.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
واکنش تند حسین شریعتمداری به سخنان روحانی در مورد پذیرش توبه آمریکا
مدیر مسئول روزنامه کیهان در واکنش به سخنان روحانی در مورد پذیرش توبه آمریکا نوشت: اظهارات تاسف‌آور و سخیف روحانی نمک پاشیدن بر جراحت قلب‌ صدها میلیون داغدار سردار سلیمانی بود.(ادامه)
اینفوگرافیک | چرا شهید فخری‌زاده ترور شد؟
دانشمند هسته‌ای کشورمان عصر دیروز مورد سوءقصد قرار گرفت و به شهادت رسید. اما شاید دلیل این اقدام کثیف برای شما هم سوال باشد. در این اینفوگرافیک به این سوال پاسخ داده شده است. منبع: آناپرس(ادامه)
شمال نیوز : ریشه بسیاری از اختلاس های انجام شده در دستگاههای اجرایی و سوء مدیریت ایجاد شده ، عدم شایسته سالاری و جولان چاپلوسان بیسواد و کم هوش است.... «مدیران ضعیف»عامل رشد اختاپوسی چاپلوسان در دستگاههای اجرایی مازندران
شمال نیوز : ریشه بسیاری از اختلاس های انجام شده در دستگاههای اجرایی و سوء مدیریت ایجاد شده ، عدم شایسته سالاری و جولان چاپلوسان بیسواد و کم هوش است....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده نور و محمودآباد گفت : با کود کیسه ای 500 هزار تومان، سم لیتری یک میلیون و 200 هزار تومان و دستمزد کارگر کشاورزی حدود 300 هزار تومانی، قیمت موجود برنج  از عهده هزینه های تولید و هزینه زندگی کشاورزان بر نمی آید .... فرزانه : فقط 15 درصد از وسعت استان مازندران برای سکونت مردم است / غیر بومی ها طبیعت و محیط زیست مازندران را تهدید می کنند
شمال نیوز : نماینده نور و محمودآباد گفت : با کود کیسه ای 500 هزار تومان، سم لیتری یک میلیون و 200 هزار تومان و دستمزد کارگر کشاورزی حدود 300 هزار تومانی، قیمت موجود برنج از عهده هزینه های تولید و هزینه زندگی کشاورزان بر نمی آید ....(ادامه)
آیت الله لائینی:آیین های اربعین حسینی پرشور برگزار شد/ آمریکاشناس باشیم
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه آیین‌های عزاداری اربعین حسینی با شور و شعور ورعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، از مردم عزادار و مذهبی استان در این راستا تقدیر کرد.(ادامه)
تیتر جالب روزنامه وطن امروز در واکنش به برد پرسپولیس
روزنامه «وطن امروز» در واکنش به برد پرسپولیس از تیتر جالبی استفاده کرد و نوشت: «انتقام تمیز از آل‌کثیف». (ادامه)
با خر که نماینده نباید برود!
ماجرای جنجالی اختصاص خودروی دنا پلاس اتومات با شرایط و قیمت ویژه به نمایندگان مجلس و حواشی پیش آمده در طی آن سوژه شعر طنزی از حمید حاجی‌زاده شد.(ادامه)
روش ضدعفونی کردن لباس‌ها در دوران کرونا
با توجه به شیوع بیماری همه گیر COVID-۱۹ ، سازمان های بهداشتی در سراسر جهان همچنان بر حفظ فاصله فیزیکی بین افراد، شستن دستها و ضد عفونی کردن وسایل روزمره مانند لباس تأکید می کنند.(ادامه)
۱۰ راهکار ساده و مؤثر درمان سرفه/ چه زمانی باید به پزشک مراجعه کنیم؟
سرماخوردگی و آنفلوانزا از بیماری‌هایی است که هرسال در فصول خاصی، گریبانگیر بسیاری از افراد می‌شود و سرفه یکی از معضلات اصلی این بیماری‌هاست که با راهکار‌های خانگی تا حد زیادی ‌تسکین می یابد.(ادامه)


آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست. کربلا از آغاز تا پایان(يادداشت)
آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست.(ادامه)
فاجعه هشتم شهریور؛ بمب‌گذار دفتر نخست‌وزیری که بود و چه شد؟
هشتم شهریور ۱۳۶۰ انفجاری در دفتر نخست‌وزیری رجایی و باهنر، رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر وقت را به شهادت رساند. (ادامه)
۸ وسیله خانگی که شما را بیمار می‌کند
تمیز کردن خانه یکی از بهترین راه‌ها برای مقابله با بیماری و عدم انتقال ویروس و میکروب‌ها به بدن است.(ادامه)
جنگ جهانی چهارم۱(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : یکی از مسائلی که در فرهنگ دینی ما بسیار مورد توجه بوده است «فرهنگ کار کردن» و «روزی خوردن از عرق جبین» است تا جایی‌که در منظومه اعتقادی اسلام، کار کردن .... افزایش فعالیت زیرپوستیِ شرکت‌های هرمی و رویای پولدار شدن بدون کار کردن!
شمال نیوز : یکی از مسائلی که در فرهنگ دینی ما بسیار مورد توجه بوده است «فرهنگ کار کردن» و «روزی خوردن از عرق جبین» است تا جایی‌که در منظومه اعتقادی اسلام، کار کردن ....(ادامه)
با زمان‌های شگفت انگیز بدن‌تان آشنا شوید
آگاهی از ساعت و زمان‌بندی اختصاصی بدن به طور شگفت‌انگیزی کیفیت زندگی شما را بهبود می‌بخشد.(ادامه)

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی در گفتگوی زنده تلویزیونی گفت: آن دسته از خبرنگاران  و اصحاب رسانه و  یا هر مسئولی که  احساس کند و  فساد را به مسئولین اعلام کرد بداند در امان است ولی افرادی نیایند تهمت و شایعه پراکنی کنند. وی درباره جرم سیاسی گفت: اگر کسی امروز به وزیر و قاضی و یا بنده حرفی زد علیه نظام حزف نزده است. باید  بین جرایم امنیتی و سیاسی تفاوت قائل شویم و بین اعتراض و اغتشاش تفکیک قایل شویم. اعتراض قابل تعقیب نیست. ما از وقتی آمدیم گفتیم اگر کسی نقد دارد بکند. اغتشاش غیر اعتراض است‌. اگر کسی امروز به وزیر، قاضی و یا بنده حرفی زد، علیه نظام حرف نزده / باید بین جرایم امنیتی و سیاسی تفاوت قائل شویم، بین اعتراض و اغتشاش [هم همینطور]/ خبرنگارانی که فساد را به مسئولین اعلام می‌کنند، بدانند در امان هستند(خبر)
حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی در گفتگوی زنده تلویزیونی گفت: آن دسته از خبرنگاران و اصحاب رسانه و یا هر مسئولی که احساس کند و فساد را به مسئولین اعلام کرد بداند در امان است ولی افرادی نیایند تهمت و شایعه پراکنی کنند. وی درباره جرم سیاسی گفت: اگر کسی امروز به وزیر و قاضی و یا بنده حرفی زد علیه نظام حزف نزده است. باید بین جرایم امنیتی و سیاسی تفاوت قائل شویم و بین اعتراض و اغتشاش تفکیک قایل شویم. اعتراض قابل تعقیب نیست. ما از وقتی آمدیم گفتیم اگر کسی نقد دارد بکند. اغتشاش غیر اعتراض است‌. (ادامه)
شمال نیوز : رودخانه قدیمی تلار از ارتفاعات چاشم سرچشمه می‌گیرد. شاخه‌ای از این رود بر سر راه کهنه‌ای که قرن هاست می‌رود از روستاهای نجارکلا و اندارگلی هم گذر می‌کند..... مسئولان سرگرم منطقه آزاد تجاری، مردم درگیر آب مسموم شده
شمال نیوز : رودخانه قدیمی تلار از ارتفاعات چاشم سرچشمه می‌گیرد. شاخه‌ای از این رود بر سر راه کهنه‌ای که قرن هاست می‌رود از روستاهای نجارکلا و اندارگلی هم گذر می‌کند.....(ادامه)
شمال نیوز : یزدانی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون به کشتی گرفتن برای کشورهای دیگر فکر کرده است یا خیر، گفت: اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنم. مردم آنقدر به من محبت دارند که به این چیزها فکر نکنم..... از انتخابات هیئت کشتی مازندران تا آلودگی دریای مازندران با فاضلاب شهری !
شمال نیوز : یزدانی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون به کشتی گرفتن برای کشورهای دیگر فکر کرده است یا خیر، گفت: اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنم. مردم آنقدر به من محبت دارند که به این چیزها فکر نکنم.....(ادامه)
بیانیه رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکسوه شمالی به مناسبت روز قدس
(ادامه)
در بازار تلفن‌همراه چه خبر است؟
(ادامه)

در بازار تلفن‌همراه چه خبر است؟با وجود خطر ویروس کرونا و گرانی تلفن‌همراه، بازارها شلوغ و مردم در حال خرید هستند. بررسی‌های میدانی نیز نشان می‌دهد که حداقل قیمت برای خرید یک گوشی اندرویدی با حداقل امکانات، ۲.۵ میلیون تومان است. در بازار تلفن‌همراه چه خبر است؟
در بازار تلفن‌همراه چه خبر است؟با وجود خطر ویروس کرونا و گرانی تلفن‌همراه، بازارها شلوغ و مردم در حال خرید هستند. بررسی‌های میدانی نیز نشان می‌دهد که حداقل قیمت برای خرید یک گوشی اندرویدی با حداقل امکانات، ۲.۵ میلیون تومان است.(ادامه)
جدی گرفتن توصیه‌های بهداشتی تا نابودی کامل ویروس کرونا امری بسیار حیاتی است و آیا لازم است که وقتی از اماکن عمومی به خانه می‌آییم لباس‌ها و کفش‌هایمان را نیز ضدعفونی کنیم؟ آیا باید پس از بازگشت به خانه کفش و لباس را ضدعفونی کرد؟
جدی گرفتن توصیه‌های بهداشتی تا نابودی کامل ویروس کرونا امری بسیار حیاتی است و آیا لازم است که وقتی از اماکن عمومی به خانه می‌آییم لباس‌ها و کفش‌هایمان را نیز ضدعفونی کنیم؟ (ادامه)
شمال نیوز: حمله سارقین به منزل و سپس مغازه احمدرضا عابدزاده در مازندران به شدت باعث ناراحتی و عصبانیت او شده است. دست دزد خانه ام را قطع می کنم!
شمال نیوز: حمله سارقین به منزل و سپس مغازه احمدرضا عابدزاده در مازندران به شدت باعث ناراحتی و عصبانیت او شده است. (ادامه)
خاطرات ترور"امام جمعه رشت"آیت الله احسانبخش+تصاویر
امروز ۲۶ فروردین سالروز ترور نافرجام شهید آیت الله احسانبخش امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در گیلان است.(ادامه)
انتخابات فارغ از میزان مشارکت و نتیجه آن، نفس برگزاری یک انتخابات سالم، منظم و رقابتی در غرب آسیا دستاورد و موفقیتی بزرگ است فردای انتخابات چه باید کرد؟(يادداشت)
انتخابات فارغ از میزان مشارکت و نتیجه آن، نفس برگزاری یک انتخابات سالم، منظم و رقابتی در غرب آسیا دستاورد و موفقیتی بزرگ است(ادامه)
شورای نگهبان هیچگاه نگاه سیاسی نداشته و همواره نسبت به جریانات سیاسی با چشمان بسته عمل می‌کند و از این رو طبق قانون درباره بررسی صلاحیت‌ها تصمیم می‌گیرد. پیش بینی میزان مشارکت مردم در انتخابات در تخصص من نیست ولی امید دارم میانگین مشارکت در انتخابات به مانند گذشته بیش از ۵۰ درصد باشد... هنوز هم امکان ردصلاحیت کاندیداها وجود دارد/ نگاه شورای نگهبان سیاسی نیست/ پیش‌بینی می‌کنیم مشارکت بیش از 50 درصد باشد
شورای نگهبان هیچگاه نگاه سیاسی نداشته و همواره نسبت به جریانات سیاسی با چشمان بسته عمل می‌کند و از این رو طبق قانون درباره بررسی صلاحیت‌ها تصمیم می‌گیرد. پیش بینی میزان مشارکت مردم در انتخابات در تخصص من نیست ولی امید دارم میانگین مشارکت در انتخابات به مانند گذشته بیش از ۵۰ درصد باشد...(ادامه)
مدیریتِ «حاج قاسمی»!(يادداشت)
(ادامه)

فرزند سردار شهید قاسم سلیمانی درباره شهادت پدرش با شبکه المنار گفتگو کرد. پیام دختر سردار سلیمانی به ترامپ
فرزند سردار شهید قاسم سلیمانی درباره شهادت پدرش با شبکه المنار گفتگو کرد.(ادامه)
شمال نیوز : این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: امیدوارم با تصویب طرح شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت‌های انتخاباتی شاهد نفوذ پول در انتخابات و رأی‌آوری استفاده‌کنندگانِ پول‌های کثیف نباشیم..... یوسف نژاد : پول کثیف و زیاد در انتخابات تعیین‌کننده است/ ممکن است خیلی‌ها با پول به مجلس بیایند
شمال نیوز : این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: امیدوارم با تصویب طرح شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت‌های انتخاباتی شاهد نفوذ پول در انتخابات و رأی‌آوری استفاده‌کنندگانِ پول‌های کثیف نباشیم.....(ادامه)
شمال نیوز : رئیس هیأت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران گفت: دوم تا ۲۱ دی ماه امسال به مدت ۲۰روز بررسی شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده در هیات اجرایی و همچنین اظهارنظر درباره صلاحیت بقیه داوطلبان در دستور کار قرار دارد..... زکوی : تخلفات نامزدها در حین و قبل از انتخابات در بررسی صلاحیت ها موثر است
شمال نیوز : رئیس هیأت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران گفت: دوم تا ۲۱ دی ماه امسال به مدت ۲۰روز بررسی شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده در هیات اجرایی و همچنین اظهارنظر درباره صلاحیت بقیه داوطلبان در دستور کار قرار دارد.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.