.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: گرمخانه‌ها و مدارس برای استقرار اضطراری مسافران آماده باشد. آمادگی گرمخانه‌ها و مدارس برای استقرار اضطراری مسافران
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: گرمخانه‌ها و مدارس برای استقرار اضطراری مسافران آماده باشد.(ادامه)
مسابقه عکاسی سفره افطار، سحر و سفره هفت‌سین نوروزی در مازندران برگزار می‌شود. برگزاری مسابقه عکاسی سفره افطار، سحر و سفره هفت‌سین نوروزی در استان
مسابقه عکاسی سفره افطار، سحر و سفره هفت‌سین نوروزی در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
تصاویری رویایی از کبوترهای میدان شهرداری رشت
میدان شهرداری میزبان کبوترانی است که جزوی جدانشدنی از جاذبه های گردشگری شهر رشت شده اند.(ادامه)
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد. فرمان رئیس‌جمهور به وزرا/ ماموریت ویژه رئیسی به وزیران چیست؟
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد.(ادامه)
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از فعال شدن رشته سفالگری یکی از رشته‌های شاخص و بومی استان در هنرستان کار و دانش شهرستان ساری خبر داد. رشته سفالگری در هنرستان کار و دانش ساری فعال شد
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از فعال شدن رشته سفالگری یکی از رشته‌های شاخص و بومی استان در هنرستان کار و دانش شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
مصوبه مهمی که مخبر ابلاغ کرد
معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه هیأت وزیران در خصوص الزام دستگاه‌های اجرایی به پاسخگویی به استعلامات ظرف ۱۵ روز کاری را ابلاغ کرد.(ادامه)
مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت: عامل حفاری غیرمجاز در بنای تاریخی اسپی مزگت شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد. عامل حفاری در بنای اسپی مزگت دستگیر شد
مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت: عامل حفاری غیرمجاز در بنای تاریخی اسپی مزگت شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.(ادامه)
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری همایش بافندگان جاجیم در شهر آلاشت در هفته صنایع‌دستی در خرداد ماه ۱۴۰۳ خبر داد. همایش بافندگان جاجیم در استان برگزار می‌شود
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری همایش بافندگان جاجیم در شهر آلاشت در هفته صنایع‌دستی در خرداد ماه ۱۴۰۳ خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : من اعتقادی به این موضوع ندارم که به مردم فشار بیاید. به واسطه ی تحریم ها و مشکلات اقتصادی که وجود دارد مردم تحت فشار هستند و بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت  و مجلس باید در این خصوص  تجدید نظرکنند یار و وکیل مردم شهرم خواهم بود / مازندران ظاهر سرسبزی دارد اما واقعا مردم درد و فقر بسیاری دارند/ بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت باید تجدید نظر بکند / نامزدی ام در انتخابات با انگیزه ی ادای دِین به مردم ساری و میاندرود است
شمال نیوز : من اعتقادی به این موضوع ندارم که به مردم فشار بیاید. به واسطه ی تحریم ها و مشکلات اقتصادی که وجود دارد مردم تحت فشار هستند و بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت و مجلس باید در این خصوص تجدید نظرکنند(ادامه)
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از کشف و ضبط ۲۴ شی تاریخی در شهرستان ساری، خبر داد. کشف ۲۴ شی تاریخی در شهرستان ساری
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از کشف و ضبط ۲۴ شی تاریخی در شهرستان ساری، خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه مازندران با آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساری برگزار شد. بنده واقعا به مردم مازندران عشق می‌ورزم / برای اجرایی شدن منطقه آزاد تجاری مازندران تلاش می کنیم / باید گلایه مردم را درباره مسائل اقتصادی و معیشتی بپذیریم / گلایه‌ها در بستر اقتدار نظام و امنیت ملی رفع شود
شمال نیوز : نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه مازندران با آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساری برگزار شد.(ادامه)
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند.

تاکید نماینده ولی فقیه بر احیای تالاب‌ها با مدیریت آب‌های روان در مازندران
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند. (ادامه)
راننده وظیفه‌شناس اداره آب و فاضلاب شهرستان گیلانغرب، کیف زنانه حاوی حدود نیم‌کیلو طلا به ارزش یک‌ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند. مردی که با نیم کیلو طلا وسوسه نشد!
راننده وظیفه‌شناس اداره آب و فاضلاب شهرستان گیلانغرب، کیف زنانه حاوی حدود نیم‌کیلو طلا به ارزش یک‌ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست اولویت بررسی لایحه کاهش ساعت کاری و تعطیلی دو روز در هفته موافقت کردند. خبر فوری درباره کاهش ساعت کاری کارکنان/ تعطیلی دو روز در هفته جدی‌تر شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست اولویت بررسی لایحه کاهش ساعت کاری و تعطیلی دو روز در هفته موافقت کردند.(ادامه)
تصویر جدید فیلم سینمایی «معجزه پروین» با حضور مشترک محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان منتشر شد. محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان در «معجزه پروین»
تصویر جدید فیلم سینمایی «معجزه پروین» با حضور مشترک محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز : حقیقت تلخ و ویرانگری که به‌زودی مدیران را از خواب بیدار خواهد کرد و خواب آرام همه ما را آشفته، این است اگر پس‌روی آب دریای خزر که یکی از  عوارض گرمایش جهانی است و طی یک دهه اخیر نیز شدت گرفته است،  ادامه یابد، بسیاری از زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل دریایی ما را بلااستفاده خواهد کرد .... تبعاتِ ادامه پس‌روی آب دریای خزر بر زیرساخت‌های بندری استان های شمالی / چالش بزرگ خزر !
شمال نیوز : حقیقت تلخ و ویرانگری که به‌زودی مدیران را از خواب بیدار خواهد کرد و خواب آرام همه ما را آشفته، این است اگر پس‌روی آب دریای خزر که یکی از عوارض گرمایش جهانی است و طی یک دهه اخیر نیز شدت گرفته است، ادامه یابد، بسیاری از زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل دریایی ما را بلااستفاده خواهد کرد ....(ادامه)
لیلة الرغائب سرآغاز ماه رجب و مجال تمنای آمال است، مسلمانان در این فرصت با اقامه نماز و برگزاری آئین‌های خاص تحقق آرزو‌ها را از درگاه حق طلب می‌کنند. برای لیلة الرغائب چه آرزویی دارید؟
لیلة الرغائب سرآغاز ماه رجب و مجال تمنای آمال است، مسلمانان در این فرصت با اقامه نماز و برگزاری آئین‌های خاص تحقق آرزو‌ها را از درگاه حق طلب می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران ازعملکرد آموزشی 10 ماهه طی سال جاری (1402 ) در بخش آموزش در صنایع و اصناف این اداره کل خبر داد.

۲۰ مرکز دولتی و خصوصی و بیش از 2500 آموزشگاه‌های آزاد فعال رسالت مهارت آموزی در مازندران را بر عهده دارند / مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مازندران به آموزش ، اشتغال و تولید کمک می کند / مجوز بیش از ۱۴۰ مرکز جوار کارگاهی و کارخانه ای صادر شد
شمال نیوز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران ازعملکرد آموزشی 10 ماهه طی سال جاری (1402 ) در بخش آموزش در صنایع و اصناف این اداره کل خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : یکی از مناطق با پتانسیل بالا در سطح استان مازندران و چه بسا در سطح کشورمان سوادکوه زیبا و سرسبز می باشد، که متاسفانه علی رغم برخورداری از مواهب خدادادی فراوان از مسیر توسعه در ابعاد مختلف اعم از اقتصادی، خدماتی، کشاورزی و صنعت جا مانده است. « سوادکوه » نگین سبز انگشتری مازندران زیبا
شمال نیوز : یکی از مناطق با پتانسیل بالا در سطح استان مازندران و چه بسا در سطح کشورمان سوادکوه زیبا و سرسبز می باشد، که متاسفانه علی رغم برخورداری از مواهب خدادادی فراوان از مسیر توسعه در ابعاد مختلف اعم از اقتصادی، خدماتی، کشاورزی و صنعت جا مانده است. (ادامه)
شمال نیوز : تردیدی نیست ساحل 400کیلومتری مازندران ، یکی از ظرفیتهای عظیم اقتصادی در استان به ویژه در حوزه گردشگری زمستانی است که تقریبا همه مسئولان با این مفهوم بیگانه هستند! مسئولانی که همه دغدغه شان گذر از 3ماه تابستان و .... شیوه «مدیریت ساحل » در مازندران به سبک انسانهای نخستین / بیگانگی مسئولان با گردشگری زمستانی !
شمال نیوز : تردیدی نیست ساحل 400کیلومتری مازندران ، یکی از ظرفیتهای عظیم اقتصادی در استان به ویژه در حوزه گردشگری زمستانی است که تقریبا همه مسئولان با این مفهوم بیگانه هستند! مسئولانی که همه دغدغه شان گذر از 3ماه تابستان و ....(ادامه)
کمال علیپور خنکداری، نماینده نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار ، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی که از سوی هیات نظارت تاییدصلاحیت نشد، در پیامی به مردم و با ارائه گزارش عملکرد ... سرباز نظام ،مردم و ولایت هستیم و خواهیم ماند
کمال علیپور خنکداری، نماینده نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار ، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی که از سوی هیات نظارت تاییدصلاحیت نشد، در پیامی به مردم و با ارائه گزارش عملکرد ...(ادامه)
شمال نیوز : مراسم معارفه مدیر کل میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان مازندران با حضور دکتر واحدی معاون امور مجلس و استانهای وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی برگزار شد . مدیرکل جدید میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی مازندران معارفه شد
شمال نیوز : مراسم معارفه مدیر کل میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان مازندران با حضور دکتر واحدی معاون امور مجلس و استانهای وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی برگزار شد .(ادامه)
پس از سالها دغدغه و نگرانی دوستداران محیط زیست، تعطیلی و برچیده شدن بازار غیرقانونی فروش و تجارت پرندگان وحشی در فریدونکنار محقق شد. تعطیلی بازار غیرقانونی فروش پرندگان وحشی در فریدونکنار
پس از سالها دغدغه و نگرانی دوستداران محیط زیست، تعطیلی و برچیده شدن بازار غیرقانونی فروش و تجارت پرندگان وحشی در فریدونکنار محقق شد.(ادامه)
شمال نیوز : پاییز فصل پربارش سپری شد و عمده‌ بارش‌ها در مازندران به دلیل ضعف در ذخیره آب و سدسازی یا تبخیر و یا تبدیل به سیلاب و روانه دریا شده است. باران در مازندران دود یا سیل می شود/ ضعف ذخیره آب و سدسازی
شمال نیوز : پاییز فصل پربارش سپری شد و عمده‌ بارش‌ها در مازندران به دلیل ضعف در ذخیره آب و سدسازی یا تبخیر و یا تبدیل به سیلاب و روانه دریا شده است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس‌ جمهور که برای سفر استانی به استان گلستان آمد ، گفت: دولت سیزدهم برای رشد کشور و رفع کاستی ها و مشکلات، نهضت حل مساله را دنبال می‌کند.
گلستان استان ظرفیت‌ها است /رویکرد اساسی و مهم شناخت مساله و حل مساله است و مورد نظر دولت سیزدهم است
شمال نیوز : رئیس‌ جمهور که برای سفر استانی به استان گلستان آمد ، گفت: دولت سیزدهم برای رشد کشور و رفع کاستی ها و مشکلات، نهضت حل مساله را دنبال می‌کند. (ادامه)
منظومه عباس مسکین و منظومه طالب و زهره ثبت ملی می‌شود. منظومه‌های مازنی ثبت ملی می‌شود
منظومه عباس مسکین و منظومه طالب و زهره ثبت ملی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : طی حکمی از سوی سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حسین ایزدی به سمت مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران منصوب شد. حسین ایزدی مدیرکل گردشگری و میراث‌فرهنگی مازندران شد
شمال نیوز : طی حکمی از سوی سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حسین ایزدی به سمت مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران منصوب شد.(ادامه)
برنجستانک، روستایی با طبیعت زیبا و سرسبز در بخش نارنجستان سوادکوه است که در ۲۲ کیلومتری قائم شهر قرار دارد. سد زمزم که از نوع خاکی با هسته رسی است بر فراز رود آب تیچون، در جهت تامین بخشی از آب کشاورزی منطقه و همچنین توسعه گردشگری میان درختان جنگلی نظیر انجیلی، افرا... ساخته شده است که در فصل پاییز طبیعت شگفت انگیزی را پدید می‌آورد.
طبیعت پاییزی "دریاچه سد برنجستانک" سوادکوه(خبر)
برنجستانک، روستایی با طبیعت زیبا و سرسبز در بخش نارنجستان سوادکوه است که در ۲۲ کیلومتری قائم شهر قرار دارد. سد زمزم که از نوع خاکی با هسته رسی است بر فراز رود آب تیچون، در جهت تامین بخشی از آب کشاورزی منطقه و همچنین توسعه گردشگری میان درختان جنگلی نظیر انجیلی، افرا... ساخته شده است که در فصل پاییز طبیعت شگفت انگیزی را پدید می‌آورد. (ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران:به جریمه اکتفا نشود ؛خلاف قانون عمل کردن با جریمه جبران نمی‌شود /هر ساخت و سازی که به صورت غیرمجاز در حال اجرا باشد، قلع و قمع می شود / شهردار رامسر : با سوداگری‌های مسکن و این‌که هرکسی دلش خواست برخورد می شود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : فرشید ایلاتی، کارشناس مسکن می‌گوید بافت فرهنگی شمال با افزایش سرمایه‌گذاری مسکن تهرانی‌ها و اصفهانی‌ها و جنوبی‌ها تغییر کرده و ظاهر شهرها و فرمولوژی شمال کشور بهم ریخته است. بافت فرهنگی شمال با افزایش سرمایه‌گذاری مسکن تهرانی‌ها، اصفهانی‌ها و جنوبی‌ها تغییر کرده!
شمال نیوز : فرشید ایلاتی، کارشناس مسکن می‌گوید بافت فرهنگی شمال با افزایش سرمایه‌گذاری مسکن تهرانی‌ها و اصفهانی‌ها و جنوبی‌ها تغییر کرده و ظاهر شهرها و فرمولوژی شمال کشور بهم ریخته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.248 seconds.