.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 ملت ايران در ده سال اخير، در سه انتخابات، نتايج غيرمنتظره را رقم زدند؛ انتخاب خاتمي در دوم خرداد 86، انتخاب احمدي‌نژاد در سوم تير ماه 84 و انتخاب هاشمي در خبرگان و اصولگرايان منهاي دولت در شوراي شهر ... نامه محسن رضايي به اصولگرايان انقلاب اسلامي
ملت ايران در ده سال اخير، در سه انتخابات، نتايج غيرمنتظره را رقم زدند؛ انتخاب خاتمي در دوم خرداد 86، انتخاب احمدي‌نژاد در سوم تير ماه 84 و انتخاب هاشمي در خبرگان و اصولگرايان منهاي دولت در شوراي شهر ...(ادامه)
دکتر غلامعلی رنجبر ضرورت پايبندي به منشور اصولگرايي -2 (ديدگاه)
دکتر غلامعلی رنجبر(ادامه)
دیوارهای نازیبای شهرمن، پر شده از تصاویر «رتوش» شده آدمها! دیگرجایی خالی، برای نصب یک آگهی کوچک « قانون را رعایت کنید!» و « دیوارهای شهر را کثیف نکنید» نمانده، درختان، سنگ جدول ها، تندیسهای ... دلم ازشهر هزار رنگ گرفته!
دیوارهای نازیبای شهرمن، پر شده از تصاویر «رتوش» شده آدمها! دیگرجایی خالی، برای نصب یک آگهی کوچک « قانون را رعایت کنید!» و « دیوارهای شهر را کثیف نکنید» نمانده، درختان، سنگ جدول ها، تندیسهای ...(ادامه)
حل مشكل كمربندي تنكابن با اقدامي انقلابي
رئيس‌جمهور در جمع مردم تنكابن وعده داد با اقدامي انقلابي مشكل كمربندي تنكابن را حل مي‌كنيم. فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور، صبح امروز چهارشنبه در جمع مردم تنكابن حاضر شد و سال پيامبر را به معناي سال سازندگي، پيشرفت، مهرورزي و عزت دانست و با بيان اين كه در عالم قدرتي جز خدا نيست گفت:ملت ايران پرچمدار عبوديت خدا،صبر و عدالت است. (ادامه)
اصولگرايي بدون كارآمدي ، كارآمدي بدون اصولگرايي .....(يادداشت)
(ادامه)
تجمع اعتراضی جمعی از كسبه ساري
شماري از مغازه داران و كسبه ساري در اعتراض به افزايش دست فروشها در پياده روها و ايجاد بازارهاي روزانه و هفتگي در شهر روز شنبه در مقابل ساختمان استانداري مازندران تجمع كردند. تجمع‌كنندگان كه تعدادشان به ‪ ۱۲۰‬نفر مي‌رسيد ، خواستار تحقق وعده‌هاي شهرداري ، شوراي شهر و مسوولان استاني در حل اين مشكل شدند. كسبه معترض معتقدند : دست فروش با بساط كردن انواع مايحتاج عمومي مانع كسب و كار مغازه داران كه بيشترين ماليات را پرداخت مي‌كنند ، مي‌شوند. به گفته آنان ، در اعتراض قبلي كه از طريق اصناف به شوراي شهر و شهردار ارائه شده بود مقرر بود تا با نظارت بيشتر مانع بساط كردن دست فروشان در پياده روها شوند ولي اين امر تحقق نيافت. كسبه همچنين به فرهنگ شدن بازارهاي هفتگي اعتراض كرده و اظهار داشتند: بازار روزها موجب كاهش درآمد كسبه و مغازه داران ماليات پرداز شده است. اين تجمع با حضور رييس شوراي اسلامي شهر ، شهردار ساري و همچنين مسوول امور شهري و روستايي استانداري مازندران و برگزاري نشستي مشترك براي حل مشكلات ، پس از دو ساعت مقارن ظهر امروز پايان يافت. شهرستان ساري مركز استان مازندران داراي نيم ميليون نفر جمعيت است. (ادامه)
دکتر غلامعلي رنجبر سفر احمدي نژاد و مطالبات مازندران (ديدگاه)
دکتر غلامعلي رنجبر (ادامه)
محمد قلی نژاد كوچه هاي خاكي،اشكهايي پنهان،شهرداري مغرور(يادداشت)
محمد قلی نژاد(ادامه)
هشدار دادستان آستارا به شركت‌هاي هرمي
دادستان شهر مرزي آستارا به فعالان شركت‌هاي هرمي در آستارا هشدار داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،رضا ملكي در خصوص تحركات اخير برخي از شركت‌هاي هرمي در روستاهاي اطراف آستارا افزود: طبق مصوبه اخير(ادامه)
مجلس‌‏هفتم با كم‌‏حوصلگي عجيبي روبرو است
عضو فراكسيون اقليت مجلس‌‏هفتم گفت: رويه‌‏اي كه مجلس در سومين سال عمر خود در پيش گرفته، در حقيقت يك خودزني آشكار است(ادامه)
دهها تن از كارگران بلاتكليف شركت فرش" البرز" بابلسر عصر ديروز با تجمع در مقابل اين واحد با نيروهاي انتظامي درگير شدند . 
به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، 300 تن از كارگران اين واحد نساجي پس از 9 ماه بلاتكليفي قصد داشتند ضمن تجمع در مقابل كارخانه به همراه خانواده تجمع كارگران فرش" البرز "بابلسر با شلیک تيرهوايي پایان یافت
دهها تن از كارگران بلاتكليف شركت فرش" البرز" بابلسر عصر ديروز با تجمع در مقابل اين واحد با نيروهاي انتظامي درگير شدند . به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، 300 تن از كارگران اين واحد نساجي پس از 9 ماه بلاتكليفي قصد داشتند ضمن تجمع در مقابل كارخانه به همراه خانواده (ادامه)
حامد طالبی رئیس جمهور، گوش شنوای مستضعفین (يادداشت)
حامد طالبی(ادامه)
سفراحمدي نژاد به استانها و تحريك احساسات مردم
ولي رعيت نماينده‌ي مردم قائم‌شهر، سوادكوه و جويبار در بخشي از نطق پيش از دستور  خود گفت:نتيجه‌ ي طرح برگزاري جلسات هيات دولت در استان‌ها را جز تحريك احساسات، افزايش مطالبات و دادن وعده‌هاي  ناممكن و سرخوردگي مردم و مسوولين ندانست و گفت: آيا اين استراتژي واقعا.... (ادامه)
تورم تك رقمي ،رويا تا واقعيت (بخوانيد)
مهدي حبيب بيگي(ادامه)
به ياد آن روز(بخوانيد)
مهدي محمدي(ادامه)
هشدارامام جمعه رشت درباره کم آبي کشاورزي
(ادامه)
نارضايتي عضوشوراي رشت ازعملكرداين شورا
(ادامه)
جوسازي برخي مسئولين دربحران زباله ساري
(ادامه)
تجمع مردم منطقه بلوار شهيد قلي‌پور رشت
(ادامه)
وعده‌هاي بي‌عمل موجب نااميدي مردم ساري شد
(ادامه)
متن کامل نامه احمدي نژاد به بوش
(ادامه)
تجمع کارگران دخانيات"سورك"مقابل استانداري
(ادامه)
تجمع مجدد كارگران فرش البرز بابلسر
(ادامه)
تاكسيرانان، زير خط فقر !(گزارش)
حسين قرباني(ادامه)
تجمع اعتراض آميز كارگران صنايع پوشش رشت
(ادامه)
شاعري : ??هزارشغل جديددر استان گلستان
(ادامه)
مديران محلي يا جهان وطني؟!
بحث زمين‌هاي استان مازندران از جمله مباحثي است كه ذهن خيلي از مديران و ساكنين استان را به خود مشغول كرده است. چه آن دوستدارن محيط زيست كه هيچ تواني جز فرياد ندارند، چه آن مردماني كه با عدم فرهنگ سازي درست از دولت سهم خواهي مي‌كنند و تكه‌اي از آنرا براي خود مي‌خواهند چرا كه با توجه ....(ادامه)
خواسته مردم شرق گلستان از رييس جمهوري
(ادامه)
بيانيه مهندس شفقت در مراسم معارفه ايشان به سمت استاندار مازندران در تاريخ 1/10/84
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.432 seconds.