.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در این میان نگرانی که وجود دارد این است که برخی از نمایندگان پس از تدوین یک طرح آن را امضا می‌کنند اما در صحن علنی مجلس در زمان رای‌گیری برای تصویب، به آن طرح رای نمی‌دهند که .... این 2 نماینده مازندرانی مجلس هم حاضرند هزینه تبلیغات انتخاباتی و رأی خود را شفاف اعلام کنند +جدول
شمال نیوز : در این میان نگرانی که وجود دارد این است که برخی از نمایندگان پس از تدوین یک طرح آن را امضا می‌کنند اما در صحن علنی مجلس در زمان رای‌گیری برای تصویب، به آن طرح رای نمی‌دهند که ....(ادامه)
شورای نگهبان مراقب پول های کثیف و سلامت اقتصادی نامزدها باشد
با اتمام موعد ثبت نام های انتخابات مجلس شورای اسلامی، اینک نوبت هیات های اجرایی و شورای نگهبان است تا صلاحیت نامزدها را بررسی کنند. (ادامه)
چرا شب نباید ترشی بخوریم؟
یکی از خوردنی‌های موجود در سفره ایرانیان از زمان‌های دور تاکنون که جزو جدانشدنی سفره کدبانو‌های ایرانی بوده، انواع و اقسام ترشیجات است.(ادامه)
چه کسانی عراق و لبنان را به این روز انداختند؟!(يادداشت)
(ادامه)
نگرانی از ورود پول های کثیف به انتخابات در حالی مطرح می شود که عده ای بهترین راهکار مقابله با آن را تصویب قوانین قوی و جامع از جمله الکترونیکی شدن انتخابات و گروهی دیگر افزایش نظارت ها را دارای کارکرد موثر می دانند....(خبر)
(ادامه)
نبود قانون نظارت بر پول انتخابات و خلایی که در این خصوص وجود دارد بسیاری از کارشناسان را نگران کرده که در انتخابات آتی این مساله نتایج را بیشتر تحت تاثیر قرار دهد و به جای افراد شایسته کسانی صاحب کرسی نمایندگی شوند که می‌توانند پول بیشتری را خرج کنند ...
کاندیداتوری مجلس چقدر خرج دارد ؟ / هرکه پولش بیش رایش بیشتر !
نبود قانون نظارت بر پول انتخابات و خلایی که در این خصوص وجود دارد بسیاری از کارشناسان را نگران کرده که در انتخابات آتی این مساله نتایج را بیشتر تحت تاثیر قرار دهد و به جای افراد شایسته کسانی صاحب کرسی نمایندگی شوند که می‌توانند پول بیشتری را خرج کنند ... (ادامه)
شمال نیوز : باید یکبار برای همیشه باور کنیم زباله‌ها برای مازندران «طلا» نیست و اگر برنامه‌ای برای آموزش و همراهی شهروندان در نحوه تولید و تفکیک آن‌ها ارائه نشود و زمام مدیریت زباله‌ها همچنان در دست مدیران نالایق بماند، حتماً روزی.... بوی تعفن «طلای کثیف» مازندرانی ها و گردشگران را خفه کرده است !
شمال نیوز : باید یکبار برای همیشه باور کنیم زباله‌ها برای مازندران «طلا» نیست و اگر برنامه‌ای برای آموزش و همراهی شهروندان در نحوه تولید و تفکیک آن‌ها ارائه نشود و زمام مدیریت زباله‌ها همچنان در دست مدیران نالایق بماند، حتماً روزی....(ادامه)
با این روش از شر خون‌های کثیف راحت شوید
حجامت اصطلاحا به روشی از خون‌گیری اطلاق می‌شود که جهت درمان بعضی از بیماری‌ها بکار می‌رود و دارای سابقه تاریخی هفت هزار ساله است. (ادامه)
وزیر کشور گفت: بیش از ۸۵ درصد انتخابات مجلس به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود که با این اقدام ۹۰ درصد از تخلفات انتخاباتی به صفر می‌رسد. الکترونیک شدن انتخابات، ۹۰ درصد تخلفات احتمالی را به صفر می‌رساند/ توافق برای برگزاری در ۱۴۰ شهر
وزیر کشور گفت: بیش از ۸۵ درصد انتخابات مجلس به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود که با این اقدام ۹۰ درصد از تخلفات انتخاباتی به صفر می‌رسد.(ادامه)
 یک مرد اخراجی پس از سرقت شش خودرو، شش زن را به تله شیطانی انداخت و آن ها را آزار داد . 
تراژدی تلخ 6 زن داخل مزدا 3 یک شیطان + عکس
یک مرد اخراجی پس از سرقت شش خودرو، شش زن را به تله شیطانی انداخت و آن ها را آزار داد . (ادامه)
رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه تاکنون کار سازماندهی شده در داخل کشور برای تحریم انتخابات نداشته‌ایم، گفت: همه گروه‌های سیاسی کشور، مشارکت در انتخابات را ترجیح خواهند داد. خط قرمزهای انتخابات به روایت رئیس ستاد انتخابات کشور
رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه تاکنون کار سازماندهی شده در داخل کشور برای تحریم انتخابات نداشته‌ایم، گفت: همه گروه‌های سیاسی کشور، مشارکت در انتخابات را ترجیح خواهند داد.(ادامه)
اگر نماینده و نامزد انتخاباتی قرار باشد با پول کثیف به مجلسی بیاید که عصاره ملت است، آن فرد دیگر نماینده مردم نیست بلکه نماینده دشمن است. بنابراین اگر کسی قرار است وارد مجلس شود، باید پاک باشد. پول‌های کثیف در تعیین سرنوشت انتخابات اثرگذار است/ جلوی بریز و بپاش‌های انتخاباتی باید گرفته شود / اگر کسی قرار است وارد مجلس شود، باید پاک باشد
اگر نماینده و نامزد انتخاباتی قرار باشد با پول کثیف به مجلسی بیاید که عصاره ملت است، آن فرد دیگر نماینده مردم نیست بلکه نماینده دشمن است. بنابراین اگر کسی قرار است وارد مجلس شود، باید پاک باشد.(ادامه)
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: بی تعارف من به مدیران فعلی هیچ امیدی ندارم. ما برای روزی کار می‌کنیم که اینها با مدیران جوان و انقلابی جایگزین شوند. آیت الله جنتی: بی تعارف به مدیران فعلی هیچ امیدی ندارم
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: بی تعارف من به مدیران فعلی هیچ امیدی ندارم. ما برای روزی کار می‌کنیم که اینها با مدیران جوان و انقلابی جایگزین شوند.(ادامه)
متأسفانه به دلیل دنیا دوستی و تمایلات برخی از سیاستمداران به رفاه طلبی ،مشاهده پیوند نامشروع سیاست سیاست بازی و سرمایه هایی که با منشاء نامعلوم بدست آمده اند، می باشیم. برخی از کاندیداها برای پیروزی در انتخابات و انجام تبلیغات بی رویه دست به دامن افرادی می شوند که پول های سیاه و کثیف به دست آورده اند و بدین وسیله فساد را در مجاری تصمیم گیری و تصمیم سازی نفوذ می دهند . نقش پول های کثیف در انتخابات(يادداشت)
متأسفانه به دلیل دنیا دوستی و تمایلات برخی از سیاستمداران به رفاه طلبی ،مشاهده پیوند نامشروع سیاست سیاست بازی و سرمایه هایی که با منشاء نامعلوم بدست آمده اند، می باشیم. برخی از کاندیداها برای پیروزی در انتخابات و انجام تبلیغات بی رویه دست به دامن افرادی می شوند که پول های سیاه و کثیف به دست آورده اند و بدین وسیله فساد را در مجاری تصمیم گیری و تصمیم سازی نفوذ می دهند .(ادامه)
شمال نیوز : سناریوی کلید خورده نشان می‌دهد کاسبان عدالت که در سالهای اخیر با سوء استفاده از خلأ نبود برند رسمی عدالتخواهی در دستگاه قضایی، این سند را به نام خود زده بودند و اکنون با رویکرد جدید رئیس قوه و ارائه برند اصلی، دکان و برند فیک‌شان را رو به اضمحلال می‌بینند، دست به چنین انتحاری زده‌اند. .... پشت پرده قایم‌باشک‌بازی برادران صدرالساداتی/ عدالتخواهی فیک کجا را نشانه رفته است؟+استوری صدرالساداتی به وقت مازندران
شمال نیوز : سناریوی کلید خورده نشان می‌دهد کاسبان عدالت که در سالهای اخیر با سوء استفاده از خلأ نبود برند رسمی عدالتخواهی در دستگاه قضایی، این سند را به نام خود زده بودند و اکنون با رویکرد جدید رئیس قوه و ارائه برند اصلی، دکان و برند فیک‌شان را رو به اضمحلال می‌بینند، دست به چنین انتحاری زده‌اند. ....(ادامه)

احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه ای از رئیس مجلس خواست با اصلاح فوری آیین نامه داخلی مجلس، متهمان به فساد و خیانت را تا محکومیت یا برائت، از ورود به خانه ملت منع کند. توکلی خطاب به لاریجانی: نمایندگان فاسد را از ورود به مجلس منع کنید
احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه ای از رئیس مجلس خواست با اصلاح فوری آیین نامه داخلی مجلس، متهمان به فساد و خیانت را تا محکومیت یا برائت، از ورود به خانه ملت منع کند.(ادامه)
شمال نیوز : کوه‌های کثیف زباله زیر دعوای زرگری مسئولان و متولیان امور در مازندران قد می کشند و آنان فقط توپ را زمین یکدیگر می اندازند و فراموش کرده اند فاجعه در راه است..... کوه‌های کثیف قد می‌کشند/ دعوای زرگری مسئولان؛ فاجعه ای در راه است !
شمال نیوز : کوه‌های کثیف زباله زیر دعوای زرگری مسئولان و متولیان امور در مازندران قد می کشند و آنان فقط توپ را زمین یکدیگر می اندازند و فراموش کرده اند فاجعه در راه است.....(ادامه)

برای چندمین بار صدای سروان مفید توی گوش‌هایم پیچید: «شما مجوس، نجس و کثیف هستید...ما شما را مسلمان کردیم... ما در اینجا راه و رسم مسلمانی را به شما یاد خواهیم داد.» پایان اسارت به روایت یک آزاده/ ماجرای قرآن‌های اهدایی به اسرا با امضای صدام چه بود؟(يادداشت)
برای چندمین بار صدای سروان مفید توی گوش‌هایم پیچید: «شما مجوس، نجس و کثیف هستید...ما شما را مسلمان کردیم... ما در اینجا راه و رسم مسلمانی را به شما یاد خواهیم داد.»(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل انتشارات و امور فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه عامل بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها مردم هستند یا مسئولان؟ بیان کرد: هر مسئولی که نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند حق ندارد در آن جایگاه باشد، باید استعفا دهد تا شاهد ورود مدیران لایق باشیم..... فولادی : مسئولان ناکارآمد استعفا دهند / چپ و راست هیچ فرقی نمی‌کند / نظام ، مردم، قانون اساسی و ولایت فقیه مهم است
شمال نیوز : مدیرکل انتشارات و امور فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه عامل بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها مردم هستند یا مسئولان؟ بیان کرد: هر مسئولی که نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند حق ندارد در آن جایگاه باشد، باید استعفا دهد تا شاهد ورود مدیران لایق باشیم.....(ادامه)
درباره مصرف تخم مرغ خام!
برخی افراد مصرف تخم مرغ های خام یا نیم پز را ترجیح می دهند. با این وجود، هر ساله افراد بسیاری به بیماری هایی با منشا غذایی مبتلا می شوند و حتی مصرف تخم مرغ های آلوده به باکتری سالمونلا می تواند موجب مرگ انسان شود.(ادامه)
قیمتِ صندلی نمایندگی مجلس چند؟!
مگر می‌شود صحبت از انتخابات مجلس به میان بیاید و از هزینه‌هایی که در این راه مصرف می‌شود سخنی نگفت. حال سوال اینجاست نرخ کرسی نمایندگی برای یک داوطلب چقدر تمام می‌شود؟(ادامه)
مرگ مسعود رجوی پس از سال‌ها تائید شد
(ادامه)
شمال نیوز:  خسرو معصومی کارگردان  برجسته ای که یک مازنی است که این روزها با ساخت فیلم «کار کثیف» و بحث درباره مساله مهاجرت و شرایط اجتماعی ، بیشتر در معرض نگاهها و نظرها قرار گرفت از عشق خود به زادگاهش سخن می گوید ..... من را بعد از مرگم در تهران دفن نکنید/ مرا به بهشهر که به آن عشق می ورزم ببرید
شمال نیوز: خسرو معصومی کارگردان برجسته ای که یک مازنی است که این روزها با ساخت فیلم «کار کثیف» و بحث درباره مساله مهاجرت و شرایط اجتماعی ، بیشتر در معرض نگاهها و نظرها قرار گرفت از عشق خود به زادگاهش سخن می گوید .....(ادامه)
منطقه ای در شمال ایران که از دست بشر در امان مانده است! +تصاویر
(ادامه)

اگرچه همکان بر شفافیت مالی هزینه های انتخاباتی تاکید دارند اما خبرها حکایت از زد و بندهای اقتصادی پس پرده دارد و برخی با پرداخت هزینه‌های انتخاباتی به دنبال گرفتن امتیازات مادی کلان‌تر از کاندیداهایی هستند که به عنوان نماینده راهی پارلمان می کنند. میلیاردرهایی که نماینده‌ به‌ مجلس می‌فرستند/ دلال‌ها در بازی‌ انتخابات
اگرچه همکان بر شفافیت مالی هزینه های انتخاباتی تاکید دارند اما خبرها حکایت از زد و بندهای اقتصادی پس پرده دارد و برخی با پرداخت هزینه‌های انتخاباتی به دنبال گرفتن امتیازات مادی کلان‌تر از کاندیداهایی هستند که به عنوان نماینده راهی پارلمان می کنند.(ادامه)
تکان‌دهنده؛ کوه زباله در دل جنگل‌های مازندران!
بحران طلای کثیف در شهر‌های مرکزی مازندران به فاجعه محیط زیستی تبدیل شده است. (ادامه)
۷ اشتباه در سبک زندگی مدرن
بسیاری از تحقیقات نشان می‌دهد که نشستن طولانی‌مدت برای سلامتی بسیار مضر است. علاوه بر افزایش خطر چاقی، بیماری‌های قلبی، دیابت، سکته مغزی و حتی مرگ را در پی دارد.(ادامه)
عکس/ ساحل کثیف دریای خزر
نمایی زشت از سواحل پر از زباله شهر سلمانشهر مازندران...(ادامه)
راهکارهای طب سنتی برای پیشگیری از دیابت
یک متخصص طب سنتی گفت: بارعایت ۷ نکته مهم می‌توانید از دیابت که گریبانگیر جوامع بشری شده است، فرار کنید.(ادامه)
شمال نیوز: فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه احمق‌ترین احمق‌های دنیا سپاه را جزو نیروهای تروریستی قرار داده‌اند، گفت: قرار گرفتن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی عظمت و بزرگی سپاه را نشان می‌دهد که خشم دشمنان را برانگیخته است. احمق‌ترین احمق‌های دنیا سپاه را جزو نیروهای تروریستی قرار داد
شمال نیوز: فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه احمق‌ترین احمق‌های دنیا سپاه را جزو نیروهای تروریستی قرار داده‌اند، گفت: قرار گرفتن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی عظمت و بزرگی سپاه را نشان می‌دهد که خشم دشمنان را برانگیخته است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.