.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نامه ‌مشايي به رهبر معظم انقلاب
(ادامه)
مطهری: سئوال از رئیس جمهور منتفی شد
(ادامه)
74 امضاء برای احضار رئیس‌جمهور
(ادامه)
پاسخ وزير كار به انتقاد ناطق نوري
(ادامه)
انتصاب جدید مشایی در سازمان میراث فرهنگی!
(ادامه)
استعفا یا برکناری مشایی منتفی‌ است
(ادامه)
جمع آوری امضا برای ابقای رحیم مشایی
(ادامه)
سید مهدی هاشمی جایگزین داود احمدی‌نژاد؟
(ادامه)
اسفندیار رحیم مشایی به همراه تیم مشاوران و معاونان خود، از سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری استعفا داده است.در همین حال، در برخی محافل سیاسی شنیده می شود، جایگزین اسفندیار رحیم مشایی تعیین شده است. مشایی استعفا کرد/ جایگزین مشایی کیست؟
اسفندیار رحیم مشایی به همراه تیم مشاوران و معاونان خود، از سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری استعفا داده است.در همین حال، در برخی محافل سیاسی شنیده می شود، جایگزین اسفندیار رحیم مشایی تعیین شده است.(ادامه)
پاسخ منفی آیت‌الله نوری‌ همدانی به درخواست مشایي
(ادامه)
مشاور مشایی استعفا کرد
(ادامه)
حاشیه‌هایی از جلسه علنی دیروز مجلس
(ادامه)
در پی فشارهای برخی افراد پر نفوذ در محافل سیاسی و مذهبی بر دکتر احمدی نژاد بخاطر عملکرد مشایی در سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری این اقدام صورت گرفت... استعفای غیر منتظره مشایی !
در پی فشارهای برخی افراد پر نفوذ در محافل سیاسی و مذهبی بر دکتر احمدی نژاد بخاطر عملکرد مشایی در سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری این اقدام صورت گرفت...(ادامه)
رحیم مشایی حرف هایش را تکرار کرد
(ادامه)
دومین همایش سارویهای مقیم پایتخت برگزار شد
(ادامه)
قطار کمربندی زیارتی ساری به مشهد راه‌اندازی می‌شود
(ادامه)
درخواست یک امام جمعه برای تغییر مشايي
(ادامه)
استاندار: تاسیس دانشگاه در گلو گاه از تعهدات وزارت علوم است
(ادامه)
تاكيد نماينده ولي فقيه در مازندران بر توسعه همه جانبه استان
(ادامه)
مروری بر 29 سال مدیریت عالی استان مازندران
نوزدهمین مدیر عالی اجرائی استان مازندران در مورخه 12 تیر ماه توسط سرپرست وزارت کشور در سالن اجتماعات استانداری معرفی شد . اگر به تاریخچه استانداران و سرپرستان استانداری مازندران بعد از انقلاب بنگریم متوسط عمر...(ادامه)
جلسه علني شوراي شهر با حضور نمايندگان ساري
(ادامه)
یک چهارم مسافران مازندران به رامسر سفر می کنند
(ادامه)
دبیر ستاد پیگیری ایجاد استان جدید در غرب مازندران با ارسال نامه اي خطاب به معاون رئیس جمهور  و به عنوان فرزند شایسته و غیرتمند غرب مازندران خواستار تعیین راه‌های عملی برای تحقق این خواسته مهم شده است ... نامه دبير ستاد پیگیری استان جديد به معاون رئیس جمهور
دبیر ستاد پیگیری ایجاد استان جدید در غرب مازندران با ارسال نامه اي خطاب به معاون رئیس جمهور و به عنوان فرزند شایسته و غیرتمند غرب مازندران خواستار تعیین راه‌های عملی برای تحقق این خواسته مهم شده است ...(ادامه)
سفر دوره اي استاندار مازندران آغاز شد
(ادامه)
آغاز به کار پروژه 5/2 ميليارد دلاري گردشگری در منطقه نور
(ادامه)
سيد رمضان شجاعي در مجلس هم رسانه اي شد
(ادامه)
موافقت دولت با احداث راه آهن رشت - ساری
(ادامه)
مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری در گزارشی تحت عنوان "طرح آزاد سازی و ساماندهی سواحل دریای خزر؛ ماهیت، اقدامات و چشم‏انداز" به بررسی اهداف و برنامه‏های این طرح پرداخت. طرح آزاد سازی سواحل خزر و گزارش مرکز پژوهش ریاست جمهوری
مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری در گزارشی تحت عنوان "طرح آزاد سازی و ساماندهی سواحل دریای خزر؛ ماهیت، اقدامات و چشم‏انداز" به بررسی اهداف و برنامه‏های این طرح پرداخت.(ادامه)
در حال حاضر در مورد ریاست مجلس هشتم دو نگاه وجود دارد اما من فکر می کنم نباید تعجیل کرد بلکه باید صبر کنیم تا مجلس شکل بگیرد و بعد دیدگاه ها مطرح شود.الان هم آقای حداد و هم آقای لاریجانی در حال رایزنی می باشند حضرت آقا هم به منتخبین ... مقيمي: در خانه سبز روی خاکستر نشسته ایم
در حال حاضر در مورد ریاست مجلس هشتم دو نگاه وجود دارد اما من فکر می کنم نباید تعجیل کرد بلکه باید صبر کنیم تا مجلس شکل بگیرد و بعد دیدگاه ها مطرح شود.الان هم آقای حداد و هم آقای لاریجانی در حال رایزنی می باشند حضرت آقا هم به منتخبین ...(ادامه)
طرح امنیت اجتماعی در جنگل های نوشهر
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.306 seconds.