.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : وی با اشاره به غیبت استاندارگلستان در زمان وقوع بحران سیل در استان گفت: پرداختن به غیبت استاندار از سوی برخی رسانه‌ها کارسیاسی است، وی به دلیل مشکلات خانوادگی ناچار به رفتن  سفر خارجی  بود..... از حمایت تمام قد دژپسند از مناف هاشمی تا مخالفت شدید طیف کرمانی ها و لرها با انتصاب یک شمالی بر ریاست سازمان امور مالیاتی !
شمال نیوز : وی با اشاره به غیبت استاندارگلستان در زمان وقوع بحران سیل در استان گفت: پرداختن به غیبت استاندار از سوی برخی رسانه‌ها کارسیاسی است، وی به دلیل مشکلات خانوادگی ناچار به رفتن سفر خارجی بود.....(ادامه)
کدام فعالیت‌های اقتصادی در ایران مستعد پولشویی‌اند؟
(ادامه)
چگونه خودروی خود را برای سفر آماده کنیم؟
(ادامه)
حضرت امام رضا (ع) در کتاب طب الرضا به شیوه ضدعفونی معده و روده پرداخته‌اند. چگونه معده و روده خود را پاکسازی کنیم؟
حضرت امام رضا (ع) در کتاب طب الرضا به شیوه ضدعفونی معده و روده پرداخته‌اند.(ادامه)
نماینده ولی فقیه : جشن چله انقلاب خط بطلانی بر پیش بینی دشمن است
نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت دهه فجر را نتیجه استقامت ملت برابر استکبار و پیرزوی حقیقی و ملی دانست و گفت: جشن چهل سالگی انقلاب خط بطلانی بر پیش بینی دشمن است.(ادامه)
شمال نیوز : من اعتقاد دارم بخشی از این شایعات را هم در زمان‌های متفاوت درست می‌کنند و به موقع از آن بهره‌برداری می‌کنند، دیده‌ایم که چگونه هم بهره‌برداری کردند و موفق هم شدند. یعنی یک ترفند کثیف سیاسی و امنیتی هم هست..... فائزه هاشمی : بابا خیلی پولدار نبود / من چون الان اخراج و بیکار شدم، دارم باغ‌های پسته‌ی مامان را مدیریت می‌کنم
شمال نیوز : من اعتقاد دارم بخشی از این شایعات را هم در زمان‌های متفاوت درست می‌کنند و به موقع از آن بهره‌برداری می‌کنند، دیده‌ایم که چگونه هم بهره‌برداری کردند و موفق هم شدند. یعنی یک ترفند کثیف سیاسی و امنیتی هم هست.....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط، شرایط استیضاح آقای ظریف نیست. من با برخی استیضاح‌کنندگان هم صحبت کردم که آنها گفتند ما قصد برکناری وزیر امور خارجه را نداریم فقط می‌خواهیم مطالبی را در قالب استیضاح بگوییم. .... یوسفیان ملا : می‌توانم آدرس همه پولشویی‌ها را به نمایندگان بدهم!
شمال نیوز : نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط، شرایط استیضاح آقای ظریف نیست. من با برخی استیضاح‌کنندگان هم صحبت کردم که آنها گفتند ما قصد برکناری وزیر امور خارجه را نداریم فقط می‌خواهیم مطالبی را در قالب استیضاح بگوییم. ....(ادامه)
یک رژیم غذایی ساده و موثر برای درمان "دیابت"
این برنامه و رفتار درمانی در بیمارانی که قند خون بالای ۲۰۰ دارند بسیار مناسب است‌ ...(ادامه)
با این 5 روش سوسک‌ها را تار و مار کنید
از بین بردن سوسک و جلوگیری از بازگشت دوباره‌‌ی آن با روش‌های مختلف آرامش را به زندگی شما باز می‌گرداند. (ادامه)
شمال نیوز : در یک سال گذشته در ادبیات رفتارى برخى افراد با پدیده جدیدى مواجه شدم که بعید میدانم مشابه آن قبلا در هیچ جاى دنیا دیده و شنیده شده باشد..... افشاگرى عضو شورا از “معامله” بر سر انتخاب هیات رییسه شورای مرکز استان !
شمال نیوز : در یک سال گذشته در ادبیات رفتارى برخى افراد با پدیده جدیدى مواجه شدم که بعید میدانم مشابه آن قبلا در هیچ جاى دنیا دیده و شنیده شده باشد.....(ادامه)
شمال نیوز : مخاطب این نوشته مردمانی نیستند که از سر نگرانی یا هر دلیلی دیگر هشتگ خزر می زنند. مخاطب این نوشته، فقط مدیران منطقه ای و مسؤولان مرتبط اند.... دریای مازندران را خودمان نابود می‌کنیم نه کنوانسیون !
شمال نیوز : مخاطب این نوشته مردمانی نیستند که از سر نگرانی یا هر دلیلی دیگر هشتگ خزر می زنند. مخاطب این نوشته، فقط مدیران منطقه ای و مسؤولان مرتبط اند....(ادامه)
شمال نیوز : در این بیانیه آمده است : پس از سخنان امام جمعه بابل دو تن از نمایندگان مجلس ( که امضای سوال از رییس جمهور را نیز پس گرفته بودند ) در پاسخ به سخنان ایشان سعی نمودند این جملات را به کلیت مجلس و نمایندگان تسری دهند و..... بیانیه دفتر امام جمعه بابل جهت شفاف سازی سخنانی که واکنش تند نمایندگان را بدنبال داشت
شمال نیوز : در این بیانیه آمده است : پس از سخنان امام جمعه بابل دو تن از نمایندگان مجلس ( که امضای سوال از رییس جمهور را نیز پس گرفته بودند ) در پاسخ به سخنان ایشان سعی نمودند این جملات را به کلیت مجلس و نمایندگان تسری دهند و.....(ادامه)
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از اهانت امام جمعه بابل به نمایندگان مجلس از هیات رئیسه خواست که این موضوع پیگیری شود. اهانت امام جمعه بابل به مجلس پیگیری شود
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از اهانت امام جمعه بابل به نمایندگان مجلس از هیات رئیسه خواست که این موضوع پیگیری شود.(ادامه)
شهدا در مورد حجاب چه گفته‌اند
ما مسلمانان باید به تمام جهانیان بفهمانیم که زنانمان زینب‌وار با حجاب اسلامی و مردها همانند حسین شهید در میدان نبرد مبارزه می‌کنیم. (ادامه)
خواص و موارد استفاده روغن لیموترش
لیمو و روغن لیمو به دلیل خواصی چون رایحه های شاداب و تمیز، پاکسازی و تصفیه محیط و تمیزکاری محبوب هستند.(ادامه)
شمال نیوز :شهرداری شیرگاه در اقدامی فاجعه بار،زباله های شهری را به نقطه ای در جنگل های هیرکانی می برند و آنجا اقدام به دپوی آن می کنند.... اقدام فاجعه بار شهرداری شیرگاه در منطقه جنگل های هیرکانی!
شمال نیوز :شهرداری شیرگاه در اقدامی فاجعه بار،زباله های شهری را به نقطه ای در جنگل های هیرکانی می برند و آنجا اقدام به دپوی آن می کنند....(ادامه)
شهرهای مازندران با آلودگی هوا مواجه است/فراوانی شکایت از شهرداری‌ها
استاندار مازندران گفت: عدم توجه به هوای پاک موجب شده است كه در برخی شهرهای بالای 200 هزار نفر در مازندران با آلودگی هوا مواجه باشيم.(ادامه)
مدافعان حرم، پایتخت‌5، فرزند شهید مدافع حرم و اشک‌های سید‌رادین
مدافعان حرم، سریال پایتخت‌5، فرزند شهید مدافع حرم سوادکوه و اشک‌های سید‌رادین قریشی را می‌توان کلید‌واژه‌های یک حقیقت عظیم توصیف‌ کرد.(ادامه)
4 سال رابطه نامشروع با وعده پوچ ازدواج
(ادامه)
توسعه گفتمان اجتماعی نیازجامعه است/درآمد ۱۱ میلیاردی صنایع دستی
استاندار مازندران، توسعه گفتمان اجتماعی را یک نیاز و ضرورت برای جامعه دانست. (ادامه)
حجامت؛ اولین قدم پاکسازی مزاج نیست
دستیار طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: حجامت؛ اولین قدم پاکسازی مزاج نیست.(ادامه)
مضرات خوردن مداوم ماهی
گوشت ماهی برای صاحبان مزاج سرد و تر, افراد با غلبه سردی و تری در مغز,کسانی که عصب و معده بلغمی (سردوتر) دارند مخصوصا در افراد چاق، مضر است. (ادامه)
غذاهایی که نباید دوباره در مایکروویو گرم شوند
تخم مرغ پخته نه تنها ممکن است در مایکروویو منفجر شود، بلکه این احتمال پس از خارج کردن آن از دستگاه و زمانی که در دست، بشقاب یا حتی دهان شما قرار می گیرد نیز وجود دارد.(ادامه)
نمایندگان فراکسیون های مختلف و رسانه ها در پایان استیضاح سه وزیر از عبارات و جملاتی مانند «ضربه مهلک به رای مردم»،« افتیضاح»« بریدن سر استیضاح»، « استیضاح کثیف»« بلایی که بر سر مجلس آمد کاری متفاوت با کار محمدعلی شاه نبود»،« کند کردن تیغ نظارتی مجلس» و ... سخن گفتند. درباره استیضاح سه وزیری که ماندنی شدند؛ از لابی های سنگین تا رفتار عجیب فراکسیون امید و لزوم شفاف شدن رای نمایندگان(خبر)
نمایندگان فراکسیون های مختلف و رسانه ها در پایان استیضاح سه وزیر از عبارات و جملاتی مانند «ضربه مهلک به رای مردم»،« افتیضاح»« بریدن سر استیضاح»، « استیضاح کثیف»« بلایی که بر سر مجلس آمد کاری متفاوت با کار محمدعلی شاه نبود»،« کند کردن تیغ نظارتی مجلس» و ... سخن گفتند.(ادامه)
ظرفیت های مغفول مازندران برای توسعه شناسایی شود
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: جهاد دانشگاهی مازندران برای توسعه استان می تواند با شناسایی ظرفیت های مغفول مانده و ارائه راهکار برای بهره وری از این ظرفیت ها، گامی اساسی در امر توسعه مازندران بردارد (ادامه)
ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان گفت: اتفاقات رخ داده در جام جهانی وزنه برداری آمریکا سیاسی بود نه ورزشی.

بهداد سلیمی: فکر نمی‌کنم عقلانی باشد که در مسابقات شرکت کنم
ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان گفت: اتفاقات رخ داده در جام جهانی وزنه برداری آمریکا سیاسی بود نه ورزشی. (ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان اینکه فضای سیاسی و انتخابات پایان یافت و زمان فعالیت و کار است، افزود: انتخابات در استان تمام شد اما فضا همچنان انتخاباتی است، فراموش نکنید که برنده اصلی انتخابات، مردم و حضور باشکوه آنان در صحنه بوده است..... اسلامی : فضای مازندران همچنان انتخاباتی است!
شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان اینکه فضای سیاسی و انتخابات پایان یافت و زمان فعالیت و کار است، افزود: انتخابات در استان تمام شد اما فضا همچنان انتخاباتی است، فراموش نکنید که برنده اصلی انتخابات، مردم و حضور باشکوه آنان در صحنه بوده است.....(ادامه)
مازندران در آستانه قرار گرفتن در چهارمین دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، بیست دومین استاندار را به خود دیده ، استانداری که محور و اولویت نخست برنامه های توسعه ای خود را توجه به محیط زیست و حل معضل لاینحل زباله اعلام کرده است .

نخستین دستورالعمل بیست ودومین استاندارمازندران
مازندران در آستانه قرار گرفتن در چهارمین دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، بیست دومین استاندار را به خود دیده ، استانداری که محور و اولویت نخست برنامه های توسعه ای خود را توجه به محیط زیست و حل معضل لاینحل زباله اعلام کرده است . (ادامه)
قلیانی‌ها بخوانند!
با مصرف قلیان بوی بد دهان، سرفه، تنگی نفس، سردرد، دندان‌های زرد و کثیف، پوست تیره و چروکیده به سراغ شما می‌آیند. (ادامه)
از دپوی چندین ساله زباله تا تخلیه خودروهای حمل فاضلاب در رودخانه تلار
بوی مشمئزکننده و زننده زباله‌ها که چندسالی است دامن‌گیر و یا بهتر بگوییم نفس‌گیر مردم مناطقی از قائم‌شهر است، هر روز بر عمق این فاجعه افزوده می‌شود و زندگی را برای اهالی سخت کرده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.