.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سلامت روده به طور مستقیم با نوع تغذیه ما ارتباط دارد. به منظور تأمین سلامت این اندام حیاتی، خیلی باید به برنامه غذایی خود توجه کنید؛ مصرف خوراکی‌های مفید را افزایش و مصرف خوراکی‌ها و مواد غذایی مضر را کاهش دهید و یا آنها را حذف کنید. ۵ خوراکی مضر برای سلامت روده را بشناسید
سلامت روده به طور مستقیم با نوع تغذیه ما ارتباط دارد. به منظور تأمین سلامت این اندام حیاتی، خیلی باید به برنامه غذایی خود توجه کنید؛ مصرف خوراکی‌های مفید را افزایش و مصرف خوراکی‌ها و مواد غذایی مضر را کاهش دهید و یا آنها را حذف کنید.(ادامه)
صبحانه در فرهنگ سلامت ما ایرانی‌ها و در عرصه پزشکی به عنوان کامل‌ترین غذا شناخته شده است. اما هر وعده غذایی صبحگاهی مغذی و پر کالری لزوما خوب نیست. این صبحانه‌ها بیمارتان می‌کنند
صبحانه در فرهنگ سلامت ما ایرانی‌ها و در عرصه پزشکی به عنوان کامل‌ترین غذا شناخته شده است. اما هر وعده غذایی صبحگاهی مغذی و پر کالری لزوما خوب نیست.(ادامه)
برخی افراد مبتلا به دیابت، تحت نظر پزشک و با رعایت برخی الگوهای غذایی می‌توانند روزه بگیرند. افراد مبتلا به دیابت می‌توانند روزه بگیرند؟
برخی افراد مبتلا به دیابت، تحت نظر پزشک و با رعایت برخی الگوهای غذایی می‌توانند روزه بگیرند.(ادامه)
ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها راه حل مسئله فلسطین را مقاومت و مبارزه تا نابودی رژیم صهیونیستی عنوان کرد. بیانیه ارتش به مناسبت روز قدس
ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها راه حل مسئله فلسطین را مقاومت و مبارزه تا نابودی رژیم صهیونیستی عنوان کرد.(ادامه)
اعضای یک باند تبهکار و آدم ربا افغانستانی دستگیر شدند. آدم‌ربایان افغانستانی در رباط کریم دستگیر شدند
اعضای یک باند تبهکار و آدم ربا افغانستانی دستگیر شدند.(ادامه)
دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد. مرداب اسرائیل(يادداشت)
دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد.(ادامه)
سیب‌زمینی را خوراکی سرشار از کربوهیدرات و چاق‌کننده می‌دانیم، اما نباید از مقدار ریزمغذی‌های آن غافل شد. در این مطلب به فواید عادت به مصرف متعادل این ماده غذایی پرداخته‌ایم. سیب‌زمینی چه فوایدی دارد؟
سیب‌زمینی را خوراکی سرشار از کربوهیدرات و چاق‌کننده می‌دانیم، اما نباید از مقدار ریزمغذی‌های آن غافل شد. در این مطلب به فواید عادت به مصرف متعادل این ماده غذایی پرداخته‌ایم.(ادامه)
شب قدر همان شبى است که در تمام سال شبى به خوبى و فضیلت آن نمى‌رسد. اعمال شب بیست و یکم ماه رمضان
شب قدر همان شبى است که در تمام سال شبى به خوبى و فضیلت آن نمى‌رسد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری هزار میلیارد ریالی با داشتن ۶۰۰ شاکی در ساری خبر داد. وجود ۶۰۰ شاکی در پرونده کلاهبرداری ۱۰۰۰ میلیاردی ساری
شمال نیوز : رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری هزار میلیارد ریالی با داشتن ۶۰۰ شاکی در ساری خبر داد.(ادامه)
در ماه رمضان رژیم های غذایی ما بسیار تغییر یافته است، زیرا ما فقط در زمان سحر و افطار غذا می خوریم. به همین ترتیب این دو وعده غذایی یک بخش اساسی روزه داری هستند. بهترین و بدترین غذاهای افطار و سحر
در ماه رمضان رژیم های غذایی ما بسیار تغییر یافته است، زیرا ما فقط در زمان سحر و افطار غذا می خوریم. به همین ترتیب این دو وعده غذایی یک بخش اساسی روزه داری هستند.(ادامه)
ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد. سقوط رژیم صهیونیستی قطعی است
ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای نوشت: یوم الله ۱۲ فروردین با عنوان روز جمهوری اسلامی ایران از مهم ترین و تعیین کننده‌ترین مقاطع تاریخ ایران و متکی به ملتی انقلابی، بصیر، مؤمن، سرافراز، اصیل و ریشه دار است. ستاد کل نیروهای مسلح بیانیه داد+ جزئیات
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای نوشت: یوم الله ۱۲ فروردین با عنوان روز جمهوری اسلامی ایران از مهم ترین و تعیین کننده‌ترین مقاطع تاریخ ایران و متکی به ملتی انقلابی، بصیر، مؤمن، سرافراز، اصیل و ریشه دار است.(ادامه)
روزه برای افرادی که دچار بیماری دیابت هستند نیاز به رعایت کردن برخی نکاتی در مورد وضعیت خود هستند از این طیف نکات می توان به تغییر دوز دارو ها اشاره کرد. توصیه‌های مهم برای افراد دیابتی در ماه رمضان
روزه برای افرادی که دچار بیماری دیابت هستند نیاز به رعایت کردن برخی نکاتی در مورد وضعیت خود هستند از این طیف نکات می توان به تغییر دوز دارو ها اشاره کرد.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از اتفاقات فراوانی که در شهر سرخرود در سال های اخیر در حال رخ دادن است ، افزایش تخلفات در ساخت بنای مازاد بر پروانه است که متاسفانه مبع درآمدی برای این شهرداری و موجب عذاب برای شهروندان سرخرودی شده است . توقف فعالیت کارگاه های ساختمانی در نوروز ؛ وعده ای که عملی نشد / جولان تخلفات ساختمانی و سکوت شهرداری / پول بده تخلف کن !
شمال نیوز : یکی از اتفاقات فراوانی که در شهر سرخرود در سال های اخیر در حال رخ دادن است ، افزایش تخلفات در ساخت بنای مازاد بر پروانه است که متاسفانه مبع درآمدی برای این شهرداری و موجب عذاب برای شهروندان سرخرودی شده است . (ادامه)
اگر بعد از مصرف وعده‌های غذایی سنگین و یا پرخوری در تعطیلات، تصمیم می‌گیرید که در روز‌های آینده تعداد کالری دریافتی خود را بشمارید، کم غذا بخورید و یا یک وعده غذایی را حذف کنید، در اشتباه هستید. چند اشتباه رایج برای رفع پشیمانی از پرخوری
اگر بعد از مصرف وعده‌های غذایی سنگین و یا پرخوری در تعطیلات، تصمیم می‌گیرید که در روز‌های آینده تعداد کالری دریافتی خود را بشمارید، کم غذا بخورید و یا یک وعده غذایی را حذف کنید، در اشتباه هستید.(ادامه)
دبیر شورای امنیت ملی روسیه و رئیس سرویس امنیت داخلی این کشور اوکراین را مسئول حمله تروریستی مسکو اعلام کردند. روسیه: اوکراین در حمله خونین به کنسرت مسکو نقش داشته است
دبیر شورای امنیت ملی روسیه و رئیس سرویس امنیت داخلی این کشور اوکراین را مسئول حمله تروریستی مسکو اعلام کردند.(ادامه)
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟ چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟(ادامه)
لازم است نقش کیسه صفرا را بدانید تا آگاه باشید بدون آن چه چیزهایی را از دست می‌دهید. کیسه صفرا یک عضو کوچک گوارشی در شکمتان است، درست پشت کبد. چگونه می‌توان بدون کیسه صفرا زندگی کرد؟
لازم است نقش کیسه صفرا را بدانید تا آگاه باشید بدون آن چه چیزهایی را از دست می‌دهید. کیسه صفرا یک عضو کوچک گوارشی در شکمتان است، درست پشت کبد.(ادامه)
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ،  تحقق سند  چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟! شعارهای سال از تحقق تاتعلل؟!کارگزاران نظام برای عمل به وعده ها درکجا قرار دارند؟
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ، تحقق سند چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟!(ادامه)
تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امشب در ورزشگاه آزادی مقابل ترکمنستان قرار می‌گیرد. ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال مقابل ترکمنستان
تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امشب در ورزشگاه آزادی مقابل ترکمنستان قرار می‌گیرد.(ادامه)
گوگل به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ لوگو موقت جدیدی رونمایی کرده است که نمی‌توان آن را در ایران مشاهده کرد. لوگو گوگل تغییر کرد+عکس
گوگل به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ لوگو موقت جدیدی رونمایی کرده است که نمی‌توان آن را در ایران مشاهده کرد.(ادامه)
برخی شواهد معتبر وجود دارد که از رابطه بین مصرف ماست و کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ حمایت می کند، اما این شواهد محدود است. ماست خطر دیابت نوع ۲ را کاهش می‌دهد
برخی شواهد معتبر وجود دارد که از رابطه بین مصرف ماست و کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ حمایت می کند، اما این شواهد محدود است.(ادامه)
اینفوگافیک/ بخور و نخورهای وعده سحری
(ادامه)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت. شهید خلعتبری که بود و چه کرد؟(يادداشت)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت.(ادامه)
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت نکات تغذیه‌ای در مورد روزه داری مبتلایان به چربی خون را تشریح کرد. نکات تغذیه‌ای در مبتلایان به چربی خون در ایام روزه داری
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت نکات تغذیه‌ای در مورد روزه داری مبتلایان به چربی خون را تشریح کرد.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است. مستندات رد صلاحیت حسن روحانی اعلام شد؟ / سرنوشت مصوبه کاهش مدت سربازی / انتشار اسنادی درباره فرزند قالیباف در بررسی صلاحیت وی تاثیر داشت؟
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است.(ادامه)
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با طرح نظامی ارائه شده برای حمله زمینی به رفح موافقت کرد. موافقت نتانیاهو با طرح ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با طرح نظامی ارائه شده برای حمله زمینی به رفح موافقت کرد.(ادامه)
شمال نیوز : مجلس یازدهم و دولت سیزدهم با تکیه به شعار توجه به معیشت مردم روی کار آمدند؛ اما درحال‌حاضر مردم از وضعیت اقتصادی ناراضی هستند. آنها نتوانستند توقعات جامعه را برآورده کنند. آنها که ادعای ذوب‌بودن در ولایت دارند، اگر سیاست های رهبری را اجرا می‌کردند به پیغمبر قسم مردم از وضعیت راضی می‌شدند
شمال نیوز : مجلس یازدهم و دولت سیزدهم با تکیه به شعار توجه به معیشت مردم روی کار آمدند؛ اما درحال‌حاضر مردم از وضعیت اقتصادی ناراضی هستند. آنها نتوانستند توقعات جامعه را برآورده کنند.(ادامه)
شمال نیوز: طبق اعلام پیشین سازمان هدفمندی یارانه‌ ها، یارانه دهک ‌های یک تا سه روز جمعه ۲۵ اسفند ماه به حساب شان واریز می‌ شود. واریزی مهم دولت تا روز جمعه/ چه کسانی یارانه جدید را دریافت می‌کنند؟
شمال نیوز: طبق اعلام پیشین سازمان هدفمندی یارانه‌ ها، یارانه دهک ‌های یک تا سه روز جمعه ۲۵ اسفند ماه به حساب شان واریز می‌ شود.(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: ایستادیم تا برخی افراد که در انتصابات دخالت کرده بودند، رد صلاحیت شوند. عدالت خواهی را با گفتمان شفافیت مطرح کردیم و دنبال می‌کنیم. دبیرکل جبهه صبح ایران گفت:از جریان اصلاح‌طلب باید تشکر کرد برای لیستی که در انتخابات دادند. شاید لیست اصلاح‌طلبان برخلاف نظر مخاطبانشان بود اما در مشارکت موثر بود. فیلتر مردم نسبت به شورای نگهبان سختگیرانه‌تر بود که برای جناح چپ و راست سنتی نمود داشت....(خبر)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: ایستادیم تا برخی افراد که در انتصابات دخالت کرده بودند، رد صلاحیت شوند. عدالت خواهی را با گفتمان شفافیت مطرح کردیم و دنبال می‌کنیم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.298 seconds.