.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
لیست نهایی نامزدهایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گیلان که در تاریخ ۱۷ بهمن محرز و صلاحیتشان به آنها اعلام شده است... لیست نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده مجلس در گیلان اعلام شد
لیست نهایی نامزدهایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گیلان که در تاریخ ۱۷ بهمن محرز و صلاحیتشان به آنها اعلام شده است...(ادامه)
اسامی تایید و رد صلاحیت شدگان انتخابات مجلس دهم در تهران
شمال نیوز: اسامی کاندیداهای تأییدصلاحیت‌شده مجلس شورای اسلامی نشان می‌دهد در این دوره حداقل 30 چهره شاخص اصلاح‌‌طلب در تهران به خطر رد صلاحیت از ادامه حضور در عرصه رقابت بازماندند. (ادامه)
جبهه پایداری و حزب وزیران احمدی نژاد ، لیست جدا از اصولگرایان می دهند
(ادامه)
شمال نیوز: «صلاحیت ۷ نماینده رد صلاحیت شده مجلس نهم تائید شده است». این موضوعی است که برخی از نمایندگان رد صلاحیت شده در راهروهای مجلس درباره آن به گفتگو پرداختند.
۷ نفز از نمایندگان تائید صلاحیت شدند / احتمال تأیید ۱۰ نفر دیگر وجود دارد
شمال نیوز: «صلاحیت ۷ نماینده رد صلاحیت شده مجلس نهم تائید شده است». این موضوعی است که برخی از نمایندگان رد صلاحیت شده در راهروهای مجلس درباره آن به گفتگو پرداختند. (ادامه)
لیست‌ها و سرلیست‌های احتمالی انتخابات مجلس در تهران
(ادامه)
فهرست‌های انتخاباتی مجلس در تهران
با نزدیک شدن به روز هفتم اسفند و پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی توسط هیأت‌های نظارت به تدریج تکلیف جناح‌بندی‌ها و لیست‌های انتخاباتی مشخص شده هر چند هنوز ابهامات و پرسش‌های مختلفی در این زمینه باقی مانده است.(ادامه)
شمال نیوز: در خبر زیر اسامی نامزدهای تأیید و ردصلاحیت‌شده استان گیلان طبق آمار غیررسمی قابل مشاهده است.
اسامی نامزدهای تایید و رد صلاحیت شده استان گیلان
شمال نیوز: در خبر زیر اسامی نامزدهای تأیید و ردصلاحیت‌شده استان گیلان طبق آمار غیررسمی قابل مشاهده است. (ادامه)
لیست نامزدهای اصولگرای تهران
شورای ائتلاف اصولگرایان لیست 188 نامزد اصولگرای تهران برای انتخابات مجلس دهم را که از بین آن 30 نفر نهایی می‌شود را ارائه کرد. (ادامه)
شمال نیوز: مهلت قانونی ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم در شرایطی تا ساعت پایانی روز جمعه به درازا کشید که شاید امسال بتوانیم نام ماراتن ثبت نام را به آن اطلاق کنیم. رکورد ثبت نام‌ها در این دوره مجلس شکست و تا پایان ساعت مقرر ...

شخصیت های معروفی که از تهران آمدند/ نمایندگانی که حوزه انتخابیه خود را تغییر دادند
شمال نیوز: مهلت قانونی ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم در شرایطی تا ساعت پایانی روز جمعه به درازا کشید که شاید امسال بتوانیم نام ماراتن ثبت نام را به آن اطلاق کنیم. رکورد ثبت نام‌ها در این دوره مجلس شکست و تا پایان ساعت مقرر ... (ادامه)
شخصیت‌های معروفی که از تهران نامزد انتخابات مجلس شدند +جدول
نام‌نویسی داوطلبان نمایندگی دوره دهم مجلس شورای اسلامی از 28 آذر آغاز شد و تا چهارم دی ادامه داشت که با نام‌نویسی حدود 12 هزار داوطلب، رکور بیشترین تعداد داوطلبان انتخابات زده شد. (ادامه)
کاظم جلالی: مجبور شدم ثبت‌نام کنم
رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: پس از تاکید بزرگان و فشار زیادی که از سوی شخصیت‌های ملی و سیاسی بر روی من بود، مجبور شدم برای انتخابات ثبت‌نام کنم. (ادامه)
کاظم جلالی: در انتخابات مجلس کاندیدا نمی‌شوم
کاظم جلالی با صدور اطلاعیه‌ای رسماً اعلام کرد که در انتخابات مجلس آینده کاندیدا نخواهد شد. (ادامه)
شمال نیوز: عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت گفت: اساسنامه جمعیت رهروان ولایت به وزارت کشور تقدیم شده و فکر می‌کنم طی یکی دوهفته آینده توسط وزارت کشور به تصویب برسد.


حسین انتظامی و کاظم جلالی چهره‌های شاخص جمعیت رهروان / فعلا دبیرکل انتخاب نمی شود
شمال نیوز: عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت گفت: اساسنامه جمعیت رهروان ولایت به وزارت کشور تقدیم شده و فکر می‌کنم طی یکی دوهفته آینده توسط وزارت کشور به تصویب برسد. (ادامه)
توضیح جلالی درباره حزب حامیان لاریجانی
کاظم جلالی با تکذیب اظهارات ایرج عبدی درباره اعلام موجودیت حزب رهروان ولایت گفت:ایشان بر اساس گمانه زنی های خود نام برخی از افراد را به عنوان شورای مرکزی اعلام کردند که این اطلاعات دقیق نیست. (ادامه)
گرچه رئیس مجلس  معتقد است که درموضوع برجام تصمیم داهیانه ای از سوی نمایندگان گرفته شده است اما چه کسی است که نداند نقش رئیس مجلس در اداره کردن فضای جلسه به نفع منافع ملی و مصالح کشور، نفشی سازنده و تاثیرگذار بوده است. اگر لاریجانی رئیس مجلس نبود چه می شد؟
گرچه رئیس مجلس معتقد است که درموضوع برجام تصمیم داهیانه ای از سوی نمایندگان گرفته شده است اما چه کسی است که نداند نقش رئیس مجلس در اداره کردن فضای جلسه به نفع منافع ملی و مصالح کشور، نفشی سازنده و تاثیرگذار بوده است.(ادامه)
نمایندگان مجلس در نهایت پس از کش و قوس‌های فراوان کلیات طرح اقدام متناسب و متقابل دولت در اجرای برجام را تصویب کردند.
مجلس با کلیات طرح اجرای برجام موافقت کرد(خبر)
نمایندگان مجلس در نهایت پس از کش و قوس‌های فراوان کلیات طرح اقدام متناسب و متقابل دولت در اجرای برجام را تصویب کردند. (ادامه)
پیام احسان علیخانی برای مادرش +تصاویر
احسان علیخانی در مراسم تجلیل از برنامه «ماه عسل» بیان کرد که مدت زمانی را که برای این برنامه گذاشته است باعث شد تا مدتی مادرش را نبیند و بیان کرد اگر آبرویی دارد از دعای مادرش است.(ادامه)
تصاویر : تنش میان کوچک‌زاده و کاظم جلالی
مهدی کوچک زاده و کاظم جلالی در نشست علنی امروز مجلس درباره ترجمه ارسال شده وزارت خارجه به مجلس از توافق هسته‌ای با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند و در نهایت نیز با مصافحه به این کدورت پایان دادند. عکس های سینا شیری عکاس مهر، عبدالواحد میرزاده عکاس ایسنا و احسان نادری پور عکاس ایرنا از این لحظات را در زیر می بینید.(ادامه)
جنجال نمایندگان حامی احمدی‌نژاد در مجلس
ارائه متن مورد تأیید ترجمه وزارت امور خارجه از برنامه جامع اقدام مشترک برای دقایقی فضای جلسه علنی امروز مجلس را به تنش کشاند و باعث درگیری لفظی کوچک‌زاده و جلالی شد.(ادامه)
پایان دلواپسی؛ حمایت قاطع مجلس از مذاکره‌کنندگان
شمال نیوز: یک دهه ماراتن هسته‌ای، روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و همه نگاهها در دنیا به مذاکرات ایران و شش قدرت جهانی بر سر پرونده هسته‌ای ایران معطوف شده است. (ادامه)
همه حواشیِ افطاریِ جنجالی رییس جمهور !
(ادامه)
شمال نیوز: کرباسچی در ضیافت افطار رئیس جمهور با شخصیت‌های سیاسی و حزبی ضمن تطهیر سران فتنه گفت که این سید مظلوم (میرحسین موسوی) کلان نظام را قبول دارد و نیت بدی نداشت! روحانی: بنای احزاب نباید پیروزی بر یکدیگر باشد/ تطهیر سران فتنه توسط کرباسچی/ مصباحی‌مقدم ضیافت افطار را ترک کرد
شمال نیوز: کرباسچی در ضیافت افطار رئیس جمهور با شخصیت‌های سیاسی و حزبی ضمن تطهیر سران فتنه گفت که این سید مظلوم (میرحسین موسوی) کلان نظام را قبول دارد و نیت بدی نداشت!(ادامه)
جنجال دیدار « زن ساپورت پوش» با لاریجانی + عکس
(ادامه)
انتقاد کوچک‌زاده از حجاب میهمان لاریجانی
آیا برای نحوه حضور میهمانان خارجی در مراسم و ملاقات های رسمی با مقامات جمهوری اسلامی ضوابط یا دستورالعمل یا پروتکلی وجود ندارد؟(ادامه)
جزئیات درگیری لفظی کوچک‌زاده و ظریف
(ادامه)
اجماع بر ریاست علی لاریجانی
مجلسی‌ها دیروز در شرایطی آخرین جلسه علنی این هفته را در بهارستان به پایان رساندند که این جلسه علاوه بر آنچه در صحن علنی با بحث و تبادل نظر به تصویب رسید، در حاشیه آن به موضوعات دیگری نیز پرداخته شد. (ادامه)
تحقق معجزه اقتصادی با حضور مردم
(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده مجلس ادامه داد: اعضای این حزب را جمعی از فراکسیون رهروان ولایت و طرفداران علی لاریجانی در خارج از مجلس تشکیل می‌دهند./ سید رمضان شجاعی کیاسری ، نماینده ساری و میاندرود لاریجانی را در تاسیس این حزب یاری می کند .... تشکیل حزب «لاریجانی» با همراهی«شجاعی کیاسری»
شمال نیوز : این نماینده مجلس ادامه داد: اعضای این حزب را جمعی از فراکسیون رهروان ولایت و طرفداران علی لاریجانی در خارج از مجلس تشکیل می‌دهند./ سید رمضان شجاعی کیاسری ، نماینده ساری و میاندرود لاریجانی را در تاسیس این حزب یاری می کند ....(ادامه)
انتقاد شدید ناطق از موج سواری در کشور
حجت‌الاسلام علی اکبر ناطق نوری گفت: یک دفعه یک موج می‌آید و یک گروه وارد قدرت می‌شود و گروه دیگری می‌آید؛ حال این که در کشور ما غیر از این موضوع ابزار نداریم و قاعده‌ی بازی را نیز نداریم. قاعده‌ای که در کشورها بر اساس معیارهای مختلف انجام می‌شود.(ادامه)
رایزنی با ناطق برای تشکیل حزب لاریجانی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.