.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رضا اشکوری قاسم آباد روستايی با ويژگی های بسيار (ديدگاه)
رضا اشکوری(ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
آزاد سازی80درصد از سواحل دریای مازندران
(ادامه)
قاسم جند دايره خالي توريسم مجازي(يادداشت)
قاسم جند(ادامه)
راهب:نباید واقعیت کاهش گردشگر راکتمان کرد
(ادامه)
گلوگاه ركورد دار بیکاري در مازندران
(ادامه)
افتتاح اورژانس اجتماعی در گیلان
اورژانس اجتماعی خط تلفن 123 امروز با حضور موسوی مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور در رشت افتتاح شد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خزر خط تلفن 123 اورژانس صبح امروز با حضور سید حسن موسوی مدیر کل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور، ظهیری معاون برنامه ریزی استانداری گیلان، محمدی مسئول فوریت های گردشگری و کوچکی نژاد مدیر کل و جمعی از کارشناسان بهزیستی گیلان افتتاح شد. راد معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان در خصوص افتتاح خط تلفن ویژه اورژانس اجتماعی گفت: این اورژانس اجتماعی با هدف کمک رسانی آسان و سریع برای افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی در سطح استان افتتاح شده است. وی افزود: این اورژانس به کمک قوه قضاییه و نیروی انتظامی به افرادی که به شکل های مختلف در معرض آسیب قرار گرفته اند و نیاز به کمک سریع دارند با تماس تلفنی، تیم سیار را به محل اعزام می کند و در صورت لزوم یا به ارائه خدمات مشاوره ای می پردازد و یا فرد آسیب دیده را از خانواده جدا می سازد. راد در پایان گفت: در حال حاضر این اورژانس قادر به پاسخگوی به 30 خط است و از تیم 6 نفره شامل کارشناسان علوم اجتماعی، روانشناسی و تربیتی تشکیل شده و به زودی نیز به ماشین «ون» بنفش یاسی مجهز می شود.(ادامه)
تنها چشم امید به اندک مسافرانی بسته بودند که از شهرهای دیگر به سمت مازندران می آمدند . باشد که توقفی هر چند کوتاه در سوادکوه نمایند .که آن هم به علت عدم امکانات گردشگری و رفاهی در این شهرستان ... ای وای وطنم سوادکوه !!
تنها چشم امید به اندک مسافرانی بسته بودند که از شهرهای دیگر به سمت مازندران می آمدند . باشد که توقفی هر چند کوتاه در سوادکوه نمایند .که آن هم به علت عدم امکانات گردشگری و رفاهی در این شهرستان ...(ادامه)
17 نفر در دریای مازندران غرق شدند
(ادامه)
فرماندار:مالكيت پلاژهاي بابلسربايدمشخص گردد
(ادامه)
چه اشكالي دارد، دوست آقاي احمدي‌نژاد بودن. مگر نمي‌‌گويند من دوست عزيز و از حلقه‌هاي اصلي ياران ايشان هستم پس من هم مي‌گويم احمدي‌نژاد به كسي كه اعتماد داشت مسووليت جايي را سپرد كه به آن اعتقاد داشت....
فکر می کنم محکم ترینم
چه اشكالي دارد، دوست آقاي احمدي‌نژاد بودن. مگر نمي‌‌گويند من دوست عزيز و از حلقه‌هاي اصلي ياران ايشان هستم پس من هم مي‌گويم احمدي‌نژاد به كسي كه اعتماد داشت مسووليت جايي را سپرد كه به آن اعتقاد داشت.... (ادامه)
آزادی 75 درصد سواحل دریای مازندران
استاندار مازندران گفت : پس از ابلاغ مصوبه هیئت دولت کار آزاد سازی سواحل مازندران آغاز و تاکنون 75درصد سواحل که مربوط به دستگاه های اجرایی بود آزاد شده و در اختیار عموم مردم قرار گرفته است . (ادامه)
دیدار رئیس کنسرسیوم ملی ایتالیا با استاندار مازندران
رئیس کنسرسیوم ملی ایتالیا گفت : ایران کشوری است که صنعت آن به تناسب مذهب کشورش رو به رشد است اما در ایتالیا پیوند صنعت و مذهب رشد چندانی نداشته است.(ادامه)
مرمت خانه رمدانی در ساری
مرمت خانه رمدانی در دستور کار معاونت حفظ و احیا سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران قرار گرفت. (ادامه)
شرکت توسعه گردشگری مازندران افتتاح میگردد
(ادامه)
عدم برنامه ریزی اصولی و ناهماهنگی بین چند نهاد باعث ناراحتی خبرنگاران مازندرانی و ترک اجباری جلسه کلنگ زنی هتل هفت ستاره رامسر از سوی آنان شد . کلنگ اولین هتل 7ستاره ایران روی سرخبرنگاران فرود آمد
عدم برنامه ریزی اصولی و ناهماهنگی بین چند نهاد باعث ناراحتی خبرنگاران مازندرانی و ترک اجباری جلسه کلنگ زنی هتل هفت ستاره رامسر از سوی آنان شد .(ادامه)
فرشته آذرنوید جزیره ی آشوراده؛ گنجینه ی ملی بر باد رفته(ديدگاه)
فرشته آذرنوید(ادامه)
محدودیت ویلاسازی در مازندران
از این پس ساخت و ساز واحد های مسکونی ویلایی در خارج از محدوده خدمات شهرها وروستاهای این استان ممنوع است .به منظوراستفاده بهینه از اراضی مرغوب استان فقط به واحد های گردشگری خدماتی صنعتی و تولیدی ...(ادامه)
خبرها حکایت از آن دارد که احمدی نژاد برای تغییر مشایی رئیس مازندرانی میراث فرهنگی و گردشگری جدی‌تر شده است.و شایعات اخیر مبنی بر حضور علی کردان در وزارت نفت نیز از سوی دوستان ... یک مازندرانی جانشین مازندرانی دیگر
خبرها حکایت از آن دارد که احمدی نژاد برای تغییر مشایی رئیس مازندرانی میراث فرهنگی و گردشگری جدی‌تر شده است.و شایعات اخیر مبنی بر حضور علی کردان در وزارت نفت نیز از سوی دوستان ...(ادامه)
استان گلستان با مواهب طبیعی بسیار و آثار تاریخی فراوان واقع در ساحل جنوب شرقی دریای خزر گنجینه‌ای برای ایرانگردی و طبیعت گردی است که ایام تعطیلات نوروز با توجه به هوای نسبتا خوب استان، فرصتی مناسب ... سیری در جاذبه های استان گلستان
استان گلستان با مواهب طبیعی بسیار و آثار تاریخی فراوان واقع در ساحل جنوب شرقی دریای خزر گنجینه‌ای برای ایرانگردی و طبیعت گردی است که ایام تعطیلات نوروز با توجه به هوای نسبتا خوب استان، فرصتی مناسب ...(ادامه)
ویلاهای خصوصی و خانه‌های استیجاری مازندران باید مجوز بگیرند
ویلاهای خصوصی و خانه‌های استیجاری مازندران در نوروز 86، باید با نام‌نویسی و درج اطلاعات خود در 120 مرکز رزرواسیون مجوز فعالیت گرفته و تحت نظارت کامل به فعالیت بپردازند.(ادامه)
مازندران پذیرای 3 میلیون مسافر نوروزی
مطالعات اولیه برای ایجاد موزه باستان شناسی و مردم شناسی در مازندران آغاز شده و پیش بینی می شود تا پایان برنامه چهارم توسعه ، 4 موزه باستان شناسی و مردم شناسی در استان ایجاد شود. (ادامه)
تعیین60 منطقه نمونه گردشگری گیلان
یات دولت در سفر به استان گیلان 60 منطقه طبیعی و تاریخی این استان را به عنوان مناطق نمونه گردشگری تصویب کردند.(ادامه)
عبدالرضا شيخ الاسلام- استاندار هرمزگان - به عنوان ریيس جديد دفتر رئيس جمهور از سوي محمود احمدي‌نژاد منصوب شد.وي اهل چالوس و پيش از اين مسئول دفتر محمود احمدي‌نژاد در دوران شهرداي تهران بود. و یکی از گزینه های مطرح استانداری... شیخ الاسلام جایگزین الهام
عبدالرضا شيخ الاسلام- استاندار هرمزگان - به عنوان ریيس جديد دفتر رئيس جمهور از سوي محمود احمدي‌نژاد منصوب شد.وي اهل چالوس و پيش از اين مسئول دفتر محمود احمدي‌نژاد در دوران شهرداي تهران بود. و یکی از گزینه های مطرح استانداری...(ادامه)
یک مازندرانی، رییس دفتر احمدی نژاد !!
هر چند رییس جمهور به وی اعتماد کامل دارد و از عملکرد مدیریتی او در سازمان ... راضی است ولی برای حفظ منافع کلان دولت احتمالاً فرد دیگری را به جای ایشان منصوب خواهد کرد ...(ادامه)
آمار فعالیت کارگروه های تخصصی مازندران
استانداری مازندران ، گزارش فعالیت ها و مصوبات کارگروه های تخصصی 18 گانه این استان از ابتدای فروردین ماه سال جاری را اعلام کرد . به گزارش شمال نیوز به نقل از دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت ، کار گروه ‌های (ادامه)
اولین جشنواره نشاط و گردشگری در مازندران
ثبت نام برای حضور در اولین جشنواره نشاط و گردشگری که با تلاش سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور و همکاری استانداری مازندران به مناسبت (ادامه)
مازندران باید قطب گردشگری جهان اسلام شود
مسئولان گردشگری استان مازندران باید زمینه ای را فراهم کنند تا گردشگران خارجی با هدف شناخت فرهنگ دینی ایران ، به خطه سر سبز شمال کشور سفر کنند.به گزارش شمال نیوز (ادامه)
یک مازندرانی معاون سازمان میراٍث فرهنگی شد
اسفندیار رحیم مشایی ، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع‌ دستی و گردشگری ، با صدور حکمی علی لیالی را به عنوان مدیرکل امور مجلس سازمان منصوب کرد.(ادامه)
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ... رقص خوب است یا بد؟!
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.315 seconds.