.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است! می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است!(ادامه)
هشتادمین عمل کاشت حلزون شنوایی در دانشگاه علوم پزشکی بابل بر دو پسر دوقلو از شهرستان آمل با موفقیت انجام شد. بازگشت شنوایی دوقلو‌های آملی در بابل
هشتادمین عمل کاشت حلزون شنوایی در دانشگاه علوم پزشکی بابل بر دو پسر دوقلو از شهرستان آمل با موفقیت انجام شد.(ادامه)
از صبح روز شنبه ۴ شهریورماه، ریزگرد‌های مهاجم از کشور ترکمنستان، استان گلستان در شمال کشور را فرا گرفت. میزان گرد و غبار سبب آلودگی شدید کیفیت هوا و کاهش دید افقی در برخی شهر‌های استان از جمله گرگان شد، تا حدی که بسیاری از مردم برای تردد در معابر عمومی از ماسک استفاده کردند. تصاویر: هجوم‌ ریزگردها به استان گلستان(خبر)
از صبح روز شنبه ۴ شهریورماه، ریزگرد‌های مهاجم از کشور ترکمنستان، استان گلستان در شمال کشور را فرا گرفت. میزان گرد و غبار سبب آلودگی شدید کیفیت هوا و کاهش دید افقی در برخی شهر‌های استان از جمله گرگان شد، تا حدی که بسیاری از مردم برای تردد در معابر عمومی از ماسک استفاده کردند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۲ شهریور
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر پیوستن ایران به بریکس و انجام پنجمین عمل موفق پیوند سر جهان در کشورمان پرداخته‌اند.(ادامه)
ابراهیم گلستان درگذشت
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان با اشاره به اینکه در یکسال گذشته اصناف شاهد اتفاقات زیادی بوده، یادآور شد: این مجموعه شاهد قوانین  خلق الساعه بود و حتی تصمیم گیری‌هایی برای اصناف می‌شد که با مقررات و قوانین مغایرت داشت نحوه محاسبه مالیات اصناف تناسبی با درآمد آن‌ها ندارد
شمال نیوز : رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان با اشاره به اینکه در یکسال گذشته اصناف شاهد اتفاقات زیادی بوده، یادآور شد: این مجموعه شاهد قوانین خلق الساعه بود و حتی تصمیم گیری‌هایی برای اصناف می‌شد که با مقررات و قوانین مغایرت داشت (ادامه)
شمال نیوز : با گذشت حدود 20 سال از افزایش 20 نفری نمایندگان مجلس از 270 به 290 نفر اکنون قرار است 40 نفر به تعداد نمایندگان اضافه شود سهم گمشده مازندران از افزایش کرسی‌های مجلس !
شمال نیوز : با گذشت حدود 20 سال از افزایش 20 نفری نمایندگان مجلس از 270 به 290 نفر اکنون قرار است 40 نفر به تعداد نمایندگان اضافه شود(ادامه)
رئیس قوه قضاییه از کنار گذاشتن پروتکل ها و تماس های تلفنی‌اش برای حل مشکلات حقوقی ۱۶ ساله پتروشیمی گلستان می گوید. روایت اژه‌ای از تماس تلفنی‌اش برای حل مشکلات ۱۶ ساله پتروشیمی گلستان
رئیس قوه قضاییه از کنار گذاشتن پروتکل ها و تماس های تلفنی‌اش برای حل مشکلات حقوقی ۱۶ ساله پتروشیمی گلستان می گوید.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: بدون تردید باید در راستای تحکیم امنیت جامعه و شهروندان، نسبت به اعمال مجازات قاطعانه و بازدارنده‌ی قانونی در قبال مخلان امنیت، اهتمام داشت؛ اما در مواردی نیز در قبال مرتکبان برخی ناهنجاری‌های اجتماعی می‌توان روند اصلاح را در پیش گرفت و مسئله را با کار قضایی و بگیر و ببند، حل نکرد. در قبال مرتکبان ناهنجاری‌های اجتماعی باید روند اصلاح را پیش گرفت نه بگیر و ببند / محکومیت قضایی جوانان به سبب ارتکاب ناهنجاری اجتماعی، زندگی خانوادگی و اجتماعی فرد را با معضلاتی مواجه می‌کند / هنر نیست که ما در برابر لغزش فردی مبادرت به دستگیری و اعمال مجازات کنیم(خبر)
رئیس قوه قضائیه گفت: بدون تردید باید در راستای تحکیم امنیت جامعه و شهروندان، نسبت به اعمال مجازات قاطعانه و بازدارنده‌ی قانونی در قبال مخلان امنیت، اهتمام داشت؛ اما در مواردی نیز در قبال مرتکبان برخی ناهنجاری‌های اجتماعی می‌توان روند اصلاح را در پیش گرفت و مسئله را با کار قضایی و بگیر و ببند، حل نکرد.(ادامه)
فرمانده انتظامی کل کشو‌ر گفت: پیام ما به اراذل و اوباش رسیده و طبق قانون اگر بخواهند سرکشی کنند و امنیت مردم را به خطر بیندازند با آن‌ها برخورد می‌کنیم. پیام پلیس به اراذل و اوباش رسید/ برخورد قاطع با هرگونه سرکشی‌
فرمانده انتظامی کل کشو‌ر گفت: پیام ما به اراذل و اوباش رسیده و طبق قانون اگر بخواهند سرکشی کنند و امنیت مردم را به خطر بیندازند با آن‌ها برخورد می‌کنیم.(ادامه)
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از شکسته شدن رکورد مصرف برق در استان خبر داد و گفت: مصرف برق به پنج هزار و ۵۰۰ مگاوات رسیده است.

رکوردشکنی مصرف برق با ثبت مصرف بیش از ۵۵۰۰ مگاواتی در مازندران
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از شکسته شدن رکورد مصرف برق در استان خبر داد و گفت: مصرف برق به پنج هزار و ۵۰۰ مگاوات رسیده است. (ادامه)
برخی مدیران دستگاه قضا هنوز به این باور نرسیده‌اند که "توجه به افکار عمومی" ضروری است/ نباید در انتشار صحیح خبر تأخیر و تعلل به خرج داد / جامعه خبرنگاران و ابواب جمعی حوزه رسانه، از ابتدای انقلاب و در طول این چند دهه، در امر اطلاع‌رسانی وقایع، بیان حقایق و رفع شبهات، عملکرد موفقی داشته‌اند.....(خبر)
(ادامه)
قرارداد قلعه‌نویی تا جام جهانی است/ آپشن قرارداد برخی بازیکنان، بیشتر از خود قرارداد است/ راهی برای ورود VAR پیدا شده که از گفتن آن معذورم / تیمی که کل پول خود را از صنعت می‌گیرد، بنا نیست بودجه دولت و صداوسیما را به آن بدهیم ....(خبر)
(ادامه)

معاون اول رئیس جمهور وزیر جهاد کشاورزی و استانداران مازندران، گیلان و گلستان را مکلف کرد ظرف ۴۸ ساعت برنامه اجرایی و زمانبندی شده خود را برای خرید برنج از شالیکاران تدوین و ارائه کنند. تمامی برنج های سال گذشته کشاورزان تا یک ماه آینده خریداری می شود
معاون اول رئیس جمهور وزیر جهاد کشاورزی و استانداران مازندران، گیلان و گلستان را مکلف کرد ظرف ۴۸ ساعت برنامه اجرایی و زمانبندی شده خود را برای خرید برنج از شالیکاران تدوین و ارائه کنند.(ادامه)
شمال نیوز: کارشناسان افزایش مراودات تجاری بین استان گلستان با کشورهای همسایه از جمله قزاقستان را راه مقابله با رکود صنعت کشاورزی می دانند و به ایجاد زیرساخت در پایانه تجاری اینچه برون تاکید دارند. تاکنون از ظرفیت کشورهای همسایه بهره ای برده نشده است !
شمال نیوز: کارشناسان افزایش مراودات تجاری بین استان گلستان با کشورهای همسایه از جمله قزاقستان را راه مقابله با رکود صنعت کشاورزی می دانند و به ایجاد زیرساخت در پایانه تجاری اینچه برون تاکید دارند.(ادامه)
فرمانده انتظامی گلستان از رد رشوه ۵ میلیارد ریالی توسط ماموران وظیفه شناس پلیس خبر داد. رد رشوه ۵ میلیارد ریالی توسط ماموران وظیفه شناس پلیس گلستان
فرمانده انتظامی گلستان از رد رشوه ۵ میلیارد ریالی توسط ماموران وظیفه شناس پلیس خبر داد.(ادامه)
شمال نیز : رئیس کل دادگستری استان گلستان از صدور حکم پرونده فساد در شهرداری گرگان خبر داد . حکم پروندۀ فساد در شهرداری گرگان صادر شد
شمال نیز : رئیس کل دادگستری استان گلستان از صدور حکم پرونده فساد در شهرداری گرگان خبر داد .(ادامه)
برنج طارم و هاشمی از شالیکار کیلویی ۵۸ هزار و ۶۲۵ تومان خریداری می‌شود. در گیلان و مازندران قیمت آن به‌شکل عمده تا کیلویی ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند، اما وقتی به تهران می‌رسند قیمتشان تا ۲۰۰ هزار تومان هم بالا می‌رود.

قیمت برنج؛ جهش ۲۴۰ درصدی از شالیزار تا فروشگاه/طارم و هاشمی چند؟
برنج طارم و هاشمی از شالیکار کیلویی ۵۸ هزار و ۶۲۵ تومان خریداری می‌شود. در گیلان و مازندران قیمت آن به‌شکل عمده تا کیلویی ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند، اما وقتی به تهران می‌رسند قیمتشان تا ۲۰۰ هزار تومان هم بالا می‌رود. (ادامه)
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیرداری کشور گفت: طرح نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی کشور از سوی کارشناسان این سازمان آماده شده که مطالعات بخش تخصصی آن به انجام رسیده است.

نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی به زودی تهیه می شود
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیرداری کشور گفت: طرح نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی کشور از سوی کارشناسان این سازمان آماده شده که مطالعات بخش تخصصی آن به انجام رسیده است. (ادامه)
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد .... انتخابات پیش رو و سوز و گداز تئوریسین های فتنه ساز!
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد ....(ادامه)
محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی امروز پنجشنبه ۲۲ تیرماه به مازندران سفر می‌کند. سفر وزیر جهاد کشاورزی به قطب کشاورزی ایران
محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی امروز پنجشنبه ۲۲ تیرماه به مازندران سفر می‌کند.(ادامه)
در پی انتشار برخی اخبار متناقص درباره مفقود شدن گندم ها در استان، استاندار در واکنش به این موضوع گفت که ‌تنها ... ابهام جدید در ماجرای گندم‌های مفقودی با اظهارنظر استاندار
در پی انتشار برخی اخبار متناقص درباره مفقود شدن گندم ها در استان، استاندار در واکنش به این موضوع گفت که ‌تنها ...(ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران از گروگانگیری فردی ۳۲ ساله در شهرستان میاندورود و رهایی آن از چنگ آدم ربایان در شهرستان زابل در استان سیستان و بلوچستان خبر داد. آدم ربایی در مازندران، رهایی در بلوچستان/ نجات گروگان میاندورودی در زابل از چنگ آدم ربایان
فرمانده انتظامی مازندران از گروگانگیری فردی ۳۲ ساله در شهرستان میاندورود و رهایی آن از چنگ آدم ربایان در شهرستان زابل در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.(ادامه)
فرد ۳۲ ساله‌ای که در شهرستان میاندورود در مازندران گروگان گرفته شده بود در شهرستان زابل از چنگ آدم ربایان نجات یافت. آدم ربایی در مازندران رهایی در زابل
فرد ۳۲ ساله‌ای که در شهرستان میاندورود در مازندران گروگان گرفته شده بود در شهرستان زابل از چنگ آدم ربایان نجات یافت.(ادامه)
رهاسازی آب بزرگترین سد استان
دریچه خروجی سد شهید رجایی ساری برای رهاسازی محدود آب به صورت موقت باز شده است.(ادامه)
شمال نیوز: سایت جدید همراه اول در گلند شهرستان رامیان نصب وراه اندازی شد . راه اندازی سایت جدید همراه اول در گلند رامیان
شمال نیوز: سایت جدید همراه اول در گلند شهرستان رامیان نصب وراه اندازی شد .(ادامه)
شمال نیوز : در حالي كه زمان اجراي اين گونه طرحها در كشور به طور متوسط حداقل سه سال زمان نياز دارد، در يك اقدام جهادي از سوي برق منطقه اي مازندران و گلستان، بخش 400.63 كيلوولت پست انتقال نيروي برق آزادشهر تنها در مدت 5 ماه احداث و به بهره برداري رسيد . ركوردشكني برق منطقه اي مازندران و گلستان در احداث پستهاي انتقال
شمال نیوز : در حالي كه زمان اجراي اين گونه طرحها در كشور به طور متوسط حداقل سه سال زمان نياز دارد، در يك اقدام جهادي از سوي برق منطقه اي مازندران و گلستان، بخش 400.63 كيلوولت پست انتقال نيروي برق آزادشهر تنها در مدت 5 ماه احداث و به بهره برداري رسيد .(ادامه)
شمال نیوز : عامل اصلی جذب گروهک منافقین در استان‌های گلستان و مازندران توسط پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه نینوا گلستان بازداشت شد. دستگیری سرشبکه منافقین در استان‌های گلستان و مازندران
شمال نیوز : عامل اصلی جذب گروهک منافقین در استان‌های گلستان و مازندران توسط پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه نینوا گلستان بازداشت شد.(ادامه)
شمال نیوز:

عامل اصلی جذب گروهک منافقین در استان‌های گلستان و مازندران توسط پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه نینوا گلستان بازداشت شد. سرشبکه منافقین در استان‌های گلستان و مازندران دستگیر شد
شمال نیوز: عامل اصلی جذب گروهک منافقین در استان‌های گلستان و مازندران توسط پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه نینوا گلستان بازداشت شد.(ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.3 seconds.