.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : عدم توجه به بحران آب و خشکسالی در ایران، ممکن است به‌بهای نابودی کشور و تمدنی چندهزار ساله باشد و این معضل عمیق، باید اولی‌ترین مسئله ممکن برای حاکمیت تلقی شود. بر خلاف برخی تعابیر، بحران از آنچه تصور می‌کنیم، به ما نزدیک تر است! بحران آب و خشکسالی از آنچه فکر می‌کنیم نزدیک تر است!
شمال نیوز : عدم توجه به بحران آب و خشکسالی در ایران، ممکن است به‌بهای نابودی کشور و تمدنی چندهزار ساله باشد و این معضل عمیق، باید اولی‌ترین مسئله ممکن برای حاکمیت تلقی شود. بر خلاف برخی تعابیر، بحران از آنچه تصور می‌کنیم، به ما نزدیک تر است!(ادامه)
شمال نیوز : افزایش تلفات و مرگ و میز ناشی از حوادث کار در مازندران حتی در فضاهایی که ایمن‌سازی شد نیز بالا است و بدیهی است در فضاهای ناایمن و پرخطر، اوضاع خطرناک‌تر باشد . افزایش تخلّفات در حوزه ایمنی کارگاهی و مرگ کارگران در مازندران !
شمال نیوز : افزایش تلفات و مرگ و میز ناشی از حوادث کار در مازندران حتی در فضاهایی که ایمن‌سازی شد نیز بالا است و بدیهی است در فضاهای ناایمن و پرخطر، اوضاع خطرناک‌تر باشد .(ادامه)
پاسدار گلستانی و از نیروهای گروه مهندسی رزمی ۴۵ جوادالائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور به شهادت رسید. شهادت پاسدار گلستانی در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور
پاسدار گلستانی و از نیروهای گروه مهندسی رزمی ۴۵ جوادالائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور به شهادت رسید.(ادامه)
شمال نیوز : باور ما این است که سخت‌گیری‌ها علیه موتورسیکلت‌سواران باید تمام شود و جز شرط گواهینامه و کلاه ایمنی و حتی لازم است برای فروش اقساطی موتورسیکلت برای کارکنان دولت نیز گام‌های عملی صورت گیرد تا شاهد حضور بیشتر این وسیله نقلیه در خیابان‌های شهر باشیم .... لزوم تجدیدنظردرطرح توقیف موتورسیکلت برای کاهش ترافیک شهرهای شمالی
شمال نیوز : باور ما این است که سخت‌گیری‌ها علیه موتورسیکلت‌سواران باید تمام شود و جز شرط گواهینامه و کلاه ایمنی و حتی لازم است برای فروش اقساطی موتورسیکلت برای کارکنان دولت نیز گام‌های عملی صورت گیرد تا شاهد حضور بیشتر این وسیله نقلیه در خیابان‌های شهر باشیم ....(ادامه)
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه  سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد طغیان رودخانه‌های مازندران ؛ تکراری و خسارت‌بار / ضرورت برخورد با ترک فعل مدیران
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد(ادامه)
ویدیویی از فحاشی و درگیری، محمدجواد ساوری، مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری گلستان با محیط‌بانان جزیره آشوراده ویدیو / فحاشی و درگیری مدیر کل گردشگری گلستان با محیط‌بانان
ویدیویی از فحاشی و درگیری، محمدجواد ساوری، مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری گلستان با محیط‌بانان جزیره آشوراده(ادامه)
شکوه معماری در مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان
(ادامه)
دانش‌آموز مینودشتی که در اردوی مدرسه دچار مصدومیت شده بود به علت صدمات شدید وارده جان باخت. فوری/دانش‌آموز مینودشتی درگذشت/ ۵ نفر از مدیران احضار شدند
دانش‌آموز مینودشتی که در اردوی مدرسه دچار مصدومیت شده بود به علت صدمات شدید وارده جان باخت.(ادامه)
مشکل امروزدر عدم استقرار صنایع بزرگ در استان مازندران، مدیرانی هستند که بی رقم هستند و یا دغدغه توسعه ندارند و افزایش اشتغال جوانان و هموارکردن مسیر برای تولید ثروت، برای‌شان اولویت نیست خودروسازی در مازندران؛ وعده‌های فراموش‌شده ! / کلاه گشاد بر سر شهرداری و شورای شهر قائم شهر! / کارخانه دیزل‌سنگین آمل چه شد ؟!
مشکل امروزدر عدم استقرار صنایع بزرگ در استان مازندران، مدیرانی هستند که بی رقم هستند و یا دغدغه توسعه ندارند و افزایش اشتغال جوانان و هموارکردن مسیر برای تولید ثروت، برای‌شان اولویت نیست(ادامه)
شبکه «من‌وتو» در کنار سایر رسانه‌های ضدانقلاب نتوانسته آن‌طور که باید به اندازه‌ای که هزینه دارد، تأثیرگذار هم باشد و قطعا این مسأله یکی از دلایل پایان آن است. اپوزیسیون چگونه یک ساله شکست خورد و سقوط کرد؟
شبکه «من‌وتو» در کنار سایر رسانه‌های ضدانقلاب نتوانسته آن‌طور که باید به اندازه‌ای که هزینه دارد، تأثیرگذار هم باشد و قطعا این مسأله یکی از دلایل پایان آن است.(ادامه)
شمال نیوز : سه استان شمالی مازندران، گیلان و گلستان از این منظر، وضعیت بسیار نامطلوبی دارند و گستره این بیماری‌های غیرواگیر از افراد سالمند به افراد میان‌سال، جوان و حتی دانش‌آموزان کشیده شد

تغذیه ناسالم و تحرّک کم ! / 34 درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال گلستان مبتلا به پرفشاری خون هستند / بیماری‌های قلبی و عروقی در صدر بیماری‌های غیرواگیر مازندران / گیلان در بین 10 استان اول بیماری های غیر واگیر
شمال نیوز : سه استان شمالی مازندران، گیلان و گلستان از این منظر، وضعیت بسیار نامطلوبی دارند و گستره این بیماری‌های غیرواگیر از افراد سالمند به افراد میان‌سال، جوان و حتی دانش‌آموزان کشیده شد (ادامه)
شمال نیوز : آیین افتتاح طراحی و استقرار پیشرفته ترین سیستم کنترل و پایش شبکه فوق توزیع نیروی برق بومی و دانش بنیان کشور در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با حضور آیت لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزار شد . آیین افتتاح پیشرفته ترین مرکز کنترل و پایش شبکه فوق توزیع کشور + تصاویر
شمال نیوز : آیین افتتاح طراحی و استقرار پیشرفته ترین سیستم کنترل و پایش شبکه فوق توزیع نیروی برق بومی و دانش بنیان کشور در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با حضور آیت لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزار شد .(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس کل دادگستری گلستان از شاکی پرونده ای که علاوه بر گذشت از طلب چند میلیاردی  خود، اقساط وام بدهکارش را هم به عهده گرفت، تقدیر شد. بانوی گرگانی علاوه بر بخشش طلب ۳ میلیاردی خود، پرداخت وام بدهکارش را هم عهده دار شد
شمال نیوز: رئیس کل دادگستری گلستان از شاکی پرونده ای که علاوه بر گذشت از طلب چند میلیاردی خود، اقساط وام بدهکارش را هم به عهده گرفت، تقدیر شد.(ادامه)
شمال نیوز : معاون اول رئیس جمهور گفت: مادامی که یک گرم برنج داخلی در انبارهای کشاورزان وجود دارد، واردات و توزیع برنج خارجی تخلف محسوب می‌شود. مخبر : واردات و توزیع برنج خارجی ممنوع است
شمال نیوز : معاون اول رئیس جمهور گفت: مادامی که یک گرم برنج داخلی در انبارهای کشاورزان وجود دارد، واردات و توزیع برنج خارجی تخلف محسوب می‌شود.(ادامه)
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۷ راس دام سنگین در عملیات مبارزه با قاچاق و خروج غیر مجاز دام زنده در این استان خبر داد. کشف دام‌های زنده قاچاق در شهرستان ساری
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۷ راس دام سنگین در عملیات مبارزه با قاچاق و خروج غیر مجاز دام زنده در این استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل پست مازندران گفت: سرویس پست هوشمند با شهر هوشمند، محقق می‌شود و در استانی که ۶۱۲ هزار مکان فاقد کد پستی و پلاک و ۱۶ هزار و ۸۹ معابر استان دارای نامی نیستند، نمی‌توان پست هوشمند را ارائه کرد. برای نخستین‌بار هیچ رسوب مرسوله در استان نداشتیم / شهرداری و شورای شهر ساری به عنوان مرکز استان اعتقادی به شهر هوشمند ندارند / در استانی که ۶۱۲ هزار مکان فاقد کد پستی و پلاک و ۱۶ هزار و ۸۹ معابر استان که دارای نامی نیستند، نمی‌توان پست هوشمند را ارائه کرد !
شمال نیوز : مدیرکل پست مازندران گفت: سرویس پست هوشمند با شهر هوشمند، محقق می‌شود و در استانی که ۶۱۲ هزار مکان فاقد کد پستی و پلاک و ۱۶ هزار و ۸۹ معابر استان دارای نامی نیستند، نمی‌توان پست هوشمند را ارائه کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نائب رئیس اتاق بازرگانی گرگان با اشاره به ضرورت اجرایی شدن منطقه آزاد اینچه برون، گفت: اطاله عملیات اجرایی موجب ناامیدی سرمایه‌گذاران خواهد شد. اطاله روند اجرایی منطقه آزاد «اینچه‌برون» موجب ناامیدی سرمایه‌گذاران خواهد شد
شمال نیوز : نائب رئیس اتاق بازرگانی گرگان با اشاره به ضرورت اجرایی شدن منطقه آزاد اینچه برون، گفت: اطاله عملیات اجرایی موجب ناامیدی سرمایه‌گذاران خواهد شد.(ادامه)
وزیر امور اقتصادی و دارایی از قطعی شدن اکتشاف نفت در میدان نفتی هیرکان گلستان خبر داد. میدان نفتی هیرکانی در گلستان کشف شد
وزیر امور اقتصادی و دارایی از قطعی شدن اکتشاف نفت در میدان نفتی هیرکان گلستان خبر داد.(ادامه)
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت با تاکید بر اهمیت حساسیت مسئولان نسبت به حق مردم تصریح کرد: مسئولان به اعتبار جایگاهی که مردم به آنها سپرده‌اند، تکالیفی بر عهده دارند که رسیدگی به خواست‌های به حق آنها، از مهمترین این تکالیف است....(خبر)
(ادامه)
تیم‌های قائمشهر و جویبار عنوان قهرمانی مسابقات کشتی آلیش نوجوانان و جوانان مازندران، گرامیداشت هفته وحدت را تصاحب کردند. قائمشهر و جویبار قهرمان کشتی آلیش بانوان شدند
تیم‌های قائمشهر و جویبار عنوان قهرمانی مسابقات کشتی آلیش نوجوانان و جوانان مازندران، گرامیداشت هفته وحدت را تصاحب کردند.(ادامه)
شمال نیوز :  معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت توانیر از تلاش های موفق و اقدامات برتر مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تقدیر کرد . تقدیر معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت توانیر از تلاش های موفق و اقدامات برتر مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان + تصویر
شمال نیوز : معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت توانیر از تلاش های موفق و اقدامات برتر مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تقدیر کرد .(ادامه)
پیکر نماینده اسبق شرق مازندران در مجلس تشییع شد
آیین تشییع پیکر حجت‌الاسلام علی اصغر رحمانی‌خلیلی نماینده ادوار گذشته مردم شهرستان بهشهر نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در بهشهر برگزار شد‌.(ادامه)
شمال نیوز : بسیاری از فروشندگان برنج در استان علاقه ای به فروش برنج ندارند. در حال حاضر، خریداران نمی‌توانند برنج کشت امسال را به راحتی بخرند و برای خرید نیز باید چند برابر بیش از نرخ مصوب پول بپردازند. مروری بر قیمت برنج کشت جدید/ فروشندگان و رویای انفجار قیمت/ ترفند برخی دلالان برای فروش برنج تقلبی به جای هاشمی
شمال نیوز : بسیاری از فروشندگان برنج در استان علاقه ای به فروش برنج ندارند. در حال حاضر، خریداران نمی‌توانند برنج کشت امسال را به راحتی بخرند و برای خرید نیز باید چند برابر بیش از نرخ مصوب پول بپردازند.(ادامه)
جزئیات وقوع چند انفجار در گرگان/ اخبار ضد و نقیض از سقوط پهپاد +عکس
فرمانده انتظامی گلستان اعلام کرد در ۸ نقطهٔ گرگان سقوط جسم ناشناس گزارش شده است.(ادامه)
فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اینکه موضوع سقوط شی در گرگان توسط کارشناسان در حال بررسی گفت: خوشبختانه در حال حاضر شهر در امنیت کامل قرار دارد. کارشناسان در حال بررسی موضوع سقوط شی در گرگان هستند
فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اینکه موضوع سقوط شی در گرگان توسط کارشناسان در حال بررسی گفت: خوشبختانه در حال حاضر شهر در امنیت کامل قرار دارد.(ادامه)
دقایقی پیش بر اثر سقوط یک شی ناشناس در بلوار استاندارد گرگان، صدای مهیبی در شهر شنیده شد. سقوط شی ناشناس در گرگان / شیشه منازل و خودروهای اطراف شکست
دقایقی پیش بر اثر سقوط یک شی ناشناس در بلوار استاندارد گرگان، صدای مهیبی در شهر شنیده شد.(ادامه)
وزارت خزانه‌داری آمریکا ۲۹ نهاد و فرد ایرانی را تحریم کرد که نام سردار مفخمی فرمانده انتظامی مازندران در آن به چشم می‌خورد آمریکا فرمانده انتظامی مازندران را تحریم کرد
وزارت خزانه‌داری آمریکا ۲۹ نهاد و فرد ایرانی را تحریم کرد که نام سردار مفخمی فرمانده انتظامی مازندران در آن به چشم می‌خورد(ادامه)
روزی برای گرامیداشت گرگان
۲۰ شهریور سالروز تغییر نام این شهر از استرآباد به گرگان به عنوان «روز گرگان» نامگذاری شده است. ۸۴ سال قبل در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۱۶ نام شهر استرآباد به گرگان تغییر کرد. گرگان از شهرهای شمالی ایران است، آب و هوای معتدل دارد.این شهرستان در بخش جنوبی استان گلستان واقع شده است که از شمال به شهرستان‌های آق‌قلا و ترکمن و از جنوب به استان سمنان و از شرق به شهرستان علی آباد و از غرب به شهرستان کردکوی محدود می‌شود.شهرستان گرگان در دل کوه‌ها و جنگل‌های زیبا واقع شده است، رشته کوه البرز و جنگل‌های هیرکانی در جنوب آن و در فاصله نزدیک زیبایی منحصر به فردی به این شهرستان داده است، مانند جنگل ناهارخوران و النگدره.(ادامه)

براساس پیش‌بینی کلی بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری امروز چهارشنبه (۱۵شهریورماه) در ارتفاعات مازندران و بخش‌هایی از گیلان، بارش پراکنده انتظار می‌رود. پنجشنبه و جمعه (۱۶ و ۱۷شهریورماه) در بخش‌هایی از گیلان، مازندران، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات گلستان رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. مسافران شمال بخوانند؛ هوای این مناطق بارانی است
براساس پیش‌بینی کلی بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری امروز چهارشنبه (۱۵شهریورماه) در ارتفاعات مازندران و بخش‌هایی از گیلان، بارش پراکنده انتظار می‌رود. پنجشنبه و جمعه (۱۶ و ۱۷شهریورماه) در بخش‌هایی از گیلان، مازندران، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات گلستان رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.948 seconds.