.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حاضران و غایبان مراسم تحلیف
(ادامه)
ورود احمدی‌نژاد با هلی‌کوپتر به مجلس
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
بررسی"بازداشتگاه منفی 4" وزارت‌کشور
(ادامه)
سعید حجاریان آزاد شد
(ادامه)
جزئیات بررسی حادثه کوی دانشگاه
(ادامه)
حمایت یوزارسیف از احمدی‌نژاد
(ادامه)
تقدیر نمایندگان مجلس از "مستند دفاع مقدس"
(ادامه)
اعلام موجودیت ستاد ملی جوانان حامی خاتمی در مازندران
(ادامه)
تركيب اعضای کمیسیون امنیت ملی مشخص شد
(ادامه)
 بیش از سی و سه درصد نمایندگان مجلس هفتم در کارزار انتخاباتی مجددا به مجلس هشتم راه یافته و بیش از بیست نماینده دوره هفتم صلاحیتشان از سوی شورای نگهبان رد شده است... راه یافتگان نمایندگان دوره هفتم به مجلس هشتم
بیش از سی و سه درصد نمایندگان مجلس هفتم در کارزار انتخاباتی مجددا به مجلس هشتم راه یافته و بیش از بیست نماینده دوره هفتم صلاحیتشان از سوی شورای نگهبان رد شده است...(ادامه)
انتشار عملکرد نمایندگان مجلس هفتم /احمد توکلی، ركورد دار دومین نماینده بی نظم
(ادامه)
مطابق با قانون انتخابات مجلس، امروز سوم اسفند ماه آخرین فرصت برای اعلام اسامی نامزدهای تائید صلاحیت شده مجلس هشتم است که پیش از این اعتراضات خود را به رد یا عدم احراز صلاحیت در هیئت های اجرایی و نظارت به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ارائه کرده بودند. لیست نهایی تائيد صلاحيت شده شورای نگهبان درشمال كشور
مطابق با قانون انتخابات مجلس، امروز سوم اسفند ماه آخرین فرصت برای اعلام اسامی نامزدهای تائید صلاحیت شده مجلس هشتم است که پیش از این اعتراضات خود را به رد یا عدم احراز صلاحیت در هیئت های اجرایی و نظارت به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ارائه کرده بودند. (ادامه)
وضعیت صلاحیت 292 نفر از داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی در گیلان از سوی هیاتهای نظارت اعلام شد .كه صلاحیت 110 نفر تایید و 99 نفر هم رد صلاحیت شده اند  و 69 نفر هم عدم احراز صلاحیت ابلاغ شده است ... اسامی کامل نامزدهای رد و تایید صلاحیت شده به تفکیک شهرهای گیلان
وضعیت صلاحیت 292 نفر از داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی در گیلان از سوی هیاتهای نظارت اعلام شد .كه صلاحیت 110 نفر تایید و 99 نفر هم رد صلاحیت شده اند و 69 نفر هم عدم احراز صلاحیت ابلاغ شده است ...(ادامه)
اسامي كانديداهاي سرشناس گيلاني باگرايشات سياسي
(ادامه)
حداد عادل در جلسه روز چهارشنبه اعلام کرده بود اسامی غائبان و تاخیرکنندگان غیر مجاز به مطبوعات داده خواهد شد اما در پایان آن جلسه اعلام شد که این لیست آماده نشده است.مجلس شورای اسلامی روز يكشنبه جلسه خود را درحالی بدون حضور حدود 90 نماینده ... بی نظمی برخي نمایندگان شمالي در مجلس
حداد عادل در جلسه روز چهارشنبه اعلام کرده بود اسامی غائبان و تاخیرکنندگان غیر مجاز به مطبوعات داده خواهد شد اما در پایان آن جلسه اعلام شد که این لیست آماده نشده است.مجلس شورای اسلامی روز يكشنبه جلسه خود را درحالی بدون حضور حدود 90 نماینده ...(ادامه)
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ...(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.