.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بررسی ها و مطالعات پزشکی نشان داده است که روزه داری برای تمامی بیماران ضرر ندارد و هستند برخی از بیماران که روزه گرفتن برای سلامت آنها مفید است. روزه داری برای کدام بیماران خطر ندارد؟
بررسی ها و مطالعات پزشکی نشان داده است که روزه داری برای تمامی بیماران ضرر ندارد و هستند برخی از بیماران که روزه گرفتن برای سلامت آنها مفید است.(ادامه)
استوری بلانکو با طعم تهدید +عکس
(ادامه)
وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که از امروز ۲ هزار تن از کادر درمان بدون سحری و افطار ماه رمضان را آغاز خواهند کرد. آغاز ماه رمضان بدون آب و غذا در شمال غزه
وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که از امروز ۲ هزار تن از کادر درمان بدون سحری و افطار ماه رمضان را آغاز خواهند کرد.(ادامه)
عضو هیئت علمی تغذیه پژوهشکده سرطان معتمد با اشاره به اهمیت روزه‌داری، گفت: ماه رمضان فرصتی برای بهبود سلامتی و حذف عادت های غذایی غلط است. ماه مبارک رمضان زیاد برنج و ماکارونی مصرف نکنید
عضو هیئت علمی تغذیه پژوهشکده سرطان معتمد با اشاره به اهمیت روزه‌داری، گفت: ماه رمضان فرصتی برای بهبود سلامتی و حذف عادت های غذایی غلط است.(ادامه)
ارسال کمک‌های هوایی آمریکا به غزه نمی‌تواند فشار گسترده ناشی از سیاست گرسنه نگه داشتن مردم این منطقه را از بین ببرد. نمایش هالیوودی آمریکا با پرتاب هوایی بسته‌های غذا به غزه
ارسال کمک‌های هوایی آمریکا به غزه نمی‌تواند فشار گسترده ناشی از سیاست گرسنه نگه داشتن مردم این منطقه را از بین ببرد.(ادامه)
گروه‌های معاند از تاکتیک‌های مختلفی از جمله وعده زندگی و کار در اروپا اقدام به جذب نوجوانان و جوانان می‌کنند. ترفند‌های جذب نیرو در گروه‌های معاند
گروه‌های معاند از تاکتیک‌های مختلفی از جمله وعده زندگی و کار در اروپا اقدام به جذب نوجوانان و جوانان می‌کنند.(ادامه)
وانگ یی، وزیر امور خارجه چین روز پنجشنبه اعلام کرد اگر آمریکا بیش از حد در مهار چین وسواس داشته باشد، به خود آسیب می رساند. هشدار چین به آمریکا: واشنگتن آسیب می‌بیند
وانگ یی، وزیر امور خارجه چین روز پنجشنبه اعلام کرد اگر آمریکا بیش از حد در مهار چین وسواس داشته باشد، به خود آسیب می رساند.(ادامه)
هادی چوپان، قهرمان خودساخته ایرانی که آرزو داشت آرنولد را ببیند، فاتح مسابقاتی با نام و عنوان او شد. آرنولد تویی
هادی چوپان، قهرمان خودساخته ایرانی که آرزو داشت آرنولد را ببیند، فاتح مسابقاتی با نام و عنوان او شد.(ادامه)
غذای نوزادان سر از فروشگاه های مواد غذایی در می آورد؟! / اگر مابه تفاوت نرخ ارز شیرخشک در قالب یارانه به خانواده ها به جای داروخانه ها پرداخت می شد هم چالش نقدینگی داروخانه ها و هم معضل در دسترس بودن این محصول برطرف می شد ....(خبر)
(ادامه)
اصل شفاعت در شیعه و همه مذاهب اسلامی در قیامت مورد قبول است و آن را ضروری دین می‌دانند. ولی در این که شفاعت در برزخ هم وجود دارد یا نه محل اختلاف است. آیا در برزخ، شفاعت وجود دارد؟
اصل شفاعت در شیعه و همه مذاهب اسلامی در قیامت مورد قبول است و آن را ضروری دین می‌دانند. ولی در این که شفاعت در برزخ هم وجود دارد یا نه محل اختلاف است.(ادامه)
شمال نیوز : این روزها شاهد گسترش تبلیغات حول موضوع امکان بازنشستگی افراد با پرداخت ۳، ۷ یا ۱۰ سال حق بیمه توسط برخی شرکت‌ها هستیم اما واقعیت این است که هیچ صندوق بیمه‌ای خصوصی‌ برای بازنشستگی در کشور نداریم. مردم فریبِ شرکت های بیمه خصوصی را نخورند؛ از بازنشستگی خبری نیست
شمال نیوز : این روزها شاهد گسترش تبلیغات حول موضوع امکان بازنشستگی افراد با پرداخت ۳، ۷ یا ۱۰ سال حق بیمه توسط برخی شرکت‌ها هستیم اما واقعیت این است که هیچ صندوق بیمه‌ای خصوصی‌ برای بازنشستگی در کشور نداریم.(ادامه)
منابع رسانه‌ای از کمک‌رسانی نیرو‌های مسلح مصر و اردن به اهالی غزه از طریق عملیات هلی‌برن با نظارت پادشاه اردن خبر دادند. کمک‌رسانی مصر و اردن به سکنه غزه با عملیات هلی‌برن
منابع رسانه‌ای از کمک‌رسانی نیرو‌های مسلح مصر و اردن به اهالی غزه از طریق عملیات هلی‌برن با نظارت پادشاه اردن خبر دادند.(ادامه)
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی توضیحاتی در ارتباط با میزان عیدی بازنشستگان ارائه داد. واریز عیدی ۲.۵ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی از فردا
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی توضیحاتی در ارتباط با میزان عیدی بازنشستگان ارائه داد.(ادامه)
برای برون رفت از چالش‌های متنوع در حوزه‌های مختلف نیازمند ورود افراد نخبه با ویژگی‌های خاص به قوه مقننه می‌باشد تا بتوانند با تحلیل‌های علمی زمینه‌های بروز مشکلات را شناسایی ... ۳۰ ویژگی مهم یک داوطلب شایسته مجلس
برای برون رفت از چالش‌های متنوع در حوزه‌های مختلف نیازمند ورود افراد نخبه با ویژگی‌های خاص به قوه مقننه می‌باشد تا بتوانند با تحلیل‌های علمی زمینه‌های بروز مشکلات را شناسایی ...(ادامه)
سران گروه هفت در دومین سالگرد جنگ اوکراین وعده دادند که تا هر زمان که لازم باشد از کی‌یف حمایت کنند و هزینه‌های جنگ را برای روسیه بالا ببرند. گروه هفت: هزینه‌های جنگ را برای روسیه بالا می‌بریم
سران گروه هفت در دومین سالگرد جنگ اوکراین وعده دادند که تا هر زمان که لازم باشد از کی‌یف حمایت کنند و هزینه‌های جنگ را برای روسیه بالا ببرند.(ادامه)
آمریکا ادعای حمله خسارت بار نیروهای یمنی به یک نفتکش انگلیسی را مطرح کرده است. آمریکا مدعی حمله پرخسارت یمن به یک نفتکش انگلیسی شد
آمریکا ادعای حمله خسارت بار نیروهای یمنی به یک نفتکش انگلیسی را مطرح کرده است.(ادامه)
رییس مجلس شورای اسلامی از مردم خواست کارنامه و عملکرد گذشته نامزدهای انتخابات را به جای وعده‌های آینده آنها، ملاک انتخاب قرار دهند و گفت: انتخابات منطقی ترین و پرثمرترین حوزه برای تحول و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت درکشور است.‌ قالیباف: برای رأی‌دادن به کارنامۀ افراد نگاه کنیم نه به وعده‌‌های آینده‌شان
رییس مجلس شورای اسلامی از مردم خواست کارنامه و عملکرد گذشته نامزدهای انتخابات را به جای وعده‌های آینده آنها، ملاک انتخاب قرار دهند و گفت: انتخابات منطقی ترین و پرثمرترین حوزه برای تحول و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت درکشور است.‌(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار شرکت‌کنندگان در چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران فرمودند: دنیای اسلام نابودی غده سرطانی صهیونیسم را شاهد خواهد بود. حمایت از مردم و مقاومت غزه مهم‌ترین وظیفه قرآنی/نابودی غده سرطانی صهیونیست حتمی است/سران کشورهای اسلامی در موضوع غزه به قرآن عمل نمی‌کنند/امروز دنیای اسلام و آزادگان جهان عزادار مردم غزه هستند(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار شرکت‌کنندگان در چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران فرمودند: دنیای اسلام نابودی غده سرطانی صهیونیسم را شاهد خواهد بود.(ادامه)
سخنگوی فراجا جزئیاتی از پرونده کوروش کمپانی را تشریح کرد و گفت: پلیس امنیت اقتصادی به این موضوع ورود کرده است و تحقیقات ادامه دارد. خروج مالک کوروش کمپانی از کشور ثبت نشده است
سخنگوی فراجا جزئیاتی از پرونده کوروش کمپانی را تشریح کرد و گفت: پلیس امنیت اقتصادی به این موضوع ورود کرده است و تحقیقات ادامه دارد.(ادامه)
بر اساس یک پژوهش جدید، نوشیدن حداقل یک لیوان آب‌میوه  ۱۰۰ در صد طبیعی با افزایش وزن اندک در کودکان و بزرگسالان مرتبط است. آبمیوه نخورید حتی اگر طبیعی باشد
بر اساس یک پژوهش جدید، نوشیدن حداقل یک لیوان آب‌میوه ۱۰۰ در صد طبیعی با افزایش وزن اندک در کودکان و بزرگسالان مرتبط است.(ادامه)
طی روزهای اخیر اخبار شرکتی تحت عنوان «کوروش کمپانی» منتشر شده؛ شرکتی که با روش پانزی و وعده سرمایه گذاری با نرخ بازدهی بالا و ریسک پایین، اقدام به کلاهبرداری کرده است. مساله قابل توجه در رابطه با این موضوع، تبلیغات گسترده افراد و سلبریتی‌های شناخته شده برای کمپانی مذکور و حتی انتشار بیلبوردهای تبلیغاتی آن در سطح شهر بوده است. کدام سلبریتی‌ها برای کوروش کمپانی تبلیغ کردند؟ + تصاویر
طی روزهای اخیر اخبار شرکتی تحت عنوان «کوروش کمپانی» منتشر شده؛ شرکتی که با روش پانزی و وعده سرمایه گذاری با نرخ بازدهی بالا و ریسک پایین، اقدام به کلاهبرداری کرده است. مساله قابل توجه در رابطه با این موضوع، تبلیغات گسترده افراد و سلبریتی‌های شناخته شده برای کمپانی مذکور و حتی انتشار بیلبوردهای تبلیغاتی آن در سطح شهر بوده است.(ادامه)
"امیرحسین شریفیان" که خود را مالک مجموعه کوروش کمپانی معرفی کرده، یک سرباز فراری متولد ۱۳۷۵ است که توانسته است با کمک تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها اعتماد مردم را جلب و اقدام به کلاهبرداری چندهزار میلیارد تومانی کند. چگونه یک سرباز فراری جیب مردم را خالی کرد!
"امیرحسین شریفیان" که خود را مالک مجموعه کوروش کمپانی معرفی کرده، یک سرباز فراری متولد ۱۳۷۵ است که توانسته است با کمک تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها اعتماد مردم را جلب و اقدام به کلاهبرداری چندهزار میلیارد تومانی کند.(ادامه)
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از ورود این پلیس به پرونده «کوروش کمپانی» خبر داد. ورود پلیس به پرونده «کوروش کمپانی»
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از ورود این پلیس به پرونده «کوروش کمپانی» خبر داد.(ادامه)
در فصل زمستان همه جویای راه‌هایی‌ هستند تا خود را از سرما در امان نگه دارند؛ چه آن‌هایی که در صف تاکسی یا اتوبوس انتظار می‌کشند، چه کسانی که برای دویدن و پیاده‌روی بیرون می‌روند. خوشبختانه فرایندی که بدن برای تجزیه مواد غذایی به‌ کار می‌گیرد، همچون گرم‌کننده داخلی بدن عمل می‌کند. چگونه در هوای سرد، گرم بمانیم؟
در فصل زمستان همه جویای راه‌هایی‌ هستند تا خود را از سرما در امان نگه دارند؛ چه آن‌هایی که در صف تاکسی یا اتوبوس انتظار می‌کشند، چه کسانی که برای دویدن و پیاده‌روی بیرون می‌روند. خوشبختانه فرایندی که بدن برای تجزیه مواد غذایی به‌ کار می‌گیرد، همچون گرم‌کننده داخلی بدن عمل می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت. شعرخوانی سیاسی و اجتماعی میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ وعده پی در پی رفع گرانی‌ها چه شد!؟
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت.(ادامه)
زمان قانونی تبلیغات انتخابات مجلس هنوز آغاز نشده است اما برخی کاندیداها که تایید صلاحیت را از شورای نگهبان گرفته اند، تبلیغات را طی روزهای اخیر کلید زده اند، تبلیغاتی که بعضا عجیب و غریب بوده اند. نامزدها مردم را تهدید کردند، امام جمعه به سرعت وارد عمل شد / چرا قرآن بدست به خانه مردم می‌روید؟
زمان قانونی تبلیغات انتخابات مجلس هنوز آغاز نشده است اما برخی کاندیداها که تایید صلاحیت را از شورای نگهبان گرفته اند، تبلیغات را طی روزهای اخیر کلید زده اند، تبلیغاتی که بعضا عجیب و غریب بوده اند.(ادامه)
خواب راحت فرآیندی است که برای بعضی‌ها بی‌تلاش رخ می‌دهد، اما تعداد زیادی از افراد هر شب برای یک خواب راحت باید ساعت‌ها بجنگند. عاداتی که خواب را مختل می‌کنند
خواب راحت فرآیندی است که برای بعضی‌ها بی‌تلاش رخ می‌دهد، اما تعداد زیادی از افراد هر شب برای یک خواب راحت باید ساعت‌ها بجنگند.(ادامه)
سعید محمد، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد می گوید: موجی باعنوان بانیان وضع موجود ایجاد شد و شاید بتوان گفت این پوست خربزه‌ای بود که زیر پای دولت سیزدهم انداخته شد. چون طیف زیادی از نیروهای خوب و مدیران خوب را از دست داد. سعید محمد: به شورای نگهبان گفته بودند این «احمدی‌نژاد دوم» است
سعید محمد، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد می گوید: موجی باعنوان بانیان وضع موجود ایجاد شد و شاید بتوان گفت این پوست خربزه‌ای بود که زیر پای دولت سیزدهم انداخته شد. چون طیف زیادی از نیروهای خوب و مدیران خوب را از دست داد.(ادامه)
گزارش میدانی «دنیای‌اقتصاد» از رفتار بانک‌ها و سپرده‌گذاران در روز اول عرضه گواهی سپرده واکنش بازارها به سود ۳۰ درصدی
گزارش میدانی «دنیای‌اقتصاد» از رفتار بانک‌ها و سپرده‌گذاران در روز اول عرضه گواهی سپرده(ادامه)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. تنهایی راهبردی شیخ اعتدال(يادداشت)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.285 seconds.