.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آسمان مازندران تا پایان هفته گرم و شرجی با دمای ۳۸ درجه سانتی گراد و دریای خزر نیز با موج‌های یک متری همراه خواهد بود. شمال داغتر می‌شود؛ دریا برای شنا مناسب نیست
آسمان مازندران تا پایان هفته گرم و شرجی با دمای ۳۸ درجه سانتی گراد و دریای خزر نیز با موج‌های یک متری همراه خواهد بود.(ادامه)
روستای آبکنار یکی از بزرگترین روستاهای گیلان و از توابع شهرستان انزلی است. به دلیل قرارگیری این روستا در کنار آب، از چند قرن قبل، نام «آبکنار» بر این روستا گذاشته شد. پل چوبی و گل‌های نیلوفر از مهمترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه است که متاسفانه به دلیل رویش سنبل آبی در تالاب انزلی، احتمال تخریب این تالاب وجود دارد. تالاب انزلی در حاشیه روستای آبکنار(خبر)
روستای آبکنار یکی از بزرگترین روستاهای گیلان و از توابع شهرستان انزلی است. به دلیل قرارگیری این روستا در کنار آب، از چند قرن قبل، نام «آبکنار» بر این روستا گذاشته شد. پل چوبی و گل‌های نیلوفر از مهمترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه است که متاسفانه به دلیل رویش سنبل آبی در تالاب انزلی، احتمال تخریب این تالاب وجود دارد.(ادامه)
قابی دیدنی از تلفیق دریا و کویر
صفحه توئیتری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان تصویری دیدنی از درک، جایی که دریا و کویر به هم می رسند، را منتشر کرد.(ادامه)
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اعمال محدودیت پرواز هواپیماهای بوئینگ MD و تعلیق فعالیت پروازی وسایل پرنده فوق سبک به‌دلیل گرمای هوا خبر داد. پرواز هواپیمای بوئینگ MD محدود شد
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اعمال محدودیت پرواز هواپیماهای بوئینگ MD و تعلیق فعالیت پروازی وسایل پرنده فوق سبک به‌دلیل گرمای هوا خبر داد.(ادامه)
اگر از گرمای تابستان فراری هستید و فرصت سفر رفتن را دارید قبل از اینکه بخواهید کشور‌های دیگر را برای سفر انتخاب کنید بد نیست به داخل ایران بروید و هم از هوای خنک در تابستان بهره ببرید و هم در کشور خودمان گشتی زده باشید. یکی از ویژگی‌های خاص ایران همین آب و هوای چهار فصل آن است. در حالی که در جنوب کشور هوا به بالای ۵۰ درجه می‌رسد در مناطقی از ایران شما در تابستان دمای هوایی در حدود ۲۴ درجه خواهید داشت. ۵ شهر خنک ایران برای سفر در تابستان
اگر از گرمای تابستان فراری هستید و فرصت سفر رفتن را دارید قبل از اینکه بخواهید کشور‌های دیگر را برای سفر انتخاب کنید بد نیست به داخل ایران بروید و هم از هوای خنک در تابستان بهره ببرید و هم در کشور خودمان گشتی زده باشید. یکی از ویژگی‌های خاص ایران همین آب و هوای چهار فصل آن است. در حالی که در جنوب کشور هوا به بالای ۵۰ درجه می‌رسد در مناطقی از ایران شما در تابستان دمای هوایی در حدود ۲۴ درجه خواهید داشت.(ادامه)
قرارداد قلعه‌نویی تا جام جهانی است/ آپشن قرارداد برخی بازیکنان، بیشتر از خود قرارداد است/ راهی برای ورود VAR پیدا شده که از گفتن آن معذورم / تیمی که کل پول خود را از صنعت می‌گیرد، بنا نیست بودجه دولت و صداوسیما را به آن بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برخی قراردادها به ما اعلام می شد اما پشت آن گزینه وجود داشت که از خود قرارداد بیشتر بود. تاج: رونالدو را هم به ایران بیاوریم رشد نمی‌کنیم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برخی قراردادها به ما اعلام می شد اما پشت آن گزینه وجود داشت که از خود قرارداد بیشتر بود.(ادامه)
 مجلس شورای اسلامی در جزء «5» بند «ح» تبصره «16» قانون بودجه سال 1402، دولت را مکلف کرد تا اطلاعات مربوط به تسهیلات پرداختی به شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها (شرکت‌هایی که بانک‌ها به هر میزان سهام آنها را دارا می‌باشند) را منتشر کند.

مجلس شورای اسلامی در جزء «5» بند «ح» تبصره «16» قانون بودجه سال 1402، دولت را مکلف کرد تا اطلاعات مربوط به تسهیلات پرداختی به شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها (شرکت‌هایی که بانک‌ها به هر میزان سهام آنها را دارا می‌باشند) را منتشر کند ....(خبر)
مجلس شورای اسلامی در جزء «5» بند «ح» تبصره «16» قانون بودجه سال 1402، دولت را مکلف کرد تا اطلاعات مربوط به تسهیلات پرداختی به شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها (شرکت‌هایی که بانک‌ها به هر میزان سهام آنها را دارا می‌باشند) را منتشر کند. (ادامه)
شمال نیوز: مشاور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی گفتگویی بر لزوم حمایت و ارتقای صنايع خلاق فرهنگی در مازندران اشاره کرد و گفت: وقتی صحبت از صنايع فرهنگی و خلاق می کنیم یعنی خلق ایده و تولید و توزیع محصولات و خدمات فرهنگی مبتنی بر قابلیت دانش بنیان داشته باشیم. لزوم حمایت و توسعه صنایع خلاق فرهنگی در مازندران
شمال نیوز: مشاور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی گفتگویی بر لزوم حمایت و ارتقای صنايع خلاق فرهنگی در مازندران اشاره کرد و گفت: وقتی صحبت از صنايع فرهنگی و خلاق می کنیم یعنی خلق ایده و تولید و توزیع محصولات و خدمات فرهنگی مبتنی بر قابلیت دانش بنیان داشته باشیم.(ادامه)
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس در هرجا بی قانونی و موضوعات خلاف قانون ببیند ورود می کند، گفت: فراجا همواره مدافع حقوق شهروندی است.
دیدار جانشین فراجا با نماینده ولی فقیه در مازندران
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس در هرجا بی قانونی و موضوعات خلاف قانون ببیند ورود می کند، گفت: فراجا همواره مدافع حقوق شهروندی است. (ادامه)
شرکت ملی گاز ایران تعرفه‌ گازبهای مصوب امسال را طبق قانون بودجه کل کشور اعلام و ابلاغ کرد. الگوی مصرف متناسب با مناطق جغرافیایی و اقلیم آب و هوایی شهرهای کشور تعیین شده است. جزئیات کامل تعرفه جدید گاز خانگی در سال ۱۴۰۲/ هزینه گاز بها افزایش یافت
شرکت ملی گاز ایران تعرفه‌ گازبهای مصوب امسال را طبق قانون بودجه کل کشور اعلام و ابلاغ کرد. الگوی مصرف متناسب با مناطق جغرافیایی و اقلیم آب و هوایی شهرهای کشور تعیین شده است.(ادامه)
شمال نیوز : بخش مرکزی سوادکوه دارای ۱۳۲ روستا و آبادی  است که  دهستانهای راستوپی و ولوپی و منطقه خانقاپی را شامل می شوند . از جمله روستاهای این بخش می توان به کارمزد ، شوراب ، دراسله ، مومج خیل  فلورد ،شورمست ، شورمست رودبار ،  رجه ، اساس ، کمرپشت ، گرزین خیل، ملرد ، و  ...اشاره کرد . سرپرست بخشداری مرکزی سوادکوه منصوب شد
شمال نیوز : بخش مرکزی سوادکوه دارای ۱۳۲ روستا و آبادی است که دهستانهای راستوپی و ولوپی و منطقه خانقاپی را شامل می شوند . از جمله روستاهای این بخش می توان به کارمزد ، شوراب ، دراسله ، مومج خیل فلورد ،شورمست ، شورمست رودبار ، رجه ، اساس ، کمرپشت ، گرزین خیل، ملرد ، و ...اشاره کرد .(ادامه)
دست‌ساخته‌های هنری مددجویان بهزیستی در نمایشگاه دائمی اداره‌کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی مازندران به فروش می‌رسد. راه اندازی بازارچه دائمی برای فروش دست ساخته های مددجویان بهزیستی
دست‌ساخته‌های هنری مددجویان بهزیستی در نمایشگاه دائمی اداره‌کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی مازندران به فروش می‌رسد.(ادامه)
نشست مشترک معرفی توانمندی‌های اقتصادی و فرصت‌های سرمایه گذاری مازندران با فعالان اقتصادی روسیه در مسکو برگزار شد. معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری مازندران به روس‌ها
نشست مشترک معرفی توانمندی‌های اقتصادی و فرصت‌های سرمایه گذاری مازندران با فعالان اقتصادی روسیه در مسکو برگزار شد.(ادامه)
روزی که تهران خالی از خودرو و مازندران پر از اتومبیل شد + تصویر
۶۰ سال قبل در روز ۳۰ تیرماه ۱۳۴۲ یک اتفاق باعث شد شهر تهران خالی از خودرو و شمال ایران پر از مسافر شود.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برخی از شوراها و دهیاران در محلات در دست اندازی و و تجاوز به منابع طبیعی دخیل هستند و باید جلوی تاراج انفال را گرفت. نیاز به انقلاب اداری داریم/ برخی دهیاران و شوراها در تجاوز به منابع طبیعی دخیل هستند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برخی از شوراها و دهیاران در محلات در دست اندازی و و تجاوز به منابع طبیعی دخیل هستند و باید جلوی تاراج انفال را گرفت.(ادامه)
عبور اولین خودرو از جاده هراز؛ ۶۰ سال قبل+عکس
در روز ۲۴ تیر ۱۳۴۲ جاده هزار با حضور بالاترین مقامات کشوری و لشکری در منطقه پلور افتتاح شد(ادامه)
شمال نیوز : جلسه کمیته اطلاع رسانی ساماندهی سواحل و تفرجگاه های مازندران در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد .

تدوین « بسته اطلاع رسانی » برای ساماندهی سواحل و تفرجگاه های مازندران
شمال نیوز : جلسه کمیته اطلاع رسانی ساماندهی سواحل و تفرجگاه های مازندران در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد . (ادامه)
«حلیمه‌جان» کجاست که ان‌قدر از آن تعریف می‌کنند؟
حلیمه‌جان اسم یک روستای زیبا در گیلان است.(ادامه)
مهدی عابدینی معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از کشف یک کشتی دوره صفوی در زیرسطح آب های شهرستان رامسر خبر داد. کشف کَشتی دوره صفوی در زیر آب‌های ‌رامسر‌
مهدی عابدینی معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از کشف یک کشتی دوره صفوی در زیرسطح آب های شهرستان رامسر خبر داد.(ادامه)
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: همه فوتبال آسیا که عربستان نیست، ورود رونالدو به عربستان مساله فوتبالی نبود بلکه سیاسی بود. تاج: ورود رونالدو به عربستان یک مساله سیاسی بود
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: همه فوتبال آسیا که عربستان نیست، ورود رونالدو به عربستان مساله فوتبالی نبود بلکه سیاسی بود.(ادامه)
شمال نیوز : سکاندارشورای شهر نکا در ادامه رمز موفقیت دوره ششم شورا در تمام کارهای بزرگ عمرانی،  گردشگری  و زیربنایی را همدلی وهم زبانی واتحاد تک تک اعضای محترم شورا وشهردار برشمرد. پل چهارم نکارود بزودی به بهره برداری می رسد
شمال نیوز : سکاندارشورای شهر نکا در ادامه رمز موفقیت دوره ششم شورا در تمام کارهای بزرگ عمرانی، گردشگری و زیربنایی را همدلی وهم زبانی واتحاد تک تک اعضای محترم شورا وشهردار برشمرد.(ادامه)
دادستان شهرستان سوادکوه از دستگیری یک فرد به دلیل انفجار تخته سنگ در روستای کارمزد سوادکوه خبر داد. ماجرای انفجار مهیب در روستای کارمزد سوادکوه چه بود؟
دادستان شهرستان سوادکوه از دستگیری یک فرد به دلیل انفجار تخته سنگ در روستای کارمزد سوادکوه خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است. با آشفته بازار بدحجابی در شمال چه کنیم؟/ بدحجابی حرام سیاسی و حرام شرعی
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است.(ادامه)
«شلوارک و لباس‌های پاره، ساحلی و جذب نپوشید؛ اندامِ خود را نمایان نکنید؛ متواضعانه لباس بپوشید و به قوانین ما احترام بگذارید.» خیر! آدرس را اشتباه نروید، منظورمان تهران نیست؛ فرانسه را می‌گوییم. انزوای لباس‌پاره‌ها در پاریس/ فرانسوی‌ها تاپ و شلوارک را برنمی‌تابند
«شلوارک و لباس‌های پاره، ساحلی و جذب نپوشید؛ اندامِ خود را نمایان نکنید؛ متواضعانه لباس بپوشید و به قوانین ما احترام بگذارید.» خیر! آدرس را اشتباه نروید، منظورمان تهران نیست؛ فرانسه را می‌گوییم.(ادامه)
دوره آموزشی تور لیدری یا راهنمایان طبیعت‌گردی در مازندران برگزار می‌شود. برگزاری دوره آموزشی راهنمایان طبیعت‌گردی در مازندران
دوره آموزشی تور لیدری یا راهنمایان طبیعت‌گردی در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
معاون میراث اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: سفال کشف شده در محوطه پتروشیمی مازندران ارزش تاریخی چندانی ندارد و مربوط دوره ای از صفوی است.

سفال کشف شده در محوطه پتروشیمی مازندران ارزش بالای تاریخی ندارد
معاون میراث اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: سفال کشف شده در محوطه پتروشیمی مازندران ارزش تاریخی چندانی ندارد و مربوط دوره ای از صفوی است. (ادامه)
 مادام که دولت و وزارت کشور هتل داری و ویلاداری کنند ادعای عمران سواحل شمال بی اساس و تضعیف رئیس جمهور و گفتمان دولت مردمی است! گزارشات رسانه ملی جو زدگی و مناسبت زدگی دارد ! آقای وحیدی ! ادعای عمران سواحل شمال با ویلاداری دولت و وزارت کشور در مازندران تناقض دارد!
مادام که دولت و وزارت کشور هتل داری و ویلاداری کنند ادعای عمران سواحل شمال بی اساس و تضعیف رئیس جمهور و گفتمان دولت مردمی است! گزارشات رسانه ملی جو زدگی و مناسبت زدگی دارد !(ادامه)
مدیرعامل صندوق بازنشستگان کشور از مناسب سازی حقوق بازنشستگان تا پایان تیر ماه خبر داد. تعیین تکلیف مناسب سازی حقوق بازنشستگان تا پایان تیر ماه
مدیرعامل صندوق بازنشستگان کشور از مناسب سازی حقوق بازنشستگان تا پایان تیر ماه خبر داد.(ادامه)
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از کشف اشیای تاریخی متعلق به دوره سلجوقی در شهرستان ساری خبر داد. کشف اشیای تاریخی دوره سلجوقی در ساری
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از کشف اشیای تاریخی متعلق به دوره سلجوقی در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.223 seconds.