.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استان گلستان با مواهب طبیعی بسیار و آثار تاریخی فراوان واقع در ساحل جنوب شرقی دریای خزر گنجینه‌ای برای ایرانگردی و طبیعت گردی است که ایام تعطیلات نوروز با توجه به هوای نسبتا خوب استان، فرصتی مناسب ... سیری در جاذبه های استان گلستان
استان گلستان با مواهب طبیعی بسیار و آثار تاریخی فراوان واقع در ساحل جنوب شرقی دریای خزر گنجینه‌ای برای ایرانگردی و طبیعت گردی است که ایام تعطیلات نوروز با توجه به هوای نسبتا خوب استان، فرصتی مناسب ...(ادامه)
ویلاهای خصوصی و خانه‌های استیجاری مازندران باید مجوز بگیرند
ویلاهای خصوصی و خانه‌های استیجاری مازندران در نوروز 86، باید با نام‌نویسی و درج اطلاعات خود در 120 مرکز رزرواسیون مجوز فعالیت گرفته و تحت نظارت کامل به فعالیت بپردازند.(ادامه)
مازندران پذیرای 3 میلیون مسافر نوروزی
مطالعات اولیه برای ایجاد موزه باستان شناسی و مردم شناسی در مازندران آغاز شده و پیش بینی می شود تا پایان برنامه چهارم توسعه ، 4 موزه باستان شناسی و مردم شناسی در استان ایجاد شود. (ادامه)
تعیین60 منطقه نمونه گردشگری گیلان
یات دولت در سفر به استان گیلان 60 منطقه طبیعی و تاریخی این استان را به عنوان مناطق نمونه گردشگری تصویب کردند.(ادامه)
عبدالرضا شيخ الاسلام- استاندار هرمزگان - به عنوان ریيس جديد دفتر رئيس جمهور از سوي محمود احمدي‌نژاد منصوب شد.وي اهل چالوس و پيش از اين مسئول دفتر محمود احمدي‌نژاد در دوران شهرداي تهران بود. و یکی از گزینه های مطرح استانداری... شیخ الاسلام جایگزین الهام
عبدالرضا شيخ الاسلام- استاندار هرمزگان - به عنوان ریيس جديد دفتر رئيس جمهور از سوي محمود احمدي‌نژاد منصوب شد.وي اهل چالوس و پيش از اين مسئول دفتر محمود احمدي‌نژاد در دوران شهرداي تهران بود. و یکی از گزینه های مطرح استانداری...(ادامه)
یک مازندرانی، رییس دفتر احمدی نژاد !!
هر چند رییس جمهور به وی اعتماد کامل دارد و از عملکرد مدیریتی او در سازمان ... راضی است ولی برای حفظ منافع کلان دولت احتمالاً فرد دیگری را به جای ایشان منصوب خواهد کرد ...(ادامه)
آمار فعالیت کارگروه های تخصصی مازندران
استانداری مازندران ، گزارش فعالیت ها و مصوبات کارگروه های تخصصی 18 گانه این استان از ابتدای فروردین ماه سال جاری را اعلام کرد . به گزارش شمال نیوز به نقل از دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت ، کار گروه ‌های (ادامه)
اولین جشنواره نشاط و گردشگری در مازندران
ثبت نام برای حضور در اولین جشنواره نشاط و گردشگری که با تلاش سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور و همکاری استانداری مازندران به مناسبت (ادامه)
مازندران باید قطب گردشگری جهان اسلام شود
مسئولان گردشگری استان مازندران باید زمینه ای را فراهم کنند تا گردشگران خارجی با هدف شناخت فرهنگ دینی ایران ، به خطه سر سبز شمال کشور سفر کنند.به گزارش شمال نیوز (ادامه)
یک مازندرانی معاون سازمان میراٍث فرهنگی شد
اسفندیار رحیم مشایی ، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع‌ دستی و گردشگری ، با صدور حکمی علی لیالی را به عنوان مدیرکل امور مجلس سازمان منصوب کرد.(ادامه)
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ... رقص خوب است یا بد؟!
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ...(ادامه)
استاندار:احداث پالایشگاه مازندران تا 6ماه دیگر
ابوطالب شفقت گفت: تا بحال سه بار برای کلنگ زنی پالایشگاه دعوت شدم، ولی به دلیل عدم تاییدیه زیست محیطی از انجام این کار امتناع کردم. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،استاندار مازندران با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان افزود : قول می دهم کلنگ احداث پالایشگاه مازندران را تا شش ماه دیگر در استان عملیاتی کنم.(ادامه)
احداث موزه منطقه ای دریای خزر در رامسر
پس از مطالعه و بررسی، موزه منطقه ای دریای خزر در رامسر احداث می شود.به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،مسعود نصرتی مدیر کل موزه های ایران اظهار داشت: موزه منطقه دریای خزر در شهر رامسر احداث می شود و قرارداد مشاوره آن نیز منعقد شده و طرح مورد نظر در حال مطالعه است.(ادامه)
بیش از3هزار جاذبه تاریخی و طبیعی در مازندران
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: مازندران با بیش از 3 هزار جاذبه تاریخی و طبیعی سالانه پذیرای 15 میلیون گردشگر و مسافر است. به گزارش شمال نیوز به نقل مهر، رحمت عباس نژاد گفت: استان مازندران را یکی از محورهای اصلی توسعه گردشگری استانهای شمالی کشور دانست و (ادامه)
دلاور هم رفت !
دلاور بزرگ نیا رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران که بمدت 25 ماه سکاندار این سازمان بوده است ،قرار است صبح فردا با برگزاری آئین تودیع با ساختمان میراث واقع در خیابان ...(ادامه)
با تصویب هیئت دولت ،شمال کشور قطب گردشگری جهان اسلام میشود، شهر لاهیجان نیز شهرستان نمونه گردشگری،طبیعی، تاریخی و مرکز گردشگری جهان اسلام خواهد شد.
لاهیجان شهر نمونه گردشگری، طبیعی و تاریخی جهان اسلام خواهد شد
با تصویب هیئت دولت ،شمال کشور قطب گردشگری جهان اسلام میشود، شهر لاهیجان نیز شهرستان نمونه گردشگری،طبیعی، تاریخی و مرکز گردشگری جهان اسلام خواهد شد. (ادامه)
خطیب جمعه ساری:مازندران سرسبز ولی محروم
آیت الله نور الله طبرسی با بیان اینکه اکثر چالش های موجود در جامعه به بی تقوایی بر می گردد،گفت: مادامی که تقوی در اعمال انسان ها نباشد، کارها بی نتیجه خواهد بود. (ادامه)
مجتمع تفریحی فرهنگی  روتوس در شهر رویان زیر نظر یک گروه ضاله بهایی اداره می شود .به گزارش شمال نیوز ،این فرقه از این مرکز به عنوان پایگاهی برای ترویج افکار انحرافی استفاده می کند و با صرف  ... فعالیت گروه ضاله در قالب یک مجتمع فرهنگی تفریحی در مازندران
مجتمع تفریحی فرهنگی روتوس در شهر رویان زیر نظر یک گروه ضاله بهایی اداره می شود .به گزارش شمال نیوز ،این فرقه از این مرکز به عنوان پایگاهی برای ترویج افکار انحرافی استفاده می کند و با صرف ...(ادامه)
استاندار مازندران : كشاورزي و گردشگری از اولويت توسعه استان است
استاندار مازندران گفت : اقتصاد كشاورزي ، طبيعت گردي ، نانو و بيوتكنولوژي اولويت‌هاي اصلي توسعه استان هستند. به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان مازندران ، مهندس "ابوطالب شفقت" در جمع كاركنان اين سازمان در ساري افزود : ما بايد شاخصهاي تاثيرگذار در اقتصاد كشاورزي را شناسايي كنيم. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.284 seconds.