.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ترکیب 23 نفره اعضای کمیسیون امنیت ملی
شمال نیوز: در جلسه عصر امروز روسای شعب و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ، ترکیب 23 نفره کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی این دوره مشخص و اعلام شد. (ادامه)
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی 13 کمیسیون تخصصی دارد و قرار است 286 نماینده مجلس دهم ماموریت 4 ساله خود را در این کمیسیون‌ها انجام دهند.

اقبال نمایندگان مازندرانی به کدام کمیسیون‌ها بیشتر است؟
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی 13 کمیسیون تخصصی دارد و قرار است 286 نماینده مجلس دهم ماموریت 4 ساله خود را در این کمیسیون‌ها انجام دهند. (ادامه)
شمال نیوز : س از رأی‌گیری برای ریاست موقت مجلس، علی لاریجانی با کسب 173 رأی از 281 آرای مأخوذه به عنوان رئیس موقت مجلس دهم برگزیده شد..... علی لاریجانی رئیس مجلس دهم شد
شمال نیوز : س از رأی‌گیری برای ریاست موقت مجلس، علی لاریجانی با کسب 173 رأی از 281 آرای مأخوذه به عنوان رئیس موقت مجلس دهم برگزیده شد.....(ادامه)
شمال نیوز : مردم مازندران انتظار نقش آفرینی بیشتر نمایندگان خود در خانه ملت را داشته و امیدوارند در گام های نخست در ترکیب کمیسیون ها و جایگاههای حساس و تصمیم ساز آنها را مشاهده نمایند ..... سهم ناچیز نمایندگان مازندران در ترکیب شعب 15 گانه مجلس دهم !
شمال نیوز : مردم مازندران انتظار نقش آفرینی بیشتر نمایندگان خود در خانه ملت را داشته و امیدوارند در گام های نخست در ترکیب کمیسیون ها و جایگاههای حساس و تصمیم ساز آنها را مشاهده نمایند .....(ادامه)
اعضای شعب ۱۵گانه مجلس دهم مشخص شدند + اسامی
اعضای شعب ۱۵گانه بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس دهم شورای اسلامی مشخص شد(ادامه)
شمال نیوز: هفته آینده مجلس دهم کار خود را آغاز خواهد و منتخبان ملت پس از آنکه سوگند یاد کردند، هیات رئیسه مجلس را انتخاب خواهند کرد.

چه افرادی نامزد نائب رئیسی مجلس دهم خواهند شد؟
شمال نیوز: هفته آینده مجلس دهم کار خود را آغاز خواهد و منتخبان ملت پس از آنکه سوگند یاد کردند، هیات رئیسه مجلس را انتخاب خواهند کرد. (ادامه)
بعد از پایان حضور دوران باهنر در پارلمان سوالی که این روزها ذهن ناظران سیاسی را به خود مشغول کرده است این سوال است که چه کسی جای باهنر را در مجلس آینده خواهد گرفت؟
چه کسی جانشین باهنر در مجلس دهم خواهد شد؟
بعد از پایان حضور دوران باهنر در پارلمان سوالی که این روزها ذهن ناظران سیاسی را به خود مشغول کرده است این سوال است که چه کسی جای باهنر را در مجلس آینده خواهد گرفت؟ (ادامه)
حضور ۴ جریان سیاسی در مجلس دهم
با مشخص شدن نتیجه دور دوم انتخابات مجلس، یک بررسی دقیق از حضور گرایش‌های مختلف در جمع منتخبان مجلس دهم نشان می‌دهد اصول‌گرایان با کسب حدود ۱۱۸ کرسی حائز اکثریت مجلس دهم شدند. (ادامه)
شمال نیوز: طبق آمارهای منتشر شده از 68 کرسی مرحله دوم انتخابات، تاکنون 38 کرسی آن به لیست امید، 19 کرسی نصیب اصولگرایان و 10 کرسی نیز به دست افراد مستقل افتاده است نتایج مرحله دوم به همراه گرایش منتخبان
شمال نیوز: طبق آمارهای منتشر شده از 68 کرسی مرحله دوم انتخابات، تاکنون 38 کرسی آن به لیست امید، 19 کرسی نصیب اصولگرایان و 10 کرسی نیز به دست افراد مستقل افتاده است(ادامه)
کاندیداهای اصولگرای مرحله دوم انتخابات مجلس
فهرست کاندیداهای اصولگرای مرحله دوم انتخابات مجلس منتشر شد(ادامه)
دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند برگزار شد و با اعلام نتایج مشخص گردید تکلیف 68 کرسی در دور دوم مشخص خواهد شد و 136 کاندیدا برای رسیدن به کرسی مجلس باید در 11 اردیبهشت به رقابت بپردازند. راه‌یافتگان به دور دوم انتخابات مجلس+ جدول گرایش سیاسی
دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند برگزار شد و با اعلام نتایج مشخص گردید تکلیف 68 کرسی در دور دوم مشخص خواهد شد و 136 کاندیدا برای رسیدن به کرسی مجلس باید در 11 اردیبهشت به رقابت بپردازند.(ادامه)
شمال نیوز: تکلیف 68 کرسی مجلس مشخص نشد و انتخابات در 55 حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد. در بین کاندیداهای دور دومی، تعداد مستقل نسبت به سایرین بیشتر است.

136 نامزدرا با گرایش‌های سیاسی‌شان بشناسید
شمال نیوز: تکلیف 68 کرسی مجلس مشخص نشد و انتخابات در 55 حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد. در بین کاندیداهای دور دومی، تعداد مستقل نسبت به سایرین بیشتر است. (ادامه)
شمال نیوز: مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ استان و در ۵۶ حوزه انتخابیه برای کسب ۶۹ کرسی مجلس ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود.
جزئیات برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در ۵۶ حوزه انتخابیه برای ۶۹ کرسی + اسامی و گرایش نامزد‌ها
شمال نیوز: مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ استان و در ۵۶ حوزه انتخابیه برای کسب ۶۹ کرسی مجلس ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود. (ادامه)
جزئیات برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ استان و در ۵۶ حوزه انتخابیه برای کسب ۶۹ کرسی مجلس ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود. (ادامه)
جزئیاتی از دیدار جمعی از نمایندگان منتخب مجلس با روحانی
منتخب مردم تهران در مجلس دهم به بیان جزئیاتی از دیدار نوروزی صبح امروز جمعی از نمایندگان منتخب مجلس آینده با رئیس‌جمهور پرداخت. (ادامه)
درخواست عجیب احمدی‌نژاد از نمایندگان
(ادامه)
زیباکلام: عارف، ابوترابی مجلس دهم شود
وکیل ملت: صادق زیباکلام می گوید: مجلسی که لاریجانی در راس آن قرار بگیرد کارایی، نفود و قدرتش خیلی بیشتر از مجلسی است که عارف در راس آن قرار گیرد. (ادامه)
نظر مطهری درباره اعلام استقلال لاریجانی
علی مطهری معتقد است اعلام استقلال لاریجانی از اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم اقدامی درست اما دیرهنگام بود. (ادامه)
نخستین اظهارات نمایندگان تهران پس از پیروزی در انتخابات
نمایندگان پیروز تهران در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مهمترین مسئله پس از پیروزی در انتخابات را پایبندی به گفتمان امید و پرهیز از مسائل اختلاف برانگیز برشمردند. (ادامه)
کدام جناح کرسی بیشتری کسب کرد؟+ جدول و نمودار
وضعیت انتخابات در هشت کلانشهر ایران که جمعیت بالای یک میلیون نفر دارند در این گزارش مورد بررسی قرار گرفته است.(ادامه)
نتایج نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر تهران
وزیر کشور نتایج نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر تهران را اعلام کرد.(ادامه)
آخرین نتایج انتخابات مجلس دهم در تهران
آخرین آمار نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد.(ادامه)
اعلام جدیدترین نتایج انتخابات مجلس در تهران
جدیدترین نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر تهران از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد.(ادامه)
آمار اولیه از نتایج انتحابات مجلس شورای اسلامی در شهر تهران از مجموع یک میلیون و 293هزار و 817 رای ماخوذه اعلام شد. آمار اولیه از نتایج انتحابات مجلس در شهر تهران اعلام شد+آرای کسب شده(خبر)
آمار اولیه از نتایج انتحابات مجلس شورای اسلامی در شهر تهران از مجموع یک میلیون و 293هزار و 817 رای ماخوذه اعلام شد.(ادامه)
لیست نهایی نامزدهای "صدای ملت" در سراسر کشور +‌ اسامی
(ادامه)
شمال نیوز: لیست نامزدهای"یاران امید و اعتدال" برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.

لیست نامزدهای"یاران امید و اعتدال" برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی
شمال نیوز: لیست نامزدهای"یاران امید و اعتدال" برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی معرفی شدند. (ادامه)
لیست نهایی «صدای ملت» اعلام شد
(ادامه)
مصطفی داننده اصلاح‌طلبان و لیست ناشناخته‌ها/ امید چپ‌ها به لیستی رای دادن مردم(يادداشت)
مصطفی داننده (ادامه)
اسامی ۱۱۴۶ نامزد تأیید صلاحیت شده در تهران
آخرین لیست اسامی ۱۱۴۶ نامزد از تأیید صلاحیت شدگان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس منتشر شد.(ادامه)
عکس: حضور شخصیت‌ها در راهپیمایی 22 بهمن
راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن، صبح امروز با حضور مقامات لشکری و کشوری و مردم همیشه در صحنه ایران برگزار شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.