر مازندران برگزار می‌شود برگزاری۳ جشنواره رسانه‌ای در مازندران
۳ جشنواره رسانه‌ای امسال در دو شهر مازندران برگزار می‌شود(ادامه)
رئیس مجلس گفت: در حال حاضر مولدسازی به استان‌ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده است از این رو می‌خواهم جلسه مولدسازی هر هفته در استان برگزار شود. موانع مولدسازی ‌برداشته شد/ "نظارتی‌ها" شجاعت را از مدیران نگیرند
رئیس مجلس گفت: در حال حاضر مولدسازی به استان‌ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده است از این رو می‌خواهم جلسه مولدسازی هر هفته در استان برگزار شود.(ادامه)
شمال نیوز: در مراسمی با حضور مسئولان استانی فرماندار جدید گرگان معرفی شد. با حضور مسئولان استانی/ فرماندار جدید گرگان معرفی شد
شمال نیوز: در مراسمی با حضور مسئولان استانی فرماندار جدید گرگان معرفی شد.(ادامه)
استاندار گلستان در احکام جداگانه‌ای دبیر، جانشین دبیر و رئیس دبیرخانه ستاد انتخابات استان گلستان و روسای کمیته‌های آن را انتخاب کرد. اعضای ستاد انتخابات استان گلستان منصوب شدند
استاندار گلستان در احکام جداگانه‌ای دبیر، جانشین دبیر و رئیس دبیرخانه ستاد انتخابات استان گلستان و روسای کمیته‌های آن را انتخاب کرد.(ادامه)
۳ بدمینتون باز مازندرانی به مسابقات انتخابی تیم ملی زیر ۱۵ سال دعوت شدند. بدمینتون بازان مازندرانی در انتخابی تیم ملی
۳ بدمینتون باز مازندرانی به مسابقات انتخابی تیم ملی زیر ۱۵ سال دعوت شدند.(ادامه)
اگر روزی آمریکایی‌ها با شلیک موشک‌های پی در پی ناو سهند ایران را در خلیج‌فارس غرق کردند، ‌امروز ناوهای ایرانی دنا و مکران با پرچم جمهوری اسلامی به دور کره زمین حرکت کرده، ‌وارد حیاط خلوت‌های آمریکا شده، برخلاف میل آمریکایی‌ها در بنادری، مانند بندر برزیل پهلو می‌گیرد و آمریکایی‌ها هم چاره‌ای جز تماشا کردن ندارند. از غرق شدن سهند تا دنیاگردی دنا و مکران(يادداشت)
اگر روزی آمریکایی‌ها با شلیک موشک‌های پی در پی ناو سهند ایران را در خلیج‌فارس غرق کردند، ‌امروز ناوهای ایرانی دنا و مکران با پرچم جمهوری اسلامی به دور کره زمین حرکت کرده، ‌وارد حیاط خلوت‌های آمریکا شده، برخلاف میل آمریکایی‌ها در بنادری، مانند بندر برزیل پهلو می‌گیرد و آمریکایی‌ها هم چاره‌ای جز تماشا کردن ندارند.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد، فرزند حجت الاسلام ولي الله سليماني فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مورد تجلیل قرار گرفتند. تجلیل از خانواده اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور
شمال نیوز : حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد، فرزند حجت الاسلام ولي الله سليماني فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.(ادامه)
شمال نیوز : با حکم سید مهدی نیازی سرپرست وزارت صمت مدیرکل جدید صنعت ، معدن و تجارت استان مازندران منصوب شد .
مدیرکل جدید صنعت ، معدن و تجارت مازندران منصوب شد
شمال نیوز : با حکم سید مهدی نیازی سرپرست وزارت صمت مدیرکل جدید صنعت ، معدن و تجارت استان مازندران منصوب شد . (ادامه)
گرگان - رئیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان گفت: متهمانی که با ایجاد اکانت جعلی در پیام رسان های اجتماعی و با تهدید کودکان اطلاعات شخصی آنها را در اختیار می گرفتند، دستگیر شدند. جزییات دستگیری مردان شیطان صفت در گلستان
گرگان - رئیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان گفت: متهمانی که با ایجاد اکانت جعلی در پیام رسان های اجتماعی و با تهدید کودکان اطلاعات شخصی آنها را در اختیار می گرفتند، دستگیر شدند.(ادامه)
شایسته است که این عکس، عکس سال باشد
شایسته است که این عکس ، عکس سال باشد و این مادر ، زن شایستۀ سال (ادامه)
مدیر کل صدا و سیمای مازندران در پیامی با عنوان تلاش تحسین برانگیز دادگستری مازندران از رسیدگی ویژه دستگاه قضایی به پرونده شهادت آیت الله سلیمانی قدردانی کرد. تقدیر مدیر کل صدا و سیمای مازندران از دستگاه قضایی استان
مدیر کل صدا و سیمای مازندران در پیامی با عنوان تلاش تحسین برانگیز دادگستری مازندران از رسیدگی ویژه دستگاه قضایی به پرونده شهادت آیت الله سلیمانی قدردانی کرد.(ادامه)
شمال نیوز : در حال حاضر موانع پیش رو مرتفع و عملیات آماده سازی و عملیات احداث این پست در بخش دودانگه در حال انجام بوده تا بخشی از از مشکلات و مطالبات مردم عزیز و شریف بخش دودانگه مرتفع گردد. گام های بلند برای احداث پست 20/63 کیلوولت محمد آباد فریم (دودانگه)
شمال نیوز : در حال حاضر موانع پیش رو مرتفع و عملیات آماده سازی و عملیات احداث این پست در بخش دودانگه در حال انجام بوده تا بخشی از از مشکلات و مطالبات مردم عزیز و شریف بخش دودانگه مرتفع گردد. (ادامه)
نمایی زیبا از روستای پاقلعه شهرستان رامیان
▪️نمایی زیبا از روستای پاقلعه روستای پاقلعه رامیان در استان گلستان قرار دارد. ارتفاع این روستا از سطح دریا ۱۲۰۰ متر بوده و تحت تأثیر اقلیم کوهستانی زمستان های سرد و تابستان های معتدل است.(ادامه)
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی یکی از چهره‌های برجسته و مردمی در سیستان و بلوچستان بود که فقط امام جمعه نبود بلکه نقش پدری داشت. امام جمعه‌ای که مردم زاهدان برای ماندنش طومار جمع کردند
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی یکی از چهره‌های برجسته و مردمی در سیستان و بلوچستان بود که فقط امام جمعه نبود بلکه نقش پدری داشت.(ادامه)
صبح دیروز آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق سیستان و بلوچستان در شعبه بانک ملی مرکزی بابلسر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در دم جان به جان آفرین تسلیم کرد. نگاهی به زندگی و خدمات خالصانه شهید آیت‌الله سلیمانی(يادداشت)
صبح دیروز آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق سیستان و بلوچستان در شعبه بانک ملی مرکزی بابلسر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در دم جان به جان آفرین تسلیم کرد.(ادامه)
 آیت الله عباسعلی سلیمانی که صبح امروز در بابلسر در حمله مسلحانه به شهادت رسید، از علمای برجسته مازندران بوده است. از تولد تا شهادت/ نگاهی به زندگینامه آیت االله عباسعلی سلیمانی
آیت الله عباسعلی سلیمانی که صبح امروز در بابلسر در حمله مسلحانه به شهادت رسید، از علمای برجسته مازندران بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله «عباسعلی سلیمانی» عضو مجلس خبرگان رهبری در حمله مسلحانه در بابلسر به شهادت رسید. حمله مسلحانه به آیت الله عباسعلی سلیمانی / نماینده مجلس خبرگان به شهادت رسید+ تصاویر
شمال نیوز : آیت الله «عباسعلی سلیمانی» عضو مجلس خبرگان رهبری در حمله مسلحانه در بابلسر به شهادت رسید.(ادامه)
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار هواشناسی دریایی سطح زرد رنگ و با اشاره به وزش باد و افزایش ارتفاع امواج که از جمعه شب آغاز می‌شود و بعدازظهر شنبه (۲ اردیبهشت‌ماه) پایان می‌یابد، آورده است: وزش باد شدید و مواج شدن دریا با بیشینه سرعت وزش باد تا ۱۵ متر بر ثانیه و بیشینه ارتفاع موج تا ۱.۷ متر در مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای خزر، در استان‌های مازندران، گلستان و گیلان پیش‌بینی می‌شود. هشدار هواشناسی به مسافران شمال کشور
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار هواشناسی دریایی سطح زرد رنگ و با اشاره به وزش باد و افزایش ارتفاع امواج که از جمعه شب آغاز می‌شود و بعدازظهر شنبه (۲ اردیبهشت‌ماه) پایان می‌یابد، آورده است: وزش باد شدید و مواج شدن دریا با بیشینه سرعت وزش باد تا ۱۵ متر بر ثانیه و بیشینه ارتفاع موج تا ۱.۷ متر در مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای خزر، در استان‌های مازندران، گلستان و گیلان پیش‌بینی می‌شود.(ادامه)
این استان‌ها از فردا منتظر باران باشند
سازمان هواشناسی در هشداری از آغاز رگبار‌های باران و وزش باد‌های موقتی تحت تاثیر «گذر امواج تراز میانی و ناپایداری‌های محلی» از فردا (پنجشنبه) تا روز دوشنبه آینده در ۲۲ استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: استان سمنان، با کاهش نرخ بیکاری به پنج و هفت دهم درصد، کمترین نرخ بیکاری و بالاترین میزان اشتغالزایی را در کشور کسب کرد و رکورد ١٨ ساله خود را شکست.

« استان سمنان » پایین‌ترین میزان نرخ بیکاری در سراسر کشور
شمال نیوز: استان سمنان، با کاهش نرخ بیکاری به پنج و هفت دهم درصد، کمترین نرخ بیکاری و بالاترین میزان اشتغالزایی را در کشور کسب کرد و رکورد ١٨ ساله خود را شکست. (ادامه)
عکس/کارنامه تحصیلی احمدشاه قاجار
کارنامه تحصیلی دوران کودکی احمد شاه نشان می‌دهد که کمال الملک برای درس نقاشی به آخرین شاه قاجار ۵ داده است. آفرین امامی مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان گفت : در کارنامه احمدشاه قاجار، نام ۱۲ همکلاسی او به همراه نام پدران آن‌ها قید شده است، همچنین محمدحسن میرزا برادر و ولیعهد احمدشاه نیز جزو همکلاسی‌های او است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.304 seconds.